X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Silent Hill 3


Svar
BatemanBatemanSkrevet 21/05-03 09:36 
Andre end jeg der glæder sig for vildt til på fredag.

Jeg glæder mig til at vende tilbage til de mørke nætter med ALT lyset slukket, volumen på fuld styrke og rystende hænder om joypadded.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
PapandPapandSkrevet 21/05-03 09:55 
Jeg tør slet ikke spille det...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
olmeolmeSkrevet 21/05-03 09:57 
Har stadig Silent hill 2 stående som jeg ikke har fået spillet. Tror jeg venter til du sælger 3'eren billigt :-)
SumezSumezSkrevet 21/05-03 10:24 
Det ser i hvert fald fedt ud. Nu var der jo en hvis person, der glemte det til PR3.1, så vi fik da kigget lidt på det ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 21/05-03 12:11 
Der var så også en hvis person, der tog det med hjem, og sidder og spiller det nu :)

Umiddelbart vil jeg sige at Konami ikke har fejlet, men om det når forgængernes niveauer, er stadig for tidligt at sige.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 21/05-03 12:21 
Men der er jo en GAMEREACTOR t-shirt med, det KAN ikke være dårligt!

;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 21/05-03 12:25 
Hmm... Iagttag groteske monstre der har bestialsk sex, mens man står og ser dumt på i en GameReactor t-shirt.

Ey, kan ikke være dårligt.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 21/05-03 13:03 
BTW hvis nogen er skræmte over det "store kritikpunkt, kameraet", så er det præcis som SH2. Det er bare at holde den rigtige skulderknap inde, for at tvinge det om bag sig, så man bedre kan se, hvad der foregår.

Men rigtige spillere lader det naturligvis stå, så man får maksimal udnytte af chok-effekter og des lige :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ckruseckruseSkrevet 21/05-03 13:28 
Det forlænger også levetiden når man ikke kan orientere sig overhovedet :D
RJKRJKSkrevet 21/05-03 13:30 
Faktisk er oplevelsen meget større, når man kommer til et nyt område, indtil man får kortet. Så løber jeg altid forvirret og desperat rundt for at finde enten kort eller savepoint :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 23/05-03 19:03, rettet 23/05-03 19:03 
Som stor fan af serien ærgrer det mig at kunne konkludere, at, nej, Silent Hill 3 lever ikke op til sine forgængere. Der er flere ting galt - blandt andet længden. 5:49 tikkede jeg ind på og jeg plejer ikke at være sindssygt hurtig til den slags spil.

Øv også...

Men (reklame, reklame) læs en mere omfattende anmeldelse på Geek Culture inden alt for længe, skrevet i samarbejde mellem undertegnede og endnu en Silent Hill-fan, StrideR.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 23/05-03 19:14 
Og jeg som klarede SH2 på rekordgyldige 6.37 i første forsøg...
Hvis jeg skal sætte det i relief til din sluttid i SH2, så kan jeg vel regne med at bruge ca. 1 1/2 time på det ;)
RJKRJKSkrevet 23/05-03 20:20 
Nærmere fire timer, men det skal sikkert også nok passe. Jeg brugte ti på 2'eren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 23/05-03 20:39 
Ej, det var faktisk også ret irriterende at jeg ikke sad fast i spillet på noget tidspunkt. Tror at denne udgave vil tage mig længere tid, fordi jeg ikke lever mig ind i spillet på samme måde.
Jeg er ikke selv Iben Hjele-typen ;), så jeg forventer ikke at blive helt så opslugt af spillet som jeg gjorde af Silent Hill 2 (Som er et af de fedeste spil ever, IMO).
RJKRJKSkrevet 23/05-03 21:20 
Det skader vel ikke at sige det igen og igen, så: Jeg er selvfølgelig enig mht. 2'eren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
IqonIqonSkrevet 24/05-03 01:06 
Jeg blev faktisk ret skuffet over 2'eren, men det var måske også fordi jeg valgte Easy som sværhedsgrad, og derefter ikke brugte et eneste skud på et normalt monster (bortset fra de der dørlignende monstre til sist i spillet). Man følte sig jo aldrig skræmt på noget tidspunkt, når man til hver en tid kunne tæske monstrene sønder og sammen med en trækæp. Men det var selvfølgelig min egen skyld. Og så var spillet også alt for kort :( Jeg skal dog have SH3 alligevel (brugt nok), for der er et eller andet ved SH-spillene, der fanger mig :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RJKRJKSkrevet 24/05-03 01:09 
Jeg brugte heller ikke skud på monstrene i 3'eren og alligevel var jeg lige ved at løbe tør for kugler til slutbossen. Såeh...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 24/05-03 01:14 
Toeren kan faktisk gennemføres på 2½ time, hvis man kender hele spillets opbygning i hovedet, men så skipper man altså også alle cutscenes og steder, der ikke er nødvendige for handlingen. Hvis man skal have hele spillets oplevelse med og prøver det første gang, er normal-tiden ihvertfald 15-20 timer, for man kommer altid til at sidde lidt fast.

Kan ikke sige så meget om treeren, men hvis opbygningen er noget af det samme, kan det vel også gennemføres hurtigt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CronossCronossSkrevet 24/05-03 09:48 
Jeg gennemførte som sagt 2´eren på 6 timer, og jeg var ALLE steder. Jeg fik self. ikke alle slutninger (Logisk nok), men første gang kørte jeg altså igennem uden at sidde fast. Jeg tænkte da over nogle ting hvor jeg ikke bare blæste videre, men sværhedsgraden var ikke specielt høj.

Noget jeg håbede var ændret i SH3 :(
RJKRJKSkrevet 24/05-03 11:58 
Uenig med KTC - forudsat at vi snakker Normal/Normal.

Spillene er ret logiske og ligefremme bygget op, så man spilder sjældent tiden med at sidde fast åndssvage steder. Mit største problem i 3'eren var en dør jeg havde overset, så jeg løb rundt i en halv time for at finde noget at lave. Ellers tror jeg også at jeg var de fleste steder, men der var da et par ting, jeg ikke fik gjort.

Hvis man går efter at slå alle monstre ihjel, kan man nok få nogle timer mere ud af det, men det er svært for mig at se, at man kan komme op på de 15-20 timer, med mindre man farer forvildet rundt halvdelen af tiden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 24/05-03 12:14 
Ved nærmere eftertanke kom jeg vist også kun op på de 16 timer fordi jeg skvattede i søvn og spillet stod uberørt natten over. Det har selvfølgelig også talt et par timer ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/05-03 18:47 
Okey! Hvad skal jeg vælge?

Silent Hill 3 eller det nu billige Silent Hill 2?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 29/05-03 21:02 
Du går ikke galt i byen med 2'eren ihvertfald. Det er lidt specielt, og hvis du kan lide det, så kan du jo altid få 3'eren senere.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 29/05-03 21:08 
Har du ikke spillet 2'eren ret meget før!? (B2P)

Men herfra ingen tvivl: 2'eren er meget bedre end 3'eren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/05-03 21:39, rettet 29/05-03 21:42 
Jeg har haft 2'eren til min Xbox. Jeg fik det kun spillet meget lidt.

RJK >
Spillene er ret logiske og ligefremme bygget op, så man spilder sjældent tiden med at sidde fast åndssvage steder. Mit største problem i 3'eren var en dør jeg havde overset, så jeg løb rundt i en halv time for at finde noget at lave. Ellers tror jeg også at jeg var de fleste steder, men der var da et par ting, jeg ikke fik gjort.

Jeg er bare en smule usikker mht. gåderne. Jeg havde store problemer med 2'eren. Er de blevet lettere eller sværere i 3'eren?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 29/05-03 21:57 
Du kan jo vælge sværhedsgrad på både action og gåder, så de burde ikke være noget problem.

Jeg husker dem som blivende lettere for hvert afsnit i serien, men det er måske bare fordi jeg er vænnet til tankegangen.

I 1'eren synes jeg gåden omkring klaveret var temmelig svær, 2'erens omkring mønterne lidt svær og den eneste der gav problemer i 3'eren var den første, der viste sig at være så nem, at det vel dårligt kan kaldes en gåde...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 29/05-03 22:02 
"Gåden" Med mønterne er klart den sværeste. De andre er ret overkommelige. Jeg har løst dem på alle sværhedsgrader, og jeg er ikke specielt hård på det område.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SephirothSephirothSkrevet 06/06-03 13:27 
DOH! Jeg har lige vundet spillet i en konkurrence, og jeg har ingen PS2 - og penge - for tiden. Farvel igen GameCube?!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 06/06-03 13:30 
Det ved du jo godt er en dum ide...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 06/06-03 13:33 
Ja =D Men jeg overvejer at gøre det, for jeg SKAL spil SH3! Uha!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 06/06-03 13:37 
Og så kan du ærgre dig når FF:CC kommer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 06/06-03 13:40 
Det kommer jo først til jul, og der har jeg da fået skaffet mig en GC igen...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/06-03 17:50, rettet 06/06-03 17:52 
Sephiroth:

Jeg har bare tænkt mig, at vise dig mit ikon :o)
Så må du selv drage din konklusion.

Edit:

hilsen
Mr. buy-sell- miserable-person
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 06/06-03 18:06 
Hehe, jeg ved, at vi to er meget slemme til sådan noget. Jeg har dog lige fået nyt arbejde, men får først rigtig løn den 1. august. Så længe jeg ikke taber (alt for mange ;o)penge på det, gør det mig sådan set ikke noget.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/06-03 18:14 
Jeg overvejer allerede at sælge min Platinum Gamecube. Hvordan stopper man vanviddet?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-03 15:26, rettet 12/06-03 15:50 
Born2Play >
Jeg er bare en smule usikker mht. gåderne. Jeg havde store problemer med 2'eren. Er de blevet lettere eller sværere i 3'eren?

Synes de er latterligt nemme og næsten fraværende...dvs indtil jeg sad fast, da der endelig dukkede en gåde op i en ligkælder på hospitalet...som gav mig pokkers dårlig samvittighed, da jeg løste alle i originalen ved at tage noter på alle leder og kanter på min ternede A4-blok. Det havde jeg næsten ikke tålmodighed til i SH3, men det endte da med et par streger her og dér >;)

Gennemførte det på 9t46min, og de første to på begge over 12t, så det er lidt af en tilbagegang. Men jeg synes SH3 virker mere koncentreret/substantiel designmæssigt på en eller anden måde, fordi der er så mange forskellige lokationer...som derimod til stor skuffelse har ført til mindre udforskning og plotmæssig substans, som jeg godt kunne lide ved forgængerne (især toeren).

Fandt alle 347 items i første forsøg i SH3! Tag den!! (hvorefter alle andre skriger det samme, så min stolthed styrtdykker...:))
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/06-03 15:47 
Cronoss >
Jeg er ikke selv Iben Hjele-typen

Hvad betyder det?
enfenenfenSkrevet 12/06-03 15:50 
Skulle der ikke have stået "jeg er ikke selv til Iben Hjele typen"?

Det ville i hvert fald have givet mening.
What is the Matrix?
CronossCronossSkrevet 12/06-03 16:37 
At jeg ikke ligner Iben Hjele, og derfor har noget sværere ved at leve mig ind i spillet. Jeg er altså mest til spil hvor man spiller en mand, da jeg har et eller andet imod at spille damer i spil. De er lækre, men jeg kan ikke leve mig ind i deres liv :)

Og nu vi er ved det: Iben Hjele er faktisk heller ikke lækker ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig