X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Spil 2005


Svar
BlossomBlossomSkrevet 07/01-06 18:33, rettet 08/01-06 22:08 
F.eks. Mario Football og Mario Baseball

Jeg kan huske da ovenstående spil blev annonceret..
Da blev de ikke specielt godt modtaget herinde, og blev næsten dødsdømt allerede dengang..

Holder dette stadig stik, eller kan det betale sig at investere i dem?

Hvad med Dancing Stage - mario Mix?
Er jeg den eneste herinde der er helt vild med det spil?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
TLTLSkrevet 07/01-06 18:47 
Det er jo på en måde gamle udgivelser, fordi det er kopier af spil der allerede findes, men med Mario og de andre små nuttede figurer.

Men jeg syntes da at fodbold-spillet er sjovt :-)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BlossomBlossomSkrevet 07/01-06 18:57 
Ja, Jeg ved godt at det bare er "genudgivelser", og det var jo også det der gjorde at de blev kritiseret meget herinde ved annonceringen, men jeg fisker lidt efter om de så er så ringe som det blev spået...

Også fordi det er meget længe siden jeg har investeret i et Mario spil (ud over Dancing Stage)

Hvilke Mario titler kan vi egentlig se frem til i 2006 ??
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Michael_Michael_Skrevet 07/01-06 19:37, rettet 07/01-06 19:43 
Som jeg vist også har skrevet i en anden tråd, er begge Mario spil ret underholdende hvis du spørger mig.

Det er jo ikke banebrydende spil som Super Mario 64, men samtidig heller ikke spil som gør "franchisen" til skamme.

Dancing stage har jeg ikke prøvet, men de andre er en investering værd. Mario Smash Football klart bedst i 2-player.
SumezSumezSkrevet 08/01-06 19:27 
Prøvede Dancing Stage Mario Mix til J-Popcon, og det kan absolut ikke anbefales. Det er meget sjovt at danse til de kendte Mariotemaer i nye udgaver, men niveauet er simpelthen så lavt at det kun er sjovt indtil man bliver så øvet, at der ikke er nogen udfordring, og man næsten står og keder sig indtil den næste pil dukker op på skærmen.

Jeg er ikke engang selv vildt god til DDR, men når man har set, hvor meget der egentlig er i seriens "rigtige spil", så snart det kommer op på et bare lidt højt niveau, kan man ikke undgå at tænke at Mario Mix mangler alt det, der gør spillet interessant.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kooikkooikSkrevet 08/01-06 21:39 
Mario smash football skuffede mig til at starte med, men så fik jeg spillet det som 2-player også er det helt noget andet. Når man spiller det 2 så gør det en kæmpe forskel. Sådan er det generelt med Mario spil. alene knap så sjovt men når man spiller 2 eller flere mega sjovt.
BlossomBlossomSkrevet 08/01-06 22:05 
Sumez>
det kan absolut ikke anbefales.

når man har set, hvor meget der egentlig er i seriens "rigtige spil", kan man ikke undgå at tænke at Mario Mix mangler alt det, der gør spillet interessant.

Tjah.. Jeg kan ikke rigtig argumentere mod dit udsagn, da jeg aldrig har prøvet andre dansespil end MC Groove Dance Craze og Dancing Stage Mario Mix, så det eneste jeg kan argumentere for, er at som almindelig hygge-spiller, så synes jeg at spillet er vildt sjovt. Når jeg siger sjovt, så tænker jeg bl.a på spillets emne. Jeg eeelsker jo Mario ;-), og derudover så er jeg glad for den lette og samtidig sjove motion.
Udfordringen i spillet har jeg egentlig ikke skænket så stor en tanke, men jeg vil da klart give dig ret i at der ikke er meget udfordring i de første 3 sværhedsgrader, og derudover så blev det lidt kedeligt i længen at gennemføre story delen i alle graderne.
Nu bruger vi så også spillet mest til Multiplayer hvor vi har stor fornøjelse af at danse mod hinanden.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
GoodtimesGoodtimesSkrevet 09/01-06 13:39 
Angående Mario Baseball, så tror jeg bestemt, at det er et køb værd, hvis du godt kan lide de andre Mario sportsspil. Jeg var selv så heldig at få det i julegave. Det er hyggeligt, sjovt og farverigt og sprængfyldt med Mario-figurer. Jeg tror da faktisk at det er det spil, hvor der er allerflest forskellige figurer i. Det er bare fantastisk at se en Dry Bones slå med et boldtræ/knogle.

Jeg kan ikke udtale mig om, hvorvidt det er et godt baseball-spil, eftersom det ikke er en genre, jeg har nogen erfaring med. For de kræsne, og dem med god smag, så er det sikkert et forfærdeligt spil, men for os andre, som går mere op i hygge end i teknik, og som synes at "det da er sjovt, at Mario er med", så får spillet min anbefaling.

Det er selvfølgelig sjovest i multiplayer. ^_^
QQSkrevet 09/01-06 23:15, rettet 10/01-06 13:22 
Hvor mange figurer er der egentlig med i Mario Baseball?
Det må da være ret mange hvis det er det med flest i, der bliver jo flere og flere i Mario-spillene... Hehe, vi kan da lige lave en lille liste... Kom endelig med bidrag, jeg har kun dem med jeg lige kan huske eller har stående...
Jeg har forsøgt at få så mange spil med, dem jeg ikke har antal mulige figuerer til har jeg bare undladt at skrive noget ved foreløbig... SKRIV ENDELIG HVAD I VED! Kunne være lidt sjovt... ;)

Ud for hvert spil står antallet af figurer man har tilgængelige ved spillets start, derefter antallet af mulige figurer ialt i parantes.

Spil:
Super Mario Kart-------------(SNES, 1992)--------8(8)

Mario Kart 64----------------(N64, 1996)---------8(8)
Mario Party------------------(N64, 1998)---------6(6)
Mario Party 2----------------(N64, 1999)---------6(6)
Mario Golf-------------------(N64, 1999)---------4(15)+4GBC)
Super Smash Bros.-----------(N64, 1999)---------8(8)
Mario Party 3----------------(N64, 2000)---------8(8)
Mario Tennis-----------------(N64, 2000)--------14(16)+4GBC)

Mario Golf-------------------(GBC, 1999)---------8(8)
Mario Tennis----------------(GBC, 2001)----------( )

Mario Kart: Super Circuit------(GBA, 2001)---------8(8)
Mario Golf: Advance Tour-----(GBA, 2004)----------( )
Mario Party Advance----------(GBA, 2005)---------4(4)
Mario Tennis: Power Tour-----(GBA, 2005)---------8(8+)

Super Smash Bros. Melee------(GCN, 2001)--------14(25)
Mario Party 4-----------------(GCN, 2002)---------8(8)
Mario Golf: Toadstool Tour----(GCN, 2003)--------16(16)+GBA)
Mario Party 5-----------------(GCN, 2003)--------10(11)
Mario Kart: Double Dash!------(GCN, 2003)--------16(18)
Mario Party 6-----------------(GCN, 2004)--------11(11)
Mario Power Tennis-----------(GCN, 2004)--------14(18)
Mario Smash Football---------(GCN, 2005)---------9(9+6)
Mario Superstar Baseball------(GCN, 2005)--------32(32)
Dancing Stage: Mario Mix-----(GCN, 2005)---------7(7+)
Mario Party 7-----------------(GCN, 2006)--------12(12)

Mario Kart DS-----------------(NDS, 2005)---------9(13)

EDIT: Opdateret via Wikipedia. Tak for link OS!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
QQSkrevet 09/01-06 23:24, rettet 10/01-06 13:14 
Hmmm, det ser ud til at P:R automatisk gør at det kun er muligt at have ét mellemrum ad gangen... Hvilket gør listen noget uoverskuelig... :/ Nu var de ellers lige stillet så fint op...
Men der er jo faktisk ret mange Mario-multifigurstitler, kan jeg pludselig se... ;)

EDIT: Mellemrum erstattet af bindestreger.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 10/01-06 00:30 
Tror de fleste titler og antal figurer i disse kan findes her, hvis der er nogen der har tålmodigheden til at se dem alle igennem :P :

List of Mario Games (wiki)
元気ですか。
WikzoWikzoSkrevet 10/01-06 11:05 
Er også tit blevet positivt overrasket over Mario-sportsspil :)
Den seneste titel er helt klart Smash Football.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig