X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boll slår igen


Svar
JloweJloweSkrevet 07/01-06 17:53 
Intet er helligt.
Metal Gear Solid i hænderne på Uwe Boll (måske)

flere detaljer
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
jaesjaesSkrevet 07/01-06 17:58 
"And especially with the Doom situation. I think we could do it a lot better"

Hahaharhnghargaha etc.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/01-06 19:35 
"The Doom situation"? Det egentlige problem må være "the Boll situation"...
(...)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/01-06 19:39 
Fin kildehenvisning :-) Det er rart at se andre læser på bloody-disgusting.com

Jeg ved vitterligt ikke hvad jeg skal sige. Det Boll jeg har set er skrækkeligt, og udsigten til at han ødelægger masser af spil-til-film-koncepter er pisse-deprimerende, når man tænker på alle de hundreder andre instruktører (og generelt "creative teams") som kunne gøre det meget bedre.

Den eneste, som ser bare LIDT underholdende ud er "Dungeon Siege". Det ligner en slags lavbudget plat version af "Lord of the Rings". Så længe forventningerne kan holdes helt i bund, kan den gå hen og blive en ok gang fantasy-underholdning.

Nå, så fik jeg sagt lidt alligevel. :-)
KilroyKilroySkrevet 08/01-06 09:10 
Boll fortæller at han gerne vil lave en MGS-film, ikke at han skal lave en. Det er det samme som når en eller anden spiludvikler fortæller hvor meget han holder af et vist stykke hardware. DEt betyder jo ikke at han laver det. (I dette tilfælde må man håbe at Boll ikke får lov:) )
Kilroy Was Here
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-06 09:56 
Jeg læser det nu som det står:

"Dr. Boll: Now people are coming to me with metal gear solid. They wrote a script, and Konami basically paid these people to write it. And I hope that Metal Gear Solid will be working."
JoachimMAJoachimMASkrevet 08/01-06 10:45 
Hvorfor er det at manden stadig får lov til at lave film? Jeg fatter det virkelig ikke
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/01-06 11:03 
Haaaahahahahaaaahahaha!!!!

The Undersigned
RJKRJKSkrevet 08/01-06 12:41 
Mon ikke det bliver over Hideo Kojimas lig, at der skal stå Böll på instruktørstolen på en evt. MGS? Hans generelle interesse for film og Hollywood skal vel nok sørge for, at et sådan projekt ville blive gjort ordentligt. De spil Böll har filmatiseret, er immervæk ret små licenser, som sikkert ellers aldrig ville være blevet til noget. Så er der immervæk anderledes potentiale over MGS.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/01-06 13:00 
Ayyyy, læste lige lidt wikipedia.

"He is currently in a bidding war for rights to Half-Life and Metal Gear Solid."
http://en.wikipedia.org/wiki/Uwe_Boll

Neeej, ikke også "Half-Life"!!!!! >:[
BeanoBeanoSkrevet 08/01-06 13:15 
RJK>
Mon ikke det bliver over Hideo Kojimas lig, at der skal stå Böll på instruktørstolen på en evt. MGS?

Konami har med stor sandsynlighed alle rettighederne, så han har næppe det afgørende ord... men vi kan da håbe at det bliver under hans protest :)
la0sla0sSkrevet 08/01-06 13:18 
Hold nu op, Boll er en auteur!
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 08/01-06 13:45 
Beano>
Konami har med stor sandsynlighed alle rettighederne, så han har næppe det afgørende ord...

Men mon ikke Konami og Kojima er så tætte, at det i praksis er det samme? :) Hvem ville miste sin vigtigste medarbejder, for at ødelægge sin vigtigste spilserie med en elendig film?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 08/01-06 13:54 
Ja, det håber jeg du har ret i :)
HeroldHeroldSkrevet 08/01-06 14:08 
Han byder sikkert bare ind på den - det betyder ikke at han får den. Han er attentionwhore nok til at puste den slags op for at få omtale.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RonaldoRonaldoSkrevet 08/01-06 14:46 
RJK har ret. Kojima ville begå Hara Kiri før han lod sådan en svindler røre hans kreation.
la0sla0sSkrevet 08/01-06 15:11 
Det smukke er jo hvordan han taler om Dungeon Siege filmen, at den vil være heartbraking osv. Altså jeg har ikke set særligt meget Boll, men det jeg har set har været tænderskærende dårligt, og det mest fantastiske er, at han får skuespillere af det format de er i til at hoppe med, især når vi ser på det forholdsvist lave budget mange af hans film har. Men auteur er han, man kan altid se at det er ham... og at det er dårligt.

Ben Kingsley undrer mig især, ud fra det syn at manden stiller op til det. 0en det siger også noget om Boll at han caster Burt Reynolds til at være middelalder-ish konge og ligeså henter Ray Liotta til at være middelalder skurk (er det ikke det han spiller?). Sidstnævnte har jo om nogen et urbant look og en urban aura fra de film han har været med i.

Liotta er en helt ok skuespiller, men erså tæt forbundet med gangsterfilm og generel storbyfilm, at man ikke kan se bort fra det. Selvfølgelig handler det for Boll om at overloade filmen med navne, også selvom de navne bærer på så megen bagage at de ikke er troværdige i deres roller. Ja og Burt han blev vel i Boogie Nights brugt helt emblematisk som et billede i sig selv på den tid, og alt der var palermo og skørt ved den? Han er et 70er tidsbillede, bare ikke 1570 :)

Generelt er det dog allermest underligt, at Boll får en titel som Far Cry i hænderne. Som Rune påpeger er det meste af det han laver jo småtitler, med et minimalt budget Hollywoodmæssigt (7mil for House of.., 20mil for både AITD og Rayne (i dollaros)).

Til gengæld er Far Cry jo en marque titel ikke sandt? Alone in, Rayne, House of, Dungeon Siege, Fear Effect, Postal og Hunter er mere eller mindre titler der alle er meget små eller has beens. Dungeon Siege har måske stadigvæk en following, men jeg tvivler på at der kommer en 3er og hvis der gør, så bliver den nok ikke vigtig?

Den eneste film jeg kan se ham lave godt er Postal, eller måske ikke god, men passende til spillet, nemlig usmagelig. Hvordan han vil lave den famøse "urinering på lig" scene bliver vel det mest interessante, ikke mindst fordi det vel er det toeren huskes for?
Hvad sker der?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/01-06 03:39 
Nu må mændene med pengepungene sgu da snart se i øjnene at manden er en total fiasko.

BloodRayne Box Office - PATHETIC!!!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/02-06 09:10 
Boll slår igen
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/02-06 01:40 
Hvor er Boll dog bare totalt naragtig.

Flæb, flæb, flæb!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig