X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets voldelige spil - 2005


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/01-06 11:35 
Ah, det er da helt rart med en lille indkøbsliste. Det gør det meget lettere at udvælge titlerne i butikken :-)

2005 Top 10 Voldsspil
RuneSPRuneSPSkrevet 07/01-06 11:53 
... og allerede efter få linjers læsning opdager man hvor amatør-agtig den artikel er:

I løbet af få minutter finder specialagenten liget af kvinde. Hun er hængt op på en væg med en høtyv, der har gennemboret hendes ansigt.

Den scene kan man opleve i PC-spillet 'Resident Evil 4'
RitesRitesSkrevet 07/01-06 12:08 
The Warriors er ikke udkommet herhjemme :(

Det kan kun betyde at jeg er begyndt at se syner. Det kan ikke være folks amatør arbejde som ikke er researched ordentligt, nej nej.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 07/01-06 12:21 
Var det ikke også det tiende spil der IKKE kunne fås i Danmark, som de skriver i artiklen?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RuneSPRuneSPSkrevet 07/01-06 12:25 
Jeg tror at Rites mener at The Warriors netop ER udkommet herhjemme... det kan da også fåes på coolshop.dk mm...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/01-06 12:55 
"Warriors" PS2 kan vel være en engelsk import, eller hvad?

Tja, artiklen er sikkert skrevet af den ansvarlige for madsektionen eller en med samme IT-kundskaber... men ikke desto mindre er titlerne fra en anden kilde.
PapandPapandSkrevet 07/01-06 13:31 
Warriors kan bestemt fås herhjemme. Vi har det da i hvert fald i GAME.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PalsgaardPalsgaardSkrevet 07/01-06 14:53 
De siger også pc-spillet Resident Evil 4... er det mig der koger?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RuneSPRuneSPSkrevet 07/01-06 15:19 
også det jeg mener med den 2. post =)
RitesRitesSkrevet 07/01-06 15:19 
Nej, det er dem. Hårdkogt.
» a winner is you «
TLTLSkrevet 07/01-06 18:45 
Deres "research" Må begrænse sig til steder som supermarkeder, f.eks. som ikke lige har alle spil på hylden. Det ligner ikke at dem der har reseachet, ved ret meget om spil generelt.

Men lad dem da lave en liste, de har ikke noget at bruge den til alligevel.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TweelTweelSkrevet 07/01-06 19:48 
Typisk amerikansk liste. Lav endnu en organisation ved at sammensætte ordene "family", "mothers" og/eller "media" på en ny måde (som National Institute on Media and the Family eller Mothers Against Violence in America, i USA er "pro-familie" jo nærmest blevet synonym for kristen konservativ), og udsend endnu en liste med nogle navne du har hørt et eller andet sted før. Lidt mere medieopmærksomhed, lidt mere skræk blandt folk der ikke ved bedre. Jeg husker specielt denne liste: http://www.gamespot.com/gamecube/action/mortalkombatdeception/news.html?sid=6113877
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
BobbeBobbeSkrevet 07/01-06 22:14, rettet 07/01-06 22:24 
BT>
For eksempel har spillet 'Grand Theft Auto' nærmest fået kultstatus blandt mange hardcorespillere. Det kan blandt andet ses på arto.dk, der er en af de mest populære sites for børn. Her har San Andreas-versionen hele to fanklubber.

Wow! Hvad laver jeg på P:R, når jeg kunne diskutere med de virkelige hardcore på Arto.dk?
Spiller nu: Wii
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 08/01-06 00:04 
Den der GameSpot-artikel (Tweels indlæg) viser da også med al tydelighed, hvor meget (efter mit udokumenterde skøn) de fleste af denne slags grupper er inde i sagerne :P

Kendte ikke arto.dk, så kiggede lige forbi. Det er da en absurd stor (dansk) side ikke at kende: over ½mill brugere, hvoraf knap 19.000 er online lige nu...
元気ですか。
RuneSPRuneSPSkrevet 08/01-06 15:04, rettet 08/01-06 20:29 
Tja, efter at have set denne film med en masse forskellige måder Leon kan dø på i Resident Evil 4 kan jeg godt forstå at det topper den der liste :D

EDIT fra staben: Spoilers i linket:

Die Leon, DIE!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/01-06 18:05, rettet 08/01-06 18:07 
Åhhhh hvad, jeg får helt lyst til at købe en Game Cube :D

...og der skal meget til, før jeg skriver den slags ;)
AV Intelligent Terminal
CoreCoreSkrevet 08/01-06 18:53, rettet 08/01-06 19:44 
Killer Bean 2>
der skal meget til, før jeg skriver den slags ;)

"Åhhhh hvad" eller at du skal ha' en cube?

Og hvis sidstnævnte, hvorfor?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 08/01-06 19:20 
Fordi det er et superlækkert spil. Jeg fik lyst til at gennemføre det... igen. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/01-06 19:36, rettet 08/01-06 21:05 
Core>
"Åhhhh hvad" eller at du skal ha' en cube ?

Og hvis sidstnævnte, hvorfor ?

Fordi jeg trods alt er en hårdnakket lille Sega fan boy ;)
Men når jeg ser sådan en video, begynder jeg så småt at kunne mærke Cubens kraft... eller måske Revolutions kraft...

EDIT: Fatter egentlig heller ikke, at jeg skrev "Åhhh hvad".
Får mig til at lyde som én, der hører Nék å´Jæj = IK-KE GODT!!! Kan altid påstå at det var ironisk ment, hæhæ :)
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 08/01-06 19:51 
Som arcadens kraft og SNK'ens kraft -_^
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/01-06 20:04, rettet 08/01-06 20:06 
Ja, der er også din skyld alt sammen!
Min pengepung hader dig...;)

Nå men, tilbage til emnet...
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 08/01-06 20:27 
RuneSP>
Tja, efter at have set denne film med en masse forskellige måder Leon kan dø på i Resident Evil 4 kan jeg godt forstå at det topper den der liste :D
Spoiler-alarm på linket i denne post. Det afslører stort set spillets modstandere fra start til slut...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 08/01-06 20:30 
Jeg har tilføjet en advarsel i RuneSPs indlæg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RuneSPRuneSPSkrevet 08/01-06 20:51 
Orv ja, det må I sgu undskylde tænkte jeg ikke lige over...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig