X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fusion - Nightmare bossen - hvordan?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/05-03 22:33 
Jeg bliver sindssyg.

Jeg kan ikke slå det svin.
Hvordan gør man?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 20/05-03 23:16 
Uh.. Det er meget lang tid siden jeg spillede det sted, men så vidt jeg husker skal man ramme et svagt punkt, der sidder inde i kroppen et sted, og er meget svært at nå. Det hjælper vist et kravle op ad væggen til højre, men som sagt kan jeg ikke rigtig huske det.
Han virker svær i starten, men så snart man har fundet mønstret, er han meget nem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 21/05-03 06:49 
Jeps, han har et svagt punkt inden i sig. Jeg kravlede dog ikke op ad væggen i starten, men stod istedet på gulvet foran ham og skød skråt op ad. Det bliver svært når han begynder at lege med tyngdekraften, men finder man, som sumez siger, mønstret, kan man godt nå at springe over hans angreb.

Når han så begynder at flyve rundt som en vanvittig skal man op ad væggen nogle gange. Hvis jeg husker rigtigt kan man nu skyde med missiler(tyngdekraften er ikke så hård mere), hvilket gør det lidt nemmere.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RitesRitesSkrevet 21/05-03 12:03 
Problemet er, at efter et stykke tid flipper han ud og flyver rundt på skærmen.
Det er der man konstant bliver ramt og dør.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/05-03 14:20 
Ja det første stykke er nemt nok.
Bare skal bare stå inde under ham, og skyde 4 - 5 gange med powershot [missilerne bliver bare taget af tyngdekraften]

Men derefter er det man skal ramme ham i masken med missilerne.
Desværre jerner han bare rundt på hele skærmen - og udover kanterne, så man kan ikke være i sikkerhed noget sted.
En gang imellem - uden system - stopper han lissom op, og hvis man er heldig kan man hænge i trappen på væggen og fyre nogle skud af.
Det er sindssygt svært, og så skal man jo også lige klare den sidste del med den sædvanlige pigbold - som også bare knalder ind i én.

Generelt synes jeg at det er rimelig dårligt gameplay, når bossernes bedste våben er at gå ind i dig.
Det bliver i det her spil ekstra irriterende, da de også bruger den der "stunned" effekt.

Bortset fra det, så klarede jeg faktisk makkeren i går aftes, da jeg lå i min seng.
Det gælder vist bare om at prøve det mange gange nok.
Jeg gjorde det at jeg brugte super hoppet til at svæve rundt om ham nogenlunde, når han begynder at skøjte rundt på skærmen.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RitesRitesSkrevet 21/05-03 14:46 
har jeg også prøvet.
Blev dog alligevel ramt.

Og ja, mega skod angrebstaktik at flyve ind i folk.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig