X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skifte passport til LIVE konto...


Svar
KeenKeenSkrevet 06/01-06 01:29 
Min Xbox live konto er knyttet til en af mine gamle mail adresser(knightkeen@hotmail.com), men eftersom at jeg har fået en ny for noget tid siden på grund af spammails vil jeg gerne have flyttet min LIVE-konto til knightkeen@Gmail.com, men jeg kan ikke hitte ud af hvordan!

Er det nogle der kan hjælpe?!
KeenKeenSkrevet 07/01-06 14:54 
Slet ingen...?!
HeroldHeroldSkrevet 07/01-06 15:00 
Jeg tror løbet er kørt i det øjeblik du knytter din konto til et passport - men ellers skal du ringe til deres support og høre med dem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 07/01-06 15:05 
Det lykkedes mig at skifte, da Xbox.com fik nyt design. Det du gør er at du signer ind på din nye passport account. Herfra er jeg så lidt i tvivl om at du manuelt skal gå ind og vælge "link gamertag", eller om der automatisk kommer en side op med nogle spørgsmål. Anyways, så bliver du på et tidspunkt spurgt om du har Live. Her svarer du "ja", hvorfra du bliver bedt om at skrive dit Gamertag, sammen med dine sidste 4 dankort nummer cifre. Så skulle det gerne være gjort!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 07/01-06 15:22 
Jeg skriver også lidt mere om noget beslægtet i denne tråd: http://www.playright.dk/forumemne.php?id=18976&subid=229257#229257
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig