X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

US Marketplace på PAL X360


Svar
JmogJmogSkrevet 05/01-06 21:57, rettet 05/01-06 21:57 
Jeg postede det her ovre på Geekculture.dk, men det vil sikkert også have interesse for en del her. Det drejer sig om Marketplace som tilsyneladende ikke er ens afhængigt af ens Live konto-oplysninger. Flere filmtrailere kan kun hentes af amerikanerne. Medmindre man gør nedenstående altså.

Start på repost:
---------------------------------
Det lykkedes mig at omgå den tåbelige regionalisering af marketplace. Her er, hvad man skal gøre:
-Opret et Microsoft Passport (linket nederst)
Du skal knytte en anden mailadresse til kontoen, end den som dit nuværende Live-abonnement er knyttet til.
-Tænd for din X360 og log af Live. Sæt "User locale" til US i System/console settings.
-Gå over til Live menuen og vælge "join Xbox Live". Gå igennem hele møllen og opret en Silver-konto (gratis) med et nyt gamertag og en amerikansk adresse. Sørg for at vælge "US", når den spørger om locale.

Når du er færdig vil du i Xbox Live-menuen nu være logget ind med det nye gamertag. Alle saves, friends lister og indstillinger, du lavede før alt det ovenstående, er linket til din gamle profil. Hvis det her er første gang, du logger på Live, gør det selvfølgelig intet, og du behøver aldrig skifte profil igen. For alle andre vil det være nødvendigt at logge ud af deres normale profil og vælge den amerikanske istedet, når de vil se, om der er kommet noget US-ekslusivt.

Det drejer sig i skrivende stund om trailere for Mission Impossible 3, Xmen 3, Pulse og Glory Road.

MS Passport
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/01-06 22:57 
Hold da fest hvor er de mærkelige. Hvorfor laver de det ikke bare globalt?!
dRxLdRxLSkrevet 05/01-06 22:59 
Giver det også mulighed for at download Live-Arcade og demoer som kun er udkommet i USA?

Jeg er meget interesseret i Live-Arcade spillet "Marbel Blast Ultra", og ærgrer mig over at vi endnu ikke har set noget til det.

Marble Blast Ultra hos Gamespot
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 05/01-06 23:05, rettet 05/01-06 23:08 
Ja, det giver ikke meget mening. Jeg kunne forstå det, hvis det drejede sig om film, der havde en langt senere Europæisk premiere. Hype er vel mest effektivt, hvis det ikke starter for tidligt. Mission Impossible 3 har premiere ca. samtidigt over hele verden, så det kan ikke være grunden.

Giver det også mulighed for at download Live-Arcade og demoer som kun er udkommet i USA?

Er der overhovedet nogen? Du nævner Marble Blast Ultra (som jeg ikke kan finde), men jeg har ikke set nogen amerikanere snakke om det. Er det overhovedet tilgængeligt endnu?
fumfumSkrevet 05/01-06 23:17 
Marble Blast Ultra har jeg også ledt meget efter. Især efter beskrivelsen i Edge, hvor spillet er beskrevet som en blanding af Monkey ball og Mercury. Nok til at få mig til at glæde mig.
(Uden at jeg dog nogensinde har prøvet Mercury.)
Jeg har så siden læst et eller andet sted, at det stadig er til godkendelse ved MS.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JmogJmogSkrevet 05/01-06 23:18 
Det må være lige op over. På XBoxlive.com står det til udgivelse i januar.
BeanoBeanoSkrevet 05/01-06 23:28 
King Chaos>
Hold da fest hvor er de mærkelige. Hvorfor laver de det ikke bare globalt?!

Markedsføring :)
HeroldHeroldSkrevet 05/01-06 23:35 
Det koster garanteret penge at få trailere på Xbox Live - og dem der betaler i USA har intet med Europa at gøre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 06/01-06 12:58 
Det japanske marketplace kan der også skabes adgang til:
http://www.gamersreports.com/article/19/

Jeg ved ikke om de har noget som europa ikke har.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig