X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Blazing Angels


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/01-06 18:14, rettet 11/03-06 12:12 
Pt. står dette spil til en release d. 31 marts i år, og det er noget af det, jeg ser allermest frem til på 360'eren. Håber datoen holder.

40 spilbare fly - også andet end énpersons fightere, bl.a. B-17.
16 spillere online på Live med mulighed for at oprette eskadriller og kæmpe mod andre ditto.

Ser ud som en rigtig vinder online! Mine marts-indkøb kommer helt sikkert til at bestå af dette spil og Burnout.

EDIT: Så må en P:R eskadrille da være et must?!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/03-06 12:11, rettet 11/03-06 12:11 
GameSpot har kigget nærmere på multiplay til Blazing Angels, og damn det ser godt ud!
Specielt Capture the Base og Kamikaze lyder utrolig sjovt!

Bare muligheden for at lande overalt bringer minder fra Aces over Europe tilbage... Ahhh!

Gamespot Blazing Angels Multiplay
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/03-06 15:31 
Det er også et af de spil jeg har holdt godt øje med de sidste måneder og jeg regner bestemt med at jeg skal have det tjekket ud i slutningen af marts.

Jeg vil dog lige se et par anmeldelser fra de store sites først...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-06 17:00 
Hmm... 6.9 hos IGN og meget delte meninger på de forskellige boards...
Det lyder som om spillet er endeløst repetitivt, og det lyder da også umiddelbart sandt.
Hvorfor Ubi ikke har inkluderet v-sync, så vi kan slippe for den tearing, det fatter jeg ikke! Det er også i den fulde version, og det er altså lidt en turn-off. Desuden synes jeg ikke om styringen - alt for nemt - og stemmerne over radioen.
Tror jeg springer det over.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 28/03-06 17:16 
Gamespot har også givet det 6.9. Det bliver også et spil, jeg springer let og elegant over. Måske ryger det i kurven, når det falder til kr. 100-150.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig