X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skifter NDS hjælp søges


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 03/01-06 20:23 
Så .. nu er det på tide.. at jeg kigger lidt over på den anden side af konsol væggen.
derfor har jeg tænkt mig at prøve livet med en Nintendo DS.
min fremgangs måde er stort set den samme måde.. som dengang jeg switchede fra PC til MAC, hvilket har resulteret i at min PCer i dag kun er tændt ganske få timer om måneden :-D

derfor vil jeg gerne prøve en NDS og jeg tænker i sær på Wireless delen.
men hvor og hvad skal jeg begynde med...
jeg hadder spil som pokemon og andet manga japaner pop kultur.
Nintendogs.. kunne lyde skægt,,, meen.. tror ikke at det ville fange mig alligevel.
Mario siger mig intet... (Nok mere fordi jeg mere er skræmt over at spille mario brothers vers. 410...)

Så derfor spørger jeg Experterne.. (jer) Hvordan og hvad skal jeg starte med???
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
jaesjaesSkrevet 03/01-06 20:34 
Jeg tror seriøst ikke DS noget for dig baseret på ovenstående. Men skriv hellere hvilke genrer du gerne vil spille på en håndholdt, ellers skyder vi i blinde.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 03/01-06 20:47, rettet 03/01-06 20:53 
nå ja.. måske skrev jeg det så det lød lige lovligt for begrænset...
Jeg er åben for stort set alle genre.

jeg har kigget på metro prime og Ridge Racer men jeg har dog ikke prøvet dem endnu.
Det kunne jo være at der var titler som ville vække mit indre nintendo barn.. (igen)

//Tilføjer:
Jeg er dog blevet tilbudt dette sæt for lige 1200kr... men er det det værd?

Nintendo DS -EU
MarioKart DS
Super Mario 64 DS
Meteos
Metroid Prime Hunters
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
JuggernautJuggernautSkrevet 03/01-06 20:48 
Jeg tror at jeg har det lidt som dig. Søger nye udfordringer og oplevelser i DS'en. Det må bære eller briste. En pris på 699,- kunne jeg ikke stå for.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/01-06 21:22 
DS'en har efterhånden et fint udvalg af spil, der hele tiden udvikler sig. Super Mario 64 DS er god at starte med, specielt hvis du ikke oplevede det i N64-dagene.
Wario Ware: Touched! er anderledes, og meget kort, men meget sjovt alligevel, og bruger fint maskinens funktioner. Meteos er i mine øjne det bedste spil ude lige nu. Advance Wars er solidt, dog ikke meget anderledes end GBA-spillene. Kirby er også en sjov, men _lille_ titel. Og så er der selvfølgelig Mario Kart DS.
HankyHankySkrevet 03/01-06 21:53 
Sonic Rush er altså også værd at nævne :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WikzoWikzoSkrevet 04/01-06 16:52 
GrillBillerDK>

//Tilføjer:
Jeg er dog blevet tilbudt dette sæt for lige 1200kr... men er det det værd?

Nintendo DS -EU
MarioKart DS
Super Mario 64 DS
Meteos
Metroid Prime Hunters

Rigtig godt tilbud, vil jeg sige!
Det der er nogle af de bedste spil til DS lige nu, i EU, og hvis det var mig, ville jeg slå til!

Ellers er WarioWare: Touched nok også et af de sjoveste spil :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig