X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Top 10 independent games 2005


Svar
dRxLdRxLSkrevet 02/01-06 21:35 
Det mest interessante ved nedenstående er at rigtig mange af vinderne fra tidligere år er kommet som xbox-live arcade spil i år. Så vi kan vel roligt regne med at møde flere af de nye vindere i en lettilgængelig form i løbet af 2006.

Dette års vindere:
http://www.gametunnel.com/articles.php?id=412

Sidste års vindere:
http://www.gametunnel.com/articles.php?id=359

Vinderen i 2002 var Mutant Storm:
http://www.gametunnel.com/gamespace.php?id=131
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/01-06 21:53 
Spændende! Det der top-down Mexican-bilspil gad jeg godt kom på Live.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 03/01-06 02:00 
New star soccer 3 er fantastisk.. og kører et koncept jeg ville elske, hvis grafikken var som pes 5 .. ikke at jeg ikke elsker det nu..

Men du godt nok lige blevet mit dankorts dødsfjende nr 1, ved at smide sådan et lækkert link.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/01-06 20:25, rettet 03/01-06 20:38 
Der er da vist et par af de spil man bør kigge nærmere på... Jeg blev lige færdig med Darwinia idag og det er så sandelig et unikt og meget gennemført spil, der med stor sandsynlighed vil brænde sig fast i min hukommelse. Det skyldes selvfølgelig ikke mindst den visuelle side og det sjove præmis, da gameplay'et, indrømmet, kan blive en smule ensformigt/ensidigt indimellem. Det er dog stadig utroligt tilfredsstillende rent spilmekanisk og gameplay'et forløber let og flydende, ikke mindst pga. den gode kontrol. Men hvis Darwinia kun formår at opnå en 7. plads på den liste, så må de øvrige indie spil virkelig være af høj kvalitet...

Edit: Ang. Darwinia kan det så passe, at hand gesture-systemet er blevet taget ud i senere versioner? Jeg brugte det ihvertfald ikke selv og jeg mener bestemt ikke at det blev nævnt af Dr. Sepulveda i løbet af spillet, men jeg kan jo læse i anmeldelser og i indlæg af folk fra P:R, at det ihvertfald har været der på et tidspunkt...
(...)
PapandPapandSkrevet 03/01-06 20:39 
Sørme om ikke Tribal Trouble er med på listen! Dette spil er udviklet er 3 unge danskere fra Odense. De var inde hos mig i butikken for et par måneder siden, for at stille spørgsmål angående deres cover. Jeg synes projektet lød meget interessant, og det glæder mig da at se, at deres arbejde er blevet anerkendt.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ChronoChronoSkrevet 04/01-06 07:50 
Weird Worlds er også rigtigt godt. Efter min mening også bedre end Oasis der vandt. Darwinia synes jeg dog er det bedste af dem jeg har prøvet. Virkeligt gennemført.

Tribal Trouble må jeg da lige prøve når nu det er lavet af danskere.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig