X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor mange har forudbestilt en PS3?


Svar
prydsprydsSkrevet 02/01-06 15:22, rettet 02/01-06 15:25 
Selv lavede jeg en forudbestilling i starten af december hos lik-sang, desværre er det ikke muligt at se hvor i køen man står. Man kan bare håbe at mange falder fra når pris og release date offentliggøres... Men er der andre herinde der også har forudbestilt en PS3? og hvor?
BeanoBeanoSkrevet 02/01-06 15:30 
Det var dog tidligt at forudbestille... når der hverken er annonceret pris, lanceringsdato eller spil :)
prydsprydsSkrevet 02/01-06 15:53 
Jo, men det er jo noget af alt det vi gerne skulle få svar på under CES (International Consumer Electronics Show) her om nogle dage :)
NaieraNaieraSkrevet 02/01-06 15:58 
Ja, jeg siger godt nok det samme som Beano. Så godt som intet er fastlagt, så det er da lige lovligt fanatisk at forudbestille nu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 02/01-06 16:05 
Den klub kan jeg godt melde mig ind i. Jeg kan ikke rigtigt se hvorfor jeg skulle bestille noget jeg ikke aner hvad koster eller hvornår ankommer - eller hvad der ellers er af spil og tilbehør :S Især heller ikke når jeg intet ved om regioner eller lign.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
prydsprydsSkrevet 02/01-06 16:12, rettet 02/01-06 16:13 
Jeg så sådan på det at jeg alligevel vil købe en japansk PS3 på et eller andet tidspunkt(for at spille alle de spil der aldrig kommer til EU), hvorfor så ikke prøve at være en af de første på gaden med en ;). Desuden kostede det heller ikke noget at forudbestille den...

Jeg valgte ikke at forudbestille min PSP, og da den så blev frigivet i japan, og den europæiske dato blev fastsat til næsten et år senere, fortrød jeg virkelig at jeg ikke havde forudbestilt en japansk PSP...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/01-06 16:22 
Jeg har forudbestilt en PSP 2 ... Bare for at være sikker... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DommergaardDommergaardSkrevet 02/01-06 16:33 
Jeg er enig med de andre, det er da alt for tideligt at forudbestille en PS3! Hvorfor være en af de første? Hvorfor overhovedet bestille den før du ved noget mere om den? Spillene, prisen osv? Jeg skal også have PS3, men jeg tror liiige, at jeg venter til jeg ved noget mere om den!
quadquadSkrevet 02/01-06 16:44, rettet 02/01-06 17:16 
Jeg er altså også bare HELT enig med alle andre!

Edit: ...
prydsprydsSkrevet 02/01-06 16:50, rettet 02/01-06 16:51 
Som sagt koster det ikke noget, og jeg modtager en confirmation mail så snart der kommer specs. Så hvis det viser sig at de valgte en i386 processor frem for cell, og at den kommer til at koste 9.000 og først bliver frigivet i 2008, kan jeg jo bare springe fra... Men for at svare på mit eget spørgsmål, så ser det ud til at jeg er den eneste der har forudbestilt lol... Men i skal ikke regne med at blive inviteret over for at prøve den, når det viser sig at EU og USA må vente et år mere end japan ;)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/01-06 17:07 
Syntes da det er fair nok, at du forudbestiller, siden du kan springe fra til hver en tid. Samme princip gjalt også, dengang jeg bestilte en japansk DS over Lik-Sang.com. Kan ikke finde et problem i det ;)
JAAJAASkrevet 02/01-06 18:31, rettet 02/01-06 18:31 
Nu det er gratis, kunne jeg godt finde på det, men jeg venter nu alligevel og ser lidt endnu. Jeg vil også helst have en amerikansk maskine.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig