X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke spil på PSP firmware 1.5?


Svar
crying outcrying outSkrevet 29/12-05 19:08 
Er der nogen, et eller andet sted, der har lavet en liste over de spil der kan køre på firmware 1.5?
Jusqu'a ici tout va bien....
JAAJAASkrevet 29/12-05 19:52, rettet 29/12-05 19:57 
Her er en del af dem:

X-Men Legends 2
Hot Shots Golf
PuyoPop Fever
Guilty Gear XX
Lumines
Star Soldier (Import)
Pursuit Force
Metal Gear Acid
Puzzle Bobble
Princess Crown
Ape Escape
Ridge Racers
Dynasty Warriors
Kollon
Tenchu: Shinobi Taizen
Legend of Heroes
Kingdom of Paradise
Ridge Racers
WipeOut Pure
NBA Street Portable
Taiko no Tatsujin
Virtua Tennis
Darkstalkers
Ghost In The Shell: Stand Alone Complex
Twisted Metal: Head On
BurnOut Legends
Gripshift
Gundam Battle Tactics
Bleach: Heat the Soul

Nogle af dem kræver sikkert, at du bruger en version changer, men de kan køre på 1.5.
KTCKTCSkrevet 30/12-05 02:26 
Nu bliver jeg nødt til at smide en kedelig nyhed på bordet: Visse PAL udgivelser kræver 2.0+ firmware, selv om NTSC versionen virkede på 1.5.
Jeg har selv "Namco Museum: Battle Collection" som personligt eksempel. NTSC versionen kørte fint med 1.5, hvor PAL versionen underligt nok kræver 2.0 (version changer virker ikke)

Af spillene på listen kan jeg også nævne "Pursuit Force", som jeg også ejer (godt nok som promo), men dette spil kræver også 2.0 herhjemme (heller ikke version changer her...).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JAAJAASkrevet 30/12-05 05:14, rettet 30/12-05 05:17 
Buuh. Nå, men det er jo bare endnu en grund til at spare penge ved at købe dem fra USA og Japan. Man kan selvfølgelig flashe frem og tilbage mellem 2.0 og 1.5, hvad der er mange der gør uden problemer, men personligt har jeg ikke lyst til at udsætte min 2000 kroners PSP for den slags.

Jeg må så nok hellere tilføje, at listen ovenfor kun gælder JP og US spil. Det er muligt, at den også gælder EU spil, men det kan jeg ikke garantere.
crying outcrying outSkrevet 30/12-05 18:37 
øv - jeg troede egentlig, at man kunne finde en liste over PAL spil, som uden problemer kunne køre på 1.5.

Det var trist.
Jusqu'a ici tout va bien....
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig