X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 problemer?


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/12-05 14:58 
Har I haft problemer med jeres nye box endnu? Jeg har en kammerat hvis Xbox netop er død og da jeg kender hans sparsomme spiladfærd og totalt hysteriske forhold til hans konsoludstyr, begynder jeg at blive en smule nervøs for min egen box.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 29/12-05 15:14 
Det har ikke noget med slidtage at gøre. De fejl der dukker op er der fra fabrikken af, og dukker typisk op inden for de første stykke tid.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephirothSephirothSkrevet 29/12-05 18:32 
Min har frosset et par gange.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/12-05 20:42 
Jeg spillede Perfect Dark idag og opdagede at menuen har en lyseblå "bjælke" i højre side, der forskubber billedet. Det er ikke synligt i selve spillet, i Xbox dashboardet eller andre spil. Jeg spiller på et standart fjernsyn.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HulleHulleSkrevet 29/12-05 20:57 
Min kammerats frøs i NFS:MW hele tiden. Det kunne slet ikke spilles i mere end 20 min. Den blev leveret tilbage. Desværre kunne han ikke få en ny, da de er udsolgt.

Det er for dårligt at kvaliteten er så ringe på de nye maskiner. Man kan altid få den byttet, men det er sgu stadig for ringe.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CutePuppyCutePuppySkrevet 30/12-05 09:39 
Hvis den bare fryser, er der en ret god chance for at enten boxen eller strømforsyningen ikke er kølet tilstrækkeligt.

Det er vigtigt at der er god plads omkring både boxen og strømforsyningen.
//Cutepuppy
HulleHulleSkrevet 30/12-05 10:04 
Det var der også. Havde advaret ham om problemet, så den stod godt ventileret.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JmogJmogSkrevet 30/12-05 11:00 
Har han prøvet at mærke på maskinen og strømforsyningen, når det skete? Lige meget hvor lang tid min kører, bliver den nemlig _aldrig_ varm. Højst lidt lunken.
SonicSonicSkrevet 30/12-05 11:12 
Samme her Jmog, min bliver heller aldrig rigtig varm. Guess I'm lucky then :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/12-05 13:14 
Born2Play>
Jeg spillede Perfect Dark idag og opdagede at menuen har en lyseblå "bjælke" i højre side, der forskubber billedet. Det er ikke synligt i selve spillet, i Xbox dashboardet eller andre spil. Jeg spiller på et standart fjernsyn.

Jeg tror ik at din xbox fejler noget. Det er nok nærmere geometrien på dit tv, der er indstillet så billedet er smallere end hvad der er typisk for billedrørs-tv. No worry, hvis mit gæt er korrekt, får du i virkeligheden mere af billedet at se, end en masse andre mennesker :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/10-09 17:59 
Nu har jeg opdaget to problemer med min 360. Det ene er at det Streets Of Rage II, jeg engang har downloaded, kan jeg ikke få til at du? Den bliver bare ved med at sige, jeg skal hente den fulde version af spillet og det gør jeg så og når jeg har gjort det og prøver at spillet det, siger den bare det samme igen? Det andet er Street Fighter Anniversary Collection, der bliver den bare ved med at sige, jeg skal installer spillet igen på HDDen. Det er mega sort, plus det kan man ikke, da det er gammel xbox spil??
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 03/10-09 18:31, rettet 03/10-09 18:31 
Kan det måske ikke skyldes noget regionshelvede? Altså, at du først downloadede det på din PAL maskine og nu prøver på en JAP? Min kludre i hvert fald godt i det. Sommetider når jeg browser Live Arcade, skifter navn og cover art, frem og tilbage, på nogle af spillene. Jeg ved det ikke...
Ting om dét og pis.
ElgenElgenSkrevet 03/10-09 19:39 
Har du husket at porte licenserne til den nye maskine?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/10-09 10:56 
Det ved jeg ikke lige noget om :=) ligger der en guide til det, et sted? Forresten det med SF, så stod der ikke jeg skulle installer, men downloade spillet igen?
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 04/10-09 13:58 
Majoren himself forklarer det hele her

Youtube
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/10-09 14:13 
Fik det gjort og nu virker SOR2 :=) Men hvad sker der lige for SF??
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/10-09 14:21, rettet 04/10-09 14:21 
Nå, det ser ud til jeg ikke kommer til at spille det igen :=( Jeg har købt en 120GB HDD fra i eBay, som er fra Hong kong :=(

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/05-10 00:14 
Det er så mega nederen, jeg kan ikke få lyd på de DVD film jeg vil se på min 360, selv dem fra ZUNE? :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/05-10 11:51, rettet 23/05-10 11:52 
Ahhh! Mit VGA kabel fra 360 dur ikke på mit LCD, men på min lille skærm TFT skærm :=( Så min 3. løsning er RGB og det dur. F... jeg pissed lige nu, jeg vil se den film i HD, som jeg også har betalt for, hvad fander sker der lige MS! >:=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
HankyHankySkrevet 23/05-10 12:34 
Har du ikke et HDMI eller Component kabel? :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/05-10 13:50 
Glemte lige at skrive HDMI kablet har jeg lyd igennem til spil og trailer, lige så snart jeg starter en hel film, DVD eller på ZUNE, så ryger lyden og den kommer ikke tilbage, selvom jeg går ud på dashboard og alt muligt andet.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/05-10 15:03, rettet 28/05-10 15:03 
Det er sku sejt, de reparer NTSC 360 i EU, der var ikke noget problem i at det var en Jap og min garanti dur endnu, så nu får jeg lavet det der lyd helvede :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 28/05-10 18:48 
Hvad? Det troede jeg sku ikke man kunne. Sejt :-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/05-10 18:53 
Samme her, men det er noget nyt noget, sagde ham jeg snakkede med, så det er dope! :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig