X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cannon Fodder spillet på gamecontrollere


Svar
beyondbeyondSkrevet 21/12-05 11:45 
Nogle vil vide at PRESS PLAY ON TAPE afholdt Copenhagen Retro Concert 2005 i november. Der spillede vi blandt andet temaet fra Cannon Fodder på en flok af forskellige gamecontrollere - sammen med den oprindelige komponist, Jon Hare.

Det blev optaget på video - og kan nu downloades :)

Link til side med video og info
HeroldHeroldSkrevet 21/12-05 13:46 
Haha, hvor er det stort :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 21/12-05 23:13, rettet 21/12-05 23:14 
Ja, en skam at du ikke var der Herold - sammen med os andre. Taber.. ;) Men videoen er heldigvis fed nok.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HeroldHeroldSkrevet 21/12-05 23:45 
Min hukommelse og attentionspan gjorde at jeg reelt først vidste det et par dage inden. :( Ellers havde jeg skam også været der. Cannon Fodder ville jeg gerne have oplevet live.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 22/12-05 00:45, rettet 22/12-05 00:46 
Selvom det er ved at være et stykke tid siden, så kommer der en lille Press Play On Tape omtale fra koncerten her på Playright.

Bliver nok skrevet her i juledagene som dårlig undskyldning for at slippe væk fra famillie cirkuset. :)

Desuden har jeg en skaffet en - meget - fed præmie fra koncerten som bliver udloddet i en kommende konkurrence.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig