X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lad os så få luft!


Svar
DotManDotManSkrevet 04/03-03 00:19 
Jeg behøver vist ikke at sige hvor glad jeg er for at der igen er et forum, som ikke drives for at få flere kunder i butikken! :-)
la0sla0sSkrevet 04/03-03 00:39 
Det er dælme nice i forhold til det forum der skulle være alternativet.. jeeesus... ;)

og så er det næsten usmageligt som millemor og warfly har badmouth'et (på kf.com) de tidligere moderatorer fra dkf.dk... alt i alt er det her top dollar og så er designet jo lige i p*kken så at sige!

fandme hurtigt og godt arbejde
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 04/03-03 00:44 
Rart at have folk på vores side. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/03-03 01:50 
fandme hurtigt og godt arbejde

Du ved da ikke hvornår det er startet ;D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
la0sla0sSkrevet 04/03-03 10:09, rettet 04/03-03 10:11 
nej jeg ved intet... jeg er bare duuuuuum



edit: meeen jeg kunne forestille mig at det ville være ok at sige efter at dkf.dk forsvandt så pludseligt, at det har krævet noget hårdt arbejde at få det her op at stå i så fin stand som det gør.. men jeg kan jo også trække rosen tilbage?? ;)

fandme ringe at i har brugt sytten år på det her ;)

ååhhh it's nice to be back
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 04/03-03 12:22 
la0s >
efter at dkf.dk forsvandt så pludseligt, at det har krævet noget hårdt arbejde at få det her op at stå i så fin stand som det gør..

Du har så ganske ret ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 05/03-03 17:10 
Stadig programmeringarbejde på Amigaen?

Jeg vil gerne se Play:right's source-code når jeg engang kommer til sporup :)
RJKRJKSkrevet 05/03-03 17:13 
Selvfølgelig. Og nu 100% Windows-fri (før var jeg tvunget til at bruge Access til databasehåndtering).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/03-03 17:17 
it's good to be back!!!

Og det er sq også dejligt at i er tilbage :-)

(host,host) konsolforum.com suckz (host,host)
»You'll never walk alone«
quadquadSkrevet 05/03-03 17:23 
Kanon RJK, og så 100% Windowsfri.

Nu SKAL jeg altså se den kode :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig