X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadow Of The Colossus - En klassiker


Svar
lkzlkzSkrevet 20/12-05 23:28 
I dag fik jeg mit NTSC-U eksemplar af Shadow Of The Colossus og det er længe siden jeg har været så opslugt af et spil, ikke siden Devil May Cry først udkom. Hele spillet stil, som minder meget om ICO, gameplay og det utraditionelle koncept med kun at skulle bekæmpe disse "bosser" og ikke bruge tid på at bekæmpe diverse mini foes undervejs.

Det hele føles så fedt og nyt, at bestige disse kæmper for at slå dem ihjel, ja selv at ride rundt på hesten er fedt.

Det eneste minus ved dette spil er kameraet når man ikke er under kamp, det kan godt virke lidt irreterende. Men under kamp kan man holde L1 inde og dermed hele tiden fokusere på bossen.

Jeg har selv gennemført God Of War og dette spil er _langt_ bedre.
McLovin
SumezSumezSkrevet 20/12-05 23:41 
Jeg ville godt nok også være skuffet hvis ikke det var bedre end God of War. :)
Men måske tidligt nok at kalde det en klassiker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TLTLSkrevet 21/12-05 15:35 
Shadow of the Colussus ER jo også det som jeg vil betegne ICO 2. Jeg glæder mig rigtig meget til det udkommer her hjemme :-)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Bede-xBede-xSkrevet 22/12-05 11:29 
Sumez>
Jeg ville godt nok også være skuffet hvis ikke det var bedre end God of War. :)

Jeg ville blive overrasket hvis det var ;P

Men stilen ser nu fed ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 22/12-05 12:52 
Det er ret godt - man kommer til at krumme tæer ved at hænge på sådan en satan i længere tid.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 22/12-05 18:19 
Bede-x>
Jeg ville blive overrasket hvis det var ;P

Misforstå mig ikke, jeg synes God of War er et rigtig fedt spil. Men det har det meste i grafikken og stemningen. Kampsystemet bliver hurtigt ensformigt, fjenderne er de samme, og rent gameplaymæssigt ligger det et godt stykke under f.eks. Warrior Within (der har et sjovere kampsystem på trods af at det i modsætning til GoW ikke er bygget op omkring kamp).
Med det sagt, kører Ico jo ganske vist også primært på den tykke, smukke stemning, men det har så lige den ekstra magi, der gør det helt specielt, og jeg forventer også at SotC er noget helt specielt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
lkzlkzSkrevet 22/12-05 22:16 
Jeg er nu efter ca. 4 timers spil bekæmpet 8 af de 16 kæmper i spillet og indtil nu har det kun været en fornøjelse og spillet er blevet gradvist svære, men kun tilpas svært. Det spil er lige noget for mig, da man ikke skal bruge uendelig mange forsøg på at komme videre og det ikke er urimeligt langt, ca. 8 timers spil er lige hvad jeg kan klare. Mere af samme skuffe, tak :)
McLovin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig