X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skuffet over Halo 2 singleplayer


Svar
dRxLdRxLSkrevet 20/12-05 22:28, rettet 20/12-05 22:35 
Bemærk at jeg udtaler mig om single player, multiplayer virker til, så vidt jeg kan se, at være ganske solid.

Når jeg er skuffet er det først og fremmest i sammenligning med det første halo, som havde fine kvaliteter som jeg var meget glad for.

For det første var det langt mere stemningsfuldt end 2'eren. Det kan mulighvis have noget med de åbne landskaber at gøre, men det er også mit klare indtryk at historien er langt, langt bedre i Halo1 end 2. Historien i Halo 2 for det første for opsplittet (med de to i øvrigt stort set éns spillende hovedpersoner), for det andet rummer den slet ikke de samme plot twists og overraskelser som vi kom ud for i H1.
Men der er også noget med landskaberne. For det første fandt jeg større grafisk variation i Halo 1. Forskellen mellem stranden (øen i 3. bane) sumpen, bjergene, bygnigerne, inde i skibe osv. var bare langt mere markant, og hver bane stod ligesom tydeligere markeret i forhold til de andre. Men den måske værste ændring er i mine øjne at banerne virker langt mere lineære i forhold til det jeg synes jeg oplevede i 1'eren. Hvor det var mit indtryk at man havde en masse frihed til at håndtere de store åbne områder efter forgodtbefindende.

Gameplayet er med andre ord blevet "dummere" og min så højt skattede handlefrihed i Halo 1 er blevet erstattet med serier af mindre og lukkede rum med skriptede cinematiske sekvenser for at øge "oomph" effekten, eller EA-publikums appealen om man vil :(

Jeg er virkelig skuffet, og jeg synes at de har taget stort set alt det jeg var vild med i det oprindelige Halo og forfladet det eller gjort det mere mainstream. Jeg var bare nødt til at skrive dette, da jeg faktisk var ret glad for Halo 1 i sin tid og syntes at det repræsenterede et skridt frem af i spildesign. Øv :(

edit:
Et eksempel på hvor god historien i Halo1 var, er at jeg kom i tvivl om Kortana var troværdig og på min side, eller om hun arbejde for en skjult dagsorden. Det synes jeg var fedt, og fortællelteknisk var det mesterligt udført.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 20/12-05 22:37 
Level-designet er desværre mere lineært, ja. Man savner baner, der er designet som de åbne baner i etteren, hvor man selv skal finde/vælge vej. Det har alle, jeg har snakket med, vist været enige i.

Historien synes jeg er noget af det samme - grundlæggende hverken værre eller bedre end i så mange andre spil, men alligevel ret vekommende på en eller anden måde.

I øvrigt så er det da et forholdsvis stort plot twist, der med The Arbiter?

Men som du selv også indirekte skriver, så er det multiplayeren, der virkelig fascinerer. Men har du prøvet at spillet det igennem i co-op? Det er en større oplevelse end sp.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 20/12-05 22:51 
Med hensyn til Arbiters plot twist, mener du så at man spiller som ham (hvilket ikke kom som noget overraskelse) eller det han oplever i løbet af historien?
Hvis det er det sidste så synes jeg ikke der på noget tidspunkt var tvivl om fordelingen af good guys/bad guys, så det der skete var ingen overraskelse.

Jeg er måske ikke verdens dygtigste og/eller engagerede litteraturvidenskabsstuderende (mildt sagt) men jeg har da samlet et par hints op i løbet af mine år på instituttet, og ud fra det udgangspunkt vil endnu en gang argumentere (et såkaldt "autoritetsargument") for at mens historien i det første halo er meget høj kvalitet (især som spil betragtet) så er den i halo 2 alt for forudsigelige og klodset udført. Det er simpelthen dårlig historiefortælling at overlade så lidt til fantasien som det gøres i Halo2. Alt hvad der er med bliver udpenslet til det punkt hvor det mister fascinationskraften.

Jeg er rigtig ærgerlig over det, og det går mig på. Måske især fordi den dårlige udvikling går i tråd med den generelle tendens til EA'isering.

For fanden da! Lortemedie! ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 20/12-05 22:57 
Som anmelder spiller jeg ret mange EA-spil hvert år og tro mig, der er altså stadig et pænt stykke fra Halo 2 til disse ;)

Jeg mente i øvrigt at twisten var selve det, at man fik lov at spille ham.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 20/12-05 23:00 
Det synes jeg bare der var rimeligt lagt op til fra starten hvor vi ser ham som offer for en urimelig hetz stemning. Et billigt trick der skal vinde spillerens sympatier for figuren.

Jeg kan mærke jeg bliver helt ophidset hver gang jeg skal beskrive noget fra det spil. Jeg synes bare der er så meget godt der er blevet smidt på gulvet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 20/12-05 23:17 
Den eneste kur er en masse multiplayer :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 21/12-05 00:23, rettet 21/12-05 00:24 
dRxL>
Det er simpelthen dårlig historiefortælling at overlade så lidt til fantasien som det gøres i Halo2. Alt hvad der er med bliver udpenslet til det punkt hvor det mister fascinationskraften.

Det er vel noget udgiverne føler sig tvunget til, for ikke at tabe en del af publikummet på gulvet.

Jeg synes tit man oplever i rollespil, at aspekter af plottet og figurerne afsløres elegant på en måde der, om ikke udfordrer, så i hvert fald respekterer spillerens intelligens. Og et stykke tid efter kommer der så en forklarende scene, hvor det hele skæres ud i pap, for dem der ikke fattede det første gang.

Efter min opfattelse er det ikke så væsentligt anderledes fra andre medier, hvor man oplever samme (hvor ofte benytter en film sig ikke af gentagende flashbacks ved afsløring-for-selv-den-langsommeste-scener?). På et eller andet plan må man vel bare acceptere, at det er nødvendigt i mainstream-produkter.

Problemet er selvfølgelig når det går over gevind, og der opstår for meget af den slags, som bruges på ikke-essentielle udviklinger i historien. Det er et spørgsmål om balance, som forskellige spil håndterer meget forskelligt. Jeg har i øvrigt en teori om at de amerikanske oversættelser af japanske spil benytter sig væsentligt mere af overdrevne forklaringer, end originalmaterialet har gjort. Det er måske mest baseret på fordomme, men nogenlunde samme træk ses vel i amerikanske vs. europæiske/asiatiske film generelt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/12-05 01:33, rettet 21/12-05 01:35 
Halo 2 er efter min mening lysår bagefter etteren, når vi snakker singleplay (Selvom jeg også synes multiplay er blevet voldtaget i 2'eren).
Som dRxL nævnte, så husker jeg også min egen tvivl om Cortanas hensigter - samt ikke mindst den lille 'Guilty Spark' monitors ditto - og det spekulerer jeg da stadig over den dag i dag.
De var så mange spændende spørgsmål i Halo 1, der ikke blev besvaret - eller måske blev de? Den lille monitor er jo et orgie af oplysninger, jeg har bare svært ved at høre dem, når jeg samtidigt skal nakke flood :)

Generelt skuffede Halo 2 mig helt vildt. Jeg havde set frem til en lige så god singleplayer oplevelse og CTF i Blood Gulch over Live. Begge dele havde Bungie ødelagt: Historien stank og Live var kun lagt an på folk, der spiller i klaner. Man kan ikke vælge sit eget spil? Klamt.
Jeg ville så gerne kunne lide det, men nej!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JAAJAASkrevet 21/12-05 01:45, rettet 21/12-05 01:46 
Jeg havde det ret sjovt med Halo 2 i single player. Noget kunne tyde kraftigt på, at jeg skulle anskaffe mig etteren. Det kan vel ikke koste meget mere end en halvtredser efterhånden.
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-05 10:45, rettet 21/12-05 10:51 
dRxL>
Men den måske værste ændring er i mine øjne at banerne virker langt mere lineære i forhold til det jeg synes jeg oplevede i 1'eren.

Hvis du vil have mindre liniære baner, så giv Perfect Dark Zero en chance. Det vinder over tid...

Ellers synes jeg, at du har ret. Banerne i Halo 2 er alt for liniære og det skuffer noget. Sjovt nok er de fleste baner i det første Halo også ret liniære, men grunden til at det ikke irriterer er nok, at man fra tid til anden får lidt afveksling i de store åbne områder.

Underligt er det, at Bungie ikke har valgt at lave flere åbne baner. Særligt taget i betragtning af, at de var de mest elskede i det første spil og at en af de tidlige film af Halo 2 faktisk var - eller lignede - en ret åben by bane.

Historien har jeg ingen problemer med, hvis vi ser bort fra bæ'en...

Det var et kæmpe wow øjeblik, da man pludselig skulle skifte karakter. Det havde jeg slet ikke forudset. Synes også den måde der klippes mellem Master Chief og The Arbiter i introen er fedt sat op. Jeg forstillede mig faktisk, at de ville blive fjender.

En sidste ting man skal have med, når man snakker om Halo 2 skuffelser er bosser. Der er godt nok ikke mange af dem, men jeg fatter ikke, at de er der overhovedet. Bungie (Jamie Griesemer) udtalte i interviews angående slutbanen i det første Halo, at grunden til den afslutning var, at Halo ikke handlede om "slut bosser".

Hvorfor i alverden de så har smidt nogle få malplacerede og yderst ringe udført bosser ind i spillet, vides ikke.

Stadigvæk synes jeg, at Halo 2 er fint i singleplayer, da der stadig er mange store øjeblikke. De fleste af dem faktisk skabt af musikken. Bare det og stå og kigge ud på jorden, mens man er udendørs på første bane, kan give mig kuldegysninger.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/12-05 12:32 
DeluxScan>
Live var kun lagt an på folk, der spiller i klaner. Man kan ikke vælge sit eget spil? Klamt.

Det her ikke negativt ment, men det virker som om, du ikke har spillet ret meget på Live?

Det er muligt at Halo via XBC var/er et tæt lille community, hvor alle opfører sig ordentligt.
Men jeg tror de fleste, der har spillet meget over Xbox Live er enige om at Halo 2's måde at gøre tingene på, var et skridt mod en bedre og mere retfærdig oplevelse.
Ellers ville PGR3 nok ikke gøre det samme.

Det kræver bare den [lille] overvindelse, at hvis man vil bestemme selv, så bliver det i custom spil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CronossCronossSkrevet 21/12-05 12:34 
Bede-X: Man kan jo så undre sig over at du giver spillet 10/10 i din vurdering ;)
WehnerWehnerSkrevet 21/12-05 12:40 
Fordi multiplayer alene er nok til at give et tital. Resten er bare en lækker bonus.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-05 12:41, rettet 21/12-05 12:43 
Cronoss: Overhovedet ikke. Det er jo baseret på Multiplayer og co-op.

Hvis man delte spillet op i tre dele og udsendte dem hver for sig, ville jeg nok give dem:

Singleplayer 7-8/10
Co-op 9/10
Multiplayer 10/10.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 21/12-05 12:59 
Det ender jo med, at det eneste vi er rigtigt uenige om hvad angår Halo, er hvor meget multiplayer-delen bør vægtes...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-05 13:01 
Det er muligt :)

Men glem nu ikke, at mine karakterer ovenfor er til Halo 2.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 21/12-05 13:05 
Er der forskel? ;p

Jeg vil da godt se samme for det første Halo, så...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 21/12-05 13:14, rettet 21/12-05 13:15 
RJK>
Er der forskel? ;p

Ikke meget. Tror dog at jeg ville give singleplayeren et sikkert otte tal. Multiplayeren ville måske falde med en karakter. Omend den stadig holder og er meget anderledes, så mangler den Live delen.

Men jeg har ikke spillet det i andet end co-op i et stykke tid, så jeg vil ikke udtale mig definitivt.

Det er muligt at det kun er til 9/10 idag. Nogle spil genrer falder jo i karakterer over tid ;P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 21/12-05 15:38 
Bede-x>
Cronoss: Overhovedet ikke. Det er jo baseret på Multiplayer og co-op.

Hvis man delte spillet op i tre dele og udsendte dem hver for sig, ville jeg nok give dem:

Singleplayer 7-8/10
Co-op 9/10
Multiplayer 10/10.

Det bliver heller ikke 10/10. Du bestemmer selvfølgelig selv :)

Jeg er nok en af dem, som blev meget skuffet over Halo2, hvilket nogle herinde, ikke kunne acceptere. Det lader vi dog ligge, da jeg ikke gider den diskussion igen. Jeg vil bare sige, at Halo efter min mening, er blevet alt for hyped. Jeg ser dog stadig frem til en eventuel 3'er, når/hvis denne udkommer. Jeg håber dog at Bungie denne gang holder sig til Chefen :)
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 22/12-05 11:25, rettet 22/12-05 11:27 
Enfen>
Det bliver heller ikke 10/10. Du bestemmer selvfølgelig selv :)

Det gør det da. Hvis multiplayeren isoleret set er til et ti tal, kan de andre dele være underordnet. Det er som Wehner skriver ovenover bare gode bonusser.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 22/12-05 13:11 
Faktisk har Bunge lavet nolge kæmpelandskaber i Halo 2 SP. Jeg har brugt mange timer på at komme ud fra en bane, og derefter timer på at løbe rundt uden for de tiltænkte steder. Dog undrer det mig meget at de ikke har udnøttet den plads noget bedere, da du i nogle baner - så som Delta Halo kun bruger 1/50 af hele banen...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
enfenenfenSkrevet 22/12-05 14:12 
Du skriver selv, at du har vurderet spillet ud fra multiplayer og co-op. Da du giver co-op 9/10, kan den samlede karakter i min bog ikke blive 10/10 :)

Som sagt; du bestemmer selv :)
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 23/12-05 10:19, rettet 23/12-05 10:22 
Det med karaktergivning har været diskuteret i en anden tråd:

http://playright.dk/forumemne.php?id=17311&subid=201583#201583

Jeg mener, at multiplayeren ALENE er til 10/10. At der så er inkluderet en singleplayer og en co-op mode, til mindre gør ikke spillet dårligere.

Ligeledes er Metroid Prime 2 ikke et dårligere spil, fordi spillet har en dårlig multiplayer. Det ville jeg give:

Singleplayer 8/10
Multiplayer 3/10

Men stadig vurdere det til 8/10.

Mere kan jeg ikke rigtig sige. Læs evt Wehners andet indlæg i den linkede tråd, hvis min forklaring er helt uforståelig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 23/12-05 12:03 
Bede-x>
Jeg mener, at multiplayeren ALENE er til 10/10. At der så er inkluderet en singleplayer og en co-op mode, til mindre gør ikke spillet dårligere.

Jeg forstår godt karaktergivningen, og jeg ved også godt, at du giver 10/10 for multiplayer. Jeg er kun efter dig, fordi du skriver følgende:

Bede-x>
Cronoss: Overhovedet ikke. Det er jo baseret på Multiplayer og co-op.

Her skriver du, at du har vurderet spillet ud fra multiplayer OG co-op - altså 10/10 og 9/10.

Mere var der ikke i det. God jul :)
What is the Matrix?
Jack_DJack_DSkrevet 23/12-05 14:18 
Bede-x>
Jeg mener, at multiplayeren ALENE er til 10/10. At der så er inkluderet en singleplayer og en co-op mode, til mindre gør ikke spillet dårligere.

Det giver jo ingen mening. Jeg læser det som du giver en samlet vudering af spillet ud fra en enkelt "feauture" her multiplayer. Alt andet lige vil det da give et forkert billede. Det svarer jo til at sige GTA SA sucks men multiplayer delen styrer for hårdt og derfor får spillet som samlet helhed 10/10, hvis du forstår.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 23/12-05 15:37, rettet 23/12-05 15:38 
Det kommer an på hvordan du giver karakterer. Er din "anmeldelse" et regnestykke, så skal alt regnes med. Er det derimod et udtryk for mavefornemmelse, så kan du sagtens give 10 ud fra hvor stinkende godt multiplayer egentlig er. Reelt føler jeg at lidt af det første, og meget af det sidste er den perfekte måde at gøre det på. Hvis singleplayerdelen af Halo 2 var direkte dårlig, vil jeg mene det skulle trække ned - men nu er den forholdvis udmærket, og passer vel fint ind i spillets helhed.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
quadquadSkrevet 23/12-05 15:45 
Og så længe vægtningen og strukturen i anmeldelsen følger hvorledes karakteren er givet, bliver selve slut-tallet vel en ligegyldighed for den læser som læser for information.
WehnerWehnerSkrevet 23/12-05 15:54 
Flere gode pointer, men fortsæt venligst i den tråd Bede linker til ovenfor, da den er dedikeret til emnet generelt modsat dette emne, der specifikt handler om Halo 2. Tak.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 23/12-05 15:56 
Det handler faktisk om skuffelsen over singleplayerdelen i Halo 2, hvorimod folk snakker om hvor fedt spillet er i multiplayer ;)

Jeg er færdig nu. Glædelig jul!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DunwichDunwichSkrevet 28/02-14 12:52, rettet 28/02-14 13:03 
Hvis Halo 2 Anniversary, bliver en realitet f.eks i indeværende år, hvilke ændringer og forbedringer til spillet, så I helst der blev lavet?

Helst så jeg væsentlige forbedringer i Campaign delen. Mindre floaty fysik hos Warthogs. Ingen tåbelige boss kampe (boss kampe har ingen plads i Halo spillene). Et fix for Legendary i Campaign, så spillet er tåleligt på Legendary, og ikke konstant forfalder til cheapness / dovenskab på udviklerens part. Mindre awareness hos sniper AI i Campaign, så snipers ikke pr default kan se spilleren konstant, uanset placering på map. 60 fps i Campaign og multiplayer – burde være en selvfølge, qua hardwaren. En komplet overhaul af multiplayer, så man f.eks selv kan vælge hvad og hvor man vil spille, uden tvang af maps og gamemodes, fra udviklerens side = Eliminering af konceptet Matchmaking.

Det er ingen hemmelighed, at Bungie var presset fra Microsoft's side, under udviklingen af Halo 2, og at dette pres resulterede i det Halo 2 vi fik, i 2004. Uanset hvilken udvikler (håber selvfølgelig Bungie selv kan lokkes tilbage) der står for en eventuel Anniversary udgave af Halo 2, håber jeg, at holdet får den tid de har brug for, til at lave det spil som – jeg for min part – håbede vi ville få, efter Halo.
slk486slk486Skrevet 28/02-14 13:09 
Jeg husker ikke Warthogs som mere floaty i 2 end i 3/Reach?

(håber selvfølgelig Bungie selv kan lokkes tilbage)

No chance.
j/k
dRxLdRxLSkrevet 28/02-14 14:27 
Halo 1 Anniversary var en "emulering" af det oprindelige spil med mulighed for tegne spillets tilstand med en opdateret grafikmotor. Bør vi ikke forvente at Halo2A bliver lavet på samme måde? Hvis ja, er det bedste man kan håbe på ændret eller tilføjet indhold, men ikke ændringer i måden gameplay fungerer på.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/02-14 17:39 
Dunwich>
Hvis Halo 2 Anniversary, bliver en realitet f.eks i indeværende år, hvilke ændringer og forbedringer til spillet, så I helst der blev lavet?

Ny campaign ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 28/02-14 21:49 
En form for Directors Cut kunne være en fed ide. Ny campaigne som rettede nogen af de ting de ikke nåede at få med. Ny grafik motor med true Next-Gen visuals. Det gad jeg godt se :)

Så kunne de altid lægge org. udgaven som ekstra i HD ved siden af. Der burde jo være plads nok på en BL skive(eller 2, så dyre er de ikke).
slk486slk486Skrevet 28/02-14 21:55 
Så vidt jeg ved er det en 360 release, så det bliver næppe NextGen eller Blu-ray discs :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 28/02-14 23:16 
dRxL>
Halo 1 Anniversary var en "emulering" af det oprindelige spil med mulighed for tegne spillets tilstand med en opdateret grafikmotor.

Ja, men det forværrede spillet i frygtelig grad af flere årsager. En af dem at den nye og anderledes tegnede grafik fulgte det gamle spils afgrænsnings- og kollisionsmønster. Hovedrystende brøler.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 01/03-14 00:58 
slk486>
Så vidt jeg ved er det en 360 release, så det bliver næppe NextGen eller Blu-ray discs :)

Så vidt jeg kan læse mig til på div. nyheds sidder så ser det ud til at være Xbox One det rygtes til. Så kunne det netop være NextGen og Blu-ray disk.
DunwichDunwichSkrevet 01/03-14 01:04 
Det med kollisionsmønsteret sker, hvis man stiller sig meget tæt ved kanten af et objekt, f.eks. en klippe, og sigter ved siden af klippen; Med den nye grafik motor kan det ske, at spillet ikke registrerer at man skyder væk fra klippen, men i stedet ind i klippen, fordi det originale spils grafik kører i baggrunden, og i det originale spil, er der små millimetre grafik der mangler i forhold til den grafik den nye grafikmotor tegner. I praksis skete det under en håndfuld gange for mig, og jeg skulle lede efter det, for at fremprovokere det. Der findes sikkert faste steder i spillet hvor man kan teste det og fremprovokere handlingen, hvis man ønsker at se det.

At kalde Halo: Anniversary en hovedrystende brøler på baggrund af den bagatel, er useriøst.
DunwichDunwichSkrevet 01/03-14 01:11 
slk486>
Jeg husker ikke Warthogs som mere floaty i 2 end i 3/Reach?

Warthogs har mere vægt i Halo, Halo 3 og Halo Reach. De virker tunge - som de skal. I Halo 2 er de mere floaty og det går ud over vægt fornemmelsen.
DunwichDunwichSkrevet 09/06-14 19:42 
Dunwich>
60 fps i Campaign og multiplayer – burde være en selvfølge, qua hardwaren.

Tak for det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig