X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NES: Super Mario Bros 2


Svar
AliaarhusAliaarhusSkrevet 20/05-03 12:31, rettet 20/05-03 12:32 
Er der nogen der ved om man kan få fat i Super Mario Bros 2 PAL-versionen? Jeg kan huske at jeg havde 1'eren, 2'eren og 3'eren i 90'erne, men jeg kan sgu ikke længere huske om det var PAL-versionen.

Jeg har bestilt SMB2 US-versionen over eBay, og det flyder nærmest med det spil der. Men for at køre det, så er jeg nødt til at købe en anden NES-maskine (tror jeg, hvis maskinen ikke er fixet), eller en slags "decoder" der kan få US-spil til at køre.

Men om jeg kan finde SMB2 i PAL-versionen? nix.. Der er vel ikke nogen der ved om man kan få det i PAL-version, hvor man kan få det, og om man evt. selv har det?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 20/05-03 12:35 
Hvis du havde spillet i gamle dage, kan du vel også huske om du dengang spillede med decoder eller US maskine?

Hvis ikke var det jo nok en PAL version.

Til dit spm - jo det findes [selvfølgelig] i PAL version.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PlaykidPlaykidSkrevet 20/05-03 12:35 
Aliaarhus >
Er der nogen der ved om man kan få fat i Super Mario Bros 2 PAL-versionen? Jeg kan huske at jeg havde 1'eren, 2'eren og 3'eren i 90'erne, men jeg kan sgu ikke længere huske om det var PAL-versionen.

Jeg har i hvertfald 2'eren og 3'eren, de er begge PAL :)
Spiller nu: Halo 3
dchangdchangSkrevet 20/05-03 12:51 
Jeg har evt en converter du kan købe. Hvis du er interesseret kan jeg tjekke i løbet af dagen om den funker ordentligt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BlossomBlossomSkrevet 20/05-03 13:00 
Jeg har også SMB 2 liggende i PAL, men de er måske ikke så almindelige som 1 og 3..?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
NaieraNaieraSkrevet 20/05-03 13:01 
Det er ikke længe siden jeg solgte KTC alle tre NES Mario spil i helt normale PAL versioner...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AliaarhusAliaarhusSkrevet 20/05-03 13:06, rettet 20/05-03 13:07 
Blossom:
Hvor meget vil du have for SMB2? Jeg har allerede budt 130 på din SMB1, men opgav sgu det hele :D

PS2 playkid:
Og er dit SMB2 også til salg? Og hvad vil du evt. ha for det?

og til sidst, dchang: Hvor meget vil du have for din converter, hvis den altså virker? ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 20/05-03 13:19 
Ved ikke rigtigt om jeg vil sælge det. Jeg har nemlig ikke så mange Nes spil, og jeg kan nok heller ikke få så mange penge for det som jeg egenligt gerne vil have.
Spiller nu: Halo 3
AliaarhusAliaarhusSkrevet 20/05-03 13:21, rettet 20/05-03 13:27 
Hvor meget vil du da ha for det, hvis du overhovedet beslutter dig for at sælge det?
PlaykidPlaykidSkrevet 20/05-03 13:28 
Alt for meget end rimligt.
Spiller nu: Halo 3
AliaarhusAliaarhusSkrevet 20/05-03 13:30 
hehe, lyder som et 4-cifret beløb :D
dchangdchangSkrevet 20/05-03 13:30 
Jeg ser lige om min virker først, så kan vi evt snakkes om prisen bagefter.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PlaykidPlaykidSkrevet 20/05-03 13:33, rettet 20/05-03 13:39 
Aliaarhus >
hehe, lyder som et 4-cifret beløb :D

ahh, så galt er det nu heller ikke;)
Men 250 er altså heller ikke det billigste:/
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-03 18:05 
Er der ikke noget med at man jan gøre en NES multiregional blot ved at klippe et ben på en chip?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 21/05-03 21:16, rettet 21/05-03 21:17 
Jo. Det er ekstremt nemt, alle og enhver kan gøre det. Alternativet er at købe en brugt game genie for ca. 25kr, men jeg kan klart anbefale at modde maskinen selv. Når JEG kan gøre det, kan alle ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MadsMadsSkrevet 21/05-03 21:23 
Jeg har en regionsfri NES til US og PAL spil hvis du er interesseret. Der medfølger desuden 2 spil; Adventure Island og Kirby's Adventure. Samt selvfølgelig kabler og en controller.

Har sendt en besked.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
AliaarhusAliaarhusSkrevet 22/05-03 00:37 
Sumez >
Jo. Det er ekstremt nemt, alle og enhver kan gøre det. Alternativet er at købe en brugt game genie for ca. 25kr, men jeg kan klart anbefale at modde maskinen selv. Når JEG kan gøre det, kan alle ;)

så kan du vel også lige skrive hvordan? step2step-instruktioner :D
SumezSumezSkrevet 22/05-03 02:05 
Tjek den tidligere diskussion om emnet. Der er et link til en instruktion med billeder. Jeg brugte selv en uden billeder, og det var stadig let. Så der er intet at frygte.

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AliaarhusAliaarhusSkrevet 22/05-03 11:27 
jeg gik igennem instruktionerne, men jeg må indrømme at jeg var lidt nervøs.. jeg har jo ledt efter sådan en maskine i mange år, og sidst jeg havde den var i starten af 90'erne.. Men jeg fik klippet 4. ben af på chippen, og sat alle skruer i igen (HÅRDT arbejde at sætte skruerne i igen), og maskinen fungerer som den gjorde før. Men jeg har stadig ikke checket om den kan køre US-spil. Den kører i hvertfald godt nok med PAL.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/09-11 20:51 
Nogle bugs i spillet...

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 01/09-11 21:50 
Det er så random når ekstrabladet synes de skal skrive noget om spilmediet. Men fint nok for James Rolfe med lidt gratis reklame...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 01/09-11 23:56 
Det er da ikke James Rolfe der snakker, er det? Det er lidt hans måde at snakke på, men så alligevel ikke...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/09-11 01:15, rettet 02/09-11 01:16 
Det lyder i hvert fald overhovedet ikke som ham rent stemme og stemmeførings mæssigt...

Men han kan vel have været forkølet.... eller..

Hvordan nogen kan tro det er ham går over min forstand.
KamekKamekSkrevet 02/09-11 01:19 
Det er "Motherfucker Mike" - en af James' venner som optræder i en del videoer inde på siden.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KTCKTCSkrevet 02/09-11 01:20 
Det er ikke James der snakker, men hans kammerat Mike. Cinemassacre er James' site, og det er derfor jeg nævner ham, men Mike har ofte hjulpet til og har fået sine egne videoer med game glitches på siden nu.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/09-11 01:23 
Dvs du nævner en forkert person med vilje pga du ved det er hans "kammerat" der snakker?

Genialt.
KTCKTCSkrevet 02/09-11 01:30, rettet 02/09-11 01:32 
Ekstrabladet skriver om Cinemassacre i artiklen. Cinemassacre = James Rolfe. Mike har som sådan ikke noget direkte med Cinemassacre at gøre. Skal det skæres mere ud i pap for dig, eller forstår du pointen nu?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 02/09-11 08:20 
KTC>
Det er ikke James der snakker, men hans kammerat Mike. Cinemassacre er James' site, og det er derfor jeg nævner ham, men Mike har ofte hjulpet til og har fået sine egne videoer med game glitches på siden nu.


Jeg troede faktisk de var flere om det, men jeg kludrer det nok sammen med Screwattack, osv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 02/09-11 09:41 
Sumez>
KTC>
Det er ikke James der snakker, men hans kammerat Mike. Cinemassacre er James' site, og det er derfor jeg nævner ham, men Mike har ofte hjulpet til og har fået sine egne videoer med game glitches på siden nu.


Jeg troede faktisk de var flere om det, men jeg kludrer det nok sammen med Screwattack, osv.

James startede Cinemassacre for efterhånden en del år siden, hvor han brugte det til at vise sine små filmprojekter frem. Det var primært små gyserfilm og thrillere, som han går mindst lige så meget op i som computerspil.
Mike, som er hans barndomsven, lavede fra starten illustrationer til AVGN episoder, og så begyndte han at dukke op som forskellige figurer i videoerne. Senere lavede de "Board James" sammen, hvor han er mere eller mindre fast inventar, ligesom han er begyndt at skrive indlæg på Cinemassacre og i løbet af året lavet en række videoer selv i serien "Mike's Game Glitches". Han er i øvrigt også med i deres "Overanalyzers" episoder, som også bliver vist på Cinemassacre.
Summa summarum, så har James de senere år fået flere folk ind i kampen, men Cinemassacre er stadig hans eget projekt, som jeg ser det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/09-11 15:13 
Cinemassacre er en del af mike også.
Han køre siden uploader meget, og holder sidden oppe at køre.

I james PAX video siger han at mike ikke er til PAX, fordi han køre cinemassacre der hjemme.

Så han er nok ansat hos james til at hjælp med at holde siden frisk og travl... så bruger bliver ved med at hænge ud på siden??
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig