X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 pr0n


Svar
jaesjaesSkrevet 19/12-05 19:53 
Respekt, siger jeg bare til det her MOD, selvom jeg ikke synes det er vanvittig pænt. Men jeg er så heller ikke så meget til totalkonverteringer, men højest diskrete ændringer.

I samme åndrag et par billeder af J Allards X360. Den får højest tre øv, og et buh :)
http://www.engadget.com/entry/1234000137071998/

L@@k!! RARE!!
HeroldHeroldSkrevet 19/12-05 20:04 
Der er lidt sportvogn over den. J Allards udgave derimod...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BaggyBaggySkrevet 19/12-05 20:52 
Det absolut det mest ligegyldige i forhold til 360'en.. Ingen respekt for folk der SPILDER deres penge på den slags.. Så kan de lige så godt tage sig sammen og bruge dem på noget fornuftigt, som hjælpe afrikanske børn i skole.. Simpelthen latterligt.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
HeroldHeroldSkrevet 19/12-05 21:28 
Er det ikke en rimeligt ligegyldig kommentar? Hvorfor spilder du vores tid med det, når du kunne stå i et suppekøkken et eller andet sted, og dele mad ud til sultne hjemløse?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BaggyBaggySkrevet 19/12-05 21:42 
Flab.. ;)

Jo.. det var vist ikke det mest brugbare udbrud af vrede..
omend, jeg stadig finder det bizart at folk kan bruge 1200 $ på sådan et skjold..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
HeroldHeroldSkrevet 19/12-05 21:55 
Ja, hvis du er vred over selve prisen, kan jeg godt forstå dig :) Jeg ser dog ikke noget galt i at folk rent faktisk laver den slags som hobby. Selve casemod-communityet er enormt, og det er jo reelt ikke en dyrere, eller dårligere hobby end at spille spil for den sags skyld :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/12-05 22:38 
Hold da op de amerikanere, der sviner J's 360 til er nogle tumper.

Hvem prøver mest at være cool?
En MS mand der tilfældigvis putter nogle klistermærker på sin nye Xbox?
Eller internetnørder, der synes at Hello Kitty er "ghei".
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/12-05 23:11 
Herold>
Er det ikke en rimeligt ligegyldig kommentar? Hvorfor spilder du vores tid med det, når du kunne stå i et suppekøkken et eller andet sted, og dele mad ud til sultne hjemløse?

Genialt! :)
Home is where the hardware is..
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/12-05 23:51 
Fed MOD af den røde, men kunne aldrig i mine vildeste tanker drømme om at betale så meget for en xbox360 må jeg da godt nok indrømme :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/12-05 08:44 
1) Den røde er direkte grim.

2) Hvor ved vi fra at det er J Allards maskine?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/12-05 10:07 
Ah, SÅDAN noget pr0n! Jeg troede det var noget om downloadable contents :-P
jaesjaesSkrevet 20/12-05 13:49 
King Chaos>
2) Hvor ved vi fra at det er J Allards maskine?

Gamle mand, læs inden du spørger ;P

"While no one was looking last week at Xbox HQ we snuck into J’s office to rummage through his trash for information on the 3rd generation Xbox — instead we wound up swiping his personal 360. The best part was when we ganked it from his desk to take some pictures of the thing his assistant said in a very loving, motherly voice, “Oh, I see J’s been working on it some more.” Yeah, you could say that."

Det er nok ikke den, han har stående derhjemme men sikkert hans "arbejds-x360".
CutePuppyCutePuppySkrevet 20/12-05 14:10, rettet 20/12-05 14:11 
Ja for alt hvad der står i en tilfældig blog på internettet er selvfølgelig sandt...
//Cutepuppy
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/12-05 14:32, rettet 20/12-05 14:33 
Præcis min pointe... og inden du prøver igen, Jannik, så HAR jeg også læst beskrivelsen af deres besøg hos MS. Enhver kan komme og sige at det er Js Xbox, eller Prins Frederiks, eller... for resten jeg har Viktor Borges 360er her hjemme. Skal jeg sende et billede? Den ligner til forveksling min egen, men...
jaesjaesSkrevet 20/12-05 14:37, rettet 20/12-05 15:03 
Hvorfor denne pludselige sarkasme?

Nå, men til sagen. Fair nok, men hvis Engadget er en tilfældig blog, så er GameSpot eller Eurogamer tilfældige spilsider.

EDIT: @CutePuppy
jaesjaesSkrevet 20/12-05 14:42, rettet 20/12-05 15:04 
King Chaos>
Præcis min pointe... og inden du prøver igen, Jannik, så HAR jeg også læst beskrivelsen af deres besøg hos MS. Enhver kan komme og sige at det er Js Xbox, eller Prins Frederiks, eller... for resten jeg har Viktor Borges 360er her hjemme. Skal jeg sende et billede? Den ligner til forveksling min egen, men...

Nu må I sgu' holde op! :)

Så kan man jo lige pludselig ikke stole på noget som helst, man læser på Internettet. Så næste gang du sender billeder fra E3, skal jeg mistænkeliggøre dig, og være i tvivl om, du selv har taget dem?

Det handler om kildekritik. Engadget har ry for at være ligeså troværdige som alle andre store sider, vi refererer til herinde.
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/12-05 15:48 
De er sikkert troværdige. Men lige præcis den del af historien finder jeg lidt lodden.

Tror du på de ting jeg sender hjem fra E3? Jeg oversætter da bare fra udenlandske artikler og spejlvender deres billeder. Lader som om det er mine egne meninger og oplevelser, alt i mens jeg sidder på en bar i Vegas og feder den! :D
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/12-05 17:54 
Meget, meget misvisende overskrift >:(

Selvom jeg ikke er vild med kabinetter af nogen art, der er fyldt med lys og alt det der, synes jeg nu alligevel den røde ser ud til at være et solidt stykke arbejde. Ikke at jeg ville have sådan en flamboyant 360 stående i min lejlighed ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/12-05 21:46 
Herold>
Er det ikke en rimeligt ligegyldig kommentar? Hvorfor spilder du vores tid med det, når du kunne stå i et suppekøkken et eller andet sted, og dele mad ud til sultne hjemløse?

Jeg har klisteret forsiden af "Hus forbi" på min 360'er - det må da være ok?

BTW - Hvor er det du lovede Jaes?! ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 22/12-05 22:05 
Værsgo'. Men pas nu på blodtrykket, gamle dreng :)
http://images.google.dk/images?hl=da&q=%22xbox%20pr0n%22&sa=N&tab=wi
HeroldHeroldSkrevet 22/12-05 22:28 
jaes>
Så næste gang du sender billeder fra E3, skal jeg mistænkeliggøre dig, og være i tvivl om, du selv har taget dem?

Det behøver du ikke at være. Han har stadig kameraet derhjemme!

Jeg tror måske ikke at de har "sneget" sig ind - det er nok fri fantasi - men selvfølgelig har de været inde og tage et billede af den Xbox 360, der stå på Allards kontor. Hvis du er på pressebesøg hos Microsoft er jeg ret sikker på at det er nemt at få lov til.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 23/12-05 01:17 
King Chaos>
alt i mens jeg sidder på en bar i Vegas og feder den! :D

Jeg VIDSTE det!!!
Kun Jakob der arbejder seriøst derover, han slider og slæber for at tage de helt rigtige billeder... men ok hans artikler er også de mest populærer, som han selv siger: Ingen E3 uden Boothbabes. =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig