X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PGR3 eller NFS:MW


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/12-05 13:18 
Jeg vil investere i en af disse to titler på mandag. Som NFS-fan hælder jeg mest til denne titel, men jeg kan godt se, at det nok bliver lidt ensomt på Live, når alle andre har PGR3.
Så jeg har lige nogle enkelte spørgsmål til ejerne af de to spil:
Hvor mange herinde har Most Wanted og er interesseret i at køre online?
Kan man vælge at give gas og bremse på A/B knapperne i Most Wanted på 360'eren? Det kunne man nemlig ikke på Xbox. Er det muligt i PGR3?
Har begge spil mulighed for custom soundtracks?
Sidst, men ikke mindst: Er der Audi'er i PGR3?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 18/12-05 13:22 
DeluxScan>
Har begge spil mulighed for custom soundtracks?

Alle Xbox 360 spil har mulighed for custom soundtracks :)


DeluxScan>
Er der Audi'er i PGR3?

Nej... så er de godt gemt ihvertfald.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/12-05 13:23 
COD2 og Kameo har da ikke customs :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 18/12-05 13:53 
Ok... hmmm... syntes jeg bare MS engang nævnte, men jo ikke første gang :!
KillercowKillercowSkrevet 18/12-05 14:08 
Det er som regel sådan, at de titler, som ville have licenseret musik normalt, kan man skifte soundtracket ud på. Dem der har komponeret musik specifikt til spillet, kan man normalt ikke skifte ud på. Det giver jo også god mening. Hvor ville Fable være uden det fantastiske soundtrack? Hvem vil høre Slayer under Knights of the Old Republic? (retorisk! ;)). Jeg synes generelt balancen blev holdt ret godt på Xbox.
BeanoBeanoSkrevet 18/12-05 14:15, rettet 18/12-05 14:18 
Jeg vil høre Megadeth mens jeg spiller Kameo - slut :)

EDIT: Der ER support for custom soundtracks i Kameo!
APHAPHSkrevet 18/12-05 20:04 
DeluxScan>
Kan man vælge at give gas og bremse på A/B knapperne i PGR3?

Nej. Hvis man absolut vil anvende de digitale knapper kan man kun bruge A til gas og X som bremse.

Er der Audi'er i PGR3?

Nej der er ingen Audi'er i PGR3. Der er faktisk ingen "hverdags" biler i spillet. Alle biler har minimum en topfart på små 300 Km/t.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
fumfumSkrevet 18/12-05 20:46 
Ihvertfald, for at vende tilbage til om det ene eller det andet spil, så er det pgr3 jeg køber xbox360 for. Hvis det er ligesågodt som pgr2, så kommer jeg til at bruger mange timer online.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JmogJmogSkrevet 18/12-05 21:06 
Hvis jeg skulle vælge, ville jeg købe PGR3. Jeg har begge spil, men det er klart PGR3 der har den bedste køredel. NFS er sjovt og politijagterne er klart en fordel sammenlignet med PGR3, men i sidste ende så er styringen ikke nær så poleret og det er det man i længden vil lægge mest mærke til.

Hvis du foretrækker åbne spilområder fremfor lukkede baner, så er NFS dog den der trækker mest.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/12-05 23:49 
Alex DK>
Nej der er ingen Audi'er i PGR3. Der er faktisk ingen "hverdags" biler i spillet. Alle biler har minimum en topfart på små 300 Km/t.

Hmm.. Det ser ud til, det skal være Most Wanted så. Jeg vil køre Audi! :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 19/12-05 01:03, rettet 19/12-05 10:50 
300 er vist lige i overkanten som minimum.. Der jo også eks. Lotus Elise..

Delux: Er du fan af underground spillene eller de gamle NFS? for mig, døde serien ved underground.. gab, hvor blev det kedeligt med alle de ligegyldige og nemme løb... Rygtet siger jo også at NFSMW gennemføres på 15 timer, så multiplayer delen må være en vigtig faktor i dit valg.

Til sidst er der vel ingen tvivl om hvilket spil, der giver den bedste køreoplevelse,(PGR3) og hvis jeg ikke tager fejl, er det racergeneren der din favorit, så burde dette ikke have top prioritet?

Sidst: Self. har vi alle ynglingsbiler, men hvis man skal vælge spil kun ud fra biler, er det jo GT til ps2 man skal kigge i retning af..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 19/12-05 06:31 
Baggy>
300 er vist lige i overkanten som minimum.. Der jo også eks. Lotus Elise..

Ja, en Lotus Elise GT1 med en topfart på 320. ;)

Spillets langsomste bil er svjh en Radical med ca 275Km/t i topfart.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BeanoBeanoSkrevet 19/12-05 09:43 
Baggy>
Rygtet siger jo også at NFSMW gennemføres på 15 timer, så multiplayer delen må være en vigtig faktor i dit valg.

Gælder også for GPR3 da dette spil også har en temmelig tynd singleplayer del :!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/12-05 15:05 
Endte med PGR3.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 19/12-05 15:05 
Hvad er "acceptabel længde" på et bilspil da? For mig er 15 timer fint i enhver genre. Bilspil ville jeg have troet typisk lå lavere end de fleste andre.
dRxLdRxLSkrevet 19/12-05 15:13 
Fint valg Deluxe, jeg ville sige det før da jeg let kommer til virke nedladende, men du kan jo bare selv downloade NFS demoen og se hvor dårligt det er.

Jmog: Jeg betragter tiden på PGR3 som værende uendelig, pga. den fine online mode. Betragter det ikke rigtig som et singleplayer spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 19/12-05 15:26 
Bilspil er vel generelt blevet længere end for bare 5-6 år siden. Dengang stillede en eller to turneringer af 10-20 løb de fleste tilfredse. Men omvendt vil jeg da også sige, at 15 timer er tilfredsstillende for de fleste bilspil. Genspilbarheden er jo stor.

15 timer passer også mig udmærket generelt, men rollespil og en del action-adventures vinder dog ved at være lidt længere, synes jeg. 15-30 timer afhængig af udforming og historie.
BeanoBeanoSkrevet 19/12-05 15:57 
Hvis vi taler om PGR3, så syntes jeg omfanget (baner, turneringer, byer, osv) er ret skuffende når man tænker på hvor stor 2'eren var. Sølle 4 byer i forhold til 10-11 ?

Bevares, man kan altid spille de samme baner/byer igen og igen, men havde håbet på mere.

Må håbe der kommer flere byer/baner som DLC senere :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/12-05 16:40 
dRxL>
Fint valg Deluxe, jeg ville sige det før da jeg let kommer til virke nedladende, men du kan jo bare selv downloade NFS demoen og se hvor dårligt det er.

Jaeh, jeg så nogle rollinger spille MW i EB, og så ombestemte jeg mig. Det var ikke flot nok til at retfærdiggøre et køb.

PGR3 er nu... hmm... lidt tørt i single play... Ræs efter ræs, og de der baner med kegle-porte er da for platte!
Men det er sjovt online!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
fumfumSkrevet 19/12-05 17:55 
Keglebanerne er da dem jeg glæder mig allermest til.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
APHAPHSkrevet 19/12-05 18:40, rettet 19/12-05 18:41 
Beano>
Gælder også for GPR3 da dette spil også har en temmelig tynd singleplayer del :!

På sin vis vil jeg give dig ret.

Jeg tvivler meget på, at ret mange kan gennemføre spillet på noget der ligner 15 timer, vel og mærket hvis man går efter 100% platin. Så længden af spillet synes jeg ikke man kan sætte en finger på.

Men det jeg synes gør singleplayerdelen noget triviel, er at opbygningen er stort set identisk med PGR2s, så jeg føler at jeg allerede har spillet det. Lidt mere nytænkning havde været på sin plads.

DeluxScan>
De der baner med kegle-porte er da for platte!

Enten elsker man dem, ellers så hader man dem, der er ingen mellemvej. :)

Jeg har godt nok revet mig mange gange i håret over disse cone challenger, men når man begynder at kunne køre en hel bane i en combo, så begynder man at sætte pris på disse cone events.

Drift events derimod synes jeg er platte.
Man skal drifte gennem et sving, hvilket tager ca 10 sek. at gennemføre. At denne event type er kommet med i spillet, vil jeg udelukkende betegne som fyld.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/12-05 18:50 
Ja jeg synes jo så netop at de har ÆNDRET singleplayerdelen, så den er kedelig.

Før man var man tvunget til at lære at håndtere en Corvette Stingray i regnvejr - nu har jeg gennemført på Silver i én eneste bil, bortset fra 2 - 3 hvor Enzo'en havde bedre topfart.

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor de i det mindste ikke har delt solodelen op de 5 klasser af biler der alligevel er i spillet - og som ovenikøbet bruger online.
For slet ikke at tale om den hemmelig klasse "exotic cars".

Og nu jeg kommer i tanke om det - hvorfor har de taget regnvejr ud???
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/12-05 18:53, rettet 19/12-05 18:56 
Nu ved jeg godt, der er mange herinde, der holder af PGR3, så jeg skal nok være flink :)
Pointen er bare, at PGR3 indeholder nogle ting, jeg ikke bryder mig om i bilspil. F.eks. udelukkende baner i byer... Gab... og baner kun med asfalt og autoværn i siden. Ingen skade og ingen mulighed for at indstille bilen er også et minus.
Det fede - og grunden til den valgte PGR3 - er Live på Nurburgring! Mam, mam! Elsker lange, hårde kampe på Nordsløjfen. Her snakker vi helst 2-cifrede omgange, hvilket virkelig trækker tænder ud.
Nogen der er friske online evt. i aften?

EDIT: Jeg kan altså ikke finde ud af at slå custom soundtracks til i spillet???
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 19/12-05 19:00 
DeluxScan>
Nogen der er friske online evt. i aften?

Jeg er online NU og et par timer frem :)

DeluxScan>
Jeg kan altså ikke finde ud af at slå custom soundtracks til i spillet???

Tryk "Guide" knappen på controlleren (den der julestjerne i midten), og vælg "Select Music". Så tror jeg du kan finde ud af resten selv ;)
JloweJloweSkrevet 19/12-05 19:02, rettet 19/12-05 19:02 
Du skal blot trykke på din Xbox guide knap i midten, på hvilket som helst tidspunkt i spillet. Så går du ned og vælge sang/album/playlist der skal køre og tryk play. Gælder praktisk alle spil. Husk at skrue ned for PGR3's egen musik i "options"

EDIT. 2 late :-)
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/12-05 19:03 
Galt nok, det vidste jeg slet ikke. Syyygt!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 19/12-05 20:43 
Alex : Med mindre de har klokket helt i det så kører en Honda NSX ikke mere end 270... men ok.. nu vi i minimale detaljer.. :)

( Spiller det hos en buddy, så havde ikke lige tænkt over at det var en GT1 elise :D )
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig