X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny moderator


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 20/05-03 09:38 
For at følge trit med udviklingen, har vi valgt at sætte endnu en moderator på forummet.

Den nye mand er Morten Riis Svendsen AKA Sumez, som alle formentligt kender via hans mange indlæg på Play:Right og det gamle DKF samt fra hans deltagelse i konsoltræffene.

Til de enkelte der ikke kender Sumez, kommer han herunder med en lille introduktion af sig selv.

Vi håber I tager godt imod Sumez i hans nye rolle, der ikke forventes at betyde så meget andet, end at tage lidt belastning fra de øvrige moderatorer.
SumezSumezSkrevet 20/05-03 16:00, rettet 20/05-03 17:13 
19-årig datamatikerstuderende fra Lyngby.
Jeg har siden min spæde barndom vokset op med NES og Amiga, vi skulle dog op omkring 90 før jeg selv fik mig en NES. Siden dengang har jeg fulgt med i spiludviklingen på konsolmarkedet, især på Nintendos side.
Jeg har også gjort det meget i PC-spil, især adventure-genren, men for nogle år siden indså jeg at det var kulturen bag konsolspil, der egentlig fængede mig. Mine yndlingsspil var (og er stadig) spil som Final Fantasy, Chrono Trigger og Marioserien, så jeg droppede næsten fuldstændig PC-spil til fordel for at få mig en konsolsamling jeg kan være stolt af. Havde jeg aldrig opdaget DKF, senere Play:Right, ville jeg nok aldrig havde kommet så langt som jeg er i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig