X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er min Saturn værd?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 18/12-05 01:40 
Jeg skal af med 1 stk. japansk saturn med composite kabel, 1 std. japansk gamepad og 1 hori arcade stick.

Medfølgende software er Radiant Silvergun (god stand med spine) og Soukyugurentai.

Hvad tror I jeg kan få for det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 18/12-05 10:42 
2k
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 18/12-05 21:00 
Hmmm en bruger herinde tilbød mig ellers 300 kroner for det hele.

Jeg var nødt til at svare følgende:
Enten ved du ikke hvad Radiant Silvergun er værd, eller også tror du ikke at jeg ved det.

Begge dele udelukker en handel.

Var jeg for ærekær/nedladende?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 18/12-05 21:06 
RSG er jo mere end 1000,- værd. Souky er heller ikke billigere end et brugt "next-gen" spil og så er der jo også lige en fin maskine med. Han kan da vist rende og hoppe, ham med de 300,- ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 18/12-05 21:09, rettet 18/12-05 21:10 
Som jeg sagde til dig kan det nok godt være svært at få det, som pakken er værd (1500-2000) herhjemme. Dem der er interesseret i RSG har formentlig Saturn i forvejen. Du skal på eBay eller finde en anden der godt vil prøve RSG, for derefter at sælge det videre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 18/12-05 21:10 
Hehe det må da være en joke. 300kr...? Måske man lige skulle finde noget om hvad Radiant Silvergun er på nettet først før man byder.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 18/12-05 21:18 
Eller én der i forvejen har ét Hori stick og som lige mangler et til + de 2 spil ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 18/12-05 21:30 
Du kan få 350kr af mig, men så betaler du også portoen!

Hehe nej, det er da et vanvittigt forslag. Anyway jeg ville også sige 2000+. Og som altid tror jeg du kunne få mere for det enkeltvis.

Eksempelvis Saturnen alene, Radiant alene, Soukyugurentai med horicontrolleren. Prøv eventuelt svenske boards, hvis du har mod på det, der fornemmer jeg at folk er noget villigere til at give gode priser.
Hvad sker der?
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 18/12-05 22:22 
Hvad er Silver Radiant Silvergun, og er jeg nu fjolset som bød 300kr. for en Saturn =( , Jeg ved ikke engang hvad en Saturn er hver. Jeg vil bare købe en Saturn som jeg kan spille Sonic Jam eller Virtua Cop 1 og 2.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/12-05 22:30 
Radiant silvergun er nok den bedste grund/årsag for at købe saturn hvis man er til god "gammeldaws" shooter action, spillet er så lækkert at man tror det er løgn(tak for kigget og gaming dengang for snart hundrede år siden Per S)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dRxLdRxLSkrevet 18/12-05 22:36 
Det var ikke meningen at hænge nogen ud, jeg ville aldrig have nævnt dit brugernavn.

Det viser også lidt om hvor indspiste vi er her på P:R, jeg gik automatisk ud fra at alle vidste alt om spillet, og at du tog lidt pis på mig.

Når det er sagt så synes jeg ikke det er nogen skam ikke at kende til et bestemt spil. Det er jo bare ligegyldige leksikalsk viden der kan slåes op.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 18/12-05 22:41 
Jeg undskylder hermed også hvis jeg har fornærmet dig mr Life. :)

Radiant Silvergun er en vertikal shooter, (da jeg ved du er glad for Dreamcast så tænk Ikaruga eller Gunbird), og et af de allerbedste der findes, faktisk kalder mange det for den bedste shooter nogensinde. Det er også et af de dyreste spil, og sælges for op til 1500kr (måske endda over).
Hvad sker der?
prydsprydsSkrevet 19/12-05 00:00 
Jeg byder da også gerne 2500+ hvis du virkelig vil af med den. Er det en grå eller hvid saturn?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 19/12-05 11:39, rettet 19/12-05 11:50 
Hussein Life:

Virtua Cop 2 kan du også få til din Dreamcast (de originale SEGA lightguns til DC er i øvrigt ret gode).
Og har du en PS2 kan du købe Virtua Cop Elite Edition (indeholder både Virtua Cop 1 & 2) og en Namco Gun-Con (1 eller 2).

Og så hvad Sonic angår, så kast et blik på "Sonic Mega Collection" til Gamecube eller "Sonic Mega Collection Plus" til Xbox & PS2 - ved dog ikke om det er lavet ordentligt, da jeg aldrig har prøvet det.

Sonic Mega Collection Plus US site:
http://www.sega.com/games/game_temp.php?game=sonicmegaplus

Sonic Mega Collection Plus UK site:
http://smcplus.sega-europe.com/uk/
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dRxLdRxLSkrevet 19/12-05 13:07 
Det er en grå japansk saturn med ovale knapper, ingen modifikationer og japansk strømforsyning.

2500 lyder som en fin pris.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig