X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hak i FMV


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/12-05 18:48 
Skod det lader til at min nye Xbox360 har fået den idé at fordi man er next gen, har man retten til at hakke i FMV sekvenser...Det er ikke lyden, men billede der kører i hak (Kameo og PDZ). Har en core og købte idag en HD i den tro, at den ville streame lidt på HD'en og på den måde få det hele til at køre bedre. Jeg aner intet om tech!

Købt igår, byttet imorgen eller hvad? Resten af konsollen kører som den skal. Elsker den.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 16/12-05 19:21 
Lyder defekt - byt den :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/12-05 19:39, rettet 16/12-05 19:59 
Det er mere som lag end egentlige hak?

Skal lige siges at jeg endnu ikke er på Live og der er ingen problemer i Condemned, kun mine rare spil.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JmogJmogSkrevet 16/12-05 21:52 
Det er vist et udbredt problem med PDZ, men jeg har ikke hørt om, at Kameo skulle have problemer. Min har i hvert fald ikke.
SonicSonicSkrevet 16/12-05 22:07 
Mit Kameo (specielt) og PDZ lagger også i introen, især Kameo, lige i starten :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 16/12-05 22:13 
Er FMW ikke når f.x man spiller et spil så kommer der i en lille film eller sådan nåde. :(
JmogJmogSkrevet 16/12-05 22:32 
Jo. FMV står for Full Motion Video. Mellemsekvenser og cutscenes er andre ord for det.
RJKRJKSkrevet 16/12-05 22:40 
Teknisk set skal FMV vel være prerendered af en eller anden form, hvilket ikke gælder de to andre udtryk, hvormed man ikke kan sige, at det er samme ord... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
IqonIqonSkrevet 17/12-05 01:18 
De eneste "hak" jeg har oplevet i Kameo er, når man hiver Dashboard-menuen frem inde i spillet - det kører ikke helt flydende. Bortset fra det kører alle mellemsekvenser og resten af spillet fint hos mig. Det var dog noget helt andet med demoen, hvor mellemsekvenserne hakkede groft, selvom selve spildelen kørte fint nok.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
CoreCoreSkrevet 17/12-05 08:03 
Introen i Kameo hakker også her. Har ikke lagt mærke til noget i PDZ endnu, men det kommer jo nok så...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BatemanBatemanSkrevet 17/12-05 12:42 
Sæt den til PAL 60 i dashboardet og Kameo hakker ikke mere.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SonicSonicSkrevet 17/12-05 16:43 
Thanks for the tip, det virkede faktisk :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig