X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billige konsoller m.m.


Svar
jaesjaesSkrevet 20/05-03 00:25 
Husk at der stadig er udsalg i Streetdance. De er nede på -50% nu :)

Sort GC: 1000,-
Xbox: 800,-
PS2: 1100,-
DC: 700,-
PSX: 500,-

De har også bl.a. Ico til 250,-
SøgAArdSøgAArdSkrevet 20/05-03 00:28 
Koster en ny xbox 800,- ??
Home is where the hardware is..
jaesjaesSkrevet 20/05-03 00:29 
Jep
KeenKeenSkrevet 20/05-03 08:44, rettet 20/05-03 08:52 
vildt... man kan få en GC, Nba live og resident evil hver for sig for 0Kr. og det fleste playstation koster heller ikke noget
Hvad går der galt
PapandPapandSkrevet 20/05-03 09:02 
Tror nu det er fordi de ikke har flere...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-03 09:02 
Det er en fejl Keen, det har der altid været på deres side.
Spiller nu: Phantasy Star IV
seebergseebergSkrevet 20/05-03 13:19, rettet 20/05-03 13:19 
ærgeligt at man ikke lige har 800 kr. til Xbox :(
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
PapandPapandSkrevet 20/05-03 13:19 
Tror faktisk lige jeg køber mig en ekstra Xbox...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
MIKA-LMIKA-LSkrevet 20/05-03 13:20 
Hvem henter lige en PS2 og en Xbox til mig?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SephirothSephirothSkrevet 20/05-03 13:25 
Pænt billigt for en box - og folk, der ikke har en Dreamcast bør for helvede da købe én NU!!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
LWSLWSSkrevet 20/05-03 13:35 
Alle X-kasser er desværre udsolgt. Så vidt jeg kan se, har de ikke noget "hardware" tilbage overhovedet.
RJKRJKSkrevet 20/05-03 13:58 
Jeg tror nok lige at deres resterende Dreamcast-konsoller står her et sted i Jylland... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PapandPapandSkrevet 20/05-03 14:02 
Sender Streetdance ikke til hele landet? Eller er det kun de forkælede kbh'ere, der har en chance?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
NaieraNaieraSkrevet 20/05-03 14:05, rettet 20/05-03 14:56 
RJK >
Jeg tror nok lige at deres resterende Dreamcast-konsoller står her et sted i Jylland... :)

Nah!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 20/05-03 14:08 
De sender til hele landet, jeg fik ihvertfald noget i sidste uge. Selvom jeg var noget skuffet over at halvdelen af de ting jeg bestilte, ikke var med. Æv.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/05-03 14:42 
Streetdance records er faktisk en af de eneste butikker i DK(Jeg kender) der stadig har en DC stående man kan spille på:)
Well crucify the insincere tonight...
MajorPMajorPSkrevet 20/05-03 14:48 
LWS >
Alle X-kasser er desværre udsolgt. Så vidt jeg kan se, har de ikke noget "hardware" tilbage overhovedet.


Hvorfra ved du det? :O
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
NaieraNaieraSkrevet 20/05-03 14:57 
Public EnemY >
Streetdance records er faktisk en af de eneste butikker i DK(Jeg kender) der stadig har en DC stående man kan spille på:)


Sikker? Hvor lang tid er det siden du var der?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 20/05-03 15:25, rettet 20/05-03 15:27 
det faktisk rigtig nok hvad public enemy skriver, de havde faktastiske spil kørende som speed devils samt sega world soccer, og muligvis andre dc "herligheder" som jeg er gået glip af og foruden havde de også evil dead kørende på en psx ved siden af. men jeg tror ikke at siden de begyndte deres ophørssalg at der har været gang i maskinerne. hvilket vist er mindst en måned tids siden.

det kan være at den var i blandt de DC´er i købte. den kunne jo være blevet slidt op til sidst
Mortal Kombat the mother of all fighting games
enfenenfenSkrevet 20/05-03 18:38, rettet 20/05-03 18:43 
Det undrer mig lidt, at Street Dance har Mafia til Xbox listet under spil til 264.97,-
What is the Matrix?
D.B.M.D.B.M.Skrevet 21/05-03 00:42 
MajorP >
LWS >
Alle X-kasser er desværre udsolgt. Så vidt jeg kan se, har de ikke noget "hardware" tilbage overhovedet.


Hvorfra ved du det? :O

De har helt sikkert ikke flere Xbox konsoller hos Street Dance. Mandag morgen bestilte jeg 2 stk. Xbox m. nogle extra controllere og DVD kits, men da jeg endelig fik fat i en af deres sælgere idag kunne han fortælle mig, at der mandag morgen kun var 2 maskiner tilbage og at jeg havde fået den ene af dem!

Fedt at få en Xbox for kun 800 kr.!

Jeg havde dog en Xbox i forvejen, så det var faktisk en af mine venner jeg købte den for - jeg skal love for han blev glad, da jeg kunne overbringe ham den gode nyhed!
SumezSumezSkrevet 21/05-03 00:45 
Lort. Jeg bestilte en Xbox mandag aften. Den får jeg nok aldrig at se så.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
LWSLWSSkrevet 21/05-03 00:47 
MajorP >
Hvorfra ved du det? :O

Jeg ringede og spurge dem, ca. tre minutter efter de åbnede imorges. ;)
No go.
KTCKTCSkrevet 21/05-03 02:49, rettet 21/05-03 03:00 
Jeg ringede til dem lige ved åbning mandag, og der blev jeg mødt af en meget ubehagelig person ved navn Peter, der hverken ville det ene eller andet. Jeg spurgte om de havde flere Xboxe, men det vidste han ikke. Han gad heller ikke stille mig videre til en anden medarbejder, og han var generelt meget provokerende og ubehøvlet at snakke med.

Sjovt, som kundeservice og almindelig høflighed ryger, når man holder ophørsudsalg :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
LWSLWSSkrevet 21/05-03 07:57 
Så må du have snakket med denne kiksede gut:
http://www.streetdance.com/asp/usr/html/gfx/contacts/peter.jpg :P
D.B.M.D.B.M.Skrevet 21/05-03 08:53 
KTC >
Jeg ringede til dem lige ved åbning mandag, og der blev jeg mødt af en meget ubehagelig person ved navn Peter, der hverken ville det ene eller andet. Jeg spurgte om de havde flere Xboxe, men det vidste han ikke. Han gad heller ikke stille mig videre til en anden medarbejder, og han var generelt meget provokerende og ubehøvlet at snakke med.

Sjovt, som kundeservice og almindelig høflighed ryger, når man holder ophørsudsalg :(

Ja, Peter fik jeg også fat i et par gange om mandagen - han var, som du siger, knap så venlig :o( over telefonen og sagde bare vrissende til mig, at jeg måtte prøve at afgive en bestilling på deres hjemmeside, og så kunne jeg se hvad jeg kunne få, når jeg engang fik det med posten, hvilket iøvrigt ikke blev indenfor de næste par dage!

Så jeg prøvede bare at afgive en bestilling, som han sagde jeg skulle gøre, og var så så heldig at få en enkelt Xbox maskine!

Jeg tror han var lidt stresset, men derfor kan man jo godt tale pænt til folk. De kunne jo også bare opdatere deres hjemmeside lidt hurtigere og derinde gøre folk opmærksomme på, at der ikke var flere Xboxe på lager!
olmeolmeSkrevet 21/05-03 09:13 
Var der nede igår eftermiddag. Havde kun 1 ps2 + psx (begge demo), men masser af ps2 spil, og nogle xbox+gc spil.
KTCKTCSkrevet 21/05-03 11:18 
LWS: Hehe, takker. Så ved jeg hvem jeg skal hævne mig på, hvis jeg møder ham :D

Jeg var også inde på deres hjemmeside, men der stod Xboxen til 1600 om mandagen. Det spurgte jeg også om, men som forventet kunne jeg heller ikke få et fornuftigt svar...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 21/05-03 21:46 
Jeg var der tirsdag. Jeg fik en mat gennemsigtig DC case (ahhhh nu skal der snart hygge-moddes) til 25,- og et ekstra originalt DC keyboard til 25,- (2 player TTOTD here we go!). + 4 dejlige hip-hop CD'er til rimelige priser.

Af konsoller havde de en N64 til 200,- og en demo PS2 tilbage, da jeg var der.

Mangler man kabler SCART, joypad extensions, SVHS, link osv. har de et ret stort udvalg til priser a la 20-25 kr.

Interessante, billige spil kunne jeg ikke finde.

Ekspedienten var i øvrigt rigtig, rigtig flink.

RJK: Hvad måtte i slippe for alle deres DC'ere? Og hvad vil du/i sælge dem for nu?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 21/05-03 21:54 
flottenheimer >
ekstra originalt DC keyboard til 25,-

Hey, hvorfor fik vi ikke det med!? :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-03 22:38, rettet 21/05-03 22:40 
Kundeservicen hos Streetdance har altid været helt i bund!
Det er sjovt at hvis man bestiller noget, så er de altid så flinke og venlige i telefonen. Men hvorimod hvis man skal have byttet en vare (pga. at ekspidienten ikke fatter forskellen på PAL og NTSC!) kan der gå måneder, ja måneder før man ser sine surt tjente penge igen.

Nu skal i bare høre:
Ja... jeg husker det som var det i går.
Det var for en del år siden da Saturnen var ved at dø ud. Jeg skulle ha' et nyt spil og jeg ringer så intet anene til SD. Jeg kommer så igennem og får fat i en meget vrissen mand, jeg bestiller så Street Fighter...(et eller andet).
Men da posten ankommer viser det sig, at ikke nok med at det er japansk, skal man fanme også bruge et eller andet lamt 4MB kort for at det kan køre, og det havde de ikke sagt noget om til mig!.
Så ringer jeg ind og spørg hvad vi kan gøre ved det?
Jeg kommer så i kontakt med ROBERT og han fortæller mig at jeg bare skal sende det tilbage så vil jeg få pengene igen.
Det gør jeg så... men det viser sig at der må gå måneder inden vi ser de penge igen. Vi ringede næsten hver eneste dag, og først da min far blev gost sur i skralden tog ROBERT fingeren ud og sendte de skide penge.

MONSTER KUNDESERVICE! eller hvad?

Jeg har også skulle vente i måneder på et defekt Dreamcast drev som jeg også skulle ha' byttet og gang på gang påstod ROBERT at det var sendt, og at det måtte være gået tabt i posten... Sikke da en service!
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig