X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad vil I gerne se på Live Arcade?


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/12-05 20:58 
Jeg savner i hvert fald et schmup, gerne med online multiplay. Evt. en 'rum-shooter' a la Geometry Wars - bare med mulighed for online multiplay.
Et eller andet top-down bilspil/krigsspil ville også være fedt - også online, naturligvis.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 21:03 
Alle Golden Axes :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KamekKamekSkrevet 14/12-05 21:04 
Pang :)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
dchangdchangSkrevet 14/12-05 21:29 
Sensible Soccer. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Per SPer SSkrevet 14/12-05 21:48, rettet 14/12-05 21:50 
Synes det kunne være passende at Sega smider Propeller Arena ind så man kan spille multiplayer online. Det spil skriger på en officiel udgivelse.

Det holder ikke længere som en fuldpristitel og Arcade Live er det perfekte sted at placere spillet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
WehnerWehnerSkrevet 14/12-05 21:49 
Bubble Bobble
Golden Axe 2
Silk Worm

...alle med online co-op naturligvis ellers er det ligegyldigt.

Og så Wonder Boy in Monster Land, så jeg kan vise hele verden, at jeg r0x :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 14/12-05 21:50 
Engelske udgaver af Phantasy Star Generation spillene til PS2.
ChaserChaserSkrevet 14/12-05 22:41 
Jeg vil klart bakke op om Sensible Soccer, det kunne være for stort. Golden Axe ville heller ikke være dårligt.
jaesjaesSkrevet 14/12-05 23:39 
Commando, Sensible Soccer, Bubble Bobble, Pang, Bomb Jack og andre klassikere, så jeg gerne genudgivet med med multiplay, og hvad udviklerne ellers kan finde på af forbedringer.

Jeg håber også meget, at de mange indie-udviklere med super gode idéer, ser det som en chance, som en effektiv kanal til at få publiceret deres spil.

Et par gode shmups, vil heller ikke være af vejen.
lightyear dklightyear dkSkrevet 15/12-05 00:13 
Shmups?
are you CHICKEN?
WehnerWehnerSkrevet 15/12-05 10:23 
Forkortelse af Shoot 'em Up i flertal.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 15/12-05 10:43 
Syntes Arcade generelt mangler nogle gode kortspil - evt. noget poker eller blackjack med support for spil over Live.

Ellers er Bomberman jo også oplagt til Arcade ;)
BatemanBatemanSkrevet 15/12-05 11:09, rettet 15/12-05 11:17 
Vi skal ha' noget poker!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/12-05 11:25 
Boulder Dash/Emerald Mine med editor
nerosnerosSkrevet 15/12-05 15:02 
Golden Axe Revenge of Death Adder
Bashful Neophyte
KilroyKilroySkrevet 15/12-05 15:48 
Besynderligt, jeg sad i formiddags og tænkte på at oprette en tråd magen til. Det er altså sandt... store genier tænker ens;)

Nogle kortspil ville være fedt. Et spil i stil med Paratrooper, men med forbedret grafik og humor ikke ikke være dårligt. (Grafikken skulle naturligvis være 2D stadigvæk..)
Et spil i stil med Marble Madness ville heller ikke være dårligt, men så vidt jeg husker fra Edge skulle sådan et være på trapperne...

Bubble Bobble ville være fænomenalt. Eller et bowling-spil.
Kilroy Was Here
MajorPMajorPSkrevet 15/12-05 18:08 
dchang>
Sensible Soccer. :-)

Mmmmm... jaaaaa! =)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KilroyKilroySkrevet 16/12-05 13:23 
Pinball! De fire triggere egner sig vel perfekt til henholdsvis flippere og skub-til-maskinen. Det er også et af de spil der er pragtfulde at konkurrere i. Smid et par lækre boards ind, en fin fysik og her er et spil jeg snildt vil betale 800 points for
Kilroy Was Here
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/12-05 12:02 
Mmm... Tyrian med online multiplay. Så ville jeg ikke behøve flere spil til 360'eren :)

Tyrian
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SyrefoxSyrefoxSkrevet 17/12-05 14:25, rettet 17/12-05 14:26 
Wonderboy in monsterland, og de andre wonderboy spil i serien. Derudover kunne jeg godt tænke mig og se:

Bomb Jack
Jail Break
Hyper Sports
Track n Field
Superstars of Soccer (ved ikke helt om det heddder det, gammelt C64 spil)
Combat School
Ghost n Goblins
Gun Smoke
Moonstone
Ports of Call
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig