X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
3of193of19Skrevet 13/05-14 21:08 
Ah. Nice at SSFIVAE kommer til GwG, så kan jeg lægge min SSFIV disc på hylden :)
WehnerWehnerSkrevet 02/06-14 00:11 
Dark Souls er nyt Games with Gold-spil. Jeg har aldrig fået spillet det, ej heller købt det, så nu er det i hvert fald incoming.

Jeg mente ellers at have set, at Halo: Spartan Assault skulle komme, men det lader ikke til at være tilfældet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/06-14 00:27 
Hvad jeg kan læse mig frem til, så er Spartan Assault vist One versionen i denne omgang. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 02/06-14 00:35 
Ahhh - det må være det, jeg havde set. Jeg tror Xbox 360-ejerne får the better deal her :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/06-14 00:44, rettet 02/06-14 00:47 
Jeps!
Selvom jeg allerede har Dark Souls til PC, så skal det smides i download køen alligevel :)

Overvejer næsten at købe Spartan Assault på enten min telefon eller PC - for en gangs skyld er det billigere end Steam, og så er crossbuy garanteret* :P


*Mellem Win8 og WP8, desværre ikke mellem Win8 og konsol.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 02/06-14 00:59, rettet 02/06-14 00:59 
Jeg overvejer meget stærkt en Xbox One til relaunchen om en uges tid, så det kan være, jeg får det hele :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/06-14 01:20 
Forhåbentlig kan man stadig "købe" det fra sin PC, som med 360 spillene, så jeg burde også kunne smide det gratis i kurven selvom jeg ikke har en One endnu. :)

Spillet skulle vist også have fået mere indhold i X1/360 versionerne. Om end de har tilføjet microtransactions, til dem der ikke gider alt det der med at optjene tingene over tid. - I et not-exactly-competetive spil er det dog ikke noget jeg gider bruge tid på at brokke mig over. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 02/06-14 02:00 
Clever - det havde jeg ikke tænkt på. Har i det hele taget ikke udnyttet de muligheder hidtil, men det må tjekkes i morgen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 02/06-14 08:22 
Microtransactions er nu heller ikke specielt tydelige i SA, synes jeg.

Relaunch?
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 02/06-14 10:46 
Wehner>
Dark Souls er nyt Games with Gold-spil. Jeg har aldrig fået spillet det, ej heller købt det, så nu er det i hvert fald incoming.


Har de ikke haft givet Dark Souls væk en gang før? Det står som "Download again" hos mig, og jeg har aldrig givet nogen penge for det?
WehnerWehnerSkrevet 02/06-14 10:50 
Aner det ikke. Jeg har ikke rigtig fået udnyttet alle de gratis spilmuligheder tidligere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 02/06-14 11:01, rettet 02/06-14 11:01 
Nej, det er nok bare fordi det added til din konto automatisk.
j/k
3of193of19Skrevet 02/06-14 11:12 
Nogen der ved hvornår SSF4AE kommer til GWG?
WehnerWehnerSkrevet 02/06-14 11:22 
16. juni.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 02/06-14 23:34, rettet 02/06-14 23:49 
slk486>
Nej, det er nok bare fordi det added til din konto automatisk.

Nej. For jeg har haft det downloadet og spillet før(slettede det bare igen da det ikke fangede mig) og det står ikke som en del af min købte ting på min konto.

EDIT! AAAHHAA! Så fandt jeg ud af det. Jeg havde købt det, til 37kr tilbage i Januar. Havde nogen rest penge fra XboxPoint som skulle skydes af. Plus der var tilbud. Så har haft nappet det der. Kan jeg bare ikke huske XD Syns ellers jeg kan huske alle spil jeg køber og dem som er gratis. Dog ikke lige dette her. Nå, men godt det kun var 37kr. Det fangede mig sgu aldrig alligevel :p
WehnerWehnerSkrevet 02/06-14 23:39 
FancyPants>
Forhåbentlig kan man stadig "købe" det fra sin PC, som med 360 spillene, så jeg burde også kunne smide det gratis i kurven selvom jeg ikke har en One endnu. :)

"Xbox One Games Store understøttes ikke i dit område på nuværende tidspunkt."

Man kunne sikkert godt komme omkring det ved at ændre region for ens konto, men jeg synes ikke rigtig, at det er besværet værd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 16/06-14 09:59 
SSF4AE er nu freebie for GwG
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 17/06-14 08:59 
Nogen der ved hvorfor der et extra spil med i denne måned?
Le RoofLe RoofSkrevet 17/06-14 10:45 
Ifølge Major Nelson for at fejre 1 års Games with Gold

Xbox Live Games with Gold for June 2014
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
3of193of19Skrevet 17/06-14 10:50 
slk486>
SSF4AE er nu freebie for GwG

Nice. Så kan jeg endelig putte en anden disc i min 360. Mit SSF4 var ved at gr i fast.
slk486slk486Skrevet 17/06-14 11:06 
Ha ha :D
j/k
SumezSumezSkrevet 27/08-14 17:11 
Dishonored er gratis for Gold-medlemmer lige i øjeblikket.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 28/08-14 01:32 
Der voksede min stack of shame lige med en.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 28/08-14 18:17, rettet 28/08-14 18:58 
Crimson Dragon og Super Time Force er games with gold til One'en i næste måned:

http://majornelson.com/2014/08/28/xbox-live-games-gold-september-2014/

Er glad for at få muligheden for at prøve Crimson Dragon og STF havde jeg alligevel overvejet at købe på Gog.

På 360 er titlerne Monaco og Halo Reach.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 28/08-14 21:03 
Say what? Crimson Dragon har da været gold game længe.
j/k
3of193of19Skrevet 28/08-14 21:22 
Hmm har på fornemmelsen man skal bare lade vær med at købe indvies på One. Ser ud til alle interessante lander på GWG inden for kort tid...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/08-14 21:28 
Det er det samme på PS4 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 28/08-14 21:31 
slk486>
Say what? Crimson Dragon har da været gold game længe.

Yep, men os med danske guld kontoer har ikke kunnet hente det og derfor er det rart at det får en måned mere, hvis man som jeg er kæmpe Panzer Dragoon fan :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 28/08-14 21:35 
^ Ah, sorry :)

@Kk: Ja, det er nu meget rart for os gamle idioter, der ikke har lyst til at bruge penge på digital luft.
j/k
3of193of19Skrevet 28/08-14 22:15, rettet 28/08-14 22:16 
Bede-x>
slk486>
Say what? Crimson Dragon har da været gold game længe.

Yep, men os med danske guld kontoer har ikke kunnet hente det og derfor er det rart at det får en måned mere, hvis man som jeg er kæmpe Panzer Dragoon fan :)

Har ikke spillet det siden launch, så den der store patch har jeg ikke prøvet endnu, men Crimson Dragon i den oprindelige version er et af de største spilmysterier ever: hvordan fandme kan man ødelægge noget så simpelt som at flyve rundt på drager og skyde med lasere?
Så faktisk ville jeg fraråde PD fans at spille det (medmindre patches har rettet mange af problemerne (levelgrind, dårlig styring ect)).
slk486slk486Skrevet 28/08-14 22:28 
Jeg synes ikke det fungerer særlig godt, men jeg har heller ikke spillet PD specielt meget.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 29/08-14 20:30 
3of19: Jeg skal nok sørge for at sætte mine forventninger meget lavt, men jeg kan ikke få mig til at springe det over, når der kommer så lidt (brugbart) i genren. Hellere et nyt dårligt minde og så noget nærkontakt med genren, end intet minde overhovedet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 24/10-14 11:04, rettet 26/10-14 17:28 
GTA San Andreas er bekræftet at det kommer med en 720p + archivements gen-udgivelse.
Kan hentes fra den 26. oktober via Games on Demand på Xbox360.

Update. Spillet er ude nu og koster knap 25kr.

GTA: San Andreas confirmed for Xbox 360 with 720p upgrade
JmogJmogSkrevet 27/03-15 07:15, rettet 27/03-15 07:16 
Games With Gold for april ser ret godt ud:

Xbox One fra 1/4-31/4:
Child of Light
Pool Nation FX.

Xbox 360 fra 1/4-15/4:
Gears of War: Judgment
Terraria

Xbox 360 fra 16/4-31/4:
Assassin's Creed: Black Flag
Army of Two: The Devil's Cartel

Gears og Child of Light siger jeg pænt jatak til.
GreaseballGreaseballSkrevet 29/03-15 21:48, rettet 30/03-15 15:10 
Frem til den 10. april er Forza Horizon 2 present Fast and Furious gratis på xbox live.
Det er kræver ikke nogen forza spil, er selvstændig udgivelse med egne archivements osv. Bruger samme kort som Horizon 2 og drivatar system.
Har allerede set nogen stykkers her inde fra.

Det ikke noget kæmpe spil og virker som en udvidet demo af Horizon med sin egen lille karriere mode. Skal samle og kører 10 biler fra film serien.

Update: Ja det samme kort som idet fuldet Horizon 2, men lige som demoen er det afgrænset til et område. Ikke det det samme som i demoen. Der er kun en radio station. Hvis man har det fulde spil om så alle radioer er med, det ved jeg ikke. Hvis nogen kan be- eller afkræfte det så vil det være fint.

Det tager ikke lang tid at gennemføre karrierer mode. Ca. 2-3 timer alt efter hvor meget man leger rundt eller skal genstarte.

Det en en sjov ide at bygge et film-spil ind i et allerede eksisterende univers og vi slipper for et crappy Fast and Furious spil med dårlig bil fysik og crappy grafik.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/03-15 22:06 
Gælder det kun for dem der har gold? Og kan man claime sådan noget uden at have en Xbox One?
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/03-15 22:10 
Nej og ja.
Mit Gold udløb først på året, og jeg kunne sagtens hapse det via Xbox.com :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Bede-xBede-xSkrevet 07/05-15 14:49 
Lige en påmindelse om at penge der stammer fra konverterede Microsoft Points, snart udløber:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-07-funds-from-microsoft-points-switchover-expire-1st-june

Gad vide hvornår de opfinder en udløbsdato for de penge folk fremover sætter ind på deres konto? :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/05-15 14:53 
Underligt der er forskel på hvor pengene på ens konto kommer fra? Nå men de må nu gerne beholde mine kr 14,- ... evt. spendere dem på Ballmer's afvænning :)
Trydie76Trydie76Skrevet 08/05-15 02:47 
Har vis 250kr....ved bare ikke hvad jeg skal købe.
Tænkte måske Castlevania..
SumezSumezSkrevet 08/05-15 14:54 
Hvilket Castlevania?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 08/05-15 21:12 
Hvis du ikke har nogen af Castlevania-spillene på Live, så er valget nemt. Symphony of the Night.
Trydie76Trydie76Skrevet 08/05-15 23:23 
Købt SOTN
173kr tilbage:)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/05-15 00:06 
Jeg har vist også omkring 250+ kroner der skal bruges... Må hellere få sonderet deres X1 sektion, selvom jeg ikke ejer en One endnu. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Bede-xBede-xSkrevet 10/09-15 05:32, rettet 10/09-15 05:33 
Lidt om lunkningen af Xbox Live Indie Games:

Celebrating the past and embracing the future of indie gaming
By: Chris Charla and Andy Dunn
Post Time: Wednesday, Sept. 9, 2:22 p.m. PT


At Xbox, we have seen firsthand the magic that independent developers can bring to gamers worldwide. The reception to ID@Xbox on Xbox One has been fantastic, with more than 1,000 developers with kits in hand working on the next generation of games for Xbox One and Windows 10. As much as we are excited about what is ahead, it is important to us that we acknowledge and celebrate the path it took to get here – while taking the next step forward together with the community.

Today we communicated to developers that we’re beginning the sunsetting process for the XNA Creator’s Club and Xbox Live Indie Games (XBLIG) on Xbox 360.

We’re working to ensure the process is as smooth as possible and to minimize any impact for developers who are still working on XBLIG games for Xbox 360.

· As of today, we’ve stop taking new subscriptions or membership renewals, but we’ll ensure that current members who are still working on games have any memberships that expire “topped off” until September 9, 2016. After that date we’ll no longer allow new games to be published. All creators with a valid subscription as of today will receive a free lifetime Windows Developer account (normally $99).

· In September 2017, we’ll stop selling XBLIG games, close the store and pay out all money earned by developers. Of course, players will still be able to re-download games they own and continue to play the games they own.

· Longer term, over the next two years we’ll be working with game conservationists and creators to preserve the legacy of XBLIG content. We look forward to sharing more details in the future.

http://xboxforums.create.msdn.com/forums/t/113343.aspx

Især det sidste er jeg spændt på at høre mere om og da positivt det overhovedet nævnes, forudsat der faktisk er tale om bestræbelser på bevarelse og det ikke bare er tom PR snak.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OdinOdinSkrevet 10/09-15 09:38, rettet 10/09-15 09:39 
Wow. Det er første gang jeg har hørt udgiver/platformejer tage ordet "spilbevaring" i sin mund. Måske er der en lille lysplet på en ellers kulsort himmel. Det bliver interessant at høre, hvad det munder ud i. Man kunne jo nære et spinkelt håb om at anerkendelse af problemet fra så stor en spiller kunne give anledning til at andre udgivere tog snakken op. Jeg forholder mig dog skeptisk indtil jeg ser reel handling.
Bede-xBede-xSkrevet 10/09-15 11:14, rettet 10/09-15 11:28 
Ideelt set burde sådan noget være bagt ind i servicen fra starten af. Valves garanti om, at man som bruger forsat vil have adgang til Steam spil, hvis servicen lukker, kan man give noget for eller lade være, men det er et (lille) skridt i den rigtige retning på det område.

Stadig er det positivt at se bevarelse i det mindste bliver nævnt hos Microsoft og så for så lille (i salgstal, ikke udgivelser) en service. Tør man håbe på, at de også har tænkt sig at anstrenge sig med normale XBL udgivelser på det område? Og hvad med PSN/eShop?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/12-15 23:56, rettet 16/12-15 23:57 
Max: The Curse of Brotherhood er i følge Eurogamer gratis for folk med guld på XO, men det har ikke noget med Games with Gold at gøre:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-12-16-max-the-curse-of-brotherhood-free-for-xbox-live-gold-subscribers
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-16 18:17 
Games with gold for marts:

Xbox One
- Sherlock Holmes: Crimes and Punishment
- Lords of the Fallen

Xbox One + 360
- Supreme Commander 2
- Borderlands

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at prøve Sherlock Holmes, så det passer jo rigtig fint :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 21/03-16 09:34 
Ifølge en rundspørger fra Xbox, så undersøger de om folk er interesseret i at sælger digitale spil de ikke bruger mere, for 10% af købsprisen.
Hvad syns i om den ide, er det noget som er noget værd, 10% er ikke meget.

Xbox-rundspørger: Sælg dine digitale spil for 10% af købsprisen
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig