X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
HulleHulleSkrevet 22/04-11 15:11 
Der er en demo du kan prøve på Live.. Eurogamer.net giver det iøvrigt 9/10.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 27/04-11 10:42, rettet 27/04-11 10:42 
Så er det i dag vi får både Nin2-jump, Trouble Witches og Outland på XBLA!

Der er iøvrigt tilbud på DR2-spillene Case Zero og Case West, så vidt jeg kan se. 200 points for Case Zero er helt åndssvagt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/04-11 12:22 
Ja, det er dælme et godt køb! Og også ret ok med 400 for West, selvom priserne burde være omvendt for at afspejle content :-)
GreaseballGreaseballSkrevet 27/04-11 15:37 
Er det selvstændig titler eller kræver de at man har DR2 disken for at de virker?
SumezSumezSkrevet 27/04-11 15:39 
Selvftændige titler. Case West fortsætter dog historien direkte efter (en af slutningerne på) DR2, og giver mest mening hvis man har spillet det.

Case Zero er på flere områder BEDRE end DR2 efter min mening - men er selvsagt et noget mindre omfattende spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 27/04-11 15:40, rettet 27/04-11 15:40 
Ok.. takker :)

Hyakotake>
Det ligner bare auto-unlocks ved at man spiller spillet igennem. Dvs der slet ikke er nogle sjove "mini-objectives" at gå efter? Hvis det er det, er det sloppy achieving, fo' sho'!

Er det samme hvis man kigger på Comix Zone archiments.
Sonic havde da nogen "gennemfør bane X på den og den tid" archivements.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/04-11 15:41 
Helt selvstændige, begge to.
SumezSumezSkrevet 27/04-11 15:50 
Hehe, jeg tror King Kong er det eneste retail X360 spil, jeg har 100% achievements i (min kæreste har faktisk 100% i flere spil end jeg har -_-) - http://www.xbox360achievements.org/game/king-kong/achievements/]det spil tager nok kagen for dovne achievements[/LINK]" target="">det spil tager nok kagen for dovne achievements. Selvfølgelig er det også et af de første spil til systemet, men strategien for hvad en "achievement" er har vel ligget klart fra dag 1?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 27/04-11 15:57 
Jeg spillede et spil hvor man får en achivement for at se første cutscene i spillet, og det er altså inden man overhovedet har spillet. Det er skræmmende.. Tror det kan ha været assassins creed, men er ikke sikker.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 27/04-11 15:58 
Der er nogen der gør det som en form for "joke", kan ikke lige huske hvilke, men jeg synes det er fint nok at smide 5 points eller hvad der nu er typisk for den slags. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/04-11 16:12 
Sumez>
Case Zero er på flere områder BEDRE end DR2 efter min mening - men er selvsagt et noget mindre omfattende spil.

Enig. Case Zero er jeg også rigtig glad for. Modsat den fulde toer der bare er etteren om igen. 200 point er en rigtig fin pris :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 27/04-11 16:16 
Greaseball>
Er det samme hvis man kigger på Comix Zone archiments.
Sonic havde da nogen "gennemfør bane X på den og den tid" archivements.

Jeg fandt at de tidsrelaterede achievements til sonic 2 gjorde det til et bedre spil.

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 27/04-11 18:12, rettet 27/04-11 18:12 
Outland virker VIRKELIG godt! Men det virker så heller ikke som om det får mulighed for at vise noget af sit potentiale i demoen. Overvejer stadig om det skal være et køb.

Nin2-Jump er da til gengæld noget bras?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/04-11 18:20 
Sumez>
Der er nogen der gør det som en form for "joke", kan ikke lige huske hvilke, men jeg synes det er fint nok at smide 5 points eller hvad der nu er typisk for den slags. :)

I Simpsons får du en achiev for at trykke på Start-knappen. Det er da god humor! :-D
DarklynoonDarklynoonSkrevet 27/04-11 20:24 
eller deathsmiles for at pause spillet
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SumezSumezSkrevet 27/04-11 22:30 
Trouble Witches virker ganske fornuftigt, en cocktail af Guwange og DeathSmiles, tilsyneladende med Gradius-bosser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 27/04-11 22:58, rettet 27/04-11 23:00 
Darklynoon>
eller deathsmiles for at pause spillet

Den har jeg vist set før.. Nå JA! Eat Lead! http://www.xbox360achievements.org/game/eat-lead-the-return-of-matt-hazard/achievements/
heh.. der er enda en for at starte spillet.
Bede-xBede-xSkrevet 28/04-11 14:53, rettet 28/04-11 17:06 
KTC>
Ilomilo: Virker for simpelt og designet irriterer mig. For barnligt, umiddelbart. Har du købt det, så du kan sige om det bliver bedre end det trial præsenterer?

Trialen repærsenterer spillet fint. Hvis du ikke kan lide det der, er der ingen grund til at købe.

KTC>
Gunstar Heroes og Sonic & Knuckles: Så længe man ikke slipper for smørfilter, er jeg ikke klar :(

Så vidt jeg husker kan det da slåes fra.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 28/04-11 14:56 
Bede-x>
KTC>
Gunstar Heroes og Sonic & Knuckles: Så længe man ikke slipper for smørfilter, er jeg ikke klar :(

Så vidt jeg husker kan det da slåes fra.
Nej, desværre ikke. Man kan slå deres "vi fylder overgangene mellem de store pixels op med mindre pixels" filter fra, men det er ikke det, jeg ikke kan klare - eller, det kan jeg heller ikke lide, men "smurt-ind-i-leverpostej" filteret er mindst lige så slemt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 28/04-11 15:01 
Fair enough :)

Følgende tilbud er vist ikke blevet nævnt:

Risk Factions
Banjo Kazooie
Centipede & Milipede
Street Fighter II
Contra

Alle til halv pris.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 29/04-11 08:13 
Banjo-Kazooie burde være pensum for enhver :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 29/04-11 18:48 
Banjo Kazooie er et af de bedste xbla spil imo :)
Spiller nu: Halo 3
KamekKamekSkrevet 04/05-11 17:08 
Ugens XBLA-spil:

Bangai-O HD: Missile Fury - 800 spacebucks

Moon Diver - 1200 spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Bede-xBede-xSkrevet 05/05-11 14:26 
Deal of the Week er Castlevania content(halv pris på det hele):

Castlevania: Symphony of the Night

Castlevania: Harmony of
Despair

Extra Stage: Lord of Flies

Extra Stage: The Legend of Fuma

Extra Stage: The One Who Is Many

Extra Stage: Origins

Extra Stage: Beauty, Desire, Situation Dire
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 05/05-11 14:31 
Har iøvrigt hørt at det nye Bangai-O skulle være rigtig godt, men at demoen giver indtryk af det direkte modsatte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/05-11 19:50, rettet 05/05-11 22:12 
Guardian Heroes kommer til XBLA

http://blogs.sega.com/usa/2011/05/05/guardian-heroes-announced-for-xbox-live-arcade/

*EDIT* Screenshots
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=429344
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-11 09:48, rettet 06/05-11 09:48 
Video af Guardian Heroes HD:

http://uk.gamespot.com/saturn/action/guardianheroes/video/6312407/guardian-heroes-hd--daily-demo?tag=videos%3Btitle%3B1
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 06/05-11 09:54 
Er ikke vild med filteret, men det er en klar forbedring over den middelmåde skalering fra Saturn-originalen.

Interfacet (HUD-tingen i toppen) er godt nok grimt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 06/05-11 10:05 
Work-in-progress måske?

Jeg forstår heller ikke påstanden om nye HD sprites - ligner mere en simpel filtrering som ikke er pæn - vil nok også foretrække at spille det i "Saturn-mode".
SumezSumezSkrevet 06/05-11 10:10 
Well det giver jo mening når spritesne skaleres mindre (synes i forvejen det så ud som om der var et tvivlsomt filter på dem i Saturn-udgaven), men de behøver ikke opskaleres for min skyld. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-11 11:29 
Der er ingen filtre i Saturn versionen, kun middelmådig til dårlig skalering afhænging af layer man spiller på. Jeg synes det nye "HD" grafik ligner lort, så jeg springer pænt over. Kan man overkomme vil jeg helt sikkert anbefale at man køber spillet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-11 11:52 
Nu kan man jo spille det i original mode. Ja, så vil der - går jeg ud fra(bedømt på Gamespot videoen) - være nogle små ændringer ift originalen, men forhåbenligt ikke noget, der gør den store forskel.

Jeg er selvfølgelig godt klar over, at flyttes en sten to pixels til højre i en remake, er det ifølge fans straks ensbetydende med at originalen er guddommelig, mens remaken er shit ;P

Sådan er det så tit og jeg forventer ingen undtagelse i det her tilfælde eller i kommende genudgivelser/remakes som fx Radiant Silvergun.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-11 11:55 
Lad være med at lægge ord i munden på mig. Hvis HD grafikken ikke er værd at bruge ser jeg ingen grund til at jeg skulle punge ud for et spil jeg allerede har på Saturn, som jeg kan spille med en langt bedre controller.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/05-11 11:56, rettet 06/05-11 12:04 
Det var kun de to første linjer, der skulle ses som et svar/kommentar til dig(og Sumez/Beano). Det sidste var mere generelle betragtninger :)

Personligt glæder jeg mig over at kunne spille Guardian Heroes over Live og så gerne at flere Treasure spil gik den vej, også selv om HD mode ser frygtelig ud. Så længe man bare kan vælge noget der minder om originalen samtidigt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 06/05-11 12:04 
Bede-x>
Sådan er det så tit og jeg forventer ingen undtagelse i det her tilfælde eller i kommende genudgivelser/remakes som fx Radiant Silvergun.

I forhold til den forfærdelige 3D-rendering og "hønsenet-skyerne" i forgrunden på Saturn-udgaven af Radiant Silvergun, kan XBLA-porten (forhåbentlig) kun gøre det bedre! :)
Hvis sprite-fjenderne også laves i HD (hvilket nærmest er nødvendigt hvis 3D-objekterne opdateres), er der dog selvfølgelig plads til fuckups...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-11 12:06 
3D'en i Radiant Silvergun er da yderst solid for den konsolgeneration. Du må gerne komme med eksempler på hvor det går galt for det spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/05-11 12:08, rettet 06/05-11 12:09 
De klarer den da rigtig godt trukket i forhold til Saturnen, men jeg kan kun forestille mig at det kan gøres bedre på en Xbox 360 :) Jeg har aldrig været særlig stor fan af 3D på 32 bit systemerne, hverken dengang eller nu.

Nåja, satser også allermindst på at vi får alphablendede kanter på de prerenderede fjender, det ville klæde spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-11 12:13 
Jeg læste dit indlæg som at det så forfærdeligt ud i forhold til meget andet 3D i 32-bit generationen.
Jeg kan rigtig godt lide 3D fra dengang, "hønsenet"-gennemsigtigtheden gør mig heller ikke intet, men det er måske fordi jeg er vokset op med den :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/05-11 12:28, rettet 06/05-11 12:30 
Ja, jeg forventer ikke flere polygoner på modellerne, bare bedre rendering/shaders.

Det undrer mig faktisk meget at de ikke har kunnet lave ordenlig semi-gennemsigtighed, for Saturnen skulle jo være den bedre 2D-maskine, og flere af de andre 2D-spil har ikke problemer med det? Selv Super Nintendo (og så vidt jeg husker også MegaDrive?) kunne gøre det.
Måske har det noget med kombinationen af 2D og 3D lag at gøre, det ville foreklare hvorfor Symphony of the Night lider under samme problem - modsat PSX-udgaven!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-11 12:31, rettet 06/05-11 12:32 
Der er faktisk mange gennemsigtigheds effekter i Radiant Silvergun på Saturn, så jeg tror de har presset den så meget som muligt. Samme gælder f.eks. Burning Rangers hvor al ilden og HUD er gennemsigtigt, men bla. skyggerne er ikke.

Jeg tror virkelig det har været tricky at få den til det. Sikkert fordi maskinen er bygget op omkring 2D og så fik 3D kastet ind til aller sidst, som Killer Bean forklarede den anden dag.

EDIT: Hvad SotN angår tror jeg bare Konami har været skod på Saturn. Parodius Deluxe Pack er også en joke hvad slowdowns angår :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/05-11 12:31, rettet 06/05-11 12:33 
Jeg sludrer, der findes jo allerede screens af XBLA-udgaven:

Nyt på Xbox Live

Nyt på Xbox Live

Ser IMO ud præcis som det skal! Flot opdatering. :)

Og interessant med alle våbenknapperne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 17/05-11 00:06, rettet 17/05-11 00:15 
Ugens XBLA-spil:

Sega Rally Online Arcade - 800 spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 17/05-11 00:11 
Nice... det bliver spændende at prøve :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-11 00:26 
Jeg håber ikke det bare er en skrabet udgave af Revo, men hvis det er andre baner er jeg helt klar :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 17/05-11 00:50 
Konsolkongen>
Der er faktisk mange gennemsigtigheds effekter i Radiant Silvergun på Saturn, så jeg tror de har presset den så meget som muligt. Samme gælder f.eks. Burning Rangers hvor al ilden og HUD er gennemsigtigt, men bla. skyggerne er ikke.

Jeg tror virkelig det har været tricky at få den til det. Sikkert fordi maskinen er bygget op omkring 2D og så fik 3D kastet ind til aller sidst, som Killer Bean forklarede den anden dag.

EDIT: Hvad SotN angår tror jeg bare Konami har været skod på Saturn. Parodius Deluxe Pack er også en joke hvad slowdowns angår :)

Så vidt jeg husker er det kun sprites der er alpha blendede, polygonernes "gennemsigtighed" er ved "punch-through". Stadig utorligt imponerende på Saturn dog =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-11 00:57 
Det lyder rigtig nok. Det er baggrundene der er gennemsigtige svjh. Hvordan og hvorledes de har opnået dét ved jeg intet om, endnu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/05-11 09:25 
Konsolkongen>
Jeg håber ikke det bare er en skrabet udgave af Revo, men hvis det er andre baner er jeg helt klar :)

Faldt over denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=AwpuwOhnGvA

Syntes det ligner Revo temmeligt meget - banen de viser er ihvertfald med i Revo :P

Ikke at Revo ikke en god racer, men den har vi jo allerede på hylden.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/05-11 10:42 
Ja det er det jeg mener. Gider ikke betale for en demo af et spil jeg allerede har :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 17/05-11 12:57 
nice... så mangler vi bare et remake af Rallysport challenger 2
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GreaseballGreaseballSkrevet 17/05-11 16:51 
At se at GH og RSG kommer fra Saturn til LiveArcade giver en håb om at flere klassikere fra Saturn kunne finde vej.
Fatter stadig ikke at SEGA ikke har udgivet Chu Chu Rocket. Det er jo som SKABT til lidt hurtig online sjov.
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig