X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 18/11-10 20:50 
Det nye Rush'n'Attack (Green Beret) ser også lovende ud.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/11-10 20:52 
Danny Salling>
Har set at inde på wiki at der er komplet liste med kommende xbla udgivelser, godt nok ikke lige så mange der rykker for mig må jeg indrømme :-(

Link? :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 18/11-10 20:55 
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_Live_Arcade_games

Nederst på siden :)
Ting om dét og pis.
Alf81Alf81Skrevet 18/11-10 20:56 
Beano>
Det nye Rush'n'Attack (Green Beret) ser også lovende ud.

Ja faktisk!
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/11-10 21:03 
Ok tak, nice Bangai-O også.

Contra: Hard Corps Uprising
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 18/11-10 21:12, rettet 18/11-10 21:15 
Darkbeat>
Der kommer da nyt Bad Dudes vs Dragon Ninja :D

Gammel Klassikker! Hvis noget bærer navnet "Ninja" er det über kvalitet :D

Der er faktisk end del ting jeg glæder mig til på den liste der!

Foruden dem som er nævnt ville jeg blive overordentligt glad for en real arcade version af ESWAT: City Under Siege.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 18/11-10 21:18, rettet 18/11-10 21:26 
neros>
Foruden dem som er nævnt ville jeg blive overordentligt glad for en real arcade version af ESWAT: City Under Siege.

Ja, hvis det er den rigtige arcadeversion, så er jeg saaatme også klar.

EDIT:

Ikke at der er noget galt med MD versionen, men den kan man jo' bare ligeså godt spille på en MegaDrive.
Ting om dét og pis.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/11-10 22:00 
Mega man universe ser da pinligt ringe ud.
nerosnerosSkrevet 18/11-10 22:26 
Alf81>
Ja, hvis det er den rigtige arcadeversion, så er jeg saaatme også klar.

EDIT:

Ikke at der er noget galt med MD versionen, men den kan man jo' bare ligeså godt spille på en MegaDrive.

Ja jeg håber meget på at det er den rigtige arcadeversion også. Det ville være så fedt! Håber SEGA udgiver den og ikke MD versionen. MD versionen er også fed, men står det mellem de to vil jeg altid vælge arcaden anytime :-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 18/11-10 22:37 
Azzkikr>
Mega man universe ser da pinligt ringe ud.

Bare det, at man kan spille som Bad Box Art Mega Man, gør mig nysgerrig :)
Ting om dét og pis.
KalicolaKalicolaSkrevet 19/11-10 08:05 
KroeboCop>
Ok tak, nice Bangai-O også.

Hmm.. Det virkede for mig dengang jeg stod nede på kina grillen og stoppede penge i sådan en spille maskine. Men hjemme i stuen syntes jeg godt nok at den type spil falder til jorden. Men igen, måske er det bare lugten af pommes frites der mangler :)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 19/11-10 09:14 
Hold da op, der er da godt nok en masse røvfede ting på vej på XBLA! Jeg kommer til at købe mig fattig :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/11-10 13:05, rettet 19/11-10 13:16 
Kalicola>
KroeboCop>
Ok tak, nice Bangai-O også.

Hmm.. Det virkede for mig dengang jeg stod nede på kina grillen og stoppede penge i sådan en spille maskine. Men hjemme i stuen syntes jeg godt nok at den type spil falder til jorden. Men igen, måske er det bare lugten af pommes frites der mangler :)


Jeg kender meget til retro spil og ved hvad de fleste indebære, har også haft flere arcademaskiner og div retrokonsoller syntes stadig de holder, mææn lige Bangai-O tviler jeg på du har spillet på en grill ;=)

Edit: Tror du mangler en halv grillkylling også :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/11-10 13:20 
Sorry læste det som at det var Bangai-O du havde spillet på en grill, min fejl :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 19/11-10 13:45, rettet 19/11-10 13:45 
Arcadespil er det de unge vil ha!

..og en halv ørn med pomfritter!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 19/11-10 13:48 
Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes nu ikke vi er specielt unge... :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/11-10 13:48 
KroeboCop>
Sorry læste det som at det var Bangai-O du havde spillet på en grill, min fejl :=)

Er det ikke også det han skrev? Jeg forstår ikke helt hans kritik. Er Bangai-O for "grillbars-agtigt" til at kunne være sjovt? Er det sjovere at være en generisk rumsoldat, der render rundt på en base og skyder aliens i første person?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/11-10 14:03 
Hehe, ja du har enlig ret, nu jeg læser det for 3. gang :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KalicolaKalicolaSkrevet 19/11-10 14:23 
Jeg mener. Om det er Bangai-O, eller contra, eller metal slug. De er alle samme type spil, og ja de er fede nok. På en grilbar. Men nu snakker jeg nok også over mig, når jeg selv elsker at spille pacman champion edition og soldner x. Sååå.. Jeg tager det i mig igen, hvis man altså kan det her i 2010.
For The Love Of The Game
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/11-10 14:33 
Bangai-0 er mere et puzzle end et "run´n´gun" ej nu skal jeg nok holde op :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 19/11-10 14:51 
Herold>
Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes nu ikke vi er specielt unge... :D

Ja sårn ung på den gamle måde så :D
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/11-10 17:50, rettet 19/11-10 17:52 
Hedder det ikke "ung af sind og syn"? :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KamekKamekSkrevet 23/11-10 03:48 
Ugens XBLA-spil:

Crazy Taxi
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
HeroldHeroldSkrevet 30/11-10 13:35 
Nogen der ved noget omkring Xbox Live Indie-spillene? Det er lidt siden jeg sidst tjekkede, men der var ikke noget i EU for nogle måneder siden, men jeg kan læse mig til at der er et par spil jeg efterhånden gerne ville spille... så er der nogen der ved NOGET om det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-10 14:03 
Jeg har adgang til Indie spillene med en skotsk account.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 30/11-10 14:10 
Hvad er egentlig grunden til det ikke er åbent for alle?
HeroldHeroldSkrevet 30/11-10 14:13, rettet 30/11-10 14:16 
Ah dun speak scottis', laddie!

Edit: (Jeg regner ikke med at man "bare" kan gøre tricket efter?)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 30/11-10 14:40 
Konsolkongen>
Jeg har adgang til Indie spillene med en skotsk account.

Men du kan vel ikke købe dem?

Der er ikke kommet noget nyt ang. indie games i Danmark overhovedet, det er sørgeligt er det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-10 15:37 
Jo. Min konto blev jo oprettet længe før Live kom til Danmark. Også derfor jeg havde problemer med at købe og spille Deadr Ising Case Zero dengang :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/11-10 16:05 
Men hvordan køber du via en skotsk account? Jeg kan ikke købe noget via min japanske.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-10 16:09 
Jeg bruger bare et helt almindeligt Visakort.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/11-10 17:44 
Hm kunne være man skulle prøve det så, der er et par af dem jeg gerne ville have fat i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-10 17:50 
Hvad f.eks? Jeg synes det meste ligner bras. Jeg har selv købt en platformer der vidst hedder Pixel The Cat. Det er udmærket, men købte mest pga 2D grafikken som er voldlækker IMO :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KamekKamekSkrevet 01/12-10 12:53 
Ugens XBLA-spil:

Unbound Saga
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/12-10 14:13, rettet 01/12-10 16:16 
Buuuhhh! Kedelige psp-spil, til psp, er kedelige!! Giv os Beyond Good & Evil HD i stedet!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KamekKamekSkrevet 01/12-10 14:23 
Det kommer vist først næste år :-)

Glæder mig nu også til det - fik aldrig prøvet det da det først udkom.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
HeroldHeroldSkrevet 01/12-10 19:10 
Konsolkongen>
Hvad f.eks? Jeg synes det meste ligner bras. Jeg har selv købt en platformer der vidst hedder Pixel The Cat. Det er udmærket, men købte mest pga 2D grafikken som er voldlækker IMO :)

Der er et par her, jeg godt gad at få fingrene i.

Link...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarklynoonDarklynoonSkrevet 06/12-10 20:50 
er nogle som kender dette tilbud nærmere

http://www.xbox.com/da-DK/liveoffers

men går jeg ind på live så er der intet sonic 4 iblandt?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
GreaseballGreaseballSkrevet 06/12-10 23:10, rettet 06/12-10 23:11 
Nogen der ved hvornår de udgiver Dust: An Elysian Tail til Live-Arcade. Der blev vist en trailer ved dette års E3.

Trailer
KamekKamekSkrevet 08/12-10 13:37, rettet 08/12-10 13:37 
Ugens XBLA-spil:

Doritos Crash Course - Gratis

Harms Way - Gratis

Bomberman Live: Battlefest - 800 Spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
GreaseballGreaseballSkrevet 13/12-10 23:15 
Quake Arena Arcade skuller være klar til på onsdag.

Link...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/12-10 06:49 
Uh... Quake med en controller... Kan man det? :/
Nåmen det er da konkurrence på lige fod for alle spillere så det er vel ok.
tastasSkrevet 14/12-10 13:44 
Hastigheden er også sat ned på spillet så det går nok!! :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KamekKamekSkrevet 15/12-10 22:33 
X-Men kom også i dag - 800 Spacebucks.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
HeroldHeroldSkrevet 15/12-10 23:14 
Det er garanteret ikke lige så godt som jeg husker det :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/12-10 23:20 
Kamek>
X-Men kom også i dag - 800 Spacebucks.

Sejt!
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 15/12-10 23:33, rettet 16/12-10 00:00 
Kamek>
X-Men kom også i dag - 800 Spacebucks.

Sejt!

Det er jo en beat-em-up klassiker, men sikkert ikke så godt som jeg husker det ;-)
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 15/12-10 23:35 
Greaseball>
Nogen der ved hvornår de udgiver Dust: An Elysian Tail til Live-Arcade. Der blev vist en trailer ved dette års E3.


Det har jeg også set frem til et stykke tid. Minder mig lidt om Odin Sphere. Har ikke set mere præcise udgivelser end 2011:

http://www.indiegames.com/blog/2010/06/trailer_dust_an_elysian_tail_h.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/12-10 02:07, rettet 16/12-10 02:08 
neros>
Kamek>
X-Men kom også i dag - 800 Spacebucks.

Sejt!

Det er jo en beat-em-up klassiker, men sikkert ikke så godt som jeg husker det ;-)

Nej det er meget simpelt, men apeallen ligger i at man kan spille 6 spillere på én gang, hvilket er ret sjovt når det lykkedes. Der er drop in/drop out co-op der fungere rimeligt godt bortset fra at spillet godt kan lagge en del når nogen joiner, men der er en fin serverliste med ping oversigt og alt muligt, så man kan som regel finde et godt spil så længe folk holder det igang.

Måske skulle vi prøve at samle os sammen til noget online bandit på et tidspunkt?

Der er achievements og alt muligt for at spille 6 sammen :)
SumezSumezSkrevet 16/12-10 08:06 
neros>
Det er jo en beat-em-up klassiker, men sikkert ikke så godt som jeg husker det ;-)

Nu bliver jeg helt i tvivl om hvad det var for et X-Men-spil jeg spillede (lejede?) til SNES i sin tid, for synes det ligner det her. Det spil var første gang jeg nogensinde hørte om X-Men, så kunne godt tænke mig at prøve det igen... Måske var det det der Spider-Man/X-Men-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig