X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 25/10-10 12:25 
Købte også det nye Sonic og blev meget hurtigt træt af det... spild af penge IMO :P
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/10-10 12:44 
Ah, så venter jeg med Limbo indtil det falder i pris :-)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-10 14:53 
Ja sonic er godt nok et trial and error spil
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 25/10-10 14:56, rettet 25/10-10 14:56 
True, men ikke mere end de gamle, synes jeg. Der er nogle andre ting der gør det "skuffende".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-10 15:23 
Jeg forstår ikke hvad der menes med trial and error her. Hvordan er det anderledes end de andre Sonic-spil og alle andre 2D platformere for den sags skyld?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-10 15:42 
De er ens alle sonic spillene.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 25/10-10 15:56, rettet 25/10-10 15:56 
Det typiske Sonicproblem hvor man render afsted med høj fart direkte ind i en fjende eller en fælde/bundløst hul, fordi man ikke ved hvad der kommer foran. I størstedelen af spillet kan man enten tage hensyn til dette (ved at rulle sig sammen) eller reagere superhurtigt, men der er også flere steder hvor man nemt kan havne direkte i en fælde, hvis man tager en bestemt sti/hastighed/leap of faith og ikke har nogen anelse om hvad der kommer rundt om hjørnet.
Jeg synes ikke det er SÅ slemt i spillet, og ikke i større grad end de klassiske Sonic-spil der også alle har det. Det er aldrig så slemt, da man (igen, som i de klassiske Sonic-spil) stort set ikke kan dø.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-10 16:04, rettet 25/10-10 16:07 
Sumez>
Det er aldrig så slemt, da man (igen, som i de klassiske Sonic-spil) stort set ikke kan dø.

Det er noget ævl. De gamle Sonic-spil er mange gange sværere end det nye her som man ganske rigtig aldrig dør i.

Kalicola>
De er ens alle sonic spillene.

Det har jo intet med trial and error at gøre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 25/10-10 16:46 
Synes du virkelig? Jeg tror altid jeg har omkring 70-80 ekstraliv til sidst i både Sonic 2 og 3, fordi man optjener så mange og aldrig mister dem (så længe man har mindst én ring KAN man jo ikke dø :)). 1'eren er lidt sværere mod slutningen af spillet, men ikke meget da.

I Sonic 2's tilfælde mister jeg dog samtlige ekstraliv mod slutbossen. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-10 17:20 
Ja det er slutbossen der er en satan i Sonic 2, men jeg synes nu at det er langt sværere end etteren i banerne også :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KamekKamekSkrevet 26/10-10 02:44 
Ugens XBLA-spil:

Pinball FX 2

Bloody Good Time
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 15:21, rettet 26/10-10 15:31 
Sumez>
Live har et tilbud der lyder på at man får 800 point foræret hvis man bruger mindst 2400 point i løbet af oktober.

Hvordan får man de 800 point?

Jeg har købt for 2800 point i oktober men der er ikke røget 800 point retur.

EDIT: Ser ud til det sker i november, np :)
HeroldHeroldSkrevet 26/10-10 16:03 
Hmmm, jeg kan ikke engang huske om jeg har brugt noget i denne måned. Er der en oversigt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 17:20, rettet 26/10-10 17:21 
Det kan du ihvertfald på xbox.com...

Min Xbox > Konti -> Vis Faktureringsoversigt

Klik så på "Microsoft Points" linket under "Point og kreditter".
HeroldHeroldSkrevet 26/10-10 18:31 
Sweet, tak! Men hvordan fanden ved jeg hvad der tæller? Gør Super Meat Boy? Det er jo sat ned :!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 26/10-10 19:55 
Jeg tror altså ikke der er nogen begrænsninger i forhold til nedsatte titler. Det eneste der står med småt er: "Offer available Worldwide in all Xbox LIVE countries, excluding Japan and Italy while supplies last, is non-transferable, not redeemable for cash, and cannot be combined with any other offer.".
Der står at det ikke kan kombineres med andre kampagner, men det tror jeg altså ikke nedsatte titler hører ind under...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 26/10-10 20:16 
Hmmm, ja, det er jo så spørgsmålet hvad et "offer" er. Jeg håber - Shank, Super Meat Boy og Red Undead Redemption fik mig i hvert fald op på de 2800.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KamekKamekSkrevet 27/10-10 17:17 
3D Ultra MiniGolf Adventures 2 er også ude - men åbenbart ikke i Danmark.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/10-10 16:07 
Haunted House (800 credits)
Bloody Good Time (400 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 31/10-10 18:14 
Dash updaten med knægtunderstøttelse lander i morgen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/11-10 05:21 
Hold da op. Jeg skal love for at de har fundet stavepladerne frem i den dér nye opdatering med den dér lange tutorial i hvordan man bruger controlleren til at navigere rundt i menuerne med. De går all out med at få fingre i det dér marked af folk der ikke har spillet spil før.
SumezSumezSkrevet 02/11-10 08:14 
:(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 02/11-10 08:52 
Kunne bedre lide udseendet på det gamle dashboard..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 02/11-10 09:17 
Jeg kan bedre li det nye selvom strukturen er meget ens - renere at se på.

Tutoriallen grinte jeg også lidt af - de vil godt nok være sikre på at Oprah publikummet ikke kobles af :) Heldigvis hurtigt overstået.

Er loading af dine spil hurtigere, Sumez?
Virker hurtigt hos mig men havde heller ikke de store ventetider før.
SumezSumezSkrevet 02/11-10 09:23 
Det ved jeg ikke endnu, kunne ikke få adgang til min Xbox i går :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/11-10 09:26 
Det er fandme en grim og upassende farvesammensætning! Det tvinger jo en til at anvende themes! :-/
KalicolaKalicolaSkrevet 02/11-10 10:14 
360'en har altid haft en grim og smagløs menu. Blottet for al form for stil. To delt baggrund og klamme farver, underlige fisherprice former og lyde. Det var sandt før og det er stadig sandt nu. Jeg syntes stadig at man bladrer rundt i den ene underlige menu efter den anden. Selv nintendo wii har da en form for stil og charme.

Det er ikke nu jeg behøver at nævner PS3'ens effektive, stilrene og perfekte menu vel? :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 02/11-10 10:29 
Jeg kan som sagt godt li udseenet men strukturen er jeg heller ikke vild med. Alt det der Featured, Marketplace, osv. skal ind under eget sub-punkt og My Xbox punkterne skal ud i det første lag da det trods alt er min Xbox jeg vil bruge 99% af tiden og ikke en butik. For det meste bruger jeg bare Guide menu og Quick Launch (tak for den!) til at finde mine spil og friends-list da den primære menu struktur er for noller.
XMB er heller ikke perfekt og for langsomt til flere ting, men der er strukturen og navigationen langt foran.
SumezSumezSkrevet 02/11-10 10:36 
Er der iøvrigt kommet nogen måde at skille "retail demoerne" fra arcade trials fra indie trials på sine lister?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 02/11-10 10:56 
Jeg kan bedre lide det nye design i forhold til det gamle. Dog er layouttet på den nye guide menu afsindigt grim. Ikonerne ligner noget være lort for at sige det ligeud. Opløsningen er alt for lav.
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/11-10 13:30, rettet 02/11-10 13:30 
Neeej, hvad sker der??? Alle de smarte genveje under hvert spil er væk! Man kan ikke lige nemt komme ind på markedsplads for en given titel uden at skulle browse gennem selve Marketplace... før kunne man jo bare åbne sin spilliste og gå ind den vej, men det var åbenbart for let. Idiot-programmører!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-10 13:50 
De har også fucket farven på min SEGA t-shirt op og den er åbenbart umulig at ændre til sort igen. Møg konsol :(

Ellers er dashboardet da heldigvis blevet en kenneth pænere, men tilsyneladende også en hel del langsommere. Skide smart...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/11-10 14:41 
De er stadigvæk ved at opdatere alt tøjet. Hvis du går ind under avatar opsætningen beder den om at få lov til at konvertere nogen ting. Jeg ved ikke om Sega trøjen er med endnu der.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/11-10 14:52, rettet 02/11-10 14:52 
Det er den ikke. Den burde være deres eneste prioritet og indtil de gider rette det er jeg nødt til at glo på en skinkegul SEGA trøje :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 02/11-10 14:59 
Gul skinke :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KamekKamekSkrevet 04/11-10 23:19 
Ugens XBLA-spil:

The King of Fighters 2002: Unlimited Match

Yu-Gi-Oh! 5D's Decade Duels
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/11-10 19:15 
Scott Pilgrim vs. The World The Game 50% off på XBLA.
http://goo.gl/aKDek
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 09/11-10 13:11 
Eij! Jeg har jo lige købt det! :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 10/11-10 12:32 
Ugens XBLA-spil:

Guwange - 800 spacebucks

Faery: Legends Of Avalon - 1200 spacebucks

The UnderGarden - 800 spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 10/11-10 12:41 
The Undergarden ser spændende ud... på trods af de lidt Teletubbies-agtige væsner :)

Eurogamer anmeldelse:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-09-the-undergarden-review

Trailer:
http://www.eurogamer.net/videos/the-undergarden-launch-trailer
KamekKamekSkrevet 17/11-10 00:33, rettet 17/11-10 01:11 
Ugens XBLA-spil:

Alien Breed 3: Descent

Pac-Man Championship Edition DX
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KalicolaKalicolaSkrevet 17/11-10 08:40 
Hvordan kan de allerede ha lavet 3 alien breed spil? Det er ikke min fornemmelse at de andre har solgt særligt godt.

Cool med packman, det bliver dog lidt for ekspermenterende for min smag. Tror bare at jeg spiller den gamle champion edition igen, som er et helt suverænt pacman spil, og uden tvivl et af verdens bedste re-inventions :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 17/11-10 08:48 


Video Review Pacman
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 17/11-10 09:49 
Kalicola>
Hvordan kan de allerede ha lavet 3 alien breed spil? Det er ikke min fornemmelse at de andre har solgt særligt godt.

Ja det fatter jeg heller ikke? Så ærgeligt at de ikke viderudviklede konceptet fra de tidligere Alien Breed spil. Alien Breed. Tower Assault var et fantastisk spil.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/11-10 10:14 
Kalicola>
Video Review Pacman

Ser godt ud :D

Kommer den også til PSN denne gang?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/11-10 10:14 
Har set at inde på wiki at der er komplet liste med kommende xbla udgivelser, godt nok ikke lige så mange der rykker for mig må jeg indrømme :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
tastasSkrevet 17/11-10 14:47 
Damn, håber hver uge at der står "Beyond Good and Evil: HD" !
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 18/11-10 08:38 
Kalicola>
Tror bare at jeg spiller den gamle champion edition igen, som er et helt suverænt pacman spil, og uden tvivl et af verdens bedste re-inventions :)

Helt enig! Jeg kan slet ikke lide det gamle Pac-Man, men C.E. er virkelig sjovt og nervepirrende!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/11-10 20:06 
Danny Salling>
Har set at inde på wiki at der er komplet liste med kommende xbla udgivelser, godt nok ikke lige så mange der rykker for mig må jeg indrømme :-(

Der kommer da nyt Bad Dudes vs Dragon Ninja :D
Let's go for a burger.... Ha! Ha! Ha! Ha!
Alf81Alf81Skrevet 18/11-10 20:37 
Danny Salling>
Har set at inde på wiki at der er komplet liste med kommende xbla udgivelser, godt nok ikke lige så mange der rykker for mig må jeg indrømme :-(

Jeg kan komme på en del. Selvfølgelig er der nogle jeg glæder mig mere til end andre :)

Bionic Commando Rearmed 2 (!)
Bonk: Brink of Extinction (!)
Hard Corps: Uprising (!!)
Mega Man Universe (!)
Necromachina (!)
Radiant Silvergun (!!)
Toki (!!!)
TumblePop (!!!)
X-Men (!)
Ting om dét og pis.
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig