X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 30/01-10 15:53, rettet 30/01-10 15:55 
Hvad er det for et Diablo-agtigt spil, man kan se en video af fra forsiden af den japanske Xbox Live pt? Med en letpåklædt pige med noget der minder om grimme englevinger.

Edit: Nå, det var vist bare Sacred 2 :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 30/01-10 17:24 
Herold>
Haha, jeg synes det er fantastisk at Darknon har forklaret os hvad gameplay helt præcist er.

Især de store fejl i generel spiludvikling.

Darknon>
De har tilmed løst farve-blind-heds-problemet som stadig er i MW2, hvor fjenderne er røde og vennerne er grønne. Hvilket giver en farveblind som mig nogle problemer med at skelne nogle gange. I BC2 er det rød mod blå, og problemet er løst

Så mangler vi bare at nogen løser tung-hørs-glitchen, så de døve også kan være med. :P
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 30/01-10 18:53 
Funny.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 08/02-10 21:00, rettet 08/02-10 21:00 
Er der et sted jeg kan se hvilke spil der ligger på den Japanske Xbox Live
Store ude på nettet eller noget? Hvis der altså er nogen forskel ;-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 08/02-10 21:12 
Man kan bare oprette en konto... Den første måned med Gold er ganske gratis. Med Silver kan man jo' stadig tjekke downloads osv.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 08/02-10 21:30 
Her?
http://www.xbox.com/ja-JP/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/02-10 21:45 
Ja ok selvfølgelig. Jeg spekulerede bare på om der måske skulle være nogle ting som jeg gik glip af, men det ligner det samme som vi har.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/02-10 21:58 
De ting der kommer ekstra er i hvert fald sjældent særlig interessante.
Jeg har brugt min japanske account til at hente demoer af Eternal Sonata og Bayonetta dengang de kom, ellers kun til at downloade indie-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 08/02-10 22:06, rettet 08/02-10 22:07 
Ja og så har de hele Raiden Fighters Aces på Games on Demand, til noget nær ikke ret mange penge.

EDIT:

Kan man ikke nævne FOR ofte.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 08/02-10 22:48 
Alf81>
Ja og så har de hele Raiden Fighters Aces på Games on Demand, til noget nær ikke ret mange penge.

Men nogen sagde at Games on Demand er regionsbeskyttede?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 08/02-10 22:50 
Nårh ja... Fuck, det havde jeg helt glemt :/ Man skal have en japansk 360, før det funger.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 08/02-10 22:58 
Damn :-(
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 08/02-10 23:10 
Hvor mange har prøvet Aliens Vs. Predator MP demoen der ligger på LIVE nu?

Fik prøvet det kort igår. Tog bare quikematch og blev sat ind som Predator. Virker meget godt. Lyd effecter er som taget fra de forskellige film og bliver man nakket af en Alien er det lidt spøjst at man kigger ned at ens figurs og der stikker en "mund" ud gennen brystet på den x.x
Kontrolleren kunne godt være lidt bedre, her tænker jeg mest på button layout. Håber der komme en custom set-up med i det færdige spil.
nerosnerosSkrevet 08/02-10 23:14 
Alf81>
Nårh ja... Fuck, det havde jeg helt glemt :/ Man skal have en japansk 360, før det funger.

Men jeg kan da downloade demoen kan jeg se, men bare ikke købe spillet da det ikke vil virke. Man kan også købe Raiden IV....Snøft :-(
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 08/02-10 23:18 
Nå, demoen kan I med PAL 360 godt køre? Jamen, så giver det da ikke så meget mening, hvis I ikke også kan spille hele spillet.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 08/02-10 23:20, rettet 08/02-10 23:39 
Tjah jeg spiller det nu ihvertfald?

Altså demo'en...

Satme surt at se Raiden IV bare ligger der og så kan man ikke engang spille det fordi det er region locked :-(
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 08/02-10 23:55 
Aces er da en laaangt federe udgivelse :D
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 08/02-10 23:59, rettet 09/02-10 00:00 
Er det haha jeg har jo aldrig prøvet Raiden IV endnu ;-) Jeg græder snot nu... Utrolig fed demo af Aces må jeg sige.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 09/02-10 00:18, rettet 09/02-10 00:28 
Ja, vildt at man får lov at spille alle tre spil. Godtnok en smule hurtigt overstået, men... Alligevel.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 09/02-10 00:27, rettet 09/02-10 00:27 
Ja det er en hurtig men god fornøjelse.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/02-10 08:07, rettet 09/02-10 08:09 
Alf81>
Nå, demoen kan I med PAL 360 godt køre? Jamen, så giver det da ikke så meget mening, hvis I ikke også kan spille hele spillet.

Nej det ville jeg også mene.
Jeg er også enig med Neros omkring demoen. Jeg synes spillede virkede overordenligt godt, og klart bedre end Death Smiles, gameplaymæssigt.

edit: Her er dRxL's indlæg:
http://playright.dk/forumemne.php?id=19608&subid=434588#434588
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/02-10 09:15 
SEGA All-Stars Racing demo skulle være oppe nu.
nerosnerosSkrevet 09/02-10 09:33, rettet 09/02-10 09:35 
Sumez>
Nej det ville jeg også mene.
Jeg er også enig med Neros omkring demoen. Jeg synes spillede virkede overordenligt godt, og klart bedre end Death Smiles, gameplaymæssigt.

edit: Her er dRxL's indlæg:
http://playright.dk/forumemne.php?id=19608&subid=434588#434588


Jeg tror ikke det er bedre end Death Smiles men nu har jeg ikke prøvet det endnu. Bare der var en måde på hvor man kan komme uden om det regionslort. Fatter ikke man kan downloade f.eks Raiden Fighter Aces demo'en og prøve det men ikke kan købe hele spillet....Muddermasse :-(
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/02-10 09:44, rettet 09/02-10 09:44 
Men er der nogen der kan finde en reel udtalelse fra nogen der har prøvet at hente spillet uden held?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/02-10 10:01 
Death Smiles er 28 gange bedre IMO :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 09/02-10 10:12, rettet 09/02-10 10:15 
Man kunne vel teste, ved at lade en der allerede har downloadet det på sin japanske 360, recover sit gamertag på en PAL 360 og derefter downloade spillet igen.

Mht. SEGA All-Stars Racing, så synes jeg faktisk ikke det virker heeelt tosset. Spillet har nogle framedrops, som dog ikke passer SEGA så godt. Banen er ret lækker og musikken kan man slet ikke fronte på. Det kunne sagtens være cart-spillet jeg og kæresten har ventet på :)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 09/02-10 10:15, rettet 09/02-10 10:16 
Ja er der ikke en som gider teste Raiden Fighters Aces på en PAL Maskine?

SEGA ALL-Stars Racing ser da ret sjovt ud og det skal prøves.

KroeboCop er du sikker på det ikke er 29 gange :D
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/02-10 10:43 
Måske, jeg må lige ned i mit laboratorie igen og lave nogle forsøg :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 09/02-10 11:02 
LOL :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/02-10 08:49 
Darwinia+ kommer op i dag... 1200p.

Eurogamer kan godt li' det :)
nerosnerosSkrevet 15/02-10 23:28 
Det der Rainbow Island fra Taito er da ikke så ringe. Det får et godt arcade feel med et stick :-)
Bashful Neophyte
SaftenSaftenSkrevet 15/02-10 23:59 
Deal of The Week er i denne uge Battlefield 1943, for 800 måne-dollars.

Major Nelson Live-Blog
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
SumezSumezSkrevet 16/02-10 08:03 
neros>
Det der Rainbow Island fra Taito er da ikke så ringe. Det får et godt arcade feel med et stick :-)

Jeg var også overrasket over hvor godt det fungerer, men savner nu alligevel det klassiske look og gameplay. De kunne godt lige have inkluderet originalen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 16/02-10 08:28 
Sumez>
De kunne godt lige have inkluderet originalen.

Øv det troede jeg da var med?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 16/02-10 08:29 
Den er ikke i demoen i hvert fald?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 16/02-10 08:32 
Nej men jeg synes at have set et sted at man også kunne spille klassikeren! Nogen der kan bekræfte det?
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 16/02-10 08:55, rettet 16/02-10 08:57 
Der kan jeg så afsløre, at original-udgaven, som i øvrigt er lysår bedre end denne nye udgave, ikke følger med. Det bliver for Mr. Driller-agtigt, og så er den nye grafik bestemt ikke klædelig. Føj, hvor skulle Taito skamme sig.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/02-10 08:58 
Mon ikke det dukker op i det dér Xbox Game Room når det starter? Det går jeg altså og glæder mig ret meget til...
KTCKTCSkrevet 16/02-10 09:04 
For mig virker det desværre bare som om Xbox Game Room er et nyt forsøg på at glorificere de gamle arcadetitler, som de i årevis har forsøgt at sælge for overpris på XBLA. Hvorfor tror du det bliver bedre af at de pakker det ind i en PlayStation Home-agtig skal?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 16/02-10 09:04 
Pis :-(

Hvad er det der XBOX Game Room for noget?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/02-10 09:09 
@Ktc: Det er mere dét at de har tænkt sig at udgive flere af de gamle retro titler som jeg syntes er interessant.

@Neros: En virtuel spille-hal. http://www.youtube.com/watch?v=hxiC5h08-aI
nerosnerosSkrevet 16/02-10 09:25 
Hmm men ikke som download..
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 16/02-10 22:28 
Nåmen... er der noget nyt på Xbox Live?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/02-10 01:07 
Battlefield 1943 er Deal of the Week.

The Misadventures of P.B. Winterbottom er ugens XBLA release

http://www.xbox.com/en-US/games/w/winterbottomxbla/
SumezSumezSkrevet 17/02-10 08:21 
Åh, endelig kom det! Det glæder jeg mig til at prøve.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 18/02-10 17:19 
Bonfires of vanities til assassins creed2
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-10 14:44, rettet 04/03-10 14:50 
D. 15 april bliver xbox live servicen lukket for de originale xbox spil, hvilket vil sige Halo 2 online er et no go derefter.
Det er nu ikke en nyhed,
men...

Jeg har lige modtaget en mail, hvor i jeg bliver belønnet med 400ms point, 3 måneders xbox live membership og Halo: Reach beta kode for min Xbox Live loyalitet.

Her er mailen citeret:

Xbox Live>
On April 15, 2010, we will discontinue the Xbox LIVE service for original Xbox games playable on Xbox v1 and Xbox 360. In our continuing efforts to evolve the service, we need to make changes to the LIVE service that are not compatible with original Xbox v1 games.


What does this change mean for you?
• It does not affect your ability to play original Xbox v1 games offline, but does remove LIVE connectivity and support for online multiplayer, leader boards, and other online features of these games.
• We realize that you are an avid Halo 2 fan. Unfortunately, with this change, you will not be able to play Halo 2 on Xbox LIVE going forward.
• Although it is difficult to say goodbye to Halo 2, the Halo franchise continues as the benchmark for multiplayer gaming in this generation with Halo 3, Halo 3: ODST, and soon Halo: Reach. On the Xbox 360, you will continue to have access to the LIVE service where you can enjoy hundreds of other LIVE-enabled games.


When will this change take effect?
• April 15, 2010.


What is Xbox LIVE doing for me?
• To thank you for being a loyal Xbox LIVE customer, we are giving you a free, three-month LIVE Gold membership and 400 Microsoft Points for you to use as you choose on Xbox LIVE.
• In addition, because you've been so loyal to Halo, we are inviting you to participate in the exclusive Halo: Reach Beta.


How do I get these offers?
• You will receive a token for 400 MS points. Check your Xbox LIVE account messages on the console. These points can be used for 365 days after you activate your token.
• We are extending your Gold membership by three months automatically. The extension will be directly reflected in your LIVE account.
• Finally, as the beta gets closer, you will receive an e-mail containing the code granting you access to the exclusive Halo: Reach Beta.
Thank you for being a loyal Xbox LIVE member. Please visit xbox.com/support if you have any questions or for more information.
The Xbox LIVE Team

Men hvem modtager disse fordele?

Hvis alle gør, så giver det jo ikke meget mening at reklamerer med at man får adgang til Halo: Reach via. Halo 3: ODST.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 04/03-10 14:47 
Jeg har ikke fået sådan en mail, og jeg har dog brugt to år af mit liv på at spille Halo 2 :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-10 15:01 
Det var åbenbart ikke nok :)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 04/03-10 15:02 
Tydeligvis :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig