X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 06/08-09 09:32, rettet 06/08-09 09:33 
Beano>
Men hold da op hvor er figuren dog irriterende - en uhellig blanding af Jar Jar Binks og Woody Woodpecker :O

Ja, det frustrerede også mig rigtig meget. Den slags nævenyttige tegneseriestil virker som en rimelig generel tendens i mange "indie-spil", der bare ikke prøver hårdt nok at udnytte muligheden for at skabe noget unikt og få opmærksomhed.
Gameplayet er som du nævner sjovt, og hvis de havde gjort noget mere for at skabe interessante figurer og områder at trække ned over spillet, ville det ganske enkelt gøre underværker.

Efter at have prøvet demoen, har jeg dog ikke lyst til at købe spillet. Jeg føler at jeg har prøvet det meste af hvad det har at byde på, og kan ikke forestille mig hvad de kan udvide med ud fra spillets koncept. Jeg har ikke lyst til at spille igennem 40 flere baner med de samme lette puzzles. Især når man ser hvor mange baner de faktisk springer over i demoen uden sværhedsgraden stiger, virker det ikke som om man går glip af det store.

Det KUNNE være et af de spil der overrasker, men jeg føler mig ikke tiltrukket nok til at finde ud af det. Til gengæld får jeg en utrolig lyst til selv at lave et XBLA-spil. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/08-09 09:40 
Herold>
Jeg har aldrig spillet Turtles in Time, men det der lyder meget som TMNT Arcade aka. Turtles II.

Turtles In Time var jo efterfølgeren til Arcade-spillet, og kører på samme engine (den som Simpsons-spillet også bruger).

Det er praktisk talt bare nye baner til det samme spil, men efter min mening med flere spændende områder, og muligheden for at kaste fodsoldater ind i skærmen.

De kloakhuller, Darknon efterlyser, erstattes af en masse andre gimmicks, bl.a. dinosaurerne, man kan blive "kørt over" af, på en åndssvagt komisk måde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/08-09 09:59 
Sumez>
Jeg har ikke lyst til at spille igennem 40 flere baner med de samme lette puzzles. Især når man ser hvor mange baner de faktisk springer over i demoen uden sværhedsgraden stiger, virker det ikke som om man går glip af det store.


Jeg synes ellers at have læst i flere anmeldelser, at det skulle være et af de sværeste spil på XBLA. Men jeg er enig, demoen giver dog ikke rigtigt noget godt indtryk af det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 06/08-09 10:03 
Sumez>
Turtles In Time var jo efterfølgeren til Arcade-spillet, og kører på samme engine (den som Simpsons-spillet også bruger).

Det er praktisk talt bare nye baner til det samme spil, men efter min mening med flere spændende områder, og muligheden for at kaste fodsoldater ind i skærmen.

De kloakhuller, Darknon efterlyser, erstattes af en masse andre gimmicks, bl.a. dinosaurerne, man kan blive "kørt over" af, på en åndssvagt komisk måde.

Er de kun erstattet i den nye version eller i Turtles in Time generelt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/08-09 10:04 
Comrade>
De skal godt nok virkelig blive billige før det er interessant. Titlerne er jo over 2-3 år gamle så jeg vil mene at de ikke må koste over 79 kr. stykket som de kan findes til på nettet..

"Microsoft informed us this afternoon that its initial offerings of Games on Demand, the company's selection of downloadable Xbox 360 titles, will be priced between 1600-2400 credits." (144-216 kr.)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 06/08-09 10:37 
Herold>
Er de kun erstattet i den nye version eller i Turtles in Time generelt?

Turtles in Time generelt, har ikke spillet den nye version. Men er den gamle version ikke også inkluderet?
Jeg synes også "erstattet" er et ret hårdt ord. Synes det er lidt vildt at gå så meget op i nogle kloakdæksler. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 06/08-09 10:57 
en ok pris ville jeg syntes...
for i fremtiden for at slippe for DVD skifte og rissede og fedtet skiver... og jeg kan downloade det igen og igen...

så mangler vi bare at licenser kan lægges over på et andet abbonement.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 06/08-09 11:43, rettet 06/08-09 12:15 
Det er bare en masse små detaljer som ikke er med i det nye, og det var små ting som var med til at gøre turtles in time så sjovt. Desuden er det nye turtles in time ikke det samme som det gamle. Det er lavet væsentligt om, man kan bla nu angribe i alle retninger hvor man før kun kunne angribe højre og venstre. Plus at det er nogle andre angreb man kan lave. Så det er noget andet end bare en re-skinning. Derfor kan man heller ikke slå den over på den gamle grafik, for det er ikke det samme spil.

EDIT: Det er detaljerne som gør en forskel. Det er det som skiller James Cameron fra alle de andre.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 06/08-09 11:52 
GrillBillerDK>
så mangler vi bare at licenser kan lægges over på et andet abbonement.

Tror jeg vi kommer til at vente længe på da publishers ikke er vilde med brugtspil markedet.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/08-09 14:23 
GrillBillerDK>
Så er det første Line up af Game on Demand offentligjort...
(dog kun US line uppet..)
http://gamerscoreblog.com/press/archive/2009/08/05/mf227.aspx

Ikke lige nogle titler der kan få mig op af stolen, enten så har jeg haft dem eller også er jeg ligeglad med dem, arh ok der er så lige mass effect som kommer til at koste 1600 ms points, men det er jo også kun lidt over 100 kr. hvis man køber ms points af ham der sælger ms points herinde på siden, det er vel en ok pris for det spil :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 06/08-09 14:34 
Man kan få det med æske og flot glitterpapir for det samme, så med mindre man går meget op i sit CO2-udslip, synes jeg ikke nogen af spillene er værd at købe over game-on-demand. Jeg vil gerne have mine spil på hylden, og kunne spille dem igen om ti år. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 06/08-09 17:29 
Jeg ville da også klart foretrække at købe spillet i normal udgave, da prisen er stort set det samme. Her har du så bare et spil, manual, og du kan videresælge spillet senere, hvis du ønsker dette. Og så svært er det vist heller ikke at foretage et dvd-skifte. Og jeg får aldrig fedtede fingre på mine skiver, men sådan er vi så forskellige :)
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 06/08-09 17:42 
ALLE fingre er fedtede! D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-09 18:38 
Men med lidt øvelse behøver du ikke tvære dine fingre hen over skiven når du sætter den i. Pegefingeren går i hullet i midten og tommel ved kanten så burde du kunne holde dine skiver mint, ligsom vi andre formår det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 06/08-09 18:41 
Præcis! Det er sgu ikke så svært.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 07/08-09 09:09 
Konsolkongen>
Pegefingeren går i hullet i midten og tommel ved kanten

Jeg plejer at bruge langefingeren i hullet i midten, så kan man bruge både pege- og tommelfinger i kanten.

Ok... tilbage til emnet :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-09 09:34, rettet 07/08-09 09:38 
Batman: Arkham Asylum demo (1,58 gb)

Aliens vs. Predator Trailer One

Call of Juarez: Bound in Blood - Old West Map Pack (800 credits)
Tiger Woods PGA Tour 10 - Cog Hill Golf & CC course (400 credits)
Call of Duty: Word at War - Map Pack 3 (800 credits)

EDIT: mb -> gb
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 07/08-09 09:35, rettet 07/08-09 09:38 
Beano>
Sommerens XBLA datoer annonceret ...

July 22: 'Splosion Man 800p
July 29: Marvel vs. Capcom 2 1200p
August 5: TMNT: Turtles in Time Re-shelled 800p
August 12: Trials HD 1200p
August 19: Shadow Complex 1200p

Har lige rettet datoer og priser.
Hvis man køber alle fem titler før udgangen af august, får man 800 MS points.
Som landet ligger lige nu, er jeg i hvert fald rimelig sikker på at købe Trials (efter Jmogs ros af spillet) og Shadow Complex, og selvom jeg har MvC2 til DC, kommer man nok heller ikke uden om at købe det til XBLA før eller siden.

Spørgsmålet er så om man bør overveje at købe TMNT med for praktisk talt at få Splosion Man gratis. :) Synes bare det spil ser så ringe ud... nogen der har punget ud for den fulde deal?

edit: Misvisende forkortelse rettet :P

PalleJensen>
Batman: Arkham Asylum demo (1,58 mb)

Det var ikke meget :D

Xbox.com: Summer of Arcade
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-09 09:38 
Sumez>

PalleJensen>
Batman: Arkham Asylum demo (1,58 mb)

Det var ikke meget :D

Nej, vel, jeg var også lidt overrasket... (det er rettet)... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/08-09 01:04, rettet 10/08-09 01:04 
Der er Bubble bobble på JAP serveren, noget røv det ikke er tilgængeligt for os andre :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JmogJmogSkrevet 10/08-09 01:24 
Nu er det godt nok en milliard år siden jeg lavede en US-konto til netop sådan noget, men har de lukket for muligheden for at lave internationale konti siden dengang?

Det eneste jeg hehøvede dengang var at kende en US-adresse - samme nummer kunne laves med JP konti.
SumezSumezSkrevet 10/08-09 09:16 
Jeg vil da i hvert fald lige tjekke min jap-konto når jeg kommer hjem en gang :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/08-09 16:15, rettet 10/08-09 16:15 
Deal of the Week:
FIFA 09 Ultimate Team (800 -> 400 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/08-09 22:28 
Game on demand er Online Nu..

DK Store:

Starwars Complete Saga
Mass effect
Viva Pinata
Call of duty 2
Oblivion
N4F Carbon
Assasins Creed

299kr.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/08-09 22:32 
For alle sammen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 10/08-09 22:47 
Lol... Kan de ikke alle fås for det halve?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/08-09 22:59 
Jo jeg tvivler på du kan finde nogen butikker i Danmark hvor du ikke kan købe alle spillene til samme pris eller billigere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 10/08-09 23:00 
Der er ikke en high street-butik i London, hvor Viva Pinata koster over £10 (:

Nå, men til vgtigere ting: Nogen der har prøvet Bubble Bobble?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 10/08-09 23:04 
Er det bubble bobble til xbla ikke det samme som til wii der hedder bubble bobble plus?

Her er lidt footage fra xbla udgaven :)
For The Love Of The Game
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/08-09 23:05, rettet 11/08-09 00:04 
Darknon>
Det er bare en masse små detaljer som ikke er med i det nye, og det var små ting som var med til at gøre turtles in time så sjovt. Desuden er det nye turtles in time ikke det samme som det gamle. Det er lavet væsentligt om, man kan bla nu angribe i alle retninger hvor man før kun kunne angribe højre og venstre. Plus at det er nogle andre angreb man kan lave. Så det er noget andet end bare en re-skinning. Derfor kan man heller ikke slå den over på den gamle grafik, for det er ikke det samme spil.

EDIT: Det er detaljerne som gør en forskel. Det er det som skiller James Cameron fra alle de andre.

Trist-trist, for originalen er da blandt de mest holdbare 2-player-spil ever (uafhængigt af hvor let spillet i grunden er). Der var også "lettere skjulte angreb", der krævede lidt god vilje at udføre på kommando med andet end bare button bashing, som de fleste mainstream-spil udgives med i dag. Treasure var vel også en del af Konami dengang...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/08-09 23:14 
GrillBillerDK>
Game on demand er Online Nu..

Det kan jeg godt nok ikke finde - er det fordi du er med i dashboard betaen, at du kan se dem nu?? Jeg kan nemlig ikke se dem...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/08-09 00:11, rettet 11/08-09 00:11 
Darknon>
EDIT: Det er detaljerne som gør en forskel. Det er det som skiller James Cameron fra alle de andre.

Her må jeg lige henvise til Nvidias PhysX-motor. Flere fysikeffekter i realtid, uanset hvor simple de er, kan virkelig gøre underværker for et spils helhedsudtryk ift. spil uden disse effekter. Men det vil jeg ikke tænke for meget over, når jeg alligevel ender med at spille Batman: Arkham City på PS3 uden PhysX (for dyrt at opgradere pc for at spille Arkham med fuldt udbytte).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
enfenenfenSkrevet 11/08-09 00:52 
Herold>
Lol... Kan de ikke alle fås for det halve?

Jo, minimum. Det var godt nok en sindsyg pris at lægge ud med. Det skal nok blive et hit :)

Så ikke nok med, at du mister disc, cover, manual samt mulighed for at videresælge, men du bliver da også lige bedt om at bøje dig forover...
What is the Matrix?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/08-09 01:22 
Da jeg så en video af hvordan det ville komme til at se ud, så man prisen på mass effect og der var den 1600 points, er det steget til 3000 points nu eller hvordan?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/08-09 08:12 
PalleJensen>

Det kan jeg godt nok ikke finde - er det fordi du er med i dashboard betaen, at du kan se dem nu?? Jeg kan nemlig ikke se dem...

Tanken slog mig efter jeg trykkede send i går...
Grundet at jeg i et par dage ikke har haft tændt xboxen og en update kom frem(igen ) (Der er kommet en 3-4 stykker i beta tiden) da jeg tændte den i går aftes... og tilfældig gik ind på marketplaces...
men wha fan... den færdige update skulle jo kommme i dag...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 11/08-09 09:08, rettet 11/08-09 09:09 
Hmm, jeg kan ikke se hvad der adskiller James Cameron fra alle andre middelmådige instruktører af intetsigende blockbusterfilm. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/08-09 13:27 
Blev det ikke påstået at den nye update ville lade danskerne bruge Netflix på deres 360, fra officiel side?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KamekKamekSkrevet 11/08-09 13:31 
Film kommer i en senere update.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/08-09 14:29 
... Samt last FM, Twitter og facebook...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/08-09 15:11 
Hold da kæft hvor er det latterligt, alle spillene koster kun 1600 points i usa imens vi herhjemme skal betale 2400 for dem, fandme ikke iorden :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/08-09 16:01, rettet 11/08-09 16:53 
Man skal vist være glad for at man ikke bor i Australien, hvor priserne er endnu mere vanvittige - enkelte titler koster 6000 ms-points (99$)

Men ja, priserne er fuldstændigt gale.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/08-09 16:14 
6000 ms points?! Det er jo helt ude i hampen den pris der :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ComradeComradeSkrevet 11/08-09 17:54 
Haha de priser på games on demand, er da den største fiasko jeg har set længe .. Kr 299 for Perfect Dark

på Game.co.uk koster det ca. 43 kr ... Endda limited steel edition. Håber da det bliver et kæmpe flop for MS, medmindre man begynder at tage højde for spils alder og værdi. Spillene er endda dyrere end de selvsamme titler fra Classics serien, som vist nok koster vejl. 249 ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/08-09 18:01 
Ja man må da håbe der ikke er for mange dumme mennesker derude der kan finde på at købe dem til de penge så de sætter prisen væsentlig ned
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/08-09 18:54, rettet 11/08-09 19:04 
Et officielt svar fra MS Australien om deres groteske prissætning.

MS Aus.>
No one retailer has the lowest pricing for every product, and our program is about giving people 24 x 7 convenience and selection when shopping for Xbox 360 games.

We're incredibly excited about what Games on Demand means for digital distribution, and will continue to evaluate and evolve the service to meet market and consumer demands.

Man må gå ud fra at tanken er nogenlunde den samme fra de andre afdelinger; bekvemmelighed er noget folk med penge vil betale for.

Kilde: kotaku
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 11/08-09 20:43 
Jeg kommer i hvert fald ikke til at smide en eneste krone på Games on Demand servicen.

BTW. Næste uges tilbud på Live er GTA4: The Lost And The Damned til 1200 point (mod normalt 1600).
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/08-09 21:23, rettet 11/08-09 21:24 
Haha wow!

Nyt på Xbox Live

Full Size
KTCKTCSkrevet 11/08-09 21:32 
Jeg tror desværre bare man får problemer med at bruge sit danske VISA kort på en UK account. Der er mulighed for at "redeeme" en kode, men gælder det så ms point kort, eller er det specielle koder til oplåsning af disse spil?

I øvrigt snakker de om muligheden for at skifte land på sin Live profil i den nyeste "Sent U A Message", så det er tilsyneladende noget som MS kigger på. Det manglede da også bare, når vi er en del herinde, som har UK accounts.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/08-09 23:04 
Ja, de priser på Games on Demand virker skudt helt ved siden af - det kan da ikke blive nogen succes.

Men hvor er Avatar Marketplace fed - nogle ret fede ting man kan købe til sin avatar. Er bange for at jeg ikke kan modstå presset og kommer til at købe et par ting derinde... :-O
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KajikaKajikaSkrevet 11/08-09 23:51, rettet 11/08-09 23:55 
Jeg ved godt at der er et stykke tid til denne titel udkommer, men syntes nu alligevel jeg ville poste det.

Navnet på spillet er Dust: An Elysian Tail, og er et sidescrolling beat'em'up alá Muramasa, dette lyder umiddelbart ikke særlig specielt, men tag lig og se den første teaser trailer (som jeg desværre kun kan finde i dårlig kvalitet).

Udover traileren er der ikke meget information om spillet, det er udviklet af Dean Dodrill (Noogy), som tidligere har arbejdet som animator på Jazz Jackrabbit spillene. Spillet er desuden udviklet med Microsoft XNA, og foregår i et 'furry' univers.

Jeg tror det kan gå hen og blive en glædelig overraskelse, jeg er ihvertfald imponeret over animationerne og grafikken.

Dust: An Elysian Tail
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig