X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/07-09 12:39 
andre end mig der har skrevet sig op til xbox live update preview program? der skulle ryge mails ud idag til dem, der er blevet udvalgt. er spændt på at se de nye features...

live update preview
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BeanoBeanoSkrevet 28/07-09 12:39 
Kan (eller vil) Road To Ruin købes seperat?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-09 12:40 
Nej, ikke som det er nu - Road to Ruin er en bonus i de to pakker.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 28/07-09 12:44 
Okidoki
WehnerWehnerSkrevet 28/07-09 12:50 
PalleJensen>
Gears of War 2: Dark Corners Multiplayer Map Pack (1200 credits)
- 7 new multiplayer maps (incl. the requested Gears 1 map Allfathers Garden)
- Road to Ruin (a deleted bonus singleplayer chapter)

Gears of War 2: All Fronts Collection (1600 credits)
- All 19 downloadable multiplayer maps
- Road to Ruin (a deleted bonus singleplayer chapter)

Kunne være, man skulle nappe den store pakke, nu man er i gang. Hvis jeg husker korrekt betyder det reelt set, at man får en map pack til halv pris. Resten er vist gratis i forvejen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 28/07-09 13:11 
Det var godt nok dyrt for nogle multiplayer maps og et "fraklip" fra campagin delen. Hvad omfatter pakken ellers?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 28/07-09 13:13 
Achievments?
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-09 13:42 
Ja, der er 13 nye achievements i de nye multiplayer maps, svarende til 325 points:

Afraid of the Dark (20)
Play a multiplayer match on each of the 7 Dark Corners Map Pack maps

Did Not Go Gentle (30)
Win a multiplayer match on each of the 7 Dark Corners Map Pack maps (any mode)

Blood on the Sand (50)
Reach level 50 in multiplayer and complete waves 1-50 on the Nowhere map in Horde

Am I Only Dreaming? (40)
Reach level 40 in multiplayer and complete waves 1-40 on the Memorial map in Horde

Like Father, Like Gun (30)
Reach level 30 in multiplayer and complete waves 1-30 on the Allfathers Garden map in Horde

Lost in Transition (20)
Reach level 20 in multiplayer and complete waves 1-20 on the Way Station map in Horde

No, But His Face Rings a Bell (15)
Reach level 15 in multiplayer and complete waves 1-20 on the Sanctuary map in Horde

Ride It All Night Long (10)
Reach level 10 in multiplayer and complete waves 1-10 on the Highway map in Horde

Be Careful What You Wish For (10)
Reach level 5 in multiplayer and complete waves 1-10 on the War Machine map in Horde

Is It Hot or Is That Just You? (25)
Kill 25 Bloodmounts with a Scorcher while playing Horde on a Dark Corners Map Pack map

Two for the Road (25)
Complete the "Road to Ruin" deleted scene in co-op as either Marcus or Dom

Highway to Hell (25)
Complete the "Road to Ruin" deleted scene after choosing the blasting option

My Way or the Highway (25)
Without being detected, complete the "Road to Ruin" deleted scene after choosing the stealth option
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 28/07-09 14:15 
Ja ok, så kan jeg pludselig godt se at det er pengene værd :P :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-09 14:32 
Nu var det et svar til Playkid og ikke til dit sure opstød... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 28/07-09 14:35 
Jeg tror Playkids "spørgsmål" var et svar på Sumez' ditto :)

Klar på pakken Tem?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-09 14:42 
Ohh...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PlaykidPlaykidSkrevet 28/07-09 14:53 
Wehner>
Jeg tror Playkids "spørgsmål" var et svar på Sumez' ditto :)

Klar på pakken Tem?

Ja hvorfor ikke? :)

Lidt achievments og horde er altid godt + jeg også er lidt interesseret i de deleted scenes.
Spiller nu: Halo 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/07-09 16:07 
Deleted Scene (i ental)... og den er desværre meget kort; jeg tog stealth-gennemspilning på... hov... vi må hellere komme over i GOW2-tråden!
dpldplSkrevet 29/07-09 07:34 
SÅ fik jeg den nye update idag.

Vis marketplace beholder samme speed som jeg havde lige 2sek siden, så sgu mange folk der bliver glade :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 29/07-09 09:34, rettet 29/07-09 10:02 
Hvornår kommer dash updaten til alle?

EDIT: Aug. 11 ;)
SumezSumezSkrevet 29/07-09 09:42 
Hvad skulle der komme af arcade titler i dag?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 29/07-09 10:44 
dynamitedavo>
andre end mig der har skrevet sig op til xbox live update preview program? der skulle ryge mails ud idag til dem, der er blevet udvalgt. er spændt på at se de nye features...

Ja jeg er faktisk blevet inviteret. Modtog følgende i går:
Welcome to the Xbox LIVE Preview on Connect!

Congratulations! You’ve been accepted to the 2009 Xbox LIVE Update Preview.
Welcome, and we are glad that you are on board!

When will you receive the update?
We are working on the final touches for the update. You will receive a notification by email when the update is available.

How long is the Preview?
The Preview will continue until the public `release` of the update.

Disclaimer
WARNING: Do NOT remove your hard drive and place it on another console!
This will cause non registered consoles to be unable to connect to Xbox LIVE until we `release` the update!

Features List
A list of new features for the Preview is available here: Features FAQ.

Contact Support/CSS Info
Xbox customer support will provide assistance to Preview users. When contacting support, please indicate that you are a Preview user. Support can be reached at http://xbox.com/support.

Correct your registered console ID
If you need to update your console ID for any reason, please do so by completing the following form: Correct your Cosnole ID

Forum access
If you are unable to access the Preview forums at http://forums.xbox.com, please complete the following form:
Forum Access Request

Sjovt med den advarsel =)
Andre der har modtaget en invitation?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/07-09 10:46 
Også mig... ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/07-09 10:50 
"Congratulations! You're the 1 billionth viewer of this ad. Click here to claim your prize!" :-D
SumezSumezSkrevet 29/07-09 11:01 
dRxL>
Sjovt med den advarsel =)
Andre der har modtaget en invitation?

Nej jeg har aldrig hørt om det :(
Kan man stadig nå at melde sig til?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/07-09 12:49, rettet 29/07-09 13:22 
Marvel vs. Capcom 2 (1200 credits)

IL-2 Sturmovik: Birds of Prey demo (1,22 GB)

Marvel Ultimate Alliance 2 - E3 trailer
Marvel Ultimate Alliance 2 - New York Comic Con trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/07-09 14:10 
Gears of War 2: Dark Corners at Comic Con 2009 trailer
Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs TV Spot
Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs - Josh Peck Behind the Scenes trailer
Halo 3: ODST Vidoc
Call of Duty: World at War Map Pack 3 (Zombie trailer)

Overlord II - Battle Rock Nemesis (400 credits)

Race Pro - Pack 3 (800 credits)
9 cars (49 skins) & 4 tracks
- Pagani Zonda R
- Volvo Amazon
- '71 BMW 2002
- '68 Mini Cooper S
- Volvo P1800
- Opel Commodore GS3000
- '73 BMW 3.0 CSL
- '74 Chevrolet Corvette
- '70 Chevrolet Camaro

- Spa
- Mid Ohio
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 31/07-09 10:43 
dpl>
Vis marketplace beholder samme speed som jeg havde lige 2sek siden, så sgu mange folk der bliver glade :P
Var det bare en midlertidig glæde, eller henter den nu generelt faktisk data med det samme i stedet for at sove i 10-20 sekunder?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dpldplSkrevet 31/07-09 14:05 
Altså for mig, når jeg surfer rundt på marketplace. Så gik der ikke særlig langtid fra den havde load det.

Var lige hurtig på for tjekke det igen. Stadig god fart for mig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dRxLdRxLSkrevet 31/07-09 15:23 
Sumez>
dRxL>
Sjovt med den advarsel =)
Andre der har modtaget en invitation?

Nej jeg har aldrig hørt om det :(
Kan man stadig nå at melde sig til?

Ja, læste lige at der stadig er åbent: http://majornelson.com/archive/2009/07/30/preview-program-update.aspx
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 31/07-09 22:26 
Silver medlemmer kan spille gratis GOW2 i denne weekend.

VG247>Silver members who want in on the Gears of War 2 multiplayer can do so for free this weekend.

All XBL members are invited to participate in the online fragging, no matter the subscription level.

The event has started already, and will go until Monday, August 3 at 11:59am EST.

More on this is over on the official GoW2 website.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/08-09 19:27, rettet 03/08-09 19:45 
Deal of the Week: R-Type Dimensions (1200 -> 800 credits)

Guitar Hero 5 - Xbox Band Avatar trailer
Fallout 3: Mothership Zeta (800 credits)

På fredag kommer der en Batman: Arkham Asylum demo.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/08-09 20:28 
Er der ikke en liste over hvad der kommer af arcade spil i fremtiden?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/08-09 20:36 
Længere oppe er en liste over hvad der kommer de kommende uger, i Summer of Arcade perioden. Ellers kender jeg ikke til decideret releaselister for Arcade-spil.

Det bliver dog ofte postet herinde, hvad der kommer af spil til Arcade.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KajikaKajikaSkrevet 04/08-09 01:04, rettet 04/08-09 01:10 
Det har vist sig at den nye version af dashboardet, som pt. er under udvikling, formindsker den plads de installerede spil fylder. Der er tale om markante stigninger, L4D fylder normalt 5GB, men er nede på kun 1.3GB i builded.

Linket er ret teknisk, men jeg er i tvivl om hvorvidt jeg må linke til min egen nyhed, som er skrevet på et andet site.

Eurogamer har mere
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-09 01:48 
Se DET er en god nyhed. Plads kan man altid bruge og jeg foretrækker at installere mine spil... Ikke så meget i håbet om loadtider men mere pga. larmen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/08-09 02:00 
Mon ikke loadtiderne bliver lidt længere så? Men det lyder godt nok positivt hvis det virker :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarklynoonDarklynoonSkrevet 04/08-09 06:13 
nogen der har hentet marvel vs capcom 2?, overvejer det til min søn, vil bare høre om sværhedsgrads valgmulighederne i single player offline delen
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KajikaKajikaSkrevet 04/08-09 10:24 
Indtil videre lyder rapporten på ingen ændring performance mæssigt ved installerede spil.

Nu kender jeg af gode grunde ikke alderen på din søn, og hans kunnen i fighting genren. Guderne skal vide at jeg ikke er noget geni indenfor selv samme genre, men jeg syntes sværhedsgraden er rimelig høj. Selv på easy for man sit at se til, og dertil skal det siges at move-listen er helt umulig at gennemskue medmindre man har bare lidt kendskab til spillet.

Jeg vil måske vente til Onsdag hvor remaked af TMNT: Turtles in Time udkommer, endda til sølle 800 msp.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
enfenenfenSkrevet 04/08-09 12:18 
Angående den nye preview update, så kan jeg også bekræfte, at der er sket store forbedringer, når det komme til ventetiden mellem downloads på Marketplace. Nu er det, som det skulle have været...ja, fra starten af.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 04/08-09 12:34 
Lyder godt!

Iflg. Eurogamer skulle installerede spil (altså retail disks) fylde mindre på HDD'en da redundant data ikke gemmes dobbelt. Nice :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/08-09 13:40 
Darklynoon>
nogen der har hentet marvel vs capcom 2?, overvejer det til min søn, vil bare høre om sværhedsgrads valgmulighederne i single player offline delen

Jeg synes ikke sværhedsgraden i DC-spillet var specielt høj, jeg tvivler på det er meget anderledes på 360. Det er en af de mere specielle fighters med et ganske overkommeligt kampsystem (sammenlignet med etteren i hvert fald). Jeg synes det er rigtig godt, og Alf81 har talt rigtig godt for konverteringen og netkoden når man spiller online. Go for it :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 04/08-09 15:44 
Darklynoon>
nogen der har hentet marvel vs capcom 2?, overvejer det til min søn, vil bare høre om sværhedsgrads valgmulighederne i single player offline delen

Har du det ikke til dreamcast? Lad ham evt. prøve det der først, for at se hvad han synes om det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/08-09 12:31 
Så er TNMT: Turtles in Time Re-Shelled (800 credits) online...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarklynoonDarklynoonSkrevet 05/08-09 13:10, rettet 05/08-09 13:26 
jo men når det kommer til at bruge dc controlleren så er den lidt for stor til at han kan holde ordenligt på den, samt at jeg ikke har plads til at have dc´en fast fremme, hver gang når han vil spille mvc2, men lige øjeblikket står den nu på castle crashers
Mortal Kombat the mother of all fighting games
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 05/08-09 22:50 
Så er det første Line up af Game on Demand offentligjort...
(dog kun US line uppet..)
http://gamerscoreblog.com/press/archive/2009/08/05/mf227.aspx
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ComradeComradeSkrevet 05/08-09 23:04 
GrillBillerDK>
Så er det første Line up af Game on Demand offentligjort...
(dog kun US line uppet..)
http://gamerscoreblog.com/press/archive/2009/08/05/mf227.aspx

De skal godt nok virkelig blive billige før det er interessant. Titlerne er jo over 2-3 år gamle så jeg vil mene at de ikke må koste over 79 kr. stykket som de kan findes til på nettet..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dRxLdRxLSkrevet 05/08-09 23:04 
Meget motiverende anmeldelse af Splosion Man: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-splosion-man/53713

Jeg skal da ha' det. Spørgsmålet er om jeg også skal have alle de andre spil i dette års batch for at opnå rabatten. Det eneste af dem jeg er meget i tvivl om er Turtles in Time, den slags spil har tendens til at blive noget kedelige.

Splosion Man ser dog fantastisk ud. Minder mig om det bedste fra de tidlige Sonic spil =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/08-09 23:05 
Haha, så tror jeg godt du kan regne med at du bliver godt skuffet... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KajikaKajikaSkrevet 06/08-09 00:13 
Turtles in Time skuffede mig utrolig meget, jeg vil skyde på en total holdbarhed på omkring 5-6 timer, inkl. multiplayer, bosskampene er håbløse...
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
KalicolaKalicolaSkrevet 06/08-09 00:51 
Har lige spillet Turtles in time demoen. Og det virker da godt nok noget tamt i forhold til det gode gamle, som jeg har gennemført mere end 20 gange tror jeg.

Musikken sucks, lyd effekterne er useriøse og ensformede. og styrringen er blevet for simpel. Hvor er kloak hullerne man kan falde ned i? Og er den pizza bakke som gør at man spinder rundt som en gal? Hvorfor kan jeg ikke lave flikflaker når jeg løber? Hvorfor rammer fjenderne ikke kameraet når man kaster dem imod det? Alt dette var i det gamle spil. Hvilken skuffelse.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/08-09 08:03 
Kajika>
Turtles in Time skuffede mig utrolig meget, jeg vil skyde på en total holdbarhed på omkring 5-6 timer, inkl. multiplayer, bosskampene er håbløse...

Hvordan kan du vurdere spillets holdbarhed??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 06/08-09 08:52 
Darknon>
Har lige spillet Turtles in time demoen. Og det virker da godt nok noget tamt i forhold til det gode gamle, som jeg har gennemført mere end 20 gange tror jeg.

Musikken sucks, lyd effekterne er useriøse og ensformede. og styrringen er blevet for simpel. Hvor er kloak hullerne man kan falde ned i? Og er den pizza bakke som gør at man spinder rundt som en gal? Hvorfor kan jeg ikke lave flikflaker når jeg løber? Hvorfor rammer fjenderne ikke kameraet når man kaster dem imod det? Alt dette var i det gamle spil. Hvilken skuffelse.

Jeg har aldrig spillet Turtles in Time, men det der lyder meget som TMNT Arcade aka. Turtles II.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 06/08-09 08:53 
Syntes også Splosion Man er en helt ok platformer med lidt puzzle elementer - absolut værd at checke ud. Men hold da op hvor er figuren dog irriterende - en uhellig blanding af Jar Jar Binks og Woody Woodpecker :O

Turtles spillet sagde mig intet. Lidt skuffende syntes jeg men har heller aldrig spillet originalen.
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig