X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
enfenenfenSkrevet 08/07-09 23:17 
Enig drxl.

Der er ikke noget på nuværende tidspunkt, der retfærdiggør, at Live skal koste så meget, når andre services er gratis.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 08/07-09 23:20, rettet 08/07-09 23:21 
Ja betaling af Live er en del af MS's forretning - billigere konsol hardware men kunstig afgift til at gå online uden det er bedre end PSN (bare andre fordele og ulemper).
Det er IMO fair nok at de ønsker at gøre det på den måde - det virker trods alt da mange syntes 360 er en bedre deal.
Dog en lidt ussel måde med de rabatter som bare er til for at få det til at se ud som ekstra værdi. Det får ihvertfald ikke mig til at betale 500,- om året for at hente demoer tidligere og få lidt rabat.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/07-09 23:27, rettet 08/07-09 23:28 
Ja, der er vi jo så forskellige... Jeg vælger at betale for en online service som giver mig noget andre online services ikke kan og som fungerer bedre.. :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/07-09 23:31, rettet 08/07-09 23:33 
Jeg syntes nu også PSN fungerer fortræffeligt... og endda med mindre lag, bedre oppetid og hurtigere downloads :)

Hvilke online titler spiller du egentligt på 360? (bare nysgerrig)
CoreCoreSkrevet 08/07-09 23:47, rettet 09/07-09 00:07 
Lad nu vær', det er sgu da rimeligt nok at det kræver Gold, for at kunne nyde godt af abonnementets specielle rabatter. Du får heller ikke 50 gratis sms'er af Sonofon om måneden, hvis ikke du har et Sonofon-abonnement.

Beano>
kunstig afgift til at gå online uden det er bedre end PSN (bare andre fordele og ulemper).

Helt og aldeles vildt og inderligt uenig.

Beano>
Jeg syntes nu også PSN fungerer fortræffeligt

NOWAY!

Beano>
hurtigere downloads

Heller ikke, tillæg instalationstiden, og det ender i at tage længere tid.

Jeg er helt vildt uenig i den her sammenligning. Det er muligt at PSN kan leve op til nogle folks behov, og at det i dag kører bedre end det startede med at gøre, men jeg mener altså stadig, at det er helt uden for sammenligning med Live.

Jeg føler helt klart at jeg får fuld valuta, for hvad jeg betaler. Live har klart nogle skavanker, men i sammenligning med PSN, er det vanvittigt overlegent. Jeg betalte gladeligt for PSN, hvis det kunne måle sig med Live, hvad angår features o.a.

Og 500 kr. behøver det heller ikke at koste. Køb Guld at The Protagonist her på siden (handelssektionen) eller find et billigt sted online, så kan du så godt som halvere prisen.

Jeg har ikke det store behov for en længere for/imod-debat, hvis vi bare lige kan få slået fast, at jeg bestemt ikke er enig ;)

Beano>
Hvilke online titler spiller du egentligt på 360? (bare nysgerrig)

Ikke til mig, ved det godt, men det skal du da høre alligevel, i tilfælde af at nogle ville være med:
COD4, Shadowrun, HAWX, GRAW, Guitar Hero.

Fik jeg nævnt, at jeg ikke er enig med Beano?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-09 23:55, rettet 08/07-09 23:58 
Core>
Ikke til mig, ved det godt, men det skal du da høre alligevel, i tilfælde af at nogle ville være med:
COD4, Shadowrun, HAWX, GRAW, Guitar Hero.

Fik jeg nævnt, at jeg ikke er enig med Beano?

Men COD4, HAWX, GRAW og Guitar Hero kører vel ligeså godt online på PS3 som 360?
Marketplace har altid været ret skidt på 360, og skulle så vidt jeg kan forstå være blevet ganske forfærdeligt med det endnu mere forfærdelige NXE dashboard der er kommet.

Så tilbage er der kun en meget bedre friendsliste på 360, som også gør at man kan voice chatte uafhængig af spillene. Det er nice! Men ikke 250kr om året værd, og især ikke når lydkvaliteten er mindst dobbelt så god hvis man kan leve med at bruge Skype ved siden af (det ved jeg at der er mange der ikke kan, men det fungerer for mig).

Og jeg er ellers enig med Beano og Laksen omkring rabatten på marketplace.
De har ingen problemer med at tage dine penge hvis du gerne vil købe Arcade-spil med silver abbo. Så gir det for mig ingen mening at rabatterne ikke gælder alle.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 09/07-09 00:06, rettet 09/07-09 00:07 
Konsolkongen>
Men COD4, HAWX, GRAW og Guitar Hero kører vel ligeså godt online på PS3 som 360?

Sikkert, jeg tager jeres ord for at PSN kører bedre idag, end det gjorde dengang jeg forsøgte mig med det. Men mine grunde til at foretrække Live er også andet end at der bare kan spilles online.

Konsolkongen>
Og jeg er ellers enig med Beano og Laksen

Så er jeg heller ikke enig med dig ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 09/07-09 00:07 
For rimelighedens skyld skal det god lige indskydes at sony for ikke så længe siden pålagde software firmaerne at betale per gigabyte der blev downloadet af deres software. Der er altså udgifter der skal dækkes for at drive en online service.

Kilde
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KeenKeenSkrevet 09/07-09 00:16 
Core>
Lad nu vær', det er sgu da rimeligt nok at det kræver Gold, for at kunne nyde godt af abonnementets specielle rabatter. Du får heller ikke 50 gratis sms'er af Sonofon om måneden, hvis ikke du har et Sonofon-abonnement.


Er fulstendig enig med core og palle her... selfølgelig skal man da være medlem for at få medlemsrabatter det ved da enhver
dRxLdRxLSkrevet 09/07-09 00:49 
Min pointe var bare at rabatterne er noget de har fundet på for at få abonnementet til at virke mere "rimeligt". Altså forbruger-fup fra en kant. På linie med at de på et tidspunkt indførte at guldmedlemmer kunne downloade ting før sølv-medlemmmer.
Altså kunstige begrænsninger og fordele indført for at få noget til at virke mere attraktivt.

Jeg er ganske overbevist om at abonnementer og micropayments er fremtiden, og når Core og andre argumenterer udfra at sammenligne med andre abonnementstyper og fordele, så ser jeg det som et tegn på at de er så integrerede i "fremtiden" at de accepterer denne premis uden at det giver anledning til anstød.

Personligt vil jeg foretrække gennemsigtighed og en rimelighed i forholdet mellem udgifter og indtægter, men jeg ved selvfølgelig at det er ønsketænkning fra min side, og grunden til at jeg aldrig vil bryde mig om store profit-maksimerende selskaber.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 09/07-09 10:09 
PalleJensen>
Synes bare at der er fair, at dem som ikke vil betale for servicen, heller ikke får adgang til fordelen...

Jeg betaler da for min internetforbindelse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/07-09 10:34 
Det har jo intet med Xbox Live servicen at gøre...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 09/07-09 10:44, rettet 09/07-09 10:45 
Det har muligheden for at downloade en fil jo heller ikke.
Som dRxL skriver, er det kunstige begrænsninger, der ikke direkte har noget at gøre med det et Gold-abonnement betaler for. Jeg er helt på hans side, mht. hans seneste indlæg, det er meget fint formuleret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 09/07-09 11:23 
Sumez>
Det har muligheden for at downloade en fil jo heller ikke.

Muligheden er der stadig, selvom du ikke betaler for et Gold-abonnement.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/07-09 12:33 
Sumez>
Det har muligheden for at downloade en fil jo heller ikke.
Som dRxL skriver, er det kunstige begrænsninger, der ikke direkte har noget at gøre med det et Gold-abonnement betaler for. Jeg er helt på hans side, mht. hans seneste indlæg, det er meget fint formuleret.

Øeh okay...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 09/07-09 14:30 
Core>
Muligheden er der stadig, selvom du ikke betaler for et Gold-abonnement.

Ja, lige netop..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 09/07-09 14:31 
Jeg forstår ikke alt den brok. Det er frivilligt at tegne et Gold-abonnement.

Synes man det er mange penge eller på anden måde urimeligt, forstår jeg ikke hvorfor man ikke gjorde det op med sig selv, inden man købte en Xbox 360? Det kan jo næppe komme bag på nogen, da Live-servicen har kostet penge, lige siden den første Xbox.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-09 14:59 
Jeg har også gold abonnement som jeg betaler for men derfor syntes ja stadig at det er urimeligt at betale for noget der burde være gratis.
Det er set i lyset af hvordan lignende services har kørt på PC og hvordan de køre på PS3.
HankyHankySkrevet 09/07-09 15:08 
Jeg kan ikke se hvorfor det burde være gratis. Der er da ingen tvivl om, at det koster dyrt at have alle de servere kørende, samt administration af disse.

At andre så vælger at gøre lignende services gratis, betyder da nødvendigvis ikke, at resten skal følge trop. Igen, synes man det er uretfærdigt man skal betale for det, er der jo alternativer (PSN & PC).
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 09/07-09 15:12 
Det er jo lidt det samme som når folk brokker sig over at de skal betale månedligt for et MMORPG, når nu de har betalt for både spillet og deres internetforbindelse. Der er bare en masse usynlig administration man ikke ser, fordi vi er vant til at få i både hoved og røv. Det er fint nok at det ikke koster noget at spille på fx. pc, men det betyder ikke at det ikke burde gøre det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-09 15:13 
Årh men mér vil have mér.
Selvom det måske er rimeligt nok at der er mange servere der bliver vedligeholdt og så videre vil jeg stadig have det gratis >:D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/07-09 15:28 
Det "sjove" er jo, at der ikke er nogen alternativer på niveau med Xbox Live. Det er måske også derfor, at så mange millioner ikke har noget imod at betale for Live, da de kan se, at de gratis alternativer, ikke er på niveau med Live.

Man får en service og det er fair at man skal betale for den - om prisen så er den rigtige, er en anden snak. Og ja, det er jo helt valgfrit om man vil betale for Live, så der er ingen grund til at brokke sig, når man ikke får adgang til alle fordelene.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-09 15:37, rettet 09/07-09 15:37 
I det mindste har de da dét der Microsoft Point system som, selvom det camouflere prisen, trods alt er bedre end STEAM hvor de vælger at omregne Dollars til andre møntfødder som Ecu og Engelske halv-kilo lige over. (5$ = 5 Euro = 5£)
SumezSumezSkrevet 09/07-09 15:41, rettet 09/07-09 15:42 
Herold>
Det er jo lidt det samme som når folk brokker sig over at de skal betale månedligt for et MMORPG, når nu de har betalt for både spillet og deres internetforbindelse. Der er bare en masse usynlig administration man ikke ser, fordi vi er vant til at få i både hoved og røv. Det er fint nok at det ikke koster noget at spille på fx. pc, men det betyder ikke at det ikke burde gøre det.

Vi snakker jo ikke betaling for Gold-abonnement, den ér uddebateret, jeg er ikke imod at man skal betale for Gold, og gør det også selv.
Vi snakker det faktum at Gold-abonnementer får rabat på noget der intet har med online-servicen at gøre (altså at spille online, som du snakker om), men blot online-distribution af en fil. De få omkostninger der er i forbindelse med at distribuere og sælge filen online, dækkes jo typisk af prisen på filen selv. Det er en helt anden situation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 09/07-09 15:44 
Sumez>
Vi snakker det faktum at Gold-abonnementer får rabat på noget der intet har med online-servicen at gøre (altså at spille online, som du snakker om), men blot online-distribution af en fil. De få omkostninger der er i forbindelse med at distribuere og sælge filen online, dækkes jo typisk af prisen på filen selv. Det er en helt anden situation.

Der er jo ingen der ved, om de rabatter der i ny og næ måtte forekomme på Xbox Live Arcade-spil, er betalt af Microsoft selv til producenten. I så fald, forstår jeg da godt at det kun er Gold-medlemmerne der får adgang til det, da de i sidste ende så selv har betalt for at få spillet ned i pris.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 09/07-09 15:48, rettet 09/07-09 15:52 
Herold>
Det er jo lidt det samme som når folk brokker sig over at de skal betale månedligt for et MMORPG, når nu de har betalt for både spillet og deres internetforbindelse.

Jo korrekt nok men til forskel til MMO'er, så kører langt de fleste XBL spil kun peer-to-peer og belaster ikke servers hos udbyderne i samme grad under spillet. Selvfølgligt skal der stadig vedligehold til. Syntes bare XBL prisen er lige høj nok for så lidt man reelt belaster deres servers og linier under gameplay. I realiteten er det den uniforme implementering af voice chat på klientsiden man betaler for og ikke server belastning og båndbredde.

Jeg vil egentligt gerne betale for Live (trods den lidt høje pris) men lige pt. er der bare ikke nogen 360 eksklusive titler jeg gider spille online så pengene vil være spildt for mig da jeg så kun vil bruge det til at hente demoer før og få lidt rabat. Måske når Forza 3 kommer at jeg vil blive fristet :)
SumezSumezSkrevet 09/07-09 15:53, rettet 09/07-09 15:55 
Hanky>
Der er jo ingen der ved, om de rabatter der i ny og næ måtte forekomme på Xbox Live Arcade-spil, er betalt af Microsoft selv til producenten. I så fald, forstår jeg da godt at det kun er Gold-medlemmerne der får adgang til det, da de i sidste ende så selv har betalt for at få spillet ned i pris.

Overhovedet ikke, formålet med at sætte det ned i pris er at sælge flere eksemplarer (især når det gælder et spil som N+, må man formode at alle der var interesserede i at give 800 points for det allerede har købt det, hvorfor de kan tjene endnu flere penge på at få flere købere ved at sælge det til halv pris).
Og når det kun sælges til halv pris for Gold-abonnenter, gøres det naturligvis for at sælge flere Gold-abonnementer. Det et gold-abonnement koster kan ikke oversættes direkte til betaling for MS's service, eller "omkostningerne" ved at sænke prisen, det er blot et spørgsmål om promotion. Det, dRxL, undertegnede og enkelte andre synes er amoralsk er at firmaet aktivt går ind og skaber ringere vilkår for folk der ikke betaler for noget, som i virkeligheden ingen direkte relation har.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 09/07-09 16:09, rettet 09/07-09 16:09 
Det er jo de fordele der gives til Gold-abonnenter. Det har hele tiden, været en udtalt ambition, at det skal give fordele at have Gold.

Jeg forstår ikke harmen her. Det ses da helt vildt mange andre steder, at betalende medlemmer af alle mulige services/produkter får rabatter som andre ikke får. Det uanset om vi snakker online-shops, biografklubber, telefonabonnementer, træningscentre, frisører eller FDB-kort.

Hvorfor er det pludselig et problem, når det gælder Live?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/07-09 17:55, rettet 09/07-09 18:00 
Fuel demo er nu online på Xbox Live
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/offers/0DDF0001-0000-4000-8000-0000434D880F?cid=MajorNelson&partner=MajorNelson

Marvel vs Capcom 2 (1200 credits) kommer til Xbox Live d. 29 juli
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 09/07-09 19:03 
PalleJensen>
Marvel vs Capcom 2 (1200 credits) kommer til Xbox Live d. 29 juli

About f...... time!

Jeg har længe siddet og gloet uforstående på den demo der ligger på PSN...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 09/07-09 19:56, rettet 09/07-09 20:17 
Sommerens XBLA datoer annonceret ...

July 22: TMNT: Turtles in Time Re-shelled 1200p
July 29: Marvel vs. Capcom 2 1200p
August 5: 'Splosion Man 800p
August 12: Trials HD 1200p
August 19: Shadow Complex 1200p

Dårlig timing når jeg drysser på ferie i udlandet d. 20 august - det burde MS jo vide!! ;D
SumezSumezSkrevet 10/07-09 07:26 
Beano>
July 22: TMNT: Turtles in Time Re-shelled 1200p

Lidt dyrt, men damn det er alligevel en klassiker :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/07-09 08:27 
Beano>
Sommerens XBLA datoer annonceret ...

July 22: TMNT: Turtles in Time Re-shelled 1200p
July 29: Marvel vs. Capcom 2 1200p
August 5: 'Splosion Man 800p
August 12: Trials HD 1200p
August 19: Shadow Complex 1200p

Ingen dator for The Warriors: Street Brawl?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/07-09 22:38 
Ugens komplette XBLA releases:

Madballs in Babo Invasion (1200 credits)
The Secret of Monkey Island Special Edition (800 credits)

Som er sjov lille freature, kan Monkey Island spilles både med den nye opdateret grafik og den gamle originale pixel-o-vision grafik... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/07-09 22:54 
Deal of the Week er nu online: Ikaruga (800 credits -> 400 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HankyHankySkrevet 13/07-09 23:57 
Køb, køb, til dem der ikke allerede har gjort det :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-09 03:27 
Jeg har hørt at det dér Turtles in Time Remake kommer på Live snart også
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 09:19 
Ja, bare kig 4-5 posts op ;)
WikzoWikzoSkrevet 14/07-09 09:26 
Har længe gerne vil have Ikaruga, så nu købte jeg det langt om længe :)
SumezSumezSkrevet 14/07-09 09:35 
Godt køb, jeg fortryder næsten at jeg allerede har betalt for det, da jeg alligevel havde spillet i forvejen, og ikke har spillet Xbox-versionen meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 08:55 
Der er gang i Xbox Live Arcade i dag - foruden Madballs og Monkey Island, kommer nemlig også officielle Tour de France 2009 spil... Nice one!

http://www.xbox.com/en-US/games/t/tourdefrancexbla/
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 15/07-09 08:58 
Så du kan anbefale spillet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 09:22 
Ja, alene det faktum, at det er et Tour de France spil, er nok til en anbefaling herfra... Det er så ikke sikkert du kan bruge det til så meget... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 15/07-09 10:17 
Nej, det har også nærmest modsat effekt her :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/07-09 16:03 
Wow Monkey Island er totalt nostalgi trip. Kom i tanke om da jeg spillede det første gang og ikke var så god til engelsk så jeg vidste hvad en Red Herring eller en Rubber Chicken w/ Pully var.

Det er også noget nær det nemmeste 5gp man kan tjene blot ved at trykke på "back" knappen ;D
SumezSumezSkrevet 15/07-09 16:12, rettet 15/07-09 16:12 
Darkbeat>
Det er også noget nær det nemmeste 5gp man kan tjene blot ved at trykke på "back" knappen ;D

Spoiler :P

MI var også noget af mit første møde med engelsk (efter Larry 1), og jeg forstod heller ikke hvad en "Pulley" var, da jeg spillede Amiga-versionen uden grafisk inventory. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/07-09 18:18 
Hvorfor er der store sorte bjælker rundt om hele billedet i Monkey Island med den opdaterede grafik?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 18:26 
Det er der heller ikke?? Hos mig er der kun bjælker rundt om billedet når man bruger den "gamle grafik"... den opdateret grafik fylder hele skærmen...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 15/07-09 18:31, rettet 15/07-09 18:31 
Jeg får også sorte bjælker rundt om. Og det giver ikke rigtig nogen mening, da bjælkerne er lige tyykke hele vejen rundt om. Jeg bemærkede det dog ikke før du påpegede dem. :)

Første indtryk er 1. Det er enormt irriterende at de har fjernet muligheden for at springe frem i dialogen (og kun har mulighed for at skippe hele scenen) og 2. S.E udgaven lider ret kraftigt af at være bygget på den gamle engine, og virker som en sær blanding af forældet og ny teknologi.

Men ikke noget der ødelægger oplevelsen samlet set. Især baggrundene synes jeg er utroligt tro mod originalen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KajikaKajikaSkrevet 15/07-09 18:41 
Hold fast hvor er ham skibssælgeren Stan irriterende, der blev jeg meget glad for skip muligheden!
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig