X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/11-08 10:48, rettet 22/11-08 10:49 
Nej nej Beano, hvis prisen på nogen måde var lavere, så ville vi forbrugere nærmest begå røveri ved højlys dag mod Rare og MS ;) Det er kun rimeligt, at de stakler forlanger lidt til dagen og vejen :p
(...)
HulleHulleSkrevet 22/11-08 10:49 
PalleJensen>
Gå i fanemenuen (tryk på Xbox knappen på din kontroller) -> Settings -> Notifications

Tak Palle.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 22/11-08 11:27 
Fox McCloud>
Det er kun rimeligt, at de stakler forlanger lidt til dagen og vejen :p

Ja det er rigtigt - al den kokain og sprut til Ballmer er sku' ikke gratis :D
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/11-08 12:08 


Nu stopper du, manden er clean som nyfalden sne! :p
(...)
BeanoBeanoSkrevet 22/11-08 12:10 
ja... "sne" ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/11-08 13:20 
Beano>
Det er trods alt en port af et 10 år gammelt spil...

Derfor er prisen også ca. 6 gange lavere for præcis det samme spil (dog med bl.a. HD grafik) - det kan jeg virkelig ikke få øje på skulle være urimeligt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/11-08 13:26 
Ja, det er vi flere der er klar over.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/11-08 13:53 
PalleJensen>
[...med bl.a. HD grafik...

Hvordan kommer HD-grafikken til udtryk? Er figurerne mindre kantede, fordi de har lagt nogle "HD"-udglatningsfiltre ind over? Er der screenshot-eksempler fra N64 og ny HD-udgave?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/11-08 14:05, rettet 22/11-08 14:07 
Jeg ved ikke præcis hvad de har gjort, men det ligner N64 versionen, bare pustet op til en højere opløsning og glattet en lille smule ud synes jeg...

Banjo-Kazooie arcade screenshots
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-08 15:08 
Cirkus microsoft:

Jeg har lige fået en 60gb Harddisk fra amazon.co.uk af hvor der ikke følger transfer kabel med (det er der ikke i den bundle jeg linkede til tidligere på tråden).

Jeg havde hørt at man kunne kontakte microsoft for at få et så det gjorde jeg. Skrev til dem først, fik at vide at jeg skulle ringe, ringede til dem og fik at vide at det var noget man skulle købe hos f.eks. Gamestop. Jeg har så lige været hos Gamestop der siger at det ikke er noget der bliver solgt og at man skal ringe til Microsoft for at få et tilsendt.
Ham fra Gamestop af sagde at han også havde problemer da han ringede for at få et og der gik flere måneder før han fik det og det åbentbart er normalt der går så lang tid...

Så det er en lille warning hvis man har tænkt sig at købe den 60gb harddisk fra Amazon.co.uk af.
dRxLdRxLSkrevet 22/11-08 15:18 
Jeg kan overføre dine data for dig fra næste uge hvis du kigger forbi.
Hvis du gør det på onsdag kan du også få nogle stryg i SSFIITHDR =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/11-08 15:37 
Det ku være fedt!
Onsdag er en aftale.
Passer aftenen dig bedst? Jeg kommer hjem fra en nattevagt onsdag morgen nemlig så jeg står nok først op dér ved aftentid alligevel.
dRxLdRxLSkrevet 22/11-08 15:44 
Aften er fint. Andre er self. også velkomne til at kigge forbi til lidt SSFIITHDR lancerings-sjov =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/11-08 18:04 
PalleJensen>
Jeg ved ikke præcis hvad de har gjort, men det ligner N64 versionen, bare pustet op til en højere opløsning og glattet en lille smule ud synes jeg...


Jeg faldt lige over denne nyhed på Kotaku.com
http://kotaku.com/5096635/grab-banjo+kazooie-early-on-xbl-without-pre+order

Har lige selv købt det:
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HeroldHeroldSkrevet 22/11-08 18:15 
Er Banjo og Kablooey værd at købe, hvis man aldrig nogensinde har rørt serien før?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 22/11-08 18:18 
Ja helt klart! Et af de bedste platform spil gennem tiderne.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 22/11-08 20:37, rettet 22/11-08 20:43 
Hyakotake>
[Hvordan kommer HD-grafikken til udtryk? Er figurerne mindre kantede, fordi de har lagt nogle "HD"-udglatningsfiltre ind over? Er der screenshot-eksempler fra N64 og ny HD-udgave?

Spillet renderes til HD opløsning men bruger samme textures, modeller, osv. Men der er widescreen mode denne gang :)

Gametrailers.com har en video anmeldelse hvis du vil se det køre.

Regner også med at købe det (trods alt) for at spille det igen - var vildt med det for 10 år siden :D

EDIT: Har også lige købt det - tak for heads-up, GrillBillerDK!
SumezSumezSkrevet 22/11-08 21:38 
Herold>
Er Banjo og Kablooey værd at købe, hvis man aldrig nogensinde har rørt serien før?

ISÆR da! Det er en fantastisk spil, og jeg er forfærdet over at du aldrig har spillet det, så gør noget ved det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/11-08 22:21 
Ja, forfærdet... lige mine ord! Har du overhovdet spillet nogen spil?! :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/11-08 09:15 
Jeg har heller aldrig spillet det så det skal du ikke være ked af Herold ;)
HeroldHeroldSkrevet 23/11-08 09:22 
Det var vist en periode i mit liv, hvor jeg synes at piger var sjovere. Det er heldigvis ovre nu. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/11-08 11:20 
Hihi det kender jeg godt :^).
are you CHICKEN?
CoreCoreSkrevet 23/11-08 11:34 
Herold>
Det var vist en periode i mit liv, hvor jeg synes at piger var sjovere.

Hvad format kom det til?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/11-08 12:04 
Core>
Herold>
Det var vist en periode i mit liv, hvor jeg synes at piger var sjovere.

Hvad format kom det til?

.bmp eller .gif
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/11-08 12:16 
GrillBillerDK>
PalleJensen>
Jeg ved ikke præcis hvad de har gjort, men det ligner N64 versionen, bare pustet op til en højere opløsning og glattet en lille smule ud synes jeg...


Jeg faldt lige over denne nyhed på Kotaku.com
http://kotaku.com/5096635/grab-banjo+kazooie-early-on-xbl-without-pre+order

Har lige selv købt det:

Okay.. det gik hurtigt med at rette den "Fejl"
http://kotaku.com/5096635/[updated]-gold-lancer-removed-revoked-consider-lootathon-over

nu koster Banjo... tada.wav 99999 MSPenge
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/11-08 12:44 
Core>
Herold>
Det var vist en periode i mit liv, hvor jeg synes at piger var sjovere.


Er det kun mig der syntes at soundtracket til piger er elendigt? Det er som om det kører i hak som en gammel LP? Ekstremt whiney.

Og alt det konstante DLC det kræver bare for at blive ved med at køre det uden glitches! Damn!

Måske er min udgave i stykker? Der er bedre textures i Gears 2.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CoreCoreSkrevet 23/11-08 13:01 
Born2Play>
Er det kun mig der syntes at soundtracket til piger er elendigt? Det er som om det kører i hak som en gammel LP? Ekstremt whiney.

Du skal bare slå rumble til, så bliver scoren mindre belastende...har jeg hørt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 23/11-08 13:19 
*Achievement Unlocked: Against all odds*
You survived PMS.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/11-08 14:41 
Ah, Red Ring of Death gi'r en helt ny mening :P
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/11-08 16:28 
Lær din avatar tricks... :)

Learn how to make your Avatar frown, laugh and burp the alphabet
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/11-08 20:38 
The Lord of the Rings: Conquest - Attract trailer (HD)
The Lord of the Rings: Conquest - Good to Bad trailer (HD)
Mercenaries 2 - Blow it up again trailer (HD)
Halo 3 ODST trailer (vistnok den samme som den fulde Halo 3 Recon trailer)

Dead Space Dismemberment demo (382 mb)
Red Alert 3 demo (1,5 gb)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-08 01:10 
Street fighter HD er ude. Men man kan KUN spille lokalt multiplayer, med andre ord, hvis man sidder alene kan man ikke bruge demo'en til noget som helst... /delete
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/11-08 01:15 
Det skuffede også mig gevaldigt!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/11-08 08:01 
@Darknon: Er det ikke fair nok man skal købe spillet for at spille det online?
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-08 12:16 
jo. Men jeg har jo ingen mulighed for at prøve spillet med mindre at jeg har en ven ved siden af mig. En runde single player mod en AI ville ha været perfekt, men ikke engang dét har jeg lov til.

Så med mindre at man sidder 2 i sofaen så kan man ikke spille demoén. Og jeg mener, det er da en dårlig markeds strategi. Hvis jeg nu kunne prøve demoen og kunne li den, så havde jeg købt spillet. Men fordi at demo'en ikke tillader mig at spille det, så har jeg naturligvis ikke lyst til at købe det fulde spil.

Det er jo meningen at en demo skal vise en hvordan spillet er at spille, men hvor er vi henne når man KUN kan spille det i 2-player-sofa. Sådan et spil gider jeg da ikke at købe.

Ja det kan godt være at jeg spiller dum. Men det er simpelthen for tåbeligt.

Det er jo det samme med Left 4 Dead. Hvor er demoen pludselig henne nu? Jeg ved jo at den har været der. Hvorfor gir de mig ikke lov til at teste spillet inden jeg beslutter mig til at købe det.
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/11-08 12:27 
PalleJensen>
Dead Space Dismemberment demo (382 mb)

Hvad er det for noget? Er det bare en demo af Dead Space-spillet, som er ude, eller er det noget nyt udvidelses-gøgl?

Darknon>
...2-player-sofa...

Det lyder lidt frækt. Også i salgskataloget: Multiplayer-seng og FPS-toilet.
BeanoBeanoSkrevet 28/11-08 12:29 
FPS=First Person Shitter?... tunnel-vision mareridt med GoW1 farver!
HeroldHeroldSkrevet 28/11-08 12:50 
Darknon>
Det er jo meningen at en demo skal vise en hvordan spillet er at spille, men hvor er vi henne når man KUN kan spille det i 2-player-sofa. Sådan et spil gider jeg da ikke at købe.

Jeg synes det er lidt fjollet at ville spille et af verdens nok allerbedste 2-player fighters alene :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 28/11-08 23:26 
Se, dét ville sikkert være rigtigt, hvis ikke det var fordi det rent faktisk var et ganske godt spil = ganske godt salg. Min roomie har siddet klistret til skærmen i en uge efterhånden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/11-08 23:57 
Aj, du har fået en ny roomie... "roomie"... eller er hun den samme?

Bortset fra det så er jeg enig: fremragende spil. Fremragende demo. Men jeg fornemmer (fordi folk hele tiden siger det til mig) at der er mange der synes det sutter. Jeg tror det er fordi de ikke forstår hvad det går ud på :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/11-08 08:47 
Ellers har de bare ingen venner at spille det med - og så ryger fidusen jo ligesom lidt ved Left4Dead....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/11-08 10:45 
Jow, men man kan jo altid finde nogen... "venner"... ude på internettet.
SumezSumezSkrevet 29/11-08 16:59 
Herold>
Se, dét ville sikkert være rigtigt, hvis ikke det var fordi det rent faktisk var et ganske godt spil = ganske godt salg. Min roomie har siddet klistret til skærmen i en uge efterhånden.

Men hvis demoen giver indtrykket af et dårlit spil, forklarer det jo sagen meget godt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 29/11-08 17:20, rettet 29/11-08 17:21 
Sumez>
Men hvis demoen giver indtrykket af et dårlit spil, forklarer det jo sagen meget godt?

Men det gør den jo netop ikke? Demoen er bare en bane fra selve spillet - måske er den ikke 100% repræsentativ for den endelige udgave, men hvornår er en demo også det? Jeg fandt demoen udmærket, og det var nok til at jeg også ville spille det fulde spil, og jeg kender ikke særligt mange, der ikke deler den mening.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/12-08 23:07 
Så skulle den være god nok: Banjo-Kazooie kommer på onsdag til 1200 credits.

http://www.xbox.com/en-us/games/b/banjokazooiexboxlivearcade/
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
fumfumSkrevet 02/12-08 07:42 
Jeg tror at jeg vil bevare mine rosenrøde minder, og springe den over.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/12-08 07:49 
Jeg har aldrig spillet det, så jeg skal se what all the fuss is about...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 02/12-08 08:09 
fum>
Jeg tror at jeg vil bevare mine rosenrøde minder, og springe den over.

Selvom grafikken nok ikke ligefrem bliver kønnere af HD, tror jeg nu roligt du kan spille det igen, det er et af de spil, der ikke tager skade af alderen, det holder stadig stort i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 02/12-08 08:17 
Hmm måske skulle man prøve. Jeg savner lidt et hoppespil.
Først skal jeg lige komme mig over det spilkoma som Geometrywars og den seneste udvidelse af wow har hensat mig i.
Men de der tidlige 3d spil har ellers ikke holdt alt for godt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dpldplSkrevet 02/12-08 08:19 
fum:
Efter hvad jeg hørt gør XBLA versionen ingen skade på spillet. En af mine venner har spillet på XBLA og han elsket spillet fra N64.

Så jo ser ud til sumez har ret. Ser ikke ud til tage skade af alderen.

Personlig har jeg aldrig spillet det. Og da jeg enlig godt kan lide platformers, så skal det her spil købes, vis der er penge tilbage efter julegaver ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig