X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Nyt på Xbox Live


Reply
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med v... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 topic(s).

Reply
JuggernautJuggernautSkrevet 18/11-08 15:38 
Det burde man kunne, da datoen så er blevet den 19.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 18/11-08 15:53 
Ikke i MS-land ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/11-08 16:45 
Det er nok kl. 10.00 i morgen formiddag som altid, når der launches noget på XBL om onsdagen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/11-08 17:02 
Men er det ikke ofte at der også bliver opdateret om eftermiddagen?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JuggernautJuggernautSkrevet 18/11-08 18:30 
PalleJensen>
Det er nok kl. 10.00 i morgen formiddag som altid, når der launches noget på XBL om onsdagen.


Den var jeg ikke lige klar over. Så blev man det klogere :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/11-08 20:50 
Echelon VI>
Men er det ikke ofte at der også bliver opdateret om eftermiddagen?

Det har jeg ikke bemærket... Ved kun, at når der kommer nye spil om onsdagen, er det altid kl. 10-ish at de kommer online... Håber NXE følger samme rytme...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 18/11-08 20:53 
Kan ikke huske hvor, men også læst et andet sted det er 10(+1 for være i danmark, så ved 11 tiden).

Personlig skuffet, jeg skulle have haft det idag. Da jeg meldte mig til, men nej intet her. Giver forkert consolID skylden. Problemmet er jeg 100% sikker min er rigtig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 19/11-08 11:25 
Og nu er der NXE til alle!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-08 11:34 
Wuhuu!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/11-08 11:42 
Sejt! Glæder mig til at checke det ud når jeg kommer hjem! :)
KalicolaKalicolaSkrevet 19/11-08 11:55 
Hanky: Der sker bare ikke rigtigt noget når jeg logger ind på min xbox. Der er godt nok kommet lidt nye ting på markedspladsen, men ikke noget nyt design eller noget her. Same ol, same ol
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/11-08 12:04 
Me2 :(
HankyHankySkrevet 19/11-08 12:07, rettet 19/11-08 12:07 
Det skulle eftersigne fremskynde opdateringen, at gå ind og teste sin netværksforbindelse på maskinen. Hvis ikke det hjælper, så prøv igen i løbet af den næste halve time :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/11-08 12:12 
Mon det har noget med at gøre at min profil er fra dengang man kun kunne oprette sig som UK?
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/11-08 12:13 
NU! Nu! Nuuuuu! :D
dRxLdRxLSkrevet 19/11-08 12:40 
Også her.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/11-08 12:46 
For øvrigt... Hvis jeg køber en ny 60gb harddisk hérfra

http://www.amazon.co.uk/60GB-Live-Starter-Kit-subscription/dp/B001EJDLES/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1227092141&sr=8-1

Følger der så noget med så man kan overføre filer eller skal man gøre noget specielt? Xbox.com nævner et hard drive transfer kit som kun kan bruges én gang men er der nogen der ved om sådannoget er noget der er med som standard ved nye harddiske eller noget man skal købe ved siden af?

http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/console/datamigration.htm
BeanoBeanoSkrevet 19/11-08 12:52, rettet 19/11-08 12:54 
Der er desværre ikke transfer kabel med den pakke. Ellers havde jeg også købt den ;)

Installerede Gears 2 på min 20GB HDD.
Det tog ca. 13-14 min for 6.7 GB men nu er DVD støjen væk - nice :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/11-08 12:55 
Nice! Det må jeg også lige gøre på min....

Jeg sad lige og nærlæste produktet og én har sagt at hvis man kontakter microsoft vil de som regel gerne sende én et kabel... Så det er jo værd at prøve.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-08 12:58 
Damn, det spiller helt godt det NXE - glæder mig til at lege mere med det i aften....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 19/11-08 13:08, rettet 19/11-08 13:12 
Ja, det er godt lavet ;)
De har sku ikke gjort det nemmere at finde ens spil - for meget bladren rundt. Men hurtigere load af listerne og den nye guide menu er meget bedre :)

Kan man ikke bestemme baggrunden til ens avatar som anvendes på Friends/Party siden ?

EDIT: Vedr. transfer kabel - nogen herinde der har et som de vil udlåne?
Skal selvfølgeligt nok betale alle udgifter til forsendelse.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/11-08 13:54, rettet 19/11-08 13:58 
Hvordan vælger man baggrund, som andre kan se på ens friends-liste? Når jeg kigger på min liste er der nogen der har en stabel kasser med en Xbox stående ovenpå, andre har et guitarsæt, og andre igen har rumskibe og andet gejl. Men hvor vælger man det?

EDIT: Og WTF??? Ryger ens liste over samtlige spil? Jeg har kun Fable II og mine XBLA-titler stående nu >:-(
ckruseckruseSkrevet 19/11-08 14:01 
'Hide Trial Games' - Oh, hvor jeg elsker den feature :D

'Quick Launch' er også genialt indrettet.
dpldplSkrevet 19/11-08 14:02 
Nej det skulle den gerne ikke. MEN du kan slette alle 0 point spil (20 jeg skulle slette, ah nice)

Din friendlist afhænger af hvad dine venner laver eller det premuin theme du bruger. (Personlig synes jeg premuin themes i det mindste er værd købe iforhold til de gamle.). Købt Selv gears premuin theme til at teste det, nu står en af min venner f.eks ved ned skudt gears chopper også videre.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 19/11-08 14:06 
kr0oZe>
'Hide Trial Games' - Oh, hvor jeg elsker den feature :D

Godt nok på tide. :)
Er den så heller ikke uendeligt lang tid på at indeksere alle ens spil længere?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/11-08 14:12, rettet 19/11-08 14:13 
Det er meget hurtige nu :)

Just in... Street Fighter II HD Remix kommer på onsdag på XBL. Går ud fra PSN versionen kommer dagen efter, ihvertfald i USA.


"SSFIIT HD Remix gets XBLA date"
KTCKTCSkrevet 19/11-08 14:15, rettet 19/11-08 14:24 
Med hensyn til transferkit, så har jeg et, og det kan godt bruges af flere. Det er bare noget med, at man kun kan overføre fra en mindre til en større eller samme størrelse harddisk.
Rent praktisk bliver alt overført til den nye harddisk og slettet fra den gamle i processen. Det fungerede uden problemer hos mig, og jeg går ud fra at det var en tilfældighed, at jeg fik RROD omkring 1 time efter operationen. :)

Skriv en besked til mig, så finder vi ud af det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 19/11-08 14:25 
Jeg har lige kigget på mine harddisk opgraderingsmuligheder, og det er muligt at gøre det selv, men tilsyneladende kun op til 120GB, da der skal være en en Microsoft signeret harddisk bios at arbejde ud fra (så vidt jeg har forstået).

Google er fuld af guides, her er en af de mere overskuelige: http://beta.ivancover.com/wiki/index.php/Xbox_360_Hard_Drive_Upgrade#Manual_method

Her er en youtube der viser hvor let det egentlig er:
http://www.youtube.com/watch?v=3WR9inneEkA
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 19/11-08 14:47 
Har bestilt 60GB kittet hos Play.com og låner kabel af KTC :)

Hvis nogen står og mangler et ekstra headset, kan de få det som følger med - har 3 i forvejen. KTC er først i køen hvis han vil have det.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/11-08 14:51 
Hvor fanden finder I alle de features? Jeg har rodet samtlige menuer igennem og jeg kan hverken finde "Hide trial games" eller "Fjern 0-point spil". WHERE ARE THEY???
SumezSumezSkrevet 19/11-08 14:53 
Jeg vil bare gerne vide hvordan jeg kan få tidligt fri fra arbejde, så jeg kan komme hjem og lege med det :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 19/11-08 14:58, rettet 19/11-08 14:59 
Hyakotake:

Tryk på guide knappen på din controller. Derefter gå 1 til venstre og tryk på achievement. Ved 0 point spil skulle x gerne slet den fra listen (some også står i bunden af det "mini dash")

Kender ikke lige til den hide trial game ting.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CoreCoreSkrevet 19/11-08 15:09 
Sumez>
Jeg vil bare gerne vide hvordan jeg kan få tidligt fri fra arbejde, så jeg kan komme hjem og lege med det :P

Akutte testikelkramper med mistanke om cancer...den virker hver gang.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/11-08 15:11 
Major Nelson har nogle tips:


top 10 things to do when you get the new xbox experience
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 19/11-08 15:12 
Core>
Sumez>
Jeg vil bare gerne vide hvordan jeg kan få tidligt fri fra arbejde, så jeg kan komme hjem og lege med det :P

Akutte testikelkramper med mistanke om cancer...den virker hver gang.

Bare øv når chefen insisterer på at mærke efter knuder :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 19/11-08 15:15 
En positiv observation... med NXE loggede min konsol hurtigere på Live. Før kunne det nemt tage 4-6 sekunder før min profil blev åbnet og jeg var på Live, med NXE tog det ca. 2-3 sekunder :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/11-08 15:58 
Aaah, det var dejligt at få ryddet op i 0-games og trials! Tak! :-)

Markedspladsen virker til at være totalt overbelastet. Jeg har kun kunnet komme ind på den én gang, og alle andre forsøg giver en pop-up-skærm med "Error code 8000ffff".
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/11-08 16:03 
Hvorfor i al verden skal en Xbox 360 HDD være så fandens dyr, når der er tale om en ganske almindelig 2,5 HDD med et skjold oven på??? Det er da simpelthen bondefangeri!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 19/11-08 16:05 
Som jeg skrev ovenfor kan man selv opdatere sin harddisk. Den 120GB disk jeg lige har bestilt koster ca. 360kroner med forsendelse.

Sig til hvis du vil have lidt hjælp til det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/11-08 16:08 
Jeps, jeg tjekkede dine links ud, og blev ganske forarvet da jeg så hvad der var inden i skjoldet. Jeg vil tro jeg selv kan hitte ud af det - forklaringen og links er jo givet. Er det rigtigt forstået at enhver 2,5 HDD kan bruges, så længe størrelsen er rigtig?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 19/11-08 16:34 
Echelon VI>
Er det rigtigt forstået at enhver 2,5 HDD kan bruges, så længe størrelsen er rigtig?

Det er jeg faktisk lidt i tvivl om. Personligt har jeg valgt at spille sikkert og købe denne disk: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=182662&searchArea=products&Soegeord=western+digital+scorpio der omtales her: http://www.360-hq.com/xbox-tutorials-64.html som den eneste type der virker.

Jeg er også i tvivl om hvorvidt man kun kan bruge diske i størrelser som Microsoft også bruger (20, 60 og 120?)?

Nogen der ved det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/11-08 16:38 
Og så koster den 360,- :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/11-08 17:03 
Det ser ud som om videoen er taget ned. Jeg har hentet den, til dem der er interesseret!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 19/11-08 17:11 
baggrunds farven på ens avatar kan ændres når du har taget billedet, på Y mener jeg.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 19/11-08 17:18 
Trækker min udtalelse vedr. besværligt-at-finde-spil tilbage... den nye guide menu har en Quick Launch hvor man hurtigt og nemt kan starte spillene. TAK MS :D :D
LarsGLLarsGLSkrevet 19/11-08 18:13 
Spørgsmål: Min Xbox 360 frøs midt i updaten. Er udmærket klar over, at det ikke er tilladt at afbryde installationen, men da den havde stået i en halv time, var der ikke meget at gøre. Nu har maskinen naturligvis RROD, bliver harddisken berørt af, at updaten blev afbrudt?
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
nerosnerosSkrevet 19/11-08 18:18 
Min frøs også lige for lidt siden og så kom jeg til at sende en party invite ud til folk...?

Jeg har et spørgsmål. Hvordan tjekker man sin "NAT" i det nye system og kan se om den er åben eller ej? Når man tjekker sin forbindelse ser det slet ikke ud som før :-(
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 19/11-08 18:29 
Ja, det er dybt godNAT... Hahahahahahaha...

Sorry :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 19/11-08 18:30, rettet 19/11-08 18:35 
MS...?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/11-08 18:35 
Lidt tidligt at starte sin weekend-brandert, Herold :D
5'437 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me