X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 23/09-08 22:19 
Doom holdt da fint, jeg kan ikke se nogen grund til Duke Nuken ikke bør gøre det.
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 23/09-08 22:34 
Gameplayet er "2.5D", og det er lidt svært at gå tilbage til i dag i FPS'er IMO :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/09-08 22:50 
Hahaha, de har lavet Braid-spol-i-tiden-"save", så man kan starte på et vilkårligt tidspunkt inden man døde. :-)
BeanoBeanoSkrevet 24/09-08 00:18, rettet 24/09-08 00:18 
Playkid>
Doom holdt da fint, jeg kan ikke se nogen grund til Duke Nuken ikke bør gøre det.

Helt enig - jeg spillede meget Doom da det kom på XBLA :)

Bring it on...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/09-08 00:49 
Ja Doom har godt nok også gjort sit på min 360´er, så jeg glæder mig også meget til Doom. Ved ikke om det er os "ældre" gamere der mere ser frem til det end de "yngre", jeg har jo selv spillet det meget dengang det kom frem, og det skal være hjerteligt velkommen igen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 24/09-08 07:58 
Min erfaring er som sagt at Duke 3D stadig holder 100%.

Det er virkelig underholdende, og banedesignet var meget foran for sin tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 24/09-08 11:28 
Og Duke Nukem 3D er således på markedspladsen :-)
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 24/09-08 19:21 
Har lige hentet det... damn, de kunne godt lige have lavet noget bedre arrangement af musikken, eller bare fundet en LIDT bedre softsynth, for det lyder væsentlig værre end det originale spil gjorde, hvis man havde et bare nogenlunde ordenligt lydkort.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 11:42 
Video af Banjo-Kazooie på XBLA. Var en af mine N64 favoritter så bliver nok en must-buy for mig :)

"Banjo-Kazooie looking sharp on XBLA"
SumezSumezSkrevet 26/09-08 11:48 
Øj, så skal jeg til at købe spillet for tredje gang :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 26/09-08 12:06 
Du behøver ikke at købe det! :p
Kan fås gratis mange steder vis man køber nut´s and bolt´s. (Game.co.uk og play.com)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 26/09-08 12:10 
Nåja, men så kan jeg få lov til at betale fuld pris for et spil som jeg ikke ved er værd at købe endnu. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 12:12 
Sår'n er der jo så mange "pre-order scams" ;)
SumezSumezSkrevet 26/09-08 12:59, rettet 26/09-08 13:00 
Ja, det var skam også bare for at banke dpl's argument i jorden. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 26/09-08 13:53, rettet 26/09-08 13:54 
Uh ha, folk er for negative. :p
Man kan jo altid afbestille i tide. Men ok nogen er vel mere dovn end mig, wow er det enlig muligt? :o
Hmmm tro enda jeg kan afbestille fable 2 nu vis jeg ville. Har jo fået min gratis pub game!

(Efter viva stoler jeg sgu på rare kan lave gode spil.)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 13:56 
Kan man afbestille efter at have fået koden?

Hvis man kan det, er det jo bare at gøre det :)

Eller får man først koden når spillet shippes?
dpldplSkrevet 26/09-08 14:01, rettet 26/09-08 14:02 
Ved pub game fik man før, enda over mail.

Rygtet går på banjo koden bliver sendt 2 uger før spillet. Står intet om man kan afbestille efter. Og de stadig ikke tjekket om der er penge på mit konto. Så skulle ikke være noget der stopper en afbestilling. (ellers bare være sikker på ingen penge på konto når de prøver få dem, fordi dropper de bare din order(sket engang for mig, **** you nordea))
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 14:09 
Tror bare ikke du får lov at afbestille når koden er udsendt - så dumme er de vel næppe :)
dpldplSkrevet 26/09-08 14:21 
Kunne teste. Men gider ikke, da jeg gerne vil have min fable 2 ><
Så længe deres webside ikke siger noget om afbestilling efter preorder "kode", så det vel være muligt. Jo deres/MS problem at de valgte sende den ud tidligt.

Nå ja jeg er ligeglad. Alle min preorder indetil videre er gået godt(måske bare mig der vælger de rette spil(vis vi ikke tæller eternal sonata med ><))
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 14:26 
dpl>
Kunne teste. Men gider ikke, da jeg gerne vil have min fable 2 ><

Ja, for det er UMULIGT at få spillet uden preorder ;D

Spøg til side - ingen grund til at afbestille bare for at prøve det, jeg var bare nysgerrig :)
dpldplSkrevet 26/09-08 14:37 
fu, Gå du nu bare tilbage til dit LBP beta!!!! ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 14:38, rettet 26/09-08 14:40 
he he he ;)

EDIT: Fik sjovt nok lige en beta nøgle mere... starter med "K" ;) (lad hadet begynde)
dpldplSkrevet 26/09-08 14:44 
se nu er du jo bare ond!!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 14:50 
Det er alm. kendt!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/09-08 15:20 
Beano>
he he he ;)

EDIT: Fik sjovt nok lige en beta nøgle mere... starter med "K" ;) (lad hadet begynde)

Årgh hvad!? Karaoke Revolution: American Idol Encore - det er for vildt!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 15:54 
Tæt på... "Dancing With Helgast - The Game" ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 29/09-08 14:32 
Jeg har hørt en fugl synge om at mirror's edge demoen kommer online imorgen.
For The Love Of The Game
KamekKamekSkrevet 29/09-08 23:01 
Ugens XBLA-spil:

Mega Man 9 - http://playright.dk/infotitel.php?id=48461

War World - http://playright.dk/infotitel.php?id=48491
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/09-08 23:11 
Darknon>
Jeg har hørt en fugl synge om at mirror's edge demoen kommer online imorgen.

Det er vist en halvsyg fugl du har hørt synge der...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/09-08 23:31 
Okay.. War world.. ser godt nok flot ud af et xbox live Arcade spil at være...
det kan da næppe være en lille sag at downloade ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 30/09-08 08:32 
@Darknon: Hvis nogen sidder på en gren hele dagen og spiser orme, tager jeg normalt deres udtalelser med en smule skepsis ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 30/09-08 09:47 
hmm'ja, det må ha været en syg fugl den der. my bad
For The Love Of The Game
ElgenElgenSkrevet 30/09-08 17:54, rettet 30/09-08 18:01 
Hmmm, er det kun mig der synes at et servicevindue på over et døgn er fuldstænding grotesk lang tid, når man tænker på hvor mange betalende kunder der er på XboxLive worldwide?

Hvis vi i det firma hvor jeg er ansat begyndte at kræve den slags servicevinduer, tror jeg vi ret hurtigt ville miste en del kunder };-)

Men de har jo monopol og synes derfor åbenbart at de kan tillade sig hvad som helst overfor betalende kunder; føj siger jeg };-)

En ting er nede-tid pgr. fejl, overbelastning el.lign., men bemærk at dette her er et PLANLAGT servicevindue; det er bare ikke godt nok M$.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dpldplSkrevet 30/09-08 18:11, rettet 30/09-08 18:13 
Altså synes helt fint med mig, især vis man sammenligner med spil som WoW kræver en del timer HVER uge, der betaler man mere og man kan overhovedt ikke bruge WoW imens (Hvorimod du stadig kan spil 360 offline imens de gør klar til en gratis update! og live er syg billig vis man køber 13 måneder fra asien!)

MS har normalt givet igen vis live var nede i længere tid(Samme gøre blizzard med WoW). Da godt stykke tid siden live har været ned i en længere period og da logik en server kræver at blive holdt i orden/opdatered.
Så nej jeg kan ikke se dit problem.... ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 30/09-08 18:36 
Jeg kan heller ikke helt se problemet, det er jo også noget af en opdatering de kommer med, selvom det først er i november.

Til gengæld får vi Mega Man 9 i morgen :) Bare ærgerligt at jeg er i Tyskland på det tidspunkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/09-08 18:38 
Nej, det kan jeg nu heller ikke. Updaten var varslet i god tid og et døgns opdateringer et par gange om året (hvis endda så meget) synes jeg er okay - især når vi ved, hvor store ændringer der ligger forude med NXE.

Ja, MS har monopol på Xbox Live :D - så ja, de gør hvad det passer dem. Indtil videre har de fået verdens bedste online service op at stå, så de gør det da vist ganske ok...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ElgenElgenSkrevet 30/09-08 22:16 
Det jeg bare siger er, at hvis vi (vi laver administrationssystemer til forsikringsselskaber og pensionskasser) sagde til en af vores kunder:
'Vi skal lige installere en ny version, så der vil være et døgn hvor jeres kunder ikke kan tilgå jeres webportal og det vil nok være bedst hvis I giver jeres 200 sagsbehandlere er fridag, hvis de ikke bare skal sidde og klø sig i rø....'
et par gange om året, så ville de nok finde en anden leverandør.
Og helt ærligt, jeg synes at det lugter langt væk af, at M$ ikke kaster nok resourcer efter det, at de bliver nød til at lukke hele butikken ned for at kunne rulle en ny version på. Det burde da være muligt at gradvis opdatering af deres servere ligesom alle mulige andre bliver nød til at leve med at skulle gøre.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/09-08 22:39 
Nu er der måske også forskel på forsikring/pension og en virtuel legeplads.
ElgenElgenSkrevet 30/09-08 22:46, rettet 30/09-08 22:47 
De leverer en service som vi betaler for.
De er kæmpe store, hvor svært kan det lige være at holde systemet i luften under sådan en udrulning.
Det er jo ikke ligefrem penge de mangler, vel?
Så det er da bare at smide nogle ekstra servere ind imens de opdaterer.
Den eneste grund til at de ikke gør det, må være at de ikke tager ansvaret overfor kunderne seriøst.
Jeg synes helt ærligt det er at holde kunderne (os) for nar; tænk lige hvis fx. din internetudbyder eller dit telefonselskab lavede samme nummer med at være planlagt nede i et helt døgn i træk et par gange om året. Ville du så ikke blive bare en smule knotten? };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 30/09-08 22:52, rettet 30/09-08 22:52 
Igen, jeg synes ikke det kan sammenlignes. Det er, som sagt, underholdning, og ikke business. Vi betaler for at underholde os selv, en garanti for XX% hører ikke med i prisen. Den slags udbydes hvor det er relevant, og der betales der også derefter.

Hvis det skal være helt fair, bør vi dog selvfølgelig få en ekstra dag på vores konto (hvilket egentlig heller ikke er utænkeligt, de har da gjort lignende før?)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 30/09-08 23:52 
Nu hvor vi er ved mangler, så burde der være en `release` liste på xbox live, så man ikke skal søge hele nettet igennem for at finde ud af hvad der er i vente hvornår.
For The Love Of The Game
KamekKamekSkrevet 01/10-08 18:55 
Der er godt nok en ganske pæn grad af udfordring i Mega Man 9 :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Danny SallingDanny SallingSkrevet 01/10-08 19:06 
Nu virker Live ikke (igen) :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KamekKamekSkrevet 01/10-08 19:11 
Yay! Så får vi nok et gratis XBLA-spil! :p
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
PlaykidPlaykidSkrevet 01/10-08 19:50 
Mega man 9 og War Worlds (45 sek. trial), er at finde på MP.
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/10-08 12:48 
PES 2009 demo
NBA 2K9 demo
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/10-08 21:49 
Viva Piñata: Trouble in Paradise demo
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/10-08 11:15 
PDC World Championship Darts demo
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/10-08 09:44, rettet 07/10-08 09:50 
Ugens XBLA:
MLB Stickball (800 credits)

Desuden kommer der to Xbox 360 eksklusive Tomb Raider: Underworld episoder. Tomb Raider: Underworld - Beneath the Ashes udkommer til jul og Tomb Raider: Underworld - Lara's Shadow udkommer i starten af 2009. Desuden skulle Tomb Raider: Underworld demoen som kommer i denne måned også være eksklusiv til 360.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/10-08 17:04 
og...

Tenchu: Shadow Assault
Beat'n Groovy

Kilde
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig