X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 18/09-08 17:35 
Hold da op, Mercenaries 2 demoen giver da godt nok ikke det bedste indtryk af spillet...
Eller også er det bare mig, der ikke helt kan forholde mig til "Du bliver konstant beskudt fra alle 360 grader, og både ovenfra og nedefra, af folk der kan spotte dig på 5 kilometers afstand, og uanset hvor mange af dine angribere du nedlægger"-gameplay

Anden gang jeg spillede demoen, stod jeg faktisk og tog skade det sted man spawner, ligeså snart demoen startede...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/09-08 17:54 
PalleJensen>
11/11 (ælte i ælte)...

/hopper i havet

vent på mig...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/09-08 20:04 
Gears of War 2 - Each Gun has a Story Trailer
Gears of War 2 - Touch the Sound Trailer
Golden Axe: Beast Rider Trailer 2
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 18/09-08 20:14 
Sumez: Jeg skulle hilse at sige at det er præcis sådan spillet er.
For The Love Of The Game
SephirothSephirothSkrevet 18/09-08 21:08 
PalleJensen>
Mirror's Edge demo kommer fredag 26/9...

Kun til folk, der forudbestiller fra udvalgte butikker, så vidt jeg har forstået...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 19/09-08 08:17 
Hvad filan er så ideen i en demo??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 19/09-08 09:09 
Vent er det ikke kun koden til åbne time trial i demo udgaven man får ved preorder?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/09-08 09:21 
Sephiroth>
PalleJensen>
Mirror's Edge demo kommer fredag 26/9...

Kun til folk, der forudbestiller fra udvalgte butikker, så vidt jeg har forstået...

Nej, det er en public demo...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 19/09-08 10:03 
dpl>
Vent er det ikke kun koden til åbne time trial i demo udgaven man får ved preorder?

Præcis ;)

Iflg. Eurogamer
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/09-08 10:18, rettet 19/09-08 10:18 
neros>
Er græsset ikke bare blevet lidt grønnere?

Er der græs på plænen må der spilles eller noget...(Nu hvor vi er gået i plat gammel mand mode)

Er castle Crushers pengene værd?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/09-08 10:21 
Ja!!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 19/09-08 10:40 
Jeg syntes ikke det er så godt som det er hypet til - men pengene værd er det ihvertfald :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/09-08 10:49 
Jeg er klar på noget co-op CCrashin', hvis der er nogen, der ikke er blevet trætte af det eller først køber det nu. :-)
HeroldHeroldSkrevet 19/09-08 10:50 
Jeg er fræsj!

DonHerold er tagget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/09-08 10:51, rettet 19/09-08 10:51 
Castle Crashers er det bedste klassiske beat'em up jeg nogensinde har prøvet... Det siger selvfølgelig ikke særlig meget, men alligevel nok til at det er værd at købe, ja.
Jeg spiller det stadig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 19/09-08 14:31 
jeg spiller også en gang imellem, men er self klar på co-op, "Keen DK"
dRxLdRxLSkrevet 19/09-08 15:07 
Har haft det i et par uger nu uden at spille det (min bror skulle lige prøve det mens han var her), så jeg her helt sikkert frisk på noget online coop. Hvornår skal det være?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 19/09-08 15:31 
Altid frisk på Online spil hvis jeg er på. "Greaseball DK" bare send en invite.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/09-08 23:20 
En lille film om avatars i den kommende NXE... Avatars er måske nok en gimmick, men en ret fed gimmick... :)

Major Nelson: New Xbox Experience: A look at Avatars
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/09-08 11:00 
En bøvse-gimmick? Jesus Christ, intet er helligt mere :-)
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-08 12:01 
Er det ikke kedeligt? Det ville i det mindste være bedre hvis man selv kunne "mappe" forskellige udtryk til knapperne. Og så synes jeg de ligger for tæt på Mii. Bare en lille smule mere anderledes design ville ha være fedt.
KalicolaKalicolaSkrevet 20/09-08 13:02 
Det her design er 100 gange federe en mii, som efter min mening er spildt potentiale. Mii karakterne er jo ikke engang charmerende som de burde være. De nye xbox avatars har mere smag.
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/09-08 13:44 
Personligt synes jeg det kan komme ud på et. Designet på 360'erens avatarer er tyvstjålet fra det på Wii. Mii's virkede ganske spændende i starten men som alt andet på den konsol viste det sig at det ikke var andet end en gimmick.

Bliver spændende at se hvad MS får ud af dem, for de kan da kun gøre det bedre end Nintendo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 20/09-08 13:51 
Jeg synes på et eller andet plan at det må være rimeligt svært at lave avatarer, der IKKE ligner Mii'erne. En Mii ligner jo alt. En bowling-kegle, et glas mælk, en pose salt - mulighederne er jo mange, når man laver noget, der bare er klasket sammen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-08 14:24 
Jow, men hvis der var flere deltaljer ville det måske være nemmere at lave en pirat eller en zombie... som ikke bare ligner en pose salt
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/09-08 14:29 
Eller bruge live vision camera til at sætte sit eget ansigt ind...
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 20/09-08 14:37 
Jeg syntes 360 avatars er betydeligt pænere end Mii's. Ser dog umiddelbar ud til Mii systemet er mere flexibelt - skal nok lege med det før man ved det med sikkerhed :)

Er mere spænt på *hvordan* MS vil bruge avatars på længere sigt. Om det bare er endnu en hurtig rip-off for at tiltrække casual markdet, eller om de faktisk har tænkt sig at bruge det til noget fornuftigt og brugbart (ud over nogle quiz-titler), så det ikke bare bliver en gimmick som folk er ligeglade med. Syntes Miis bruger ganske godt i diverse spil.

Ihvertfald spændt på at lege med det uanset ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/09-08 14:50 
Jeg er enig med Beano.

Avatars ser hundrede gange mere interessante ud end Mii's. Der er da ligheder mellem de to, og især stilen er tydeligvis den samme, men så er den vist heller ikke længere. Avatars har jo både arme og ben, kan iklæde sig forskellige former for tøj, og kan åbenbart også ytre forskellig gestik. Bliver da fedt hvis man kan iklæde sin Avatar noget Power Armor fra Fallout 3 eller lignende - Jeg kan se potentialet :)

Mit eneste ankepunkt er, at det ikke umiddelbart ser ud til, at man kan genskabe Admiral Akhbar, som man kan med Mii-editoren :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-08 16:02 
Nu har Miis altså arme og ben... måske tænker du på Rayman? :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/09-08 16:20 
Skal vi gætte på hvilket spil der først kommer med "tøj-indhold"-achievement, så man f.eks. får et zombieskin for at gennemføre Resident Evil 5 eller en Raygun for at lave 100.000 kills i Destroy All Humans :-)
HeroldHeroldSkrevet 20/09-08 16:49 
Det er faktisk en meget god idé :D Desværre vil den nok medføre den mindre populære "Køb dit tøj"-effekt, hvor man skal betale for nye outfits.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/09-08 17:19 
Heh ja... men hvis man er dum nok til at betale for et virtuelt nålestribet jakkesæt, er man så ikke lidt selv ude om det?
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-08 19:05 
Jeg troede allerede "køb dit udstyr til din avatar" var i spil... er det Home jeg tænker på? Det kommer med garanti til begge! Så kan vi bedre li' Nintendos tændstiksmænd som er latterligt simple er intet man kan købe ville gøre det bedre!
dpldplSkrevet 20/09-08 19:11 
Jeg glæder mig selv til avatar og se hvad der sker. For mig er Mii en spildt genial ide.....

Da jeg fik min 360(lidt efter Wii), Var en første ting jeg tænkte. Mii + gamertag = awesome. Og nu gøre MS det så, så personlig glæder jeg mig til se hvordan det ender.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/09-08 21:30, rettet 20/09-08 21:31 
King Chaos>
Nu har Miis altså arme og ben... måske tænker du på Rayman? :D

Fra tid til anden har de altså kun hænder og fødder, og nogen gange hverken ben eller fødder! (tjek selv i Wii Sports)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 20/09-08 21:44, rettet 20/09-08 21:58 
Nyt på Xbox Live
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 20/09-08 21:52 
Hyakotake>
Heh ja... men hvis man er dum nok til at betale for et virtuelt nålestribet jakkesæt, er man så ikke lidt selv ude om det?

Folk betaler gladeligt for gamer pictures og themes :!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/09-08 22:27 
Ja, man fatter det jo ikke... :-)
KamekKamekSkrevet 20/09-08 23:33 
Næste uges XBLA-spil:

Duke Nukem 3D - http://www.playright.dk/infotitel.php?id=48449
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
GreaseballGreaseballSkrevet 20/09-08 23:38 
Hvor mange er med på lidt Duke-match?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 21/09-08 07:03 
Count me in!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/09-08 10:20 
Er også klar.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 22/09-08 11:18 
Yeah!! Det bliver fedt at spille Duke Nukem igen :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 22/09-08 13:44 
I blir så skuffet :D
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 22/09-08 14:26 
Over hvad, helt præcis? Jeg er altid blevet positivt overrasket over hvor godt det spil holder, når jeg har spillet det over netværk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/09-08 22:17 
Glæder mig også til at spille Duke igen! Doom på XBLA var stadig underholdende (i single-player ihvertfald), så jeg håber hr. Nukem også er ældet med stil :)

Der er i øvrigt kommet en demo af Fracture på Live. Det virker ikke som en decideret katastrofe, men det er bestemt ikke noget jeg vil bruge yderligere tid på. Det virker omtrent lige så middelmådigt som Mercs 2 demoen.
(...)
SumezSumezSkrevet 23/09-08 00:03 
Fracture virkede underholdende nok til at starte til, men konceptet faldt enormt hurtigt til jorden da det skulle stå sin prøve, synes jeg. Men stadig ikke så slemt som Mercs 2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/09-08 15:25, rettet 23/09-08 15:26 
Det er nok rigtigt. Pyt med de mange AAA titler der underpræsterer, så længe Duke er ordentligt konverteret er alt vel :)
(...)
BeanoBeanoSkrevet 23/09-08 15:36, rettet 23/09-08 15:38 
Mon ikke :)

Video af XBLA versionen her!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/09-08 22:08 
Jeg er bare bange for, at tiden ikke har været god ved Duke Nukem 3D. Gamle 3D spil har det med, ikke at ældes så kønt som f.eks. 2D spil gør det... men demoen skal da hentes, for at se hvordan det er.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig