X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/11-07 12:06 
Denne uges XBLA update:

SHREK N ROLL (800 credits)
Screwjumper! (800 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 13/11-07 12:40 
Xbox "classics" på vej som downloadable titler på XBLA i december.

Bl.a. Halo, Fable, Indigo Prophecy, Crimson Skies: High Road To Revenge, Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex, Burnout 3. 1200 point stykket.

Kilde
jaesjaesSkrevet 13/11-07 12:48 
Idéen er god, prisen er dårlig :)
SumezSumezSkrevet 13/11-07 13:03 
Nice.
Det bliver da pænt store downloads. I need a new HD. :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 13/11-07 13:12 
Ja, så er man alligevel tvunget til at købe en elite.
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 13/11-07 13:34 
jaes>
Idéen er god, prisen er dårlig :)

Det kommer vel an på hvad de gør?
De kan jo added achievement, ret fejl og så videre. Personlig synes jeg prisen er fair. Kan enlig få prøvet fable måske. ><

Hmmm skal bruge en 120Gb HDD :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 13/11-07 14:02, rettet 13/11-07 14:10 
Syntes også 1200 point lyder fair nok - men for pokker de må se at få sat den 120GB HDD ned i pris.

Jeg forventer ikke der bliver andet end ISO'er man downloader og bliver helt identisk med spillene hvis man har dem på DVD allerede (dvs. ingen achivements).
WehnerWehnerSkrevet 13/11-07 14:12, rettet 13/11-07 14:12 
Jeg forventer achievements - og hvis der er, så ryger Halo direkte ned på min disk pronto.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 13/11-07 14:38 
Jeg tror nu også der kommer achievements. Hvis de kunne gøre det med de andre ports, hvorfor så ikke også her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/11-07 14:54, rettet 13/11-07 14:54 
Hvem siger det bliver en port og ikke bare en "rå" ISO man henter (som man f.eks. gør med PSone classics på PSP og PS3)?
Bede-xBede-xSkrevet 13/11-07 14:54 
Beano>
Syntes også 1200 point lyder fair nok - men for pokker de må se at få sat den 120GB HDD ned i pris.

Enig i begge dele.

Det ville være fedt, hvis de tilføjede til spillene(Achievements, online osv), men jeg tror ikke, det bliver tilfældet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 13/11-07 15:01 
Beano>
Hvem siger det bliver en port og ikke bare en "rå" ISO man henter

Microsofts sørgelige backwards compatibility hold?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/11-07 15:02, rettet 13/11-07 15:04 
Hvad mener du med det?

De nævnte spil da alle på B.C. listen.
WehnerWehnerSkrevet 13/11-07 15:04 
Dobbeltironi? Nice :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/11-07 15:05 
Checkede lige... alle spillene ER på B.C. listen ;)
MarkosMarkosSkrevet 13/11-07 15:11 
Beano>
Hvem siger det bliver en port og ikke bare en "rå" ISO man henter (som man f.eks. gør med PSone classics på PSP og PS3)?

Jeg håber det bliver pr. ISO vi får Xbox spillene. Hentede Castlevania (det er en ISO) i PSN butikken den anden dag, og det er fuldstændigt det samme spil jeg spillede i de gamle dage på min PlayStation. Det samme kan ikke siges om den version vi hentede på Xbox Marketplace for noget tid siden. Det ligner ofte en slags Flash animation, og jeg mener ikke at Konami selv var meget involveret i det projekt.

Ser særligt frem til Crimson Skies på Marketplace, da jeg har mange gode minder fra det på min gamle Xbox.
BeanoBeanoSkrevet 13/11-07 15:13, rettet 13/11-07 15:15 
Men Xbox spillene på Xbox 360 vil dog ikke køre som de gjorde på Xbox selvom det er via "rå" ISOer, de vil stadig afvikles igennem emulatoren og upscales til HD som hvis de blev spillet fra originale DVDer. Altså HVIS dette er måden de kommer til at gøre det på og ikke er nye ports som nogen håber ;)
MarkosMarkosSkrevet 13/11-07 15:17 
De originale ISO spil der ligger på PSN butikken, kører da helt som de skal på PS3'en. Hvorfor skulle de gamle Xbox spil ikke også køre perfekt på 360'eren - hvis de altså er ISO filer?
BeanoBeanoSkrevet 13/11-07 15:23, rettet 13/11-07 15:24 
ISO filerne indeholder bare de rå "disk data" og dikterer ikke hvordan spillene afvikles emuleret. PSP/PS3 afvikler f.eks. PSone spil via software emulering men re-renderes ikke til HD som Xbox 360 gør med Xbox spil.

Så hvis Xbox classics bare hentes ned via ISO filer, vil de sikkert afvikles helt som hvis brugeren selv have det originale spil på DVD. Bliver næppe nogen forskel i emulering... måske bedre loadtider.
Bede-xBede-xSkrevet 13/11-07 15:28 
Markos>
Det ligner ofte en slags Flash animation, og jeg mener ikke at Konami selv var meget involveret i det projekt.

Nu kan du jo slå enhanced mode fra.

Synes jeg genkender skrivestilen...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 13/11-07 15:29 
"O"-hhnooo....
MarkosMarkosSkrevet 13/11-07 15:34 
Øh, er der noget galt med min stavning?
ElgenElgenSkrevet 13/11-07 15:44, rettet 13/11-07 15:49 
1-2-3 krone for O(host)a..?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 13/11-07 15:57 
Beano>
Hvem siger det bliver en port og ikke bare en "rå" ISO man henter (som man f.eks. gør med PSone classics på PSP og PS3)?

Mit valg at ordet "port" skal selvfølgelig tages med et gran salt...
De andre "ports" på XBLA kører jo også bare via emulator, og de har stadig achievements. Derfor bør gamle Xbox-spil også godt kunne have det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/11-07 16:39 
Klart nok - men de gamle "retro" titler på XBLA er "reworked" på en måde og ikke en ren emulering af de gamle ROMs.

Der er selvfølgeligt håb og er teknisk muligt, men jeg dæmper ihverfald mine forventninger ;)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/11-07 17:50 
Bede-x>
Markos>
Det ligner ofte en slags Flash animation, og jeg mener ikke at Konami selv var meget involveret i det projekt.

Nu kan du jo slå enhanced mode fra.




Synes det ser ud af øv når jeg slår den mode fra, altså ikke at jeg ikke kan lide "den gamle stil", for det kan jeg skam godt, men på mit Sony TV med høj opløsning ligner det noget der er løgn hvis jeg slår det fra. Faktisk ville man kunne sammenligne det med spillet kørende i den halve opløsning på et alm. TV når jeg slår det fra, ser bestemt ikke pænt ud :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-07 05:26, rettet 14/11-07 05:28 
For at fejre at Live fylder fem år, har Microsoft besluttet sig for at give Carcassonne væk i en dag. Brugere der har været med fra starten af servicen vil få indsat 500 MS point på deres account.

Mht til Xbox spil på Live, så var det ikke bare et rygte. Spil som Psychonauts, Halo, Fable og andre, vil være at finde til 1200 point fra 4 december.

http://kotaku.com/gaming/freebies/xbox-live-turns-five-gives-away-carcassonne-322129.php
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 14/11-07 08:38 
Fedt, så kan jeg endelig få spillet Psychonauts.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/11-07 09:01 
Bede-x>
Mht til Xbox spil på Live, så var det ikke bare et rygte.

Hvem sagde det var et rygte? ;)
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-07 16:55, rettet 14/11-07 17:04 
Den originale artikel fra OXM blev fjenet igen, så det var ikke 100% bekræftet. Joystiq skrev også i dit link:
Update: The CVG source has been removed.


Så de var ikke sikre. Det er det så nu med MS egen pressemeddelse :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/11-07 16:56 
Yes sir ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/11-07 21:35, rettet 14/11-07 21:35 
Jeg kan huske, at MS satte grænsen for XBLA spil op fra 50 MB og til ?? MB. Hvad var den nye øvre størrelse?

Jeg mente at det var 100 MB, men jeg ser lige, at Shrek n Roll fylder 142 MB. Er der nogen den kan huske hvad den nye øvre grænse blev sat til?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KamekKamekSkrevet 14/11-07 21:40, rettet 14/11-07 21:41 
Ifølge Wikipedia er grænsen 150 MB.

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
ElgenElgenSkrevet 14/11-07 22:56, rettet 14/11-07 23:00 
Nogen der kender til et sted på nettet (ikke gennem DashBoard), hvor man kan købe 'prepaid' MSPoints og få tilsendt koden via email?

Sagen er den, at jeg har lavet mig en US og JPN konto, og IKKE har lyst til at blande mit VISA ind i de konti. Jeg vil ikke lave dem til Gold, blot have lidt point at købe for.

Er der iøvrigt nogen der har oplevet at blive banned (konti eller konsoller), fordi man kører både EU, US og JPN konti på samme konsol. Jeg må jo indrømme at jeg ikke var helt ærlig mht. til lande- og postkoder da jeg lavede de der hotmail-konti };-) -og ved at det jo er mod MS' regler at opgive falske oplysninger.

EDIT: Mente naturligvis MSPoints og ikke GamerPoints; rettet i indlægget };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/11-07 23:07 
Major Nelson skriver at Xbox Originals IKKE får achievements.

Men hvis alle spillene er på B.C. listen, hvorfor så hente dem i dette nye format?
Er der en PAL version af Psychonauts?

Og hvornår kan man hente Carcassone gratis?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ElgenElgenSkrevet 14/11-07 23:09 
SeventhSun>
Og hvornår kan man hente Carcassone gratis?

Fra kl. 5:00 i morgen tidlig.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 14/11-07 23:11 
SeventhSun>
Major Nelson skriver at Xbox Originals IKKE får achievements.

Rushed.

Nå, men står der noget om, hvordan system link kommer til at fungere (svært at regne ud, hvad jeg håber på her)?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 14/11-07 23:46, rettet 14/11-07 23:49 
SeventhSun>
Men hvis alle spillene er på B.C. listen, hvorfor så hente dem i dette nye format?

Bare en anden måde at distribuere spillene på og skabe mersalg.
Har man allerede spillene liggende, køber man dem selvfølgeligt ikke igen.


SeventhSun>
Er der en PAL version af Psychonauts?

Ja da ;)

Joystiq har også lidt info
BeanoBeanoSkrevet 14/11-07 23:51 
Wehner>
Nå, men står der noget om, hvordan system link kommer til at fungere (svært at regne ud, hvad jeg håber på her)?

På samme måde som originalen gjorde med LAN og Live understøttelse ;)
WehnerWehnerSkrevet 15/11-07 00:06 
Det begynder at lyde som et temmelig uambitiøst projekt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 15/11-07 00:13 
Jeg køber Halo: CE under alle omstændigheder :)

Men det er ærgeligt der ikke er achivements, og jeg håbede lige som mange andre, på at der var online play.
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/11-07 19:15 
Jeg snupper også Halo :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 15/11-07 19:20 
Har I ikke allerede Halo liggende inde i skabet ? ;)
jaesjaesSkrevet 15/11-07 19:26 
Et til mandag, et til tirsdag, et til onsdag, et til efter sex etc. :)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 16/11-07 00:19 
Elgen>
Nogen der kender til et sted på nettet (ikke gennem DashBoard), hvor man kan købe 'prepaid' MSPoints og få tilsendt koden via email?

Jeg lytter gerne med på et svar på dette...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ElgenElgenSkrevet 16/11-07 07:12 
Har andetsteds fået af vide at, at MSPoints vist (i modsætning til prepaid Gold) er regionslåst; så det skal være et EU-site hvis det er.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JAAJAASkrevet 16/11-07 13:12 
Jeg kan gå ind i enhver EB og få et Halo med disk og æske og det hele til 79,-. Det samme prisleje gælder mange andre Xbox spil, så det her tiltag har da yderst begrænset interesse for mig.
enfenenfenSkrevet 16/11-07 14:08 
Helt enig med JAA.

Prisen er på ingen måde attraktiv over Live. Man får hurtigt fyldt sin 20 GB op, og man mangler manual m.m. Samtidigt kan man ikke videresælge senere.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 16/11-07 14:32 
Ja det er soleklart. Achievements og andre ting såsom Live i stedet for splitscreen/system link ville være det mindste at forlange.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/11-07 17:48 
Elgen>
Har andetsteds fået af vide at, at MSPoints vist (i modsætning til prepaid Gold) er regionslåst; så det skal være et EU-site hvis det er.

Jeg bruger hovedsageligt min US account så det må meget gerne fra et US site. Nogen, der kender til sådan et?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig