X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
CoreCoreSkrevet 23/10-07 15:32, rettet 23/10-07 15:34 
Og selve multiplayerdelen rummer så meget mere - selv offline.

EDIT: Og ja, der er også online multiplayer.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 23/10-07 15:36 
Core>
Der er da masser af fornyelse. Også selvom det er svært at forestille sig, hvad det lige er I forventer der skal kunne fornyes, uden at der leveres et trommesæt med i pakken.

Har ikke prøvet demoen (har ikke en 360 guitar) - men grund gameplayet i 2'eren var jo tæt på perfekt og ville være synd hvis de begyndte at eksperiementere for meget med singleplayer delen og smidt ligegyldige gimmicks med. Vejen frem for GH (og RB) er multiplayer modes, community og DLC - det lyder til at blive indfriet med 3'eren ;)
ComradeComradeSkrevet 23/10-07 15:40 
Jeg synes dog ikke det er nok til en ny fuldpris titel - 499,- for nye sange og et par ekstra features. :-/
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 23/10-07 15:44, rettet 23/10-07 15:46 
Det indeholder 70 nye sange (mange af dem originale numre) samt nye gameplay modes så det syntes jeg er fair nok.
WehnerWehnerSkrevet 23/10-07 15:46 
Helt bestemt.

Core, er der også online co-op?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 23/10-07 15:47 
Prisen på de sang pakker til 2'eren taget i betragtning er det vel fair nok ;-)

Anyways man skal jo nok have det alligevel, det skal bare findes billigere på nettet :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
WehnerWehnerSkrevet 23/10-07 15:49 
Men det skal alle spil jo...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 23/10-07 15:50, rettet 23/10-07 15:52 
NFS Pro Street demo.

Ja det skal de da ! Helst parallelimporteret fra en unavngivet bananrepublik :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CoreCoreSkrevet 23/10-07 15:52, rettet 23/10-07 15:52 
Jep, online co-op også ;)

Single-player-delen er rigtig nok stort set den samme, bare lidt flottere, og nu med stage-divers ;)

Men dertil kommer de eksklusive nyskrevne tracks/bossfights med Slash og Tom Morello.

Og versus-delen er blevet krydret med utallige rigtig harske power-ups man kan kaste i hovedet på hinanden, hvilke bl.a. indebærer låste notes der skal tappes fri, andre der skal tæskes fri på whammy-baren og notes der pludselig er spejlvendte.

Og, som nævnt rigtig mange nye numre, og rigtig mange fede af slagsen endda, og trådløse guitars oveni.

Jeg syntes bestemt at det er en berettiget 3'er.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ComradeComradeSkrevet 23/10-07 15:57 
Jeg er også bare bitter over at have en wired guitar!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dpldplSkrevet 23/10-07 16:37 
Beano>
Vejen frem for GH (og RB) er multiplayer modes, community og DLC - det lyder til at blive indfriet med 3'eren ;)

Hmm derfor rock band lyder feder for mig. Nye tour mode(synd kun er offline lige nu), DLC lyder bedre og community.

Personlig synes jeg nu godt om GH3 demo. Især hammer-on og pull-off, men det måske fordi jeg var dårlig til dem i GH2. :P
Skal så siges den skod ide med power-ups i en online guitar kamp(eller imod bosser som slash). Er nok den dummest ide jeg har set til GH3.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CoreCoreSkrevet 23/10-07 16:54, rettet 23/10-07 16:55 
Power-ups er jo kun med som én af versus-funktionerne, de gamle face-offs/pro-face-offs er der stadig. Om bosskampene er med power-ups ved jeg ikke, men det håber jeg da ikke at de er, det syntes jeg også ville være noget tis.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
enfenenfenSkrevet 23/10-07 16:58 
Efter at have spillet GH3 demoen med normal 360 controller, er jeg blevet hooked på spillet, og det kommer da uden tvivl hjem på adressen :)

Sig dav til den nye Slash :)
What is the Matrix?
dpldplSkrevet 23/10-07 17:06, rettet 23/10-07 17:06 
Der blevet uploadet tons a GH3 videoer på youtube (en person der fik spillet tidligt)

Se den her video, om omkring 1:40 kommer den først powerup enda til bossen.(kommer en del flere til begge, kort efter)

Og så her er en mere med slash, hvor powerups kommer meget tidligt.
http://uk.youtube.com/watch?v=5oiu3iGglL0

GH3 The Devil Went Down To Georgia
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 23/10-07 17:15 
Gameplay video fra Mutant Storm Empires (der som sagt kommer i næste uge).

Mums!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/10-07 18:09, rettet 23/10-07 18:09 
Kan det her passe? Jeg synes da ikke jeg har læst noget om at Disturbed skulle være med i GH3.

Jeg blir i hvert fald glad hvis det passer :)

Stricken performed by Disturbed
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 23/10-07 19:08 
Mutant storm ser bare for fedt ud :-)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 23/10-07 21:58 
Comrade>
NFS Pro Street demo.

Rart at se NFS serien er på rette spor teknisk efter 2-3 frygtelige spil - det ser ganske nydelig ud og god framerate.
Men damn... må da håbe styringen og fysikken kommer på plads i det endelige spil.
SumezSumezSkrevet 24/10-07 09:08 
Comrade>
Er godt nok også skuffet over GHIII demoen .. Sangene i demoen er da okay, men der er absolut intet nyt at hente i det spil.

Hvilke sange er i demoen? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 24/10-07 09:10 
Jeg kan ikke helt se hvad det er i forventer med GH3. Det handler jo bare om at spille guitar. De skal jo også passe på med at proppe for meget nyt gameplay ind, så det bliver en avanceret fly simulator... Grunden til at jeg ser frem til GH3 er pga nye fede sange, og rigtig co-op... Der er ikke for meget som skal forstyre "spillepladen" hvis i spørger mig, gameplay'et er perfekt som det hele tiden har været i 2'eren.

Nej jeg har ikke spillet GH3 demo'en.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 24/10-07 10:08 
Jeg ser frem til GH3, fordi GH generelt er et sjovt spil, og jeg ikke har de tidligere spil i serien, og heller ikke ønsker at investere i dem, da 3'eren har bedre sange. Simple as that.
Gameplayet behøver de for mit vedkommende heller ikke røre ved.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/10-07 13:08 
Sumez>
Hvilke sange er i demoen? :)

"Hit Me with Your Best Shot" – Pat Benetar
"Lay Down" – Priestess
"Even Flow" – Pearl Jam
"Rock You Like a Hurricane" – Scorpions
"The Metal" - Tenacious D
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 24/10-07 14:35 
Meh >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarkosMarkosSkrevet 24/10-07 15:31 
Har måtte sande at GH ikke kan spilles med en normal controller. Det kan lige gå an på Medium, men på Hard er det helt umuligt uden guitar'en.

Glæder mig til det fulde spil og den wireless guitar. Det bliver fedt.

Sangene ser også spændende ud. Jeg er mest til sangene i GH 1, og var ikke helt oppe at køre over dem alle i 2'eren. Det ser ud til at de med 3'eren rigtigt har oppet sig.
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/10-07 16:45 
Hvorfor skal det være så noget larm? Hvad med os gamle, hvor trommehinderne er forkalkede? Jeg ser frem til Guitar Hero R & B, Guitar Hero '80s, Guitar Hero Anthems, Guitar Hero Pop Hits, Guitar Hero Kaare Norge, osv osv... Hvor om alting er, jeg kan ikke finde ud af det, så de behøver ikke anstrenge sig. Men de så mærkelige ud i hovedet da jeg brokkede mig over larmen i deres fine spil på X06 :)
fumfumSkrevet 24/10-07 16:49 
Nisse!
Næh, problemet med GH er, at det ikke er hårdt nok.
Hvor er alle DIO sangene?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 16:51 
og hvor er Morbid Angel, Death, Suffocation og Slipknot sangene? :-{
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
jaesjaesSkrevet 24/10-07 16:56 
fum>
Hvor er alle DIO sangene?

I Tim Schafers spil :)
jaesjaesSkrevet 24/10-07 16:59 
Arrh, fanget lige midt imellem Kaare Norge og dræbermetal. Hvilken surrealistisk måde at dø på. Er der slet ingen, som hører musik mere? ;)
dpldplSkrevet 24/10-07 17:01, rettet 24/10-07 17:04 
Azalon>
Slipknot sangene? :-{

Det lort er sgu allerede i Gh3. Fik mig næsten til at droppe spillet :p (heldigvis var det en af de nyer. de kan overleves ><)

EDIT: men både Gh og RB ser ud til at være ligeglad med bedste metal genre der er ,speed/power metal. Want my damn sonata arctica, helloween, stratovarius, blind guardian, hammerfall and so on (dragonforce er den dårlige ende af den genre ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 17:17 
dpl>
Det lort er sgu allerede i Gh3.

Cool, så det også lige i Songlist Preview pt 3, nice nok.

dpl>
Fik mig næsten til at droppe spillet :p

Du må da være helt ude i hampen.... Damn så er der mange numre jeg ku droppe GH2 pga. .... Fuckin My Chemical Romance, hold da fest en omgang lort.

dpl>
men både Gh og RB ser ud til at være ligeglad med bedste metal genre der er ,speed/power metal. Want my damn sonata arctica, helloween, stratovarius, blind guardian, hammerfall and so on (dragonforce er den dårlige ende af den genre ><)

Lidt Blind Guardian ville da være kærkomment :-) og gerne fra "Nightfall.." :-D ... Lidt progressivt ville i hvert fald ikke være dårligt, eksempelvis Dream Theater er da klasse materiale, der kunne man nemt finde de første 10 numre at inkludere i GH serien.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/10-07 17:30, rettet 24/10-07 17:31 
Azalon>
Fuckin My Chemical Romance, hold da fest en omgang lort.


Hov hov, nu bliver vi personlige! (og temmelig OT!) ;-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 17:43 
Ja, det var bestemt min personlige smag der skinnede igennem der, det er vel tilladt?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CoreCoreSkrevet 24/10-07 18:18 
Jeg vil også være med, jeg har dog fortsat den her...

Der hvor Guitar Hero-snakken egentlig hører hjemme
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/10-07 00:24 
Azalon>
Ja, det var bestemt min personlige smag der skinnede igennem der, det er vel tilladt?

Personligt er jeg ikke for tilsvining af ting, der ikke falder i ens smag. Jeg kan godt lide MCR men sviner derfor ikke bands jeg ikke kan lide til.
En helt anden ting er at denne tråd hedder "Nyt på Xbox Live" og ikke battle of the bands... :-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/10-07 10:16, rettet 25/10-07 10:53 
dynamitedavo>
Personligt er jeg ikke for tilsvining af ting, der ikke falder i ens smag...

okay, det er OT, holder det kort.
Ytringsfriheden giver mig lov til at synes hvad jeg vil, og så længe det ikke er direkte rettet mod medlemmer på dette forum, eller andre personer, finder jeg ingen grund til at holde mig tilbage.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 25/10-07 11:04, rettet 25/10-07 11:05 
Jeg synes (big surprise) også er det er helt i orden at udtalele sig negativt ting, på baggrund af personlig smag. Jeg mener, at det er en subjektiv holdning og en smagssag burde jo være temmelig indforstået, så jeg synes ikke der er behov for at deklarere det hver eneste gang man udtaler sig om den slags. Selvom det måske er god kotume. :)

Bare så længe man ikke antaster nogen direkte, eller påstår de har dårlig smag (det kan måske indirekte udredes af udtalen, men sådan er det jo altid. :) Jeg er VANT til at folk ikke kan lide "min" musik)

Forklarende billede
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/10-07 15:15 
For lige at runde den af så mener jeg naturligvis også at man skal kunne sige sin mening - for det er vel meningen med et forum som dette? :-)

Men hvis man kritiserer ting mener jeg selvfølgelig det skal gøres på en ordenligt måde og ikke på den barnagtige og utroligt primitive måde, som vi fik eksempel på tidligere ("Fucking My Chemical Romance, sikke en omgang lort"). Den slags hører hjemme på Arto og ikke her...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 26/10-07 08:51 
Vi kan i hvert fald blive enige om at My Chemical Romance hører hjemme på Arto :P

Nej, jeg er enig, man skal selvfølgelig styre sit sprogbrug, og sørge for at formulere sig ordenligt, så man ikke fremstår provokerende og agressiv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/10-07 10:53 
For lige at gå on-topic igen, så kom der to(?) spil på Live Arcade denne uge: Exit! og Battlestar Galactica

Begge er dog elendige, så de kan godt gå i glemmebogen med det samme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/10-07 11:31 
Exit - elendig!!?? Du skulle skamme dig!! Det er da genialt!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MarkosMarkosSkrevet 26/10-07 11:56 
Jeg blev træt af Exit efter alle trænings missionerne. Et alt for omstændigt spil, IMO. Så hellere smide penge efter E 4. Der kan man rigtigt sidde og chille.
SumezSumezSkrevet 26/10-07 14:26, rettet 26/10-07 14:26 
PalleJensen>
Exit - elendig!!?? Du skulle skamme dig!! Det er da genialt!

Der er vi så åbenbart meget forskellige. :)
Jeg var ret positiv, da jeg så det først. Den grafiske stil virker også rigtig fed ved første øjekast, men det virker som om at der ikke har været nogen kommunikation mellem den designer, der har udtænkt konceptet, og de programmører/animatorer, der har udført det i praksis, så det er drejet 180 grader fra cool til kikset, og er endt som noget der ligner malplaceret clipart fra MS Word.

Selve gameplayet er bare gennemført trægt, og det virker som et kæmpe arbejde bare at komme over to trin, og kravle ned ad et reb.
Jeg kan ikke helt gennemskue hvad selve konceptet i spillet er. Jo, man skal redde folk og finde vej hen til udgangen. Men de virker nærmest som hårdt arbejde, man burde få betaling for at udfyre, snarere end et spil man nyder at kæmpe igennem. Kikset, kikset...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/10-07 14:29 
Jeg henter din frakke....

;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 26/10-07 14:59 
Jeg skammer mig faktisk over ikke at have set ironien i dit indlæg før nu.

Som sidste udvej vælger jeg at skyde skylden på Markos, hvis indlæg jeg så før dit. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/10-07 15:07 
Må støtte Palle her - kan ikke se at Exit er elendigt.

Men det kommer nok meget an på hvad man forventer af spillet. Det er jo et puzzle spil og ikke platformer eller action som det måske kan ligne ved første øjekast ;)
HankyHankySkrevet 27/10-07 12:10 
Scene It? LCA Demo

Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,SUGGESTIVE THEMES,USE OF ALCOHOL,USE OF TOBACCO,VIOLENCE] From the makers of the DVD-based board game comes Scene It? Lights, Camera, Action.

Size: 619.00 MB
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/10-07 17:43 
Hvordan er det lige man spille Scene It uden de buzzere??
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KamekKamekSkrevet 27/10-07 17:50 
Med joypaddet ;-)

Ganske underholdende - kunne godt finde på at investere i det.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SephirothSephirothSkrevet 27/10-07 17:51 
Lækkert, at Microsoft kommer med et frisk pust i form af et quiz-spil med tilhørende buzzers.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig