X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/07-07 13:05 
PalleJensen>
Sensible World Of Soccer kommer 29. august til 800 credits.


Weee fødselsdagsgave =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 07/07-07 13:14 
Nogen der har fundet en Amiga->USB/360 controller-converter?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 23:03, rettet 07/07-07 23:03 
Et Bungieday tema + billeder kan hentes, men vist kun i dag, så man skal skynde sig, hvis man vil have det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 10/07-07 13:42 
Devil May Cry 4 Gamer pictures, Theme and Trailer (HD)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 10/07-07 13:54 
RJK>
Nogen der har fundet en Amiga->USB/360 controller-converter?

Der er vel ikke andet og gøre end at splitte et billig Xbox 360 joypaad ad og koble et Amiga joystick til der.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 14:07 
Hvordan skulle det kunne virke?
RJKRJKSkrevet 10/07-07 14:21 
Med loddetin :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 14:25 
Men et Amiga joystick bruger vel ikke USB som Xbox 360 controlleren ?
RJKRJKSkrevet 10/07-07 14:42, rettet 10/07-07 14:42 
Næeh, det er jo derfor man skal splitte 360 controlleren ad, og bruge elektronikken fra denne. Og derfor de skal lave en converter, for det er relativt besværligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 14:45 
Ja det vil jeg også mene ;)
happyEDhappyEDSkrevet 10/07-07 14:50, rettet 10/07-07 14:51 
Det tager ikke mange minutter at lodde et amiga joystick til en xbox controller.
Har også gjordt det til pc joystick. Så jeg kan spille swos med det på pc.

Og her foresten video af spillet på live.
http://www.youtube.com/watch?v=jMXvcDXFOAc&mode=related&search=

Er ikke så vil med den nye grafik. Håber det er helt op til en selv om det er gamle eller ny grafik man spiler med.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 10/07-07 14:58 
Måske er Xbox-controller-printet til at lodde på. Det har jeg ikke prøvet. Men de fleste controllere jeg har rørt, er besværlige at gøre det med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 15:06 
Måske en kætterisk udtalelse, men er Amiga joysticks egentligt værd at spille med i 2007 sammenlignet med en Xbox 360 controller?

Og mon ikke de har justeret Sensible Soccer til at styre fint med analog stick?
happyEDhappyEDSkrevet 10/07-07 15:08, rettet 10/07-07 15:08 
Tja Jeg har gjort det med PS2 og Gameboy. Begge gange virkede det fint. Men ja det er ikke bruger venlig.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 15:15 
Ok :)
happyEDhappyEDSkrevet 10/07-07 15:23, rettet 10/07-07 15:24 
Amiga joysticks er klart meget bedre at spille med specielt hvis man er vant til det.
Jeg har prøvet at spille med PS2 joystick.

Mit første svar var ikke til styringen, men om hvordan det var at modde.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dpldplSkrevet 11/07-07 07:24 
ACE COMBAt demo, Blue dragon demo og tons af andet ting (trailers)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/07-07 08:33 
Golden Axe på XBLA
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 12:00 
Mængder af ting. Det er slet ikke til at liste dem alle...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 11/07-07 12:23, rettet 11/07-07 12:24 
Beano>
Måske en kætterisk udtalelse, men er Amiga joysticks egentligt værd at spille med i 2007 sammenlignet med en Xbox 360 controller?

Personligt kan jeg ikke skrue bolden optimalt i hverken Sensible Soccer eller Speedball 2, hvis jeg ikke har joystick med indbygget knap, som kan styres af højre hånd. Det kan sikkert optrænes på en normal controller, men jeg bliver så meget ringere af det, at det ikke er sjovt ;)

Derudover tjener det vist intet formål.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 12:50 
Ace Combat demoen er slet ikke dårlig! Faktisk ligeså sjov at spille som de PS2 udgaver jeg har prøvet. Ser ud til at jeg skal ha' det.

Golden Axe trial er tidsbegrænset, så hvis man er hurtig nok, så kan man sikkert gennemføre spillet uden at betale for det. Min kammerat gennemførte den fulde version, imens vi sad og snakkede over Live - det tog ikke lang tid.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 11/07-07 14:13 
Jeg skal lige have bekræftet. Det er arcadeversionen af Golden Axe de har sendt ud og ikke bare en emulering af Genesis versionen, ikke?.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 11/07-07 14:47, rettet 11/07-07 16:04 
Jeg håber det er arcade versionen! Måske man lige skulle se lidt på Live. Det er Lang tid siden jeg har været der.

Edit:

Det er arcade versionen af Golden Axe. SUPER! Så mangler vi bare Revenge of Death Adder.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 11/07-07 16:06 
Rooney>
Golden Axe trial er tidsbegrænset, så hvis man er hurtig nok, så kan man sikkert gennemføre spillet uden at betale for det. Min kammerat gennemførte den fulde version, imens vi sad og snakkede over Live - det tog ikke lang tid.


Det kan man ikke trial versionen sluttede lige efter den d. 3 Boss.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 11/07-07 16:17 
neros>
Så mangler vi bare Revenge of Death Adder.

Ja meget - det ville godt nok have været noget mere interessant at få end Golden Axe for jeg ved ikke hvilken gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 12/07-07 10:23 
Er der andre, der har fået hentet Blue Dragon demoen? Spillet ser fantastisk ud på mit nye TV!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/07-07 10:28 
Sonic the Hedgehog på XBLA
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 10:30 
Sephiroth>
Er der andre, der har fået hentet Blue Dragon demoen?

Prøvede i går, men efter 4 timer og 25% hentet gav jeg op :(
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 10:43, rettet 12/07-07 10:43 
Sephiroth>
Er der andre, der har fået hentet Blue Dragon demoen? Spillet ser fantastisk ud på mit nye TV!

Har også hentet. Det er et meget smukt spil, selv om jeg personligt bedre synes om stilen i Lost Odyssey.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/07-07 10:51 
Sephiroth>
Er der andre, der har fået hentet Blue Dragon demoen? Spillet ser fantastisk ud på mit nye TV!

Ja, det ser rigtigt lækkert ud. Det er dog ikke lige min type spil.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 12/07-07 10:53 
Jeg snupper begge spil, men er da personligt også mere interesseret i Lost Odyssey.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 12/07-07 10:54, rettet 12/07-07 10:54 
Kan både Blue Dragon og Lost Odyssey hentes på en EU account, og er de spilbare? Måske man skulle skippe træning i dag...

PalleJensen>
Sonic the Hedgehog på XBLA

Hvilket Sonic er der tale om?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 10:56 
Det Sonic jeg hentede igår, var næsten uspilleligt. Så det må være et af de første i serien.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SephirothSephirothSkrevet 12/07-07 10:57 
Kun Blue Dragon er tilgængelig som demo, mens der er frigivet en trailer af Lost Odyssey (hent Mass Effect traileren, mens du er i gang).
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 10:58, rettet 12/07-07 11:18 
Ja, Mass Effect ser lækkert ud. Kan stadig ikke komme mig over, hvor mange(store) rollespil MS har i de nærmeste måneder :)

Rooney>
Det Sonic jeg hentede igår, var næsten uspilleligt.

Huh?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KLTKLTSkrevet 12/07-07 16:15 
Rooney>
Det Sonic jeg hentede igår, var næsten uspilleligt. Så det må være et af de første i serien.


Så må det være en virkelig dårlig XBLA konvertering, for de oprindelige første spil i Sonic serien har aldrig været 'uspillelige', de er tværtimod efter min mening nogle af de bedste platform spil gennem tiderne.
Så tvivler meget på den kommentar du kom med der.
9/11 Was An Inside Job
dRxLdRxLSkrevet 12/07-07 17:07 
Der er tale om Sonic1. Jeg sad faktisk og tænkte på hvor meget bedre 2'eren er mens jeg pryglede igennem første bane.

Det vigtigste for mig ved udgivelsen af Sonic til Live Arcade er det underforståede løfte om flere titler.
Achievements og online leaderboards vil kunne gøre nogle af min ungdoms klassikere ekstra spilbare.

Med andre ord vil jeg meget gerne se Sonic2 snart =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 18:16 
Jeg synes bare at det Sonic der ligger på Marketplace er elendigt. Det gik ud på at løbe og hoppe. Løbe særligt langt kunne man ikke, for man skulle åbenbart kende banen på forhånd og vide hvornår man skulle hoppe. Så det blev noget stop & go agtigt bras, uden det hurtige tempo jeg forbinder med Sonic - og som det var på den DS udgave jeg havde for noget tid siden.

Nogle gamle spil bør bare ikke "genoplives", I guess.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 19:01, rettet 12/07-07 19:12 
KLT>
Så må det være en virkelig dårlig XBLA konvertering

Det er det ikke bedømt på trail versionen. En lille smule blurry, men ellers fint konveteret. Og jeg synes faktisk, at det føles tidsløst. Nøjagtig ligeså sjovt som det altid har været.

Der er forresten kommet masser af ting igen på markedspladsen. Orker ikke at liste det hele, men der var bla en Stuntman demo, Assassin's Creed trailer og Microsofts pressekonference.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/07-07 21:45 
Så lister jeg gerne lidt af det:

The Bourne Conspiracy trailer
The Bourne Conspiracy behind the scenes
Assassins Creed trailer
Eternal Sonata trailer
Frontlines: Fuel of War trailer
Bee Movie trailer
Army of Two trailer
Two Worlds trailer
NCAA 08 trailer
Blacksite trailer
Microsoft pressekonference
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 21:50 
Eternal Sonata ser flot ud. Det samme kan ikke siges om Two Worlds. Hvad går der lige galt for det spil? Det ser ringere og ringere ud, hver gang de viser noget nyt fra det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 12/07-07 21:57 
dRxL>
Der er tale om Sonic1. Jeg sad faktisk og tænkte på hvor meget bedre 2'eren er mens jeg pryglede igennem første bane.

Går ud fra at vi snakker MegaDrive 1'eren (som også er ude på Wii VC)
Lidt overraskende så mange, der åbenbart ikke har spillet det før. :) Det er temmelig anderledes end de andre Sonic spil, og mere klassisk platform, men stadig sjovt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 12/07-07 22:23 
Jeg kan ikke finde Lost Odyssey eller Eternal Sonata trailerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 22:33, rettet 12/07-07 22:35 
Du skal ind under Game Videos(eller trailers) og derinde vælge E3 folderen.

De har lagt de fleste videoer af E3 tingene ind under den folder. Ligeledes ligger der også E3 foldere i de andre downloadkategorier.

MS bør nok snart overveje, at indrette markedspladsen på en anden måde. Det er et stykke tid siden, de annoncerede, at der var over 7000 ting at hente på den og det gør det altså lidt uoverskueligt nogengange.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/07-07 22:34, rettet 12/07-07 22:34 
De ligger inde under Game videos/new arrivals/E3

EDIT: Too slow... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/07-07 22:35 
Rooney>
Jeg synes bare at det Sonic der ligger på Marketplace er elendigt. Det gik ud på at løbe og hoppe. Løbe særligt langt kunne man ikke, for man skulle åbenbart kende banen på forhånd og vide hvornår man skulle hoppe. Så det blev noget stop & go agtigt bras, uden det hurtige tempo jeg forbinder med Sonic - og som det var på den DS udgave jeg havde for noget tid siden.

Nogle gamle spil bør bare ikke "genoplives", I guess.


Hvordan kan du sige det? Det gør ondt. Jeg elsker det spil ;-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 22:49, rettet 13/07-07 00:44 
dRxL>
Med andre ord vil jeg meget gerne se Sonic2 snart =)

Jeg vil have Shinobi. Og gerne mere end et. De kan bare starte ved det første og så køre fremad. Den serie kan man ikke få nok af. Selv Saturn versionen vil blive hilst velkommen.

Ok, måske der skal køres uden om Cyber Shinobi og enkelte andre. Men i store træk, så giv os Shinobi serien, Sega.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 13/07-07 00:11 
Bare så Sumez ikke skal blive bekræftet i at jeg er totalt ignorant: Jeg har spillet rigeligt af Sonic1 på megadriven.

Bede-x: Jeg kan for min skyld godt nøjes med det helt fantastiske (personlig top 3 på megadrive) Shinobi III.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/07-07 00:51 
Born2Play>
Hvordan kan du sige det? Det gør ondt. Jeg elsker det spil ;-(

Fordi han er en hat der ikke har sat sig ind i spillet? Sonic 1 er lidt anderledes end de andre klassiske i serien. Det ses mest ved farten og den noget anderledes bane opbygning. Spillet er dog stadig genialt, og et af dem jeg har gennemført flest gange.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 13/07-07 01:04 
Så vil jeg sgu hellere spille Xevious.

Se, dét er sjovt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig