X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 10:15 
HD DVD opdatering til 360'eren i morgen... jo en ren gavebod ;)

Here's what the HD DVD audio update will include on May 15th:
* Fix DD being stuck in "Night Mode" which is essentially Dynamic Range Compression leading to the sound sounding very flat
* Option to output ALL HD DVD audio as DTS 1.5Mbps (list includes DD+, TrueHD, DTS, and any other audio option offered on HD DVD discs I may have missed)
* Option to output ALL HD DVD audio as DD 640Kbps, (which it currently does, but will be fixed from the Night Mode bug), list includes DD+, TrueHD, DTS, and any other audio option offered on HD DVD discs that I may have missed.
* Option to output ALL HD DVD audio as WMAPro (768Kbps I think), (list includes DD+, TrueHD, DTS, and any other audio option offered on HD DVD discs I may have missed) for those receivers that support WMA.
* Option to enable/disable Night Mode (with the default set to off)
* Fix a number of disc incompatibilities (including DVD Essentials) as well as a number of Lip Sync issues.


"Xbox 360 HD DVD Player Update Tomorrow"
lightyear dklightyear dkSkrevet 15/05-07 10:26 
Jo tak Seventh og Beano :^)

Har allerede købe superbomberman men ikke modtaget endnu.

Bomberman 93 skal da købes tak for det.

Hddvd updaten har jeg set frem til, nederen at ha en Digital Video Essentials HD dvd som man ikke kan bruge, når nu man gerne vil opsætte sit Hd tv sådan nogenlunde.
are you CHICKEN?
jaesjaesSkrevet 15/05-07 12:30 
PalleJensen>
EDIT: Screenshots link tilføjet: http://www.xboxyde.com/news_4337_en.html

Der er også en video på det link (måske kommet på siden du postede), som man må se, hvis man synes screens er flotte. Super animation.
KamekKamekSkrevet 15/05-07 12:54 
Pieyanthikos>
"Aegis Wing" will be available for download in North America only.

Tror ikke vi får det til free download, desværre :(



Nu er jeg ikke sikker men jeg ved da at det stadig er muligt at hente gratis ting ned med en US konto (trailers, demoer osv.) - hvis Aegis Wing er gratis burde det ikke være et problem at hente det ned.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 15/05-07 13:21 
SeventhSun>
Var SNES udgaven ikke også kommet på VC?... eller var det kun Bomberman 93?

Begge dele findes på VC. Begge to af de bedste Bombermanspil overhovedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 13:55 
jaes>
Der er også en video på det link (måske kommet på siden du postede), som man må se, hvis man synes screens er flotte. Super animation.

Ja wow... damn der er mange potentielt fede titler på vej til XBLA :)
JloweJloweSkrevet 15/05-07 20:16 
Beano>
HD DVD opdatering til 360'eren i morgen... jo en ren gavebod ;)

Here's what the HD DVD audio update will include on May 15th:
* Fix DD being stuck in "Night Mode" which is essentially Dynamic Range Compression leading to the sound sounding very flat
* Option to output ALL HD DVD audio as DTS 1.5Mbps (list includes DD+, TrueHD, DTS, and any other audio option offered on HD DVD discs I may have missed)
* Option to output ALL HD DVD audio as DD 640Kbps, (which it currently does, but will be fixed from the Night Mode bug), list includes DD+, TrueHD, DTS, and any other audio option offered on HD DVD discs that I may have missed.
* Option to output ALL HD DVD audio as WMAPro (768Kbps I think), (list includes DD+, TrueHD, DTS, and any other audio option offered on HD DVD discs I may have missed) for those receivers that support WMA.
* Option to enable/disable Night Mode (with the default set to off)
* Fix a number of disc incompatibilities (including DVD Essentials) as well as a number of Lip Sync issues.


JUHUUU, den har jeg ventet på siden jeg smed den første HD DVD i maskinen. Så er det bare spændende om den der sørgelige <thud> lyd forsvinder ved eksplosionerne og våbene og vi får nogen ordentlige brag i King Kong og MI:3
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 20:53, rettet 15/05-07 20:53 
To nye demoer er oppe nu:
Pirates of the Caribbean: At World's End (flot lavet!)
Viva Piñata

"Pirates and Piñatas on Live"
ComradeComradeSkrevet 15/05-07 21:01 
Der er godt nok gang i Xbox Live for tiden. Siden updaten har jeg det også helt godt med bare at lade den stå og downloade, når den ikke bruger så meget strøm!
Det giver da lidt til "spar et ton" kontoen ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dpldplSkrevet 15/05-07 21:07 
Men viva pinata demo kan bares ikke fåes med DK account :/

Endelig udgiver de en demo med gameplay til spillet, også skal jeg vente eller lave et andet account. :@
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 21:10 
dpl>
Men viva pinata demo kan bares ikke fåes med DK account :/

Åh sorry... bemærkede jeg ikke lige :(
dpldplSkrevet 15/05-07 21:14, rettet 15/05-07 21:16 
Står heller ikke på den side du linker til ;)

(brugte majornelsons side)
EDIT: også tjekket på efter på live selv. (for at være sikker)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SephirothSephirothSkrevet 15/05-07 21:16, rettet 15/05-07 21:17 
Pirates er faktisk overraskende flot af et licenseret multiplatformsspil at være. Det kunne blive én af de bedre film-til-spil titler.

Og ja, der er virkelig gang i Live for tiden - who needs E3 now? (mig...!)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
McBrainMcBrainSkrevet 15/05-07 21:30 
Comrade>
Der er godt nok gang i Xbox Live for tiden. Siden updaten har jeg det også helt godt med bare at lade den stå og downloade, når den ikke bruger så meget strøm!
Det giver da lidt til "spar et ton" kontoen ;-)

Hvor dælen er det lige man gør det?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 21:36 
Efter den nye update kan du får den til at gå i low-power mode og færdiggøre downloads når man slukker maskinen.
Kan ikke huske hvad de har kaldt den option, men du kan finde det i Settings.
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-07 01:20 
Til dem der lige har fået lavet japanske accounts:

Demo: Tenchu Z
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-07 10:43 
Red vs Blue Halo 3 Beta PSA (HD)
Name: PSA: Halo 3 Beta Video HD
Price: Free
Availability: Gold members in all Xbox Live regions
Dash Details: A hilarious introduction to the Halo 3 multiplayer Beta. All you can eat shrimp not included.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SephirothSephirothSkrevet 16/05-07 11:11 
Har Tenchu ikke været oppe før?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-07 11:18, rettet 16/05-07 11:18 
Måske. Major Nelson postede i går, at demoen var oppe:

http://www.majornelson.com/archive/2007/05/15/demo-tenchu-z.aspx

Kunne det være en anden demo?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/05-07 11:51 
Det var, så vidt jeg husker, blot en trailer.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-07 12:11, rettet 16/05-07 12:12 
Ok.

Arcade: Aegis Wing(gratis - US accounts only)

En ret ringe shooter. Måske man kan få lidt ud af det i coop, men der var så få udslag på spændingskurven, at jeg stoppede spillet før det sluttede.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/05-07 01:07, rettet 17/05-07 01:08 
Arcade: Solitro Solitaire.

Man kan godt få en lille smule underholdning ud af Aegis Wing i coop. Hæver man sværhedsgraden sker der også lidt mere. Det er bare ikke nok til at spillet bliver rigtigt spændende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KamekKamekSkrevet 21/05-07 21:21 
Ugens XBLA-spil:

Xevious

Rush'n Attack

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SephirothSephirothSkrevet 23/05-07 11:20 
Colin McRae: DIRT demo i morgen, torsdag.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/05-07 12:47 
ooh, sweet!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 23/05-07 13:08 
Hvor nice :-)
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 23/05-07 13:29 
Trailer: MotoGP 2007
Arcade: Xevious
Arcade: Rush'n Attack
Pirates Of The Caribbean: At World’s End Game Trailer(US only).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 23/05-07 15:51, rettet 23/05-07 15:51 
Sephiroth>
Colin McRae: DIRT demo i morgen, torsdag.

Splat!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/05-07 20:44 
Shadownrun demo skulle komme d. 6. juni
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 23/05-07 21:21 
Jeg gælder mig lidt til at prøve Shadowrun, for jeg kan ikke rigtigt se, hvad MS vil med det spil. Jo, det er da fint, at man kan spille på tværs af platformene, men er det det? Er det derfor, man skal vælge Shadowrun frem for så mange andre spil i genren?

Eller har det noget mere at byde på?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 23/05-07 22:03 
Bede-x>
Jo, det er da fint, at man kan spille på tværs af platformene, men er det det?

Ja enig - jeg har også undret mig over det samme ;)

Dog spændt på at prøve demoen.
SephirothSephirothSkrevet 24/05-07 11:19 
Så er DiRT oppe! 768 MB!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KalicolaKalicolaSkrevet 24/05-07 11:38 
fortæl fortæl.. styrer det? Jeg kan slet ikke vente!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 24/05-07 11:50 
Jeg tror man selv styrer i det spil ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/05-07 12:06, rettet 24/05-07 12:06 
Bede-x>
Jeg gælder mig lidt til at prøve Shadowrun, for jeg kan ikke rigtigt se, hvad MS vil med det spil. Jo, det er da fint, at man kan spille på tværs af platformene, men er det det? Er det derfor, man skal vælge Shadowrun frem for så mange andre spil i genren?

Eller har det noget mere at byde på?


Er det ikke et gammelt RPG? Hvordan kan de finde på at lave det om til en online FPS?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 24/05-07 12:56 
Det er baseret på den verden, der er bag RPG'et. Det findes både i Pen & Paper, til MegaDrive og SNES, så vidt jeg husker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 24/05-07 20:32, rettet 24/05-07 20:32 
Hour of Victory demo på onsdag:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=76871
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 24/05-07 21:34 
Nogen der har fået hentet DIRT?

Syntes den har været sindsyg langsom at hente hele dagen og har stadig ikke fået den ned.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 24/05-07 21:46 
Fik den hentet omkring udgivelsestidspunktet, tog en halv times tid. Er virkelig tilfreds med spillet, selvom jeg normalt ikke spiller racing - grafikken er fantastisk flot, og styringen virker solid, og ikke for snørklet til en newb som mig ikke kan være med.

Overvejer helt at købe spillet sammen med et rat :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/05-07 23:03 
Beano>
Nogen der har fået hentet DIRT?

Jeps, det gik fint. Det lader dog til, at nogle vil opleve problemer med at hente demoen.

Major Nelson: If you are seeing a slow download for this, stop your download...delete the partial download and go back and start the d/l over...that SHOULD be faster.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 24/05-07 23:48 
Min stoppede på 20% i morges. Da jeg kom hjem fra arbejde, prøvede jeg forfra, hvorefter den stoppede ved 38%. Nu gider jeg ikke mere.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 08:22, rettet 25/05-07 08:22 
Har prøvet at hente den fire gange nu og haft min Xbox kørende i 4-5 timer pga. det.
Har slettet filen og startet forfra hver gang, men uden held :(
Prøver igen i eftermiddag - kan være deres servers er mindre belastet dér.
Hvorfor var det nu lige at MS kræver penge for deres "gold" service?
KalicolaKalicolaSkrevet 25/05-07 08:46 
Warning: Jeg spillede DIRT igår på jobbet, det var på pc og det var med rat. Og lad mig sige det som det er, at spille det med rat er langt fra tilfredstillende. Det virker sløset, force feedback'en vender den forkerte vej, og man kan ikke inverte den, og når man drejer, så virker det lidt som bare at trykke på en knap, den drejer meget voldsomt, og man kommer til at sidde og styre frem og tilbage konstant for at få bilen på rette spor, og nej det er ikke mig som er dårlig. Jeg har spillet spil som GTR2 og GTHD, og der virker det perfekt. Det gør det bare ikke i dirt, som om at ret styringen er kastet på i sidste øjeblik, og det mangler en masse sensitiviti settings og controlls. Jeg håber at de bruger den sidste tid på at forbedre deres rat support...

Jeg har ikke prøvet at spille det med en xbox controller, hvordan føles det?

Men bortset fra det er spillet helt fantastisk, specielt visuelt, udentvivl det flotteste bilspil til dato.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/05-07 08:51 
Beano>
Hvorfor var det nu lige at MS kræver penge for deres "gold" service?

Hmm, for at kunne give dig verdens bedste online løsning til konsoller? Det ændres der vel ikke ved, fordi nogle har svært ved at hente en enkelt demo?

Vi har jo også set, hvordan det går, når nogle udbyder gratis online løsninger og den slags vil vi helst være fri for... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 08:55, rettet 25/05-07 09:16 
Deres feature-set er bestemt solid - ikke noget der - men når man betaler for "gold" servicen, forventer jeg personligt at de kan levere varen på server siden også, jo ikke første gang dette sker. Nok om det.

EDIT: Hån fjernet
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/05-07 09:25 
Klog EDIT beslutning...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 09:27, rettet 25/05-07 09:28 
Ingen grund til at starte DEN debat op igen herinde :)
HeroldHeroldSkrevet 25/05-07 11:09 
Der kan jo sagtens ske uheld, hvis der er tryk på :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 25/05-07 11:11 
Ja så absolut - Det er trods alt mennesker, selv om det er MS ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/05-07 12:56, rettet 25/05-07 12:56 
Pieyanthikos>
Er virkelig tilfreds med spillet, selvom jeg normalt ikke spiller racing - grafikken er fantastisk flot, og styringen virker solid


Ja, jeg er også positivt overfor det. Ser rigtigt lækkert ud og kører helt flydende. Og hvor er menuerne dog LÆKRE! Splat!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig