X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 25/01-07 08:15, rettet 25/01-07 08:30 
Førstehåndsindtrykket af Crackdown er ikke specielt godt, men vent med at bedømme det, til i er steget lidt levels. Det virker rigtigt godt, når man først er blevet lidt sejere :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 25/01-07 09:13 
lad dig ikke narre af mit avatar, jeg er i virkeligheden i ganske godt humør :-)

Styrringen er tricky, og target knappen lader til at vælge at target biler frem for de 7 fjender som står lige rundt om. Det ser kedeligt ud når man kører ind i andre biler. Explosionerne ser fesne ud. Men jeg har kun spillet det hvor jeg render rundt og laver kaos, og umiddelbart virker skill systemet godt og originalt, og demoen får da også en chance mere. Første hånds indtrykket virker bare lidt kluntet syntes jeg.

Jeg havde mere sjov ud af blitz the league demoen. Lidt crappy grafik, men godt gameplay.
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 25/01-07 09:24 
Bare vent, til du har sprungt lidt rundt Matrix-style fra bygning til bygning. Grand Theft Mario bringer nemt et smil frem på læberne.

Og så vidt jeg husker, så vælger vælger target systemet, det du sigter på(eller det med blå striber, hvis du ikke sigter på noget). Så prøv at trykke på targetknappen, når sigtekornet er rødt over noget, du gerne vil logge på. Så logger den ind.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 25/01-07 09:57, rettet 25/01-07 09:58 
Jeg syntes targeting systemet i demoen er forfejlet og frustrerende.

Når man har dræbt en fjende og vil låse fast til den næste, låser systemet sig igen på den døde fjende i stedet for den der står levende lige(!) ved siden af. Skod!

Ellers virker spillet ok og et udemærket twist på GTA formularen - langt fra så kedeligt og uopfindsomt som Saint's Row.
Bede-xBede-xSkrevet 25/01-07 09:59, rettet 25/01-07 10:22 
Du skal pege på ham ved siden af(sigtekornet bliver rødt) og så trykke på targetknappen, for at låse dig på ham(som jeg husker det). Ikke dermed sagt, at det er 100% optimalt...

Enig i at spillet er mere opfindsomt end Saint's Row. Men det var vel også så generisk, som det næsten kunne være.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 25/01-07 10:35 
Mig og min faste co-op ven, gjorde i går det at vi allerførst løb rundt og samlede orbs - og skød lidt gangmembers når vi så dem. Vi nåede op på ca. 40-50 orbs hver, hvor de fleste var Agility orbs og Weapons (hedder vist noget andet i spillet). Så blev det sjovt! Når man er et OK level, så sker der ting og sager i spillet, og vi køber det på dag 1 - det ligger helt fast. Eksplosionerne fra ens granater begynder at ta' en ny dimension (læs: størrelse), og jeg kunne til sidst ta' 3 biler ud ad gangen, med én granat. Fucking awesome!

Mht. targeting systemet, så skal man vist bare vænne sig til at slippe targetknappen, når fjenden er død, og så manuelt pege på den næste fjende og så trykke på lock-on knappen igen. Jeg syntes aim systemet var lidt dårligt til at starte med - lav det dog som i Freedom Fighters; Hvor svært kan det være - men kan mærke jeg vænner mig mere og mere til det.

Handlingen af bilerne lader også lidt tilbage at ønske, men har læst mig til, at handlingen automatisk bliver bedre, når man stiger i level der også. Men i det fulde spil, håber jeg stadig at handlingen fra begyndelsen af spillet, er lidt mere responsive end i demo'en.

Men at købe - det ligger helt fast nu. Med mindre udviklerne nosser det fulde spil op, selvfølgelig.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 25/01-07 10:37 
Rooney>
Når man er et OK level, så sker der ting og sager i spillet

Jeg havde nøjagtig samme oplevelse. Spillet åbner sig i takt med at hovedkarakteren udvikler sig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 25/01-07 10:52 
Skod... jeg havde sat downloaden igang mn ikke færdig gjordt den, så næste dag startede den på 38% efter at være stoppet pga GOW så stod den på 3%. Håber jeg ¨år tid til at hente den i dag ;)

Jeg er meget intr. i hvordan co-op delen virker :)
BeanoBeanoSkrevet 25/01-07 11:09 
Bede-x>
Du skal pege på ham ved siden af(sigtekornet bliver rødt) og så trykke på targetknappen, for at låse dig på ham(som jeg husker det). Ikke dermed sagt, at det er 100% optimalt...

Nemli'... tåbeligt og frustrerende :)
Bede-xBede-xSkrevet 25/01-07 11:43 
Greaseball>
Jeg er meget intr. i hvordan co-op delen virker :)

Når man først lige har lært styringen og nogle af spillets finesser i singleplayer, er co-op rigtigt sjovt. Tror man kan lave nogle vilde speed gennemførsler i co-op - ja, og singleplayer for den sags skyld.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 25/01-07 13:57 
er der co-op split screen?
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/01-07 20:16, rettet 30/01-07 20:17 
10 nye (og nogle knap så nye) spil annonceret til Xbox Live Arcade:

3D Ultra Minigolf Adventures
From developer Wanako Games and publisher Sierra Online, gamers can putt their way through 36 fun-filled holes of manic minigolf action on wild courses ranging from the Old West to outer space and feature a bevy of crazy hazards and obstacles.

Alien Hominid HD
from The Behemoth features side-scrolling, hysterical cartoon action with a quirky twist and exclusive Xbox Live Arcade features.

Band of Bugs
from NinjaBee is a fast-paced tactical strategy game that offers gameplay deep enough to satisfy tactical genre fans and friendly enough to appeal to casual gamers. Creative gamers can even design their own levels with the built-in level editor and play them solo or over Xbox Live with friends.*

Castlevania: Symphony of the Night
from Konami is a faithful version of this legendary classic updated for Xbox Live Arcade, and features the game’s full soundtrack and memorable side-scrolling vampire-hunting action.

Catan
from developer Big Huge Games Inc. and publisher Microsoft® Games Studios, is a faithful remake of this immensely popular strategy board game.

Eets: Chowdown
from Klei Entertainment Inc. is a completely revamped version of the popular PC title of the same name. It offers new items, 120 new levels and an exclusive debut of Marsho Madness, a high-adrenaline action game where players must keep the impending evil marshmallows at bay.

LUXOR 2
from developer MumboJumbo LLC, sets a new standard for action puzzlers as players match and shoot their way through the land of ancient Egypt.

Paperboy
from developer Digital Eclipse and publisher Midway, is a classic coin-op hit, specially enhanced for Xbox Live Arcade.

Root Beer Tapper
also from developer Digital Eclipse and publisher Midway, features fast-paced reflex action as players scramble to keep thirsty patrons happy without dropping root beer mugs in the scramble to earn the biggest tips.

Worms
from developer Team 17 Software Ltd. features armies of adorable weapon-toting worms locked in tactical combat.

Billeder til et par af spillene
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
tastasSkrevet 31/01-07 10:23 
Yes! 2D udgave af Worms. Det bliver fantastisk hvis de laver en god online del :D
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
WehnerWehnerSkrevet 31/01-07 14:33 
Ghost Recon: Advanced Warrior 2-demo (campaign)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/01-07 15:25 
...men ingen nye Arcade-spil :(
nerosnerosSkrevet 31/01-07 15:29 
Ja helt ærligt der sker for lidt...?
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 31/01-07 15:42 
Der kom heller ikke nogen i sidste uge. Er de faldet helt i søvn?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/01-07 16:12 
I sidste uge kom der så det der Lumines-halløj, men for mig er det at betragte som "ekstra" og kan ikke måle sig med hele spil.
RooneyRooneySkrevet 31/01-07 16:33 
Hellere kvalitet fremfor kvantitet; IMO må de gerne holde lidt igen med arcade udgivelserne, og så putte noget lækkert op, et par gange om måneden.

Pt. vil jeg bare gerne ha' Castlevania og Worms.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/01-07 16:42 
Nu er smag og behag jo ikke det samme for alle... jeg hader Worms, men kan da godt li'... [leder efter et spil som du måske ikke kan li']... mmm...Jewel Quest. Det er godt nok længe siden der har været noget jeg absolut måtte eje på XBLA :(
nerosnerosSkrevet 31/01-07 16:43 
Rooney>

Pt. vil jeg bare gerne ha' Castlevania og Worms.


Ja og Giana Sisters, men bare genralt en helvedes masse arcade titler :-)!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 31/01-07 17:02, rettet 31/01-07 17:03 
Castlevania SotN, Mutant Storm Empires og Space Giraffe er dem, jeg ser mest frem til.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
fumfumSkrevet 31/01-07 18:50 
Ja Space Giraffen ser jeg også frem til, og det musik/shooter spil, som bizarre er ved at udvikle. Godtnok i samarbejde med EA, men for denne ene gangs skyld overlever jeg det nok.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/01-07 19:27 
King Chaos>
Det er godt nok længe siden der har været noget jeg absolut måtte eje på XBLA :(

Prøv Heavy Weapon: Atomic Tank - det er et af de sjoveste spil på XBLA - efter min mening.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 31/01-07 21:24 
neros>
Ja og Giana Sisters, men bare genralt en helvedes masse arcade titler :-)!
Giana Sisters skal du nok ikke regne med, for så er jeg sikker på at Nintendo endnu engang vil banke i bordet, som de gjorde sidst...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SephirothSephirothSkrevet 31/01-07 21:43 
NBA: Homecourt demo kommer på fredag d. 2. februar.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RooneyRooneySkrevet 31/01-07 22:15 
Kommer til at tænke på, hvordan det egentligt vil være at spille Castlevania med 360 controlleren; Den har jo ikke ligefrem det allermest præcise D-Pad i verden.

Vil spillet mon være en god oplevelse med analog pinden?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 31/01-07 22:55 
Castlevania egner sig selvfølgelig ikke til analogpinden. Man må bare håbe på, at 360 d-padded er tilstrækkeligt...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 31/01-07 23:04 
Dpaddet er jo ikke tilstrækkeligt; Det egner sig kun til våbenskift i forskellige spil - ikke til at styre et helt spil med.

Håber man kan hente en trial version af spillet, så det lige kan testes med både dpad og analogpinde.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/01-07 23:48 
Selvfølgelig kan du det - det er tilfældet med alle andre live arcade titler.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-07 09:25 
GRAW 2 Demo er oppe
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/02-07 22:21 
NBA Street Homecourt demo (510 MB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KamekKamekSkrevet 07/02-07 14:57 
Nyt XBLA-spil: Root Beer Tapper
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
RooneyRooneySkrevet 08/02-07 10:45 
Så ser det ud til at der ikke er længe til Space Giraffe.

Er det iøvrigt ikke lidt skummelt at tænke på, at noget Jeff Minter laver, at det skal godkendes hos Microsoft? Tænk hvis de ikke forstår humoren i spillet, og forkaster al koden :-O

:-)

Space Giraffe nyt
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 08/02-07 11:48 
Alle 360 spil skal godkendes af MS, på samme måde som Sony godkender PS3 spil osv.

Men det er normalt kun en teknisk kvalitetskontrol og ikke noget med indholdet ;)
ComradeComradeSkrevet 09/02-07 14:17 
Def Jam Icon demo.. Virkelig underligt spil :S
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KalicolaKalicolaSkrevet 09/02-07 14:43 
ud fra hvad jeg har set af video fra Def Jam Ikons, så har det intet at gøre med det forrige spil, hvilket er ærgeligt. Det er synd at de har lavet hele spil kamp systemet om til at man kæmpe imod environmentet :-(

Spillet ser jo ikke engang voldeligt ud, hvilket var en stor force i fight for newyork.

Skuffende.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/02-07 14:50, rettet 09/02-07 14:52 
Man kæmper ikke imod omgivelserne men man kan bruge omgivelserne til at skade modstanderen.

Omgivelserne er mere interaktive og danser i takt til musikken... ser spøjst ud :)
KalicolaKalicolaSkrevet 09/02-07 16:58 
Ja det ser rigtigt fedt ud. Men af de 20 film jeg har set, så laver figurne de samme 4 moves hele tiden, spark, slå, og kaste, ikke overdrevet mange forskellige triks... Jeg håber de har gjort meget ud af karakter systemet ligesom før, og ikke droppet det hele til fordel for dansene baner, fordi ham kudo der vil være original.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/02-07 17:55 
Ja, spillet vil næppe udfordre VF mht. nuancer og kompleksitet ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/02-07 20:28 
Comrade>
Def Jam Icon demo.. Virkelig underligt spil :S

Ja, det spiller dælme noget mystisk. Men jeg synes det er fedt at se, at en EA er begyndt at arbejde med den visuelle stil i deres spil. DefJam Icon og NBA Street Homecourt, har begge en fræk visuel stil, noget som man ikke rigtig ser for tiden, hvor alle går op i antal polygoner, FSAA, HD og HDR Lightning.

Det er (for mig) overraskende, at sådanne nye tendenser skulle komme fra EA's side.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
lightyear dklightyear dkSkrevet 09/02-07 21:42, rettet 09/02-07 21:43 
Det er også meget anderledes at man ikke skal gå efter decideret Ko, men istedet skratche musik til han bliver liggende.
are you CHICKEN?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/02-07 16:33, rettet 10/02-07 16:34 
Jeg vil ihvertfald byde det nye og spændende velkommen. Hvor innovativt det egentlig kan selvfølgelig diskuteres, men at dømme ud fra demoen ser det nye Def Jam da interessant ud.

Styringen virker dog en smule træg i det, og det irritere mig at jeg ikke kan finde ud af at sparke :s
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/02-07 21:09 
"Paperboy" er ugens spil på Xbox Live Arcade. Pris: 400 points.

- Seven stages (one for each day of the week) and 3 levels of difficulty - "Easy Street," "Middle Road" or "Hard Way"

New Xbox Live multiplayer: The standard multiplayer mode involves two player co-op play which can take place on the same console or over Xbox Live

- High scores are tracked on the Xbox Live Leaderboard

- Earn up to 12 Achievements and 200 Gamerscore points
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 17/02-07 00:00 
Så er der kommet GRAW2 Gameplay video
Name: Air Strike Trailer (480p/720p)
Price: Free
Availability: All Xbox Live regions
Dash Details: GRAW 2 gameplay video featuring the new air strike.

Name: Sniper Trailer (480p/720p)
Price: Free
Availability: All Xbox Live regions
Dash Details: GRAW 2 gameplay video featuring a brand new sniper rifle.

Name: Helicopter Ride Trailer (480p/720p)
Price: Free
Availability: All Xbox Live regions
Dash Details: GRAW 2 gameplay video featuring amazing helicopter ride and gatling gun!

Name: Squad Tactics Trailer (480p/720p)
Price: Free
Availability: All Xbox Live regions
Dash Details: GRAW 2 gameplay video featuring new advanced squad tactics.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 24/02-07 19:09 
Alien Hominid skulle komme på onsdag :)

Yay!
RooneyRooneySkrevet 24/02-07 20:40 
Det lyder sgu i orden. Jeg har osse 400 point stående, som snildt kunne bruges på det - med mindre det koster 800 point, selvfølgelig, og det gør det sikkert.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
jaesjaesSkrevet 25/02-07 13:01 
Der går rygter om, at den næste store Dashboard-opdatering neddrosler dvd-drevets hastighed, når den fulde hastighed ikke er nødvendig - altså minimerer den værste støjkilde i 360'eren (om ikke andet i de første modeller):
http://www.xbox360fanboy.com/2007/02/22/dash-update-to-quiet-loud-360-dvd-drive/

Der er også nogle rygter om, at der skulle være frigivet en mindre opdatering for nylig, der skulle gøre det samme, men kun i nogle få spil.
BeanoBeanoSkrevet 25/02-07 13:04 
Det ville da være lækkert hvis det passer :)
RooneyRooneySkrevet 25/02-07 14:10 
Film fra Space Giraffe.

Ved ikke hvor lang tid de bliver liggende der.

Space Giraffe
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig