X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
ComradeComradeSkrevet 22/11-06 18:00 
Så er det muligt for alle brugere med US account at downloade og se film på Live..

Strukturen er virkelig fed, og priserne virker fair 480 Points for V for Vendetta i 720P som i øvrigt fylder 6,1 GB på HD'en og 320 Points for SD (480P), som fylder 1,7 GB.

Der er mulighed for at downloade trailers til filmene (og serierne), men man kan nu også streame traileren direkte i meget lille format.

Lige umiddelbart er der en masse at vælge imellem jeg faldt lige over South Park episoden Make love not Warcraft.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 22/11-06 19:01 
jaes>
Beano:
Har du prøvet multiplayer?


Nope - kun single player ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/11-06 19:19 
Comrade>
Lige umiddelbart er der en masse at vælge imellem jeg faldt lige over South Park episoden Make love not Warcraft.

Fra IGN:
Currently there are 47 TV series listed for download, though some, such as Late Night with Conan O'Brien, have no episodes available. Only a few of the shows are available in HD. Cost for shows are 160 Microsoft Points ($2) for standard definition and 240 MP ($3) for high definition episodes. An hour-long episode can run about two gigs, so expect your hard drive to fill up fast as you catch up on NCIS. Highlighting the first wave of available TV shows are South Park, Star Trek: The Original Series and, of course, Viva Piñata.

Of the 48 movies available at launch, only a half-dozen are offered in HD. Newer movies run 320 MP ($4) for standard def and 480 MP ($6) for HD. If you do choose to download a high-def movie, be prepared to wait, as they average about five gigs. Even the new releases aren't all that new, with V for Vendetta seeming to be the most current. As for older flicks, expect to pay 240 MP ($3) for SD and 360 ($4.50) for HD.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 22/11-06 20:40 
Oblivion udvidelsen "Knights of the Nine" skulle nu også være tilgængelig på Marketplace.

Til 800 points lyder det umiddelbart som en ok deal.

The knights who say "nii"
WehnerWehnerSkrevet 22/11-06 22:54 
Er der mon achievements med, eller er alle 1000 brugt - det kan jeg ikke lige huske.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 22/11-06 23:49 
Det er vel uden alle add-ons'ene, der følger med pc-udgaven?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 23/11-06 07:51 
Der udgives senere en DVD til PC med alle udgivede addons inkl. den nye. "Knights Of The Nine" pakken ideholder ikke de tidligere add-ons (hverken på PC eller 360).
HeroldHeroldSkrevet 23/11-06 09:23 
Nej, DVD'en er ude nu, hedder Knights of the Nine, og indeholder alle udgivne addons. Jeg tænkte ikke på den version til pc, der kan dowloades. :) Det er spøjst at de kalder den det samme.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 23/11-06 09:29 
ja egentligt - men nok bare fordi det er *den store* tilføjelse og lyder bedre end "Knight Of The Nine With Horse Armor In The Vile Lair Looking For Mehrunes' Razor Featuring Some Other Kinky Stuff" ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 23/11-06 16:06 
Name: LOST PLANET Multiplayer Online Demo
Price: Free
Available in: All Xbox Live regions
Dash Details: The online demo for the highly anticipated SciFi action shooter LOST PLANET is here! Snow pirates around the world await your entry into the hostile, frozen world of LOST PLANET!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-06 01:33 
Så kom PSU endelig online!

Så vidt jeg kan se kan man kun købe et hunters licence inde fra spillet. Når det er gjort skal man så genstarte spillet, ellers fatter det ikke at bruge det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 28/11-06 14:20 
Microsoft går tilsyneladende efter Xbox Live-konti, der ikke passer med den region de hører hjemme i.

Gamespot
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 28/11-06 14:52 
Oh no, jeg frygter for min ca. 3 år gamle Svenske account! :-O

Og så alligevel..
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
psychomantispsychomantisSkrevet 28/11-06 15:34 
Knights of the Nine til Oblivion er tilsyneladende kommet i UK. Men hvorfor er den ikke at finde på den danske markedsplads?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/11-06 18:47 
Synes fandme godt de så kan se at få det samme på serverne, er noget lamt at de i USA kan få hele møllen, og vi i DK kun kan få en skrabet omgang, ikke så underligt at "man" så har lavet en DK, US og JAP account jo :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/11-06 19:40 
Det har jo nok noget med rettigheder at gøre, skal du se... og så selvfølgelig noget omkring hvad der må sendes ud i forskellige lande.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/11-06 19:59 
Det ved jeg godt, men det er da lamt det skal være sådan :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 30/11-06 18:18 
Patch til Texas Hold'em Poker - endelig!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 30/11-06 19:18 
Hvad gør den patch? Synes ikke jeg har haft problemer med spillet.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/11-06 20:49 
Min 360'er er lige blevet opdateret, da jeg loggede på. Nogen der ved, hvad den gør?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 30/11-06 21:08 
The next time you sign into Xbox Live, you'll be prompted for a dashboard update. The update contains:
* Improved support for HD video output over VGA, including 1080p resolution
* Improved plug and play performance for wired headsets when being used with wireless controllers
* Changes made to recently played games list to improve accuracy
Bede-xBede-xSkrevet 05/12-06 14:22 
Den nye Halo 3 trailer er kommet op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/12-06 09:40 
Roboblitz er ude.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 20/12-06 09:34 
Assault Heroes kom sidste onsdag og i dag skulle Novadome være til at hente.

Novadome i dag
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/12-06 10:09 
Nogen der ved om vi får den der nights udvidelse til Oblivion i DK også?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Bede-xBede-xSkrevet 20/12-06 12:27 
Halo 3 film!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/12-06 17:35 
Novadrome på Live Arcade!

Name: Novadrome
Price: 800 Points
Available in: All Xbox Live regions
Dash Details: Single Player, Xbox Live Multiplayer 2-8, HD (High Definition). Blast, smash and crash your way to victory as you fight friends and foes alike for survival in the combat-driving, multi-player arenas of Novadrome! • Choose from frantic 8-player gameplay or single-player combat driving action set in a far-out alien world. • Play against your friends and blow them up for only 800 points! • 24 distinct off-road buggies to choose from • 15 arenas of non-stop action • 6 event types for pure Novadrome fun!

www.majornelson.com/
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BeanoBeanoSkrevet 21/12-06 17:37 
dynamitedavo>
Novadrome på Live Arcade!

Kig op.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/12-06 20:35 
d'oh! Min fejl! :-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KalicolaKalicolaSkrevet 21/12-06 20:42 
Novadrome. Hvad er det for et skod spil? Og hvad er det for nogle latterlige lazerstråler man skyder med. Hvorfor udgiver de sådan noget hat på live? Jeg forstår det ikke, er det bare fordi at de SKAL lave et eller andet? Små latterlige B spil er hvad vi får hele tiden. Jo, det som de udgav for et par uger siden med de små soldater der, det er cool nok, men der er satme langt mellem snapsene.

Jeg har 3 spil til min xbox360, og jeg har haft den et år. Kan ikke være rigtigt at mine mest spillede spil er geometric wars og burnout revenge? Jeg havde større glæde af min Wii den første weekend den udkom, end jeg har haft med min xbox360 i et år... ok, lidt overdrevet, men alligevel.

Stram op xbox!

Måske er det bare mig som er ved at blive en sur gammel mand?
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/12-06 20:47 
Det er da vist din egen skyld - og diskussionen skal desuden tages et andet sted.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/01-07 17:38 
Jeg så lige at PSU Beta var kommet igen på Marketplaces samt at man kan købe memberships...

skal det så forståes.. at Det er det fulde spil man kan spille nu?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 11/01-07 17:55 
nye multiplayer maps til både COD3 og GOW - gratis endda!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ComradeComradeSkrevet 12/01-07 13:27 
Fed ide med at få en kanal til at sponsere "content" .. Der er i øvrigt kommet en Blitz: The league demo på US Marketplace, der dog indtil videre kræver guld abo.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/01-07 13:39 
Heavy Weapon på XBLA. Jeg synes spillet har været sjovt de gange jeg har prøvet det. Nogen (HrRald) kan ikke li' det.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/01-07 20:09 
Battlestations: Midway multiplayer demo (446MB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/01-07 10:38 
Lumines Live! skins og to contentpacks kommer næste onsdag.

Lumines Live! DLC
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 23/01-07 12:13 
Crackdown demo'en er oppe.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/01-07 20:15 
PalleJensen>
Battlestations: Midway multiplayer demo (446MB)



Det er godt nok et fedt spil, kan ikke vente til det kommer :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/01-07 21:49 
ja, jeg fattede ikke hvad det gik ud på...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/01-07 23:40 
Ja, spil baseret på 2. verdenskrig, fyldt med torpedofly og krigskibe kan godt være ret tricky at regne ud... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/01-07 00:00 
Vil da gerne indrømme at jeg ikke fattede hvad jeg skulle og hvordan jeg fik andre skibe/fly den første halve time jeg spillede det ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HeroldHeroldSkrevet 24/01-07 00:37 
PalleJensen>
Ja, spil baseret på 2. verdenskrig, fyldt med torpedofly og krigskibe kan godt være ret tricky at regne ud... ;-)



Du kan få hjælp på Gamefaqs.com, Palle ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 24/01-07 01:12 
Ny eps. af Viva Piñata serien.
BeanoBeanoSkrevet 24/01-07 08:05 
PalleJensen>
Ja, spil baseret på 2. verdenskrig, fyldt med torpedofly og krigskibe kan godt være ret tricky at regne ud... ;-)

Og jeg som troede det var en Pong-remake... doh!
fumfumSkrevet 24/01-07 10:23 
Er der et nyt arcadespil idag?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/01-07 10:30 
Danny Salling>
Vil da gerne indrømme at jeg ikke fattede hvad jeg skulle og hvordan jeg fik andre skibe/fly den første halve time jeg spillede det ;-)

Tak. :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/01-07 13:07 
fum>
Er der et nyt arcadespil idag?

Nej, men downloads (skins, gamemodes mm.) til Lumines Live. Skin er gratis indtil 21/2 - gamemodes koster 100 points.

Downloaden fylder i alt 180 MB...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 24/01-07 20:32 
Blitz the league demo er oppe

Det der crackdown er da godt nok skod :-(
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/01-07 21:19 
Velkommen i klubben af gamle sure mænd (jeg har lagt mærke til at du det sidste års tid (eller lidt mindre) er blevet gnaven som visse andre herinde :D Det gør ikke noget, det er et "modningstegn" :D MEN mht. Crackdown... jeg er selv i tvivl om jeg kan li' det eller ej... på den ene side er det da sjovt have lidt superpowers... på den anden side: er det ikke bare shoot, shoot, shooot? På den første side så synes jeg at de laver cell shading på fede måde, på den anden side er det ikke bare endnu en GTA-klon hvor man render rundt i en by? Hvad var det lige du synes var skod? :D
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig