X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-06 14:26 
King Chaos>
Beano>

De (EA) HAR fjernet indhold: trøjer, stadiums, skydekoder, osv.

Hvad får dig til at tro det? Du kan ikke nødvendigvis holde det op imod de andre udgaver. 360-udgaven er udviklet af et helt andet udviklingshold. Det er to vidt forskellige spil.

108Kb til samtlige "nye" downloads!? Der kan lige meget hvordan du vender den ikke ligge textures til tøj, eller nye bygninger (stadiums?) på 108Kb. Der er højst sandsynligt kun tale om en unlock kode i tekst, og derfor fylder de alle det samme.

Med det glimrende argument burde det være klart for alle at der er tale om ting der allerede ligger på skiven.

Nogle Dreamcast spil have også ekstra indhold som kun kunne unlockes ved at man hentede en fil fra nettet til spillet. Også åndssvagt, men dem skulle man da i det mindste ikke betale for.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-06 14:30 
Bede-x>
Der er kommet en Gears of War trailer, der virkelig tog mig med bukserne nede. Jeg har ikke rigtig været hyped på spillet, da det på flere måder ser ganske ordinært ud. Derfor er det overraskende at se traileren ligge fokus et helt andet sted, end jeg forventede. Melankolsk, sørgelig og osende af stemning.

Forhåbentlig er der mere af det i det færdige spil.

Jeg er fuldstændig enig. Jeg har heller ikke gidet at hype spillet, så den reklame tog også mig med bukserne nede. Så gennemført og stemningsfuld at jeg lige måtte se den 5-6 gange :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 26/10-06 14:34, rettet 26/10-06 14:35 
"Med det glimrende argument burde det være klart for alle at der er tale om ting der allerede ligger på skiven."

Ja, men det betyder ikke at det er en original del af spillet. Det kan sagtens være "ekstra indhold" bare fordi det ligger på skiven. Om det så er det i det her tilfælde (eller er fjernet) skal være usagt, men bare fordi det ligger på skiven, betyder det ikke at det ikke er ekstra indhold, der er programmeret til det formål at sælge det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-06 14:39, rettet 26/10-06 14:43 
Dvs. at du godt kan se fornuften i at de sælger dig noget du allerede ejer? Du har købt spillet, ergo ejer du, og bør have adgang til alt der ligger på skiven og ikke bare 99%.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 26/10-06 15:15, rettet 26/10-06 15:18 
Konsolkongen>
Jeg er fuldstændig enig. Jeg har heller ikke gidet at hype spillet, så den reklame tog også mig med bukserne nede. Så gennemført og stemningsfuld at jeg lige måtte se den 5-6 gange :)

Også her... tror jeg så den 4 gange i træk.

Tror næppe spillet får samme stil, men glæder mig nu meget til det alligevel efter at have set en del gameplay film fra GameTrailers.com :)


Herold>
Ja, men det betyder ikke at det er en original del af spillet. Det kan sagtens være "ekstra indhold" bare fordi det ligger på skiven.

Arrrghh hold nu op... :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/10-06 15:42 
Konsolkongen>

108Kb til samtlige "nye" downloads!? Der kan lige meget hvordan du vender den ikke ligge textures til tøj, eller nye bygninger (stadiums?) på 108Kb. Der er højst sandsynligt kun tale om en unlock kode i tekst, og derfor fylder de alle det samme.

Med det glimrende argument burde det være klart for alle at der er tale om ting der allerede ligger på skiven.

Nogle Dreamcast spil have også ekstra indhold som kun kunne unlockes ved at man hentede en fil fra nettet til spillet. Også åndssvagt, men dem skulle man da i det mindste ikke betale for.

Det kan du da sagtens have ret i. Det ved jeg ikke noget om. For mig er det lige meget hvor det ligger. De får ikke mig til at betale for ekstra dragter eller lign...

Jeg bedømmer på den anden side også kun spillet ud fra det jeg så får. Hvis Fifa 07 eller Godfather er fantastiske oplevelser UDEN at jeg har betalt noget ekstra, så skal jeg da spille det næste spil i serien. Hvis de derimod er en tynd omgang, så gider jeg da ikke det ræve-pis igen.
HeroldHeroldSkrevet 26/10-06 16:54 
Konsolkongen>
Dvs. at du godt kan se fornuften i at de sælger dig noget du allerede ejer? Du har købt spillet, ergo ejer du, og bør have adgang til alt der ligger på skiven og ikke bare 99%.

Oh, du mener ligesom Xbox Live? Hvor man rent faktisk skal betale for at spille det spil man ejer? :P Eller hvad med MMORPG'er, hvor man skal BETALE for at spille det spil man har købt?

Jeg kan ikke se noget galt i, at de inkluderer noget på disken, som er ekstra indhold, nej.Ikke så længe, det er udviklet til formålet, og ikke er fjernet fra spillet - Det er jo en planlagt opdatering, og er udviklet ud over indholdet der ellers er i spillet. Forringer det derimod oplevelsen, så er det forkert. Men ellers ikke, nej - bare fordi du har købt selve skiven ejer du ikke nødvendigvis det der er på - ikke før du har rettens ord for det. ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-06 17:07 
Herold>
Oh, du mener ligesom Xbox Live? Hvor man rent faktisk skal betale for at spille det spil man ejer? :P Eller hvad med MMORPG'er, hvor man skal BETALE for at spille det spil man har købt?

Det der har absolut intet med sagen at gøre, og hvis vi skal til at blande alt muligt ligegyldigt ind i diskussionen så hold mig uden for. Jeg har allerede argumenteret for hvorfor det er forkert, og jeg gider ikke gentage mig selv når det ikke bør være nødvendigt. Synd for mig at jeg ikke kunne få dig overbevist...
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 26/10-06 17:17 
Det er samme argument. Du kan ikke spille multiplayer uden at betale ekstra. Hvorfor? Fordi det koster penge at drive en service. Det har sikkert også kostet penge at lave de ekstra ting til spillet, tror du ikke? Og hvis de er udviklet og tilgængelige ved udgivelsen, så er det da dumt ikke at inkludere dem. Om de hentes via Live eller ej, er da en ligegyldig detalje.

At det så er grådigt, er en anden sag - men du går ikke glip af noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 26/10-06 19:30, rettet 26/10-06 19:30 
Herold>
Det er samme argument. Du kan ikke spille multiplayer uden at betale ekstra. Hvorfor?

Split-screen og Lokalt Netværk. På samtlige onlinespil står der højt og tydeligt Xbox Live på, hvis det kræves. Enten har man det, eller også har man ikke. Har man det, så ved man allerede at det koster, og har man det ikke, spiller man heller ikke spillene online.

Herold>
Det har sikkert også kostet penge at lave de ekstra ting til spillet, tror du ikke?

Det har i manges tilfælde også kostet penge at købe spillet. Så når det ligger færdigt, og allerede er på skiven, burde man ikke betale yderligere for at få det med.

Så kan de sælge spillet billigere, og sige "Hey, her har vi så et ukomplet spil, til halv pris. Men hvis du betaler mere så kan du få den anden halvdel med".
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HankyHankySkrevet 26/10-06 20:08, rettet 26/10-06 20:09 
Går snakken ikke på, at enkelte EA-spil på Xbox 360 skiller sig ud fra de samme EA spil på andre platforme?

Altså, ting som f.eks. kunne låses op i en PS2/Xbox udgave ved at bruge en snydekode, skal man betale for i selvsamme spil, blot til Xbox360?

Hvis dette er tilfældet, forstår jeg godt nok ikke jer Boomtown-folk (Herold, King Chaos) forsvarer det. Det er jo direkte absurd af EA, og at tage penge for noget der er gratis i samme spil på en anden platform kan på ingen måde forsvares.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 26/10-06 20:10, rettet 26/10-06 20:11 
Ja, men det er i lige så høj grad en mangel, at du rent faktisk ikke kan spille online uden ekstrabeløb, som det er at et par våben koster nogle håndører, når de ikke var tilgængelige i det originale spil (hvis det da stadig er tilfældet med Godfather).

Spillet er på ingen måde mindre komplet af at de ting er låst væk. Du får hele originalspillet og endda mere til.

Edit: Hanky: Nej, jeg forsvarer at det der er ekstra koster penge. Ikke det der var i originalspillet. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 26/10-06 20:22, rettet 26/10-06 20:40 
Læs hvad jeg og andre skriver :)

Core nævner fx. at man kan betale rigtige penge for at få In-game penge i The Godfather til Xbox 360. Det er sådan noget jeg synes er absurd, når man ved de andre udgaver af spillet (PS2/Xbox) kan få disse in-game penge, ved blot at trykke en kombination af knapper, en kode.

http://www.gamesradar.com/us/xbox/game/cheats/cheats.jsp?releaseId=20051220155620988019

Hvis dét ikke er griskhed, ved jeg ikke hvad det er. Hvor går grænsen?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 26/10-06 20:54 
Læs hvad jeg skriver ;)

Hvis det er NYT indhold, og ikke findes i de tidligere versioner...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 26/10-06 21:00 
Okay, godt.
Så du er enig med mig så langt?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 26/10-06 21:20 
Hvis de veksler den ene vej, så må de jo også veksle den anden vej... Jeg tror jeg vil kontakte EA og få vekslet et par millioner Godfather-dollars til danske kroner.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/10-06 21:33, rettet 26/10-06 21:35 
Jeg forsvarer i høj grad min egen ret til at vælge det til eller fra. Men hvis du har læst hvad jeg skrive vil du se at jeg er HAMMERENDE LIGEGLAD med hvad de putter i eller ikke putter i. Det må de da selvom. Lad mig et øjeblik trække de to eksempler frem som vi bruger her:

Godfather: Er der ting i this-gen udgaverne som man skal betale for i next gen udgaven? Jeg ved det ikke. Jeg betaler ikke for de der ekstra ting. Jeg har hygget mig med 360-udgaven (og i øvrigt synes jeg det er sjovere end de fleste anmeldere siger). Med andre ord: Spillet lever op til mine forventninger og jeg overvejer bestemt at spille en eventuel 2'er eller PSP-udgaven.

Fifa 07: Jeg kan forstå at der "mangler" tøj og bygninger i next gen udgaven. Xbox 360-udgaven er udviklet af et andet team end this-gen udgaverne (inkl. PC). Jeg har prøvet PS2 udgaven, PC og ikke mindst Xbox 360-udgaven. Sidstnævnte er efter min mening det eneste next-gen fodboldspil der findes. Spillet på banen, er for mig lige det der skal til og er en generation foran PES06. For min skyld kunne de løbe nøgne rundt på en mark. Jeg har IKKE tænkt mig at købe noget ekstra til spillet.

Hvis ingen køber lortet holder de op med at lave det!!!

Betyder det at jeg ikke kan blive forarget over hvordan de prøver at snyde penge ud af os. Slet ikke. Jeg mener f.eks. at EAs sportsspil generelt er for dårlige og de kunne gøre meget mere ved kun at udgive dem hvert andet år.

Men hvis jeg vil gøre noget ved det, må jeg jo springe hvert andet år over (så der bli'r nok ikke noget Tiger Woods i år ;) )

I øvrigt kan jeg ikke forstå hvorfor jeg og Herold pludselig bliver til "Boomtown-folk"? Hvad helvede har mit arbejde med sagen at gøre?! Tror du vi hænger på en knage på redaktionen? At Herold og jeg er syet sammen? Mærkeligt!
HeroldHeroldSkrevet 26/10-06 22:04 
Hanky>
Okay, godt.
Så du er enig med mig så langt?

Ja, jeg synes også det er svineri at tage penge for noget i én version, når det er gratis i en anden. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 27/10-06 00:32 
Beano>
Tror næppe spillet får samme stil

Sikkert ikke, men man kan da håbe :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 27/10-06 10:22 
den snak her skulle nok ha haft sin egen tråd skulle den ikke? :-)

Noget nyt på markedspladsen?
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 27/10-06 13:19 
Så er man da godt nok doven. ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SephirothSephirothSkrevet 27/10-06 13:27 
Det er jo det, tråden er til for.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/10-06 18:01 
Og det synes jeg vi skal gå tilbage til :)
KalicolaKalicolaSkrevet 29/10-06 01:32 
Er jeg den eneste som ikke kan download rainbow six demoen? Den henter 1% og så siger den at den ikke kan downloades.
For The Love Of The Game
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/10-06 09:36 
Hvor meget plads har du tilbage?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 29/10-06 10:54 
masser af plads.. kan downloade alt muligt andet, bare ikke lige den demo.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 29/10-06 11:59 
Det har jeg også oplevet et par gange - at jeg fik en fejlkode så snart jeg forsøgte at downloade noget bestemt og havde også masser af plads på HDD.

Det er en fejl på MS's servere men prøv nogle timer senere, så plejer det at løse sig :)
BeanoBeanoSkrevet 30/10-06 19:37, rettet 30/10-06 19:39 
MS har annonceret hvilke nye og rettede features der er at finde i "fall update" som kommer i morgen.

EDIT: Mere info og billeder her:
http://www.xbox.com/en-US/community/personality/elle/20061030-update.htm

Link
MajorPMajorPSkrevet 31/10-06 00:30 
Mhmmm... Mulighed for at afspille videoer via CD og DVD data discs...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/10-06 10:36 
Wow - mulighed for at streame video fra PC'en med WMP 11!

Nu har jeg af samme grund skaffet en Windows Media Center, men det er jo alt for cool.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-06 11:01 
Er der nogen nem måde at sætte updateringen igang?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 31/10-06 11:15, rettet 31/10-06 11:17 
SeventhSun>
Wow - mulighed for at streame video fra PC'en med WMP 11!

Det er desværre kun WMV filer og ikke support for bla. DivX og Xvid.
Selvfølgeligt bedre end ingenting, men der er MEGET langt til at være en XBMC-killer :)


Echelon VI>
Er der nogen nem måde at sætte updateringen igang?

Ja, tænd Xboxen og acceptér opdateringen :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/10-06 11:48 
XBMC?

Jeg bruger som nævnt Windows Media Center, og så et program, der hedder Transcoder, der giver mig mulighed for at afspille avi og divx.
Jeg regner med, at nogen finder på noget til WMP11 (selvom jeg jo ikke har brug for det)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 31/10-06 12:19 
SeventhSun>
XBMC?

XBMC=Xbox Media Center... Xbox homebrew numero uno :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/10-06 12:59 
Fall Dashboard Updaten er nu frigivet
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-06 13:37 
Beano>
Echelon VI>
Er der nogen nem måde at sætte updateringen igang?

Ja, tænd Xboxen og acceptér opdateringen :)

Syntes nok det burde være så lige til, men der skete ikke lige noget i morges da den fik lov til at kører i et kvarter. Det hjælper nok senere i dag :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 31/10-06 13:39 
Eftersom den er frigivet for ikke så længe siden, så... ja :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 31/10-06 13:44 
Ja, den skal jo lige frigives først :)
DommergaardDommergaardSkrevet 31/10-06 21:00 
Her er den fulde liste over hvad efterårsopdateringen indeholder. Lad mig lige citere en enkelt ting først:

HD 1080p video mode support over VGA and component cables.

Lækkert! ;)

Xbox.com > November update!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/11-06 03:42 
Så vidt jeg kan se, har de fjernet DVD-opskalering igen. Det ser i hvert fald meget pixeleret ud. :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
sinarsinarSkrevet 01/11-06 17:32 
Ved ikke om det er nævnt allerede, men der er iPod support at hente under "Media and Entertainment".

Ganske fedt - omend lidt weird at Bill tillader det ;)
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/11-06 17:40 
Den kom da vidst ganske kort tid efter launchen ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/11-06 19:07 
ret og sagt...

Den har altid været der.. ;-)

Og man har aldrig kunne afspille købte "iTunes" musik...
Hverken før eller efter opdateringen...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HeroldHeroldSkrevet 01/11-06 19:42 
Hvilken support er det lige det drejer sig om? Altså; hvad gør det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 01/11-06 23:11 
Der er bare en P:R-bruger, der lige har opdaget det plugin man skal hente på Markedspladsen, for at kunne slå sin iPod til Xboxen via USB-porten. Den har i øvrigt lagt der siden første uge, Xbox 360 blev sendt på gaden herhjemme.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 01/11-06 23:29 
Mappack med Facility og Ruin kan nu hentes gratis til Perfect Dark Zero.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/11-06 23:57 
Kom der andet end det der Kameo theme til UNO i dag? Hvis DET var dagens spil så var det godt nok fesent.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 02/11-06 00:17 
Hanky>
Der er bare en P:R-bruger, der lige har opdaget det plugin man skal hente på Markedspladsen, for at kunne slå sin iPod til Xboxen via USB-porten. Den har i øvrigt lagt der siden første uge, Xbox 360 blev sendt på gaden herhjemme.

Jeg mindedes bare ikke at have hentet dét - jeg har haft min iPod i mange gange.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/11-06 09:58 
Da vi fik demonstreret boxen af Hr. Rasmusen, var det ikke nødvendigt med noget plugin, hvis der skulle afspilles noget fra ipoden via 360.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 02/11-06 10:45 
Eller også var den plugin allerede installeret før vi kom?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig