X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 24/10-06 20:54, rettet 24/10-06 20:54 
Jeg har samme holdning som dig Core, og havde både planlagt at nævne det her og tilføje det til min anmeldelse af spillet. Jeg ville bare vente til det rent faktisk virkede, så jeg kunne se hvor mange menneske-penge skidtet koster.

EA får ikke så meget som en øre af mig, for jeg er meget imod at gå ud og købe et Xbox 360 spil til fuld pris, som The Godfather jo er, for så at skulle smide flere penge efter dem for at få adgang til ting i spillet, som de har "taget til gidsel mod løsesum"...

Hvis du er bare for at miste dine MS-point, så sæt kode på din profil og lad ungerne få deres egen profil. Så er dine penge heldigvis i sikkerhed :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 24/10-06 21:00 
Er det ting, der var i det oprindelige spil eller er det nyt indhold? Hvis det er nyt indhold, kan jeg ikke rigtigt se problemet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 24/10-06 21:08 
Snydekoden til at få flere penge var tilstede i alle de andre versioner af spillet og den har EA så fjernet på 360, for at få folk til hoste op for virtuelle kontanter!

Three cheers for micro-transactions! :p
(...)
CoreCoreSkrevet 24/10-06 21:23, rettet 24/10-06 22:15 
Herold>
Er det ting, der var i det oprindelige spil eller er det nyt indhold? Hvis det er nyt indhold, kan jeg ikke rigtigt se problemet.

Det er de fjerde opgraderinger af de 5 våbentyper, og en ekstra stærk "hired assassin" som crew member. Om de er i de oprindelige spil ved jeg ikke, men selvom de ikke er, så er det da ikke ens betydende med at det ikke bør være med i en 360-version der kommer så meget senere.

EAs egen formulering understreger ret kraftigt at de har ligget færdige hele tiden.

KTC>
Hvis du er bare for at miste dine MS-point, så sæt kode på din profil og lad ungerne få deres egen profil. Så er dine penge heldigvis i sikkerhed :)

Men det burde ikke være nødvendigt. Dog var det bare et fiktivt "fremtidsproblem" hvis det skulle gå hen og blive en trend. Godfather er lige hidsigt nok til ungerne ;)

Men det kunne godt blive meget aktuelt. Hvis man forestillede sig at det var Fifa 08 (igen et fiktivt eksempel, det ville heller aldrig ske for mig). Et par kammerater spillede Fifa. Alle bruger 360-ejerens save-game, fordi at her er det alt sammen låst op. Så får en af dem lige lyst til at hyre Preben Elkjær som er "hemmelig" spiller. Han kostede pudsigt nok penge, men kammeraten ved ikke lige hvad han trykker på, og SMUT! ufrivillige penge i EA's lommer.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/10-06 21:27 
Jeg er enig i at det kan være et problem når andre spiller med ens egen profil. Men det kan jo fixes. Derudover synes jeg at man skal tale med sin pengepung. Der er ingen der tvinger dig til at betale for federe våben. Det svarer lidt til at man går ned og købe en guide-book. Det er der mange der godt kan li' og de koster trods alt omkring 149-199,- Det må folk vel selvom. Jeg synes det ville være godt hvis det ikke var skjult, men ellers... jeg betaler kun for det jeg synes er rimeligt. Og man kan vel dårligt fortænke firmaerne at de afprøver folks grænser i et nyt virtuelt rum?
CoreCoreSkrevet 24/10-06 21:33 
Tilføjet lidt i det forrige indlæg.

Og jo, det syntes jeg godt man kan. Især når firmaet fra start af vælger at holde indhold tilbage fra retail-versionen, med fremtidigt salg for øje.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 24/10-06 21:48 
Core>
men kammeraten ved ikke lige hvad han trykker på, og smut ufrivillige penge i EA's

Så er vi ovre i en anden problemstilling. EA skal gøre det klart, at trykker spilleren på knap x, så koster det MS Points. Det går jeg da ud fra, at de har gjort tydeligt, ellers er det selvfølgelig noget skidt og i strid med loven.
CoreCoreSkrevet 24/10-06 22:04 
Du ser en våbensælger i spillet, trykker Y for at tale med ham. Næste tryk på A er "Confirm Download".

Den eneste form for varsel, er "Live-fanebladet" der springer ind i skærmen, fra højre.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/10-06 23:15 
Men du kan vælge... ikke at købe spillet såfremt du er advaret... eller vælge ikke at give penge til et specifikt firma, hvis du på forhånd ved at de bruger "den slags metoder".

Et rigtig godt eksempel er det dér russiske "Star"-halløj som skulle pirat-sikre spil, men som viste sig at være en bagdør til din maskine. Der vælger man da også at undgå produkter som indeholder den slags.

På samme måde kan du jo vælge et firma fra... det kunne være EA... det er dit valg. Længere er den vel ikke.

Igen, det er klart at hvis den første gang man opdager at de misbruger ens tillid, er en overraskelse, som det tydeligvis er for dig med Godfather, så er det rigtig skidt, men det er dig som forbruger der må fortælle dem at den laver de ikke med dig i fremtiden.

Ja, det er strengt... at de opfører sig som griske firmaer der vil tjene penge... men brok dig til dem, spis en kiks og brug dine penge et andet sted.
CoreCoreSkrevet 24/10-06 23:20, rettet 24/10-06 23:23 
Det er jo egentlig ikke et tillidsspørgsmål. At man nemt kan "komme til" at købe ufrivilligt er egentlig bare sekundært.

Jeg syntes bare det er ulækkert at man laver et spil, og holder noget bestemt indhold tilbage, for at sælge det senere i brudstykker. Det er bare svinsk markedsføring.

Jeg syntes egentlig at spillene er dyre nok i forvejen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 24/10-06 23:41, rettet 24/10-06 23:43 
Syntes også det er en klam tendens vi ser lige nu fra bla. EA.

Ja, man kan selvfølgeligt altid bare lade være med at købe skidtet, men problemet er at der alligevel er tåber nok der køber det til at det er en god forretning for EA, hvilket betyder at EA vil motiveres til at fortsætte med det. Så i sidste ende kan det betyde dyrere og "mindre" spil for pengene.

Jeg vil selvfølgeligt gerne betale for ekstra indhold, men ikke for indhold der kunstigt er holdt tilbage.
HeroldHeroldSkrevet 24/10-06 23:45 
Core>
... selvom de ikke er, så er det da ikke ens betydende med at det ikke bør være med i en 360-version der kommer så meget senere.

Det er en forkert indstilling. Hvis de ikke har været der i de forrige versioner, hvorfor tror du så de ville have været der, hvis der ikke var betaling?

De nye ting er placeret i spillet, fordi der er en forretningsmodel. Det er sikkert stadig på forsøgsbasis, og svaret er enkelt. Du går ikke glip af noget, så lad være med at købe dem, hvis du ikke støtter den slags. Og lad være med at købe produkterne i det hele taget, hvis det ikke hjælper. Det er det eneste der virker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-06 23:46, rettet 24/10-06 23:53 
Du rammer sømmet på hovedet, Core. Der skal bare trækkes en linje i sandet med det samme, ellers kan det blive en(endnu mere) uheldig glidebane.

jaes>
EA skal gøre det klart, at trykker spilleren på knap x, så koster det MS Points. Det går jeg da ud fra, at de har gjort tydeligt, ellers er det selvfølgelig noget skidt og i strid med loven.

Jeg synes faktisk at Q Entertainment er lige på grænsen med Lumines, hvor mange tydeligvis troede, at de købte det fulde spil for 1200 point, hvorefter de måtte sande, at flere modes stadig var låste og at det ville kræve godt det dobbelte at få hele spillet.

At EA så begynder at sælge for rigtige penge i ingame forretninger, gør det så bare endnu sværere at se, hvornår man køber noget(rigtigt). Også selv om fanebladet springer frem.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/10-06 00:27 
Bede-x>
Der skal bare trækkes en linje i sandet med det samme


Hvordan? På hvilken måde vil du fortælle firmaerne at det "finder du dig ikke i!" eller "det er for klamt!" ???

Demonstrationer? Klagebreve? Ja, jeg spørger fordi jeg er nysgerrig. Jeg er da heller ikke speciel varm på at betale mere for mindre, men igen... lytter de til andet end klingende mønt? Enkelte gør, men de fleste er nok drevet af økonomien.
Bede-xBede-xSkrevet 25/10-06 01:12, rettet 25/10-06 01:12 
Når klingende mønt er det de lytter til, er det vel også klart, hvad jeg vil gøre. De får ikke min klingende mønt.

Så må jeg bare håbe, at andre føler det samme.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/10-06 06:31 
Er du så parat til at udvidde det til maskin-udbyderne? Jeg mener, det er vel ikke så langt ude at forestille sig at Sony, MS og Nintendo selv laver den slags? ;)
ChronoChronoSkrevet 25/10-06 07:21 
EA er da i det grådige hjørne for tiden. De har også tvunget spyware ind i Battlefield 2142, for at aflure hvilke websider man besøger så de kan sende passende in-game reklamer til en. Og det står ikke engang udenpå kassen til spillet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 25/10-06 07:29, rettet 25/10-06 07:33 
Herold>
Det er en forkert indstilling. Hvis de ikke har været der i de forrige versioner, hvorfor tror du så de ville have været der, hvis der ikke var betaling?

Fordi at de tydeligvis har eksisteret, da man udgav spillet.

Køber jeg et spil til 500-600 kroner, så forventer jeg da at få et fuldt spil.

Bede-x>
De får ikke min klingende mønt.

Heller ikke min.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-06 08:11 
Core>
Fordi at de tydeligvis har eksisteret, da man udgav spillet.

Efter som alle disse "add-ons" kun fylder 108Kb tør jeg godt garantere for at de har været en del af spillet fra dag et.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 25/10-06 08:22 
Core>
Fordi at de tydeligvis har eksisteret, da man udgav spillet.

Køber jeg et spil til 500-600 kroner, så forventer jeg da at få et fuldt spil.

Du har et fuldt spil. Ekstramaterialet er placeret der, for at tjene penge. De har ikke fjernet noget, de har tilføjet noget, som du kan vælge at købe.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 25/10-06 08:40, rettet 25/10-06 08:40 
Herold>
Du har et fuldt spil. Ekstramaterialet er placeret der, for at tjene penge. De har ikke fjernet noget, de har tilføjet noget, som du kan vælge at købe.

Nej, de har fjernet indhold fra 360 udgaverne af bl.a. Madden og Tiger Woods og tager ekstra for de dele. Flot at få et mindre spil til højere pris!
Og begynde at indføre "consumeables" i konsolspil er åbenbart også kommet nu :(

Den der du-kan-da-bare-lade-være-med-at-købe-og-acceptere-tavst holdning er for tynd. Det er tydeligt stadig nyt mht. at betale for ekstra content og bl.a. EA eksperimenterer med det. Derfor er det vigtigt at "sprede ordet" og opfordre så mange som muligt til helt at boykotte deres "ekstra" lort. Det er det eneste vi reelt kan gøre.
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-06 09:18 
sidder her og læser jeres indlæg og tænker, hmm

For mig lyder det helt forrykt det som EA har gang i, specielt hvis det er nogle våben som bare er tilrådighed i de andre udgaver af spillet. At man skal købe det igennem en figur i spillet er også helt ude i skoven. Alt hvad man skal betale for burde man købe igennem markedspladsen ude på dashboard, så VED man at man betaler for noget, eller ikke. Og specielt når det er SÅ let at købe de der microsoft penge, man skal jo hverken taste kode eller noget ind. Det er også lidt skræmmende, især hvis man har børn som sidder ved xbox'en

Og hvad er det for noget med at når man køber lume, så får man ikke det fulde spil, men kun noget af det. Lyder helt ude i skoven, og sådan noget burde jo stå med store bogstaver, så folk ved hvad de køber og ikke køber.

Derudover kan jeg sige at jeg købte Mortal Kombat 3 på markedspladsen, og det er bare et skide godt spil :-) det morede jeg mig ganske godt med. Et godt køb hvis i spørger mig, dejligt at høre de gamle brutale lydeffekter igen, og det simple gameplay, uden air-kombat, 70hit combos, og latterlige conquest modes. Det eneste der mangler er en moves og fataliti liste et sted i spillet (det evige mortal kombat problem). Fatalitiet burde ikke være moves man kun kan bruge hvis man kan finde en guide på nettet. Det ville gøre spillene MEGET bedre hvis man lige kunne trykke start, og se sine fatalities... Over and out.
For The Love Of The Game
ChronoChronoSkrevet 25/10-06 09:39 
Så vidt jeg ved gør Konami noget lignende med PES6. Nogle af de stadions der er i PS2-udgaven skal man betale ekstra for i 360-udgaven. Der er heller ingen EDIT-mode i 360-udgaven, så der kommer nok updates på Live. Tilgengæld har 360-udgaven lidt bedre AI, og der sidder måger på målet...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 25/10-06 09:58 
Darknon>
Derudover kan jeg sige at jeg købte Mortal Kombat 3 på markedspladsen, og det er bare et skide godt spil :-)

Jeg køber først MK3 når man også kan købe en EA exec som karakter til spillet.
Det vil være extra content som vil være alle pengene værd :)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-06 11:34 
aner ikke hvad en EA exec er, men går ud fra at du lige svinede EA der, så det gør ikke noget :-)
For The Love Of The Game
tastasSkrevet 25/10-06 11:55, rettet 25/10-06 11:55 
Det er én af de folk som er højt nok oppe i graderne ved EA til at finde på, beslutte & gennemføre latterlige brugerbetalings dele i deres spil. :)

Tror desværre man bliver skuffet når man i Mortal Kombat forsøger at 'rive' deres hjerte ud - man kommer til at stå med et bankende $ i stedet :I
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SephirothSephirothSkrevet 25/10-06 12:24 
Viva Piñata interaktiv video er oppe. Gider ikke downloade den, for den fylder 700+ MB.

Og Rainbow Six må da være den klart flotteste 360-titel til dato!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 25/10-06 12:57 
Ironi?

Syntes tværtimod det er grimt og gnidret...
RaGeRaGeSkrevet 25/10-06 14:41, rettet 25/10-06 14:47 
Synes heller ikke grafikken i RS er vildt imponerende, da den generelt virkede gnidret og sløret, men udfra de trailers jeg har set, så virker grafikken lovende. Spillet i sig selv var ret fedt, og det står på min favoritliste af kommende spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/10-06 14:56 
Chrono>
EA er da i det grådige hjørne for tiden.

Eller bare generelt grådige. Hvem husker ikke

EA spouse artiklen...
(...)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-06 15:50 
Beano>
Syntes tværtimod det er grimt og gnidret...

Grimt ligefrem? Det ved jeg nu ikke, middelmådigt er nok det ord jeg ville ha' brugt.
Andre der var ved at blive sindsyge pga. musikken? Det er noget af det værste jeg nogensinde har hørt. Kun Evergrace kan toppe den.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/10-06 16:06 
Jeg ser først lige diskussionen om EA og Godfather nu.

Læste ingen af jer om Gran Turismo HD?
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=22763#280361

Det er nok noget, der er kommet for at blive.
Så det vigtigste er vel at vi som gamere, er opmærksom på problemstillingen, og tager de nødvendige foranstaltninger, inden man står i problemet.

Der er desværre nok lidt for mange mennekser, der sidder og kigger på de 6 mill x 15$ Blizzard høster hver måned.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 25/10-06 16:21, rettet 25/10-06 16:22 
Konsolkongen>
Grimt ligefrem?

Meget lidt kønt så ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/10-06 17:42 
Chrono>
De har også tvunget spyware ind i Battlefield 2142, for at aflure hvilke websider man besøger så de kan sende passende in-game reklamer til en. Og det står ikke engang udenpå kassen til spillet.

Dette er IKKE korrekt. EA har udsendt en pressemeddelse som præciserer hvad det er de gør. De måler "kun" på det du gør i spillet. Det vil sige timer hvor længe du kigger på reklamer og hvilken afstand. De kigger IKKE i dine cookies. De checker IKKE hvor du har været på nettet.

Der er naturligvis ingen der gider bringe den pressemeddelse, da den oprindelige historie er bedre. ;)
WehnerWehnerSkrevet 25/10-06 17:53 
...og mere troværdig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 25/10-06 18:18 
Hvad skal de så bruge ekstra software til? Det burde da kunne gøres fra selve spilkoden.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 25/10-06 18:23 
Konsolkongen>
Andre der var ved at blive sindsyge pga. musikken? Det er noget af det værste jeg nogensinde har hørt. Kun Evergrace kan toppe den.

Det er irriterende, at det er det samme forholdvis korte loop, man lytter til. Men musikken i sig selv synes jeg er rigtig fed - man skal nok helt tilbage til firserfilm med Arnold, Chuck, Stallone eller Rudger for at finde noget tilsvarende ;)
jaesjaesSkrevet 25/10-06 18:32 
Nu vi taler om griskhed, så vil jeg endnu engang tale mod patches, der minder om dem vi ser på pc - altså generelle rettelser (dvs. _også_ i singleplayer) og måske lidt nyt indhold. Det synes jeg er set for mange gange allerede på X360. Jeg er i hvert fald allerede stødt på en del spil, der har fået patches.

Den højere pris for konsolspil er altid forklaret fra producenternes side med, at konsolfirmaerne skal have royalties for spillene, og at konsolspil skal testes og tweakes mere. Det sidstnævnte er sikkert stadig tilfældet, men det er som om Xbox Live har åbnet en sort dør til udviklerne i den retning. Specielt synd for de, trods alt mange, der ikke har deres X360 tilkoblet nettet.
Jack_DJack_DSkrevet 25/10-06 21:27 
Ja, det kan vi jo takke MS for at have indført i stor stil :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 25/10-06 22:02 
Beano>
Nej, de har fjernet indhold fra 360 udgaverne af bl.a. Madden og Tiger Woods og tager ekstra for de dele. Flot at få et mindre spil til højere pris!
Og begynde at indføre "consumeables" i konsolspil er åbenbart også kommet nu :(

Den der du-kan-da-bare-lade-være-med-at-købe-og-acceptere-tavst holdning er for tynd. Det er tydeligt stadig nyt mht. at betale for ekstra content og bl.a. EA eksperimenterer med det. Derfor er det vigtigt at "sprede ordet" og opfordre så mange som muligt til helt at boykotte deres "ekstra" lort. Det er det eneste vi reelt kan gøre.

Jeg er enig med dig i at så snart, der er noget, der reelt er fjernet, så er det for dårligt. Var det i PS2-udgaven, burde det også være der i Xbox 360-udgaven. Men er det EKSTRA indhold, som der er brugt tid og penge på, og som faktisk ikke betyder noget som helst for spiloplevelsen, jamen, så who cares? Så er der ikke fjernet noget - så er der tilføjet noget ekstra, som også koster ekstra.

Og der er ingen, der siger det skal accepteres tavst. Der skal bare ikke købes. Du kan stikke underskriftindsamlinger skråt op - det eneste de kan mærke, er at de ikke tjener penge på det. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 25/10-06 22:10 
Er der ikke noget med at man har mulighed for at gøre det samme i Chromehounds? Altså købe dele i stedet for at skulle unlocke dem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 25/10-06 22:45, rettet 25/10-06 22:46 
Herold>
Så er der ikke fjernet noget - så er der tilføjet noget ekstra, som også koster ekstra.

Ja det bliver du ved med at sige, men det kommer det bare ikke til at passe af ;)

De (EA) HAR fjernet indhold: trøjer, stadiums, skydekoder, osv.
Desuden er flere ting også kun unlock-codes som købes, dvs. indholdet findes på DVD'en men man betaler for at låse det op. Men det er jo ikke kun EA der laver den slags numre :!


Herold>
Du kan stikke underskriftindsamlinger skråt op - det eneste de kan mærke, er at de ikke tjener penge på det. :)

Hvem taler om underskriftsindsamlinger? :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/10-06 22:52 
Beano>

De (EA) HAR fjernet indhold: trøjer, stadiums, skydekoder, osv.

Hvad får dig til at tro det? Du kan ikke nødvendigvis holde det op imod de andre udgaver. 360-udgaven er udviklet af et helt andet udviklingshold. Det er to vidt forskellige spil.
HeroldHeroldSkrevet 25/10-06 23:13 
Beano>
Ja det bliver du ved med at sige, men det kommer det bare ikke til at passe af ;)

Hvem taler om underskriftsindsamlinger? :)

Det passer da? :) Læs hele indlægget. Jeg taler om så længe der er tilføjet noget ekstra. Jeg er enig i at det ikke i orden, hvis der er fjernet noget. Men hvis der i Godfather, som er eksemplet, er tilføjet noget, frem for at noget der var en del af spillet i forvejen er fjernet - så er det da ligegyldigt. Du mister ikke noget.

Underskriftsindsamlingen var et eksempel på ekstremt massehysteri i forbindelse med sådan noget som dette. Det har ingen effekt overhovedet. Det eneste der har det, er at lade være med at købe varen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 25/10-06 23:31 
Jack_D>
Ja, det kan vi jo takke MS for at have indført i stor stil :)

Og senere kan vi takke Microsoft for det igen, når Sony har ført deres febrilske planer om at kopiere konceptet ud i livet.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/10-06 06:47 
Og hvis MS ikke havde fundet på det (og det har de sån set ikke) så havde nogen andre.
Bede-xBede-xSkrevet 26/10-06 10:16, rettet 26/10-06 10:17 
Der er kommet en Gears of War trailer, der virkelig tog mig med bukserne nede. Jeg har ikke rigtig været hyped på spillet, da det på flere måder ser ganske ordinært ud. Derfor er det overraskende at se traileren ligge fokus et helt andet sted, end jeg forventede. Melankolsk, sørgelig og osende af stemning.

Forhåbentlig er der mere af det i det færdige spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 26/10-06 11:21 
Beano>
Ironi?

Syntes tværtimod det er grimt og gnidret...

Grafikken er stadig flot efter min mening. Problemet er bare, at Ubisoft har valgt at smide lidt for meget blur effekt ind i spillet, hvilket måske er grunden til dit brok :)

Demoen er dog fed nok. Jeg så ikke specielt frem til spillet før. Nu har det da ændret sig lidt.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 26/10-06 11:37 
Herold>
Men hvis der i Godfather, som er eksemplet, er tilføjet noget, frem for at noget der var en del af spillet i forvejen er fjernet - så er det da ligegyldigt. Du mister ikke noget.

Så er vi enige - jeg talte ikke om Godfather i mine eksempler :)

Herold>
Underskriftsindsamlingen var et eksempel på ekstremt massehysteri i forbindelse med sådan noget som dette. Det har ingen effekt overhovedet. Det eneste der har det, er at lade være med at købe varen.

Igen enig - jeg foreslog heller ikke en underskriftsindsamlig. Så hellere opfordre venner, familie, bekendte, naboen og hans hamster til ikke at købe skidtet og håbe det hjælper.
Tror bare der stadig er tåber nok der køber det uansert hvad så det kan betale sig for EA at gøre det :(
Specielt om et års tid når PS3 har solgt maskiner nok og der her også her et stort marked for EA & co.'s lort.
BeanoBeanoSkrevet 26/10-06 11:40 
enfen>
Grafikken er stadig flot efter min mening. Problemet er bare, at Ubisoft har valgt at smide lidt for meget blur effekt ind i spillet, hvilket måske er grunden til dit brok :)

Spillede det igen i går og syntes faktisk det blev pænere med tiden når man lige vennede sig til alt den blur. Men det flotteste XBox 360 spil syntes jeg nu stadig ikke det er :)
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig