X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 10/10-06 08:31 
Er det bare mig, eller er Tiger 07 grimmere end sidste års udgave?

Her tænker jeg specielt på textures der er grumsede og kedelige.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/10-06 08:58 
Det følger vel trenden sat af Carbon :p
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-06 09:04 
Beano>
Er det bare mig, eller er Tiger 07 grimmere end sidste års udgave?

Her tænker jeg specielt på textures der er grumsede og kedelige.

Det var faktisk også min første tanke. Det er altså underligt.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/10-06 16:35 
Det eneste "gode" i Carbon er efter min mening, det der "down the mountain" race, men det fungere så også ret godt synes jeg, mener ikke jeg har prøvet et "down the mountain" race siden et af de første Test Drive spil på Amiga 500, og det kunne jeg pænt lide :-)
Grafikken er pænere end NFSMW synes jeg, men ikke noget vildt desvære.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-06 10:47 
Dig Dug
3of193of19Skrevet 11/10-06 11:18 
PSU betaen er blevet lidt forsinket, den skulle udkomme i morgen eller fredag. Det er nok Microsofts certification som er problemet igen.

Link...
fumfumSkrevet 11/10-06 12:46 
King Chaos>
Dig Dug

Føj. Kom nu med noget nyt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WehnerWehnerSkrevet 11/10-06 13:27 
I hvert fald nyere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/10-06 13:54 
Ja, kom nu med den Lumines Live, MS!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/10-06 15:45 
Der går forresten rygter om, at Lumines Live skulle blive gratis... Kan det dog virkeligt passe??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 11/10-06 17:42, rettet 11/10-06 17:44 
Nej, det er allerede afvist af MS.

Link
BeanoBeanoSkrevet 12/10-06 10:41 
Der er nu mulighed for at browse Live Marketplace downloads via web :)

Xbox Live Pipeline
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/10-06 13:02 
PSU multiplayer online beta demo... til dem der ikke lige havde spottet den andre tråd. ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-06 20:13 
Splinter Cell Double Agent Multiplayer demo (702 Mb)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 16/10-06 14:47 
Jeg kommer aldrig længere end til Joining a session-skærmen...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 16/10-06 19:35 
ditto
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
KalicolaKalicolaSkrevet 17/10-06 00:02 
også her
For The Love Of The Game
dRxLdRxLSkrevet 17/10-06 01:17 
Jeg kunne godt spille det den første aften.
Ikke lige min type spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/10-06 17:39 
Jeg opgav at komme igang med det, det tager simpelthen for lang tid at komme igang med alt den loaden, har ingen tålmodighed ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/10-06 09:13, rettet 18/10-06 09:14 
Lumines Live! samt Lumines Live! Advance Pack (22 skins) skulle kunne downloades fra Marketplace først på aftenen.

Lumines Live! = 1200 points
Lumines Live! Advance Pack = 600 points
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/10-06 09:16 
Det må jeg nok sige. Sikke et røverkøb! Gad vide om musikken er lige så crappy som på PSP?
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/10-06 10:07 
Jeg har ALDRIG forstået det spil! Vil det gerne være Tetris eller hva? Jeg sendte det hurtigere videre til min kone (som er den store puzzle-entusiast her i huset) og hun spillede det... lidt. Jeg tror ikke det er noget jeg har vil betale for... med mindre nogen kan forklare mig den dybere mening?
HeroldHeroldSkrevet 18/10-06 12:22 
Jeg tror det kræver rytmisk sans, et ungt sind samt en eller anden form for skjult epilepsi.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
fumfumSkrevet 18/10-06 13:40 
Jeg ville gerne downloade det, men er Live nede i tiden? Kan ikke komme på.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WehnerWehnerSkrevet 18/10-06 13:51, rettet 18/10-06 13:52 
Ja, de er/var nede 24 timer tirsdag og er åbenbart ikke kommet op endnu.

http://www.bungie.net/News/Story.aspx?link=xbldownlootingandriotingtoensue

http://www.xbox.com/en-US/community/news/2006/1012-downtime.htm
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 18/10-06 13:53 
Nogen idé om hvilke nye features?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 18/10-06 13:56 
Nej de skrev ikke noget noget om det på xbox.com/live bortset fra disse sparsomme informationer:

1. Nogle ændringer træder i kraft med det samme.
2. Nogle ændringer bliver først aktiveret senere.
3. Det er ikke en dashboard update.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 18/10-06 13:59, rettet 18/10-06 14:23 
Det vil de jo ikke ud med, men de skrev at det ikke har noget at gøre med dashboard-opdatering eller nye features. Hvad det så er, er jo ikke godt at vide...

Men til orientering lagde de systemet ned klokken 8 i går og skrev, at opdateringen kunne tage op til 24 timer.
Ja, 6 timers forsinkelse er vi da oppe på, men Microsoft føler sig måske så store, at de kan tillade sig at have deres egen tidsregning :P
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 18/10-06 14:30 
Ja, ingen ny dashboard i denne omgang men deres back-end er garanteret blevet opdateret for at gøre klar til "fall update" :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/10-06 14:35, rettet 18/10-06 14:38 
Jeg begyndte download for en time siden ud problemer, jeg har ikke checket siden.

Edith: Luminés er hentet, men Live kan jeg ikke komme på nu :D
KTCKTCSkrevet 18/10-06 14:39, rettet 18/10-06 14:58 
Så er Live oppe igen.
Xbox.com er stadig nede...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 18/10-06 15:11 
[ironi]
Lækkert, de har fået en ny feature som gør at Xboxen crasher 80% af tiden når man prøver at starte en private chat.

Det er jo et helt spil i sig selv, når man spiller russisk roulette om 20% chancen for at man slipper for at skulle hen og slukke på kontakten.
[/ironi]
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 18/10-06 15:14 
Uha, det lyder som om der var en grund til at det tog seks-syv timer ekstra.

Håber de får det fikset hurtigt. De andre gange er det jo gået gnidningsløst. I hvert fald på Halo...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 18/10-06 17:08 
Xbox Live kører pt. meget ustabilt og umuligt at hente noget fra Marketplace... jæ ve' ha' Lumines :(
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-06 18:04, rettet 18/10-06 18:04 
PalleJensen>
Lumines Live! = 1200 points
Lumines Live! Advance Pack = 600 points

Er det ikke lige dyrt nok? Først over 100 kr for Lumines og så vil de have endnu mere for skins? Ufatteligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 18/10-06 18:09 
Hvad er det lige Lumines koster på PSP? :) Er det ikke på den forkerte side af de 200?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-06 18:24, rettet 18/10-06 18:24 
Jeg har ikke lige brugt tid på at søge efter priser, men Lumines 2 til PSP kan bestilles til 18 pund på Play.

http://play.com/Games/PSP/4-/1015499/Lumines_2/Product.html

Hvis jeg brugte lidt tid på det, er det så usandsynligt, at jeg kan finde Lumines til 150,-? Hvilket vil være lige under Live versionen med skins.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 18/10-06 18:56 
Bede-x>
Hvis jeg brugte lidt tid på det, er det så usandsynligt, at jeg kan finde Lumines til 150,-?

199,95 i fona, så det må blive et nej ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 18/10-06 19:00 
Herold>
Hvad er det lige Lumines koster på PSP? :) Er det ikke på den forkerte side af de 200?

Har set det til 150,- i Fona, eller så var det Merlin.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 18/10-06 20:25 
Lumines Trial må alligevel siges at være et skridt i den rigtige retning, da næsten samtlige andre trials har været så begrænsede, at der slet ikke nåede at blive vækket en interesse fra min side. Kun Geometry Wars trial har formået at vise mig nok af spillet til at jeg købte det.

Et spil som Doom, som i sin tid havde hele første episode som shareware er så begrænset på Live, at man kun kan få lov at spille første bane. Det er for nærrigt, og næsten direkte grund til at jeg ikke køber et spil. Til 800GP burde Doom II også være med, synes jeg.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 19/10-06 02:46 
Det går godt nok i den forkerte retning på nogen områder:

- Electronic Art is planning to offering cheat codes for Xbox 360 titles in Xbox Live Market Place. The first game will be Tiger Woods '07, customer can purchase 5 codes for around 200-300 Microsoft points. Alternatively players can still unlock the extra features by fulfilling certain conditions in the game, without buying the codes.

http://the-magicbox.com/gaming.htm
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 21/10-06 16:22 
Nogen der nåede at få hentet Ultimate Mortal Kombat, mens det var oppe?

http://www.gamespot.com/news/6160322.html?tag=latestnews;title;1
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 21/10-06 19:07 
Tony Hawk demo er kommet op på Market Place.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 21/10-06 21:30 
Nu er Ultimate Mortal Kombat 3 igen på Live. Gad vide om det bliver der denne gang?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 23/10-06 20:43 
Rainbow Six Vegas demo er ude.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/10-06 00:06 
Bede-x>
Nu er Ultimate Mortal Kombat 3 igen på Live. Gad vide om det bliver der denne gang?

he.. i den seneste Major nelson voice blog.. blev det afsløret.. at det faktisk var en fejl at den kom på marketplaces.. derfor taget ned igen... og senerer på igen.
Det fik de meget skæg ud af..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-06 10:04 
Microsoft forsøger(forgæves) at forsvare de seneste uheldige tiltag på Live:

1UP: You said that the add-on content and the premium content costs extra money to make, but in the case of some companies, like, for instance, EA charging for cheats or for stadiums, we're seeing things that previously existed in retail shipping games and cheats that I would unlock in the PS2 version with a button combination, I now can pay money on the Marketplace for. Are you guys concerned at all with these sorts of transactions?

GC:: Well, you know, I can't comment specifically on the EA stuff because I'm not really super-familiar with what those guys are doing and I don't want to comment -- I don't want to be out of school on something that I'm not fully versed on. I can make the general comment that I think that, you know, here Microsoft is the platform providers. We're very serious about working with the developers to provide a great amount of value for the gamer for the price that they paid for the game. We're not into sort of taking a game that previously was available for a period of time and about breaking it into chunks and selling it to you in chunks to try to get more money out of you. That's not what this is about.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3154621

Sig det til dem, der har købt Lumines.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 24/10-06 11:05 
Ja, utroligt... vidste ikke Karl Rove havde tid i disse dage til at spinne for MS ;)
BeanoBeanoSkrevet 24/10-06 17:18 
Lidt friske rygter vedr. dashboard updaten.

hop
CoreCoreSkrevet 24/10-06 20:20, rettet 24/10-06 20:25 
Lige en tilføjelse til EA-skandalen:

Jeg er(var) for tiden i gang med The Godfather, og har længe undret mig over hvorfor, den i spillet nogen gange prøver at logge ind på Live, når jeg henvender mig til våbensælgere og crew members. Hidtil har jeg haft en eller anden form for connection-error ved hver forsøg, men her til aften var der hul igennem.

Det er simpelthen fordi at du hos disse våbenhandlere, kan købe de absolut kraftigeste våben i spillet. Der er bare det ved at de koster også penge i virkeligheden.

Hver "våben-upgrade" koster 100 MS-points, og der er 5 i alt. Dertil kommer "spillets stærkeste crew-member" som koster 250 MS-point.

Det er fair nok at de kommer med tilføjelser. De har f.eks. også lagt nogle ekstra missioner op. Men det her er fandme ulækkert. For at få det fulde udbytte af spillets våbenarsenal (og ja, nogle missioner kræver så hardcore våben som muligt), så må folk altså punge ekstra ud.

Værre endnu (syntes jeg) er at disse downloads, ikke skal findes og hentes på Marketplace af en selv. Spillet hiver dem selv op af hatten, når du henvender bestemte steder inde i spillet. Følgerne af dette kan nemt være, at en kammerat eller en af ungerne sidder og spiller (lige Godfather er måske ekstremt nok til ungerne, men generelt set), og vil købe nogle nye våben. Vupti så er det næste tryk på knappen "Confirm download", hvis jeg så har point stående på profilen, så kan det meget nemt ske at der bare bliver kastet skødesløst rundt med Cores surtopsparede penge.

Derudover pisser det mig ufatteligt meget af at man udgiver et spil, hvor man sorterer noget af det færdige indhold fra for at sælge det senere.

Sidst er der altså også ret mange 360-brugere der stadig ikke er online. De kan bare ikke få dem, hvad enten de vil betale for dem eller ej. Men det kommer jo nok til December, hvor vi alle kan få tilbuddet om at købe det samme spil en gang til, som en "Deluxe Edition".

Sidstnævnte var bare en harmdirrende sarkasme-teori.

Hvor latterligt det end lyder, så kan man også betale for at få pakker med in-game penge. Her er priserne:

50.000 in-game $ = 40 MS Points
150.000 in-game $ = 75 MS Points
250.000 in-game $ = 150 MS Points.

Hvem helvede tror EA at de er ? Og hvor langt tror de egentlig, at de kommer med det her i et spil, der ikke en gang er særlig godt til at starte med.

Jeg håber og be'r til at det her aldrig viser sig at kunne betale sig for dem, de møggrådige aber.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig