X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/05-06 10:57 
GameSpot har en god video hvor MS demonstrerer de nye dashboard features og ændringer.

Auto-start option... TAK :)

Link
dRxLdRxLSkrevet 27/05-06 19:03 
Hmmm måske skulle jeg søge arbejde hos IO og hjælpe dem med at lave lidt bedre spil. Så kunne jeg også blive berømt og blive inviteret til "GDC" hvor jeg ville komme til at møde Jade, og sammen vil vi regere det kendte univers :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/05-06 19:13 
Eller den lige vej? Job hos Ubisoft Montreal?

Jade direkte
dRxLdRxLSkrevet 27/05-06 19:17 
Jeg tør ikke, hvad nu hvis hun, stik imod forventning, ikke er så vild med halvkvabsede, selvovervurderende og socialt inkompetente fyre med uren hud?

Så hellere leve videre med drømmen, den kan ingen tage fra mig :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/05-06 17:04 
Synes på ingen måde at spillet ligner et nextgen game med den kedelige grafik, det ligner jo ikke andet end et "almindeligt" xbox spil :-/ jeg vil sku have mere eye candy i nextgen games
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ComradeComradeSkrevet 06/06-06 09:37 
Ifølge Major Nelson, vil den nye dashboard update blive frigivet i dag kl. 11, dansk tid.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 06/06-06 09:42 
Savle!

Lidt off-topic... men der kommer også et cool nyt skin til XBMC i dag, hvis man ikke kan få nok af Xbox 360 "blades" :)

MC360 til XBMC
jaesjaesSkrevet 06/06-06 17:15, rettet 06/06-06 17:17 
Opdateringen er frigivet, og her er listen over ændringer. Der er godt nok sket lidt:
http://www.xbox.com/en-US/community/news/2006/0605-springrelease-features.htm

EDIT: Prøver med et bedre link.
KamekKamekSkrevet 07/06-06 21:14, rettet 07/06-06 22:59 
Perfect Dark Zero Map Pack One

Rumble Roses Double X Demo
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
PlaykidPlaykidSkrevet 23/06-06 13:41 
GRAW Chapter 2 - 1200 gamerpoint

Mappacken.
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 27/06-06 11:52 
Test Drive-demoen er på nu. Tryk på reklamen, den er ikke under nye downloads (ikke i går aftes i hvert fald).

Den er ikke særlig spændende, eller lovende for spillets kvaliteter, så nu er I advaret...
BeanoBeanoSkrevet 27/06-06 12:00 
En ny demo ?

Der har jo været en Test Drive demo i lang tid...
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/06-06 12:03 
Ja, siden E3... underligt...
jaesjaesSkrevet 27/06-06 12:07 
Sikkert den samme demo, og sikkert bare mig, der ikke har fulgt godt nok med mht. demoerne. Kan godt svagt huske noget om en demo omkring E3 ;)

Fik bare det indtryk, at den lige var ankommet, da jeg læste om den andetsteds.
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/06-06 09:47 
Chromehounds... med mindre du har en nordamerikansk account
Danny SallingDanny SallingSkrevet 29/06-06 20:22 
King Chaos>
Chromehounds...

Godt nok ikke noget særligt mht. graik når man tænker det er nextgen, hvor er spillene henne som virkelig kan bevise det er nextgen? Der er jo kommet nogle spil ud som på grafik siden er lækre og så absolut efter min mening er "ægte" nexgen grafik, men det er da utroligt at der stadig kommer spil ud som "bare" ligner et lettere tweaked xbox(1) spil :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-06 20:29 
I det mindste er det da rart med spil der nærmer sig de 60 fps :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 29/06-06 21:43 
jeg venter bare på prey demoen udkommer selvom jeg har det til pc.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Danny SallingDanny SallingSkrevet 30/06-06 00:00 
Konsolkongen>
I det mindste er det da rart med spil der nærmer sig de 60 fps :)

Det er rigtigt, 60FS konstant vil lækkert hvis alle spil der udkom kunne holde det :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KamekKamekSkrevet 30/06-06 22:14 
Prey demo
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
dRxLdRxLSkrevet 30/06-06 22:44 
Er den god?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/07-06 10:21 
Download den og prøv selv - den er gratis... ;-)

TopSpin 2 Wimbledon Demo (491MB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 01/07-06 11:59, rettet 01/07-06 12:02 
dRxL>
Er den god?

Den er meget stemningsfuld og temmelig underlig, men på den gode og surrealistiske måde. Prey ser dog ud til at være for mørkt og for meget corridor-shooter til min smag. Og 100% linearitet er vist ikke din kop the, men jeg synes nu det kan være ok i den her (under)genre ;)

Men starten er hyggelig, minder om en mellemting mellem Duke Nukem 3D (bless it) og Half-Life.

Jeg endte dog med at sidde fast :/

EDIT: Der er også multiplayer i (har ikke prøvet det).
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/07-06 09:49 
PGR3 Style Pack:
En række fede biler
Tre (mener jeg det er) minigames
Forbedret photomode

Pris: 400 MSP (36 kr.)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
fumfumSkrevet 12/07-06 09:56, rettet 12/07-06 09:57 
Og frogger idag har jeg læst.
Og Galaga senere på måneden. Det er et spil jeg må eje, altså Galaga.
Ufattelig mange enkroner blev brugt på den, i Citybar, i Ulfborg.
Gad vide om tricket med ikke at skyde i første runde er med?

(Det var en eller anden bug med, at hvis man ikke skød et par stykker, og ventede med at skyde dem, til de holdt op med at skyde efter ens rumskib, så skød fjenderne ikke mod en i resten af spillet.
Hvordan det trick overhovedet bredte sig til Ulfborg i 80'erne, fatter jeg ikke den dag i dag.)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 12/07-06 12:18 
Der kommer et nyt Arcade spil hver onsdag de næste 5 uger :)

Frogger (today)
Cloning Clyde (July 19)
Galaga (July 26)
Street Fighter II: Hyper Fighting (August 2)
Pac-Man (August 9)

Nyheden hos Eurogamer
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-06 02:35 
LOTR BFME2 online demo (848.84 MB)
Spiller nu: Phantasy Star IV
lightyear dklightyear dkSkrevet 14/07-06 07:00 
Og med dem der har Usa account, kan også hente en demo af Ncaa 07 football.

Til dem der har brug for en Americansk account: Lav en ny hotmail, hvor du skriver du er fra Usa, log på xbox 360 og lav en ny gratis silver account med din hotmail, voila du kan nu downloade fra de Americanske servers f.eks Ridge racer 6 demoen.
are you CHICKEN?
tastasSkrevet 14/07-06 13:30, rettet 14/07-06 13:31 
Nice!

Det er jeg godt nok spændt på at prøve. Mest for at se om det rent faktisk er lykkes dem at lave et RTS som funker på en controller.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 14/07-06 14:40 
Fik det fulde spil i går og syntes at styringen er lykkedes meget godt på Xbox 360 - specielt når man tænker på at spillet er en PC-port og ikke designet fra bunden til controllerstyring.

Ok, en mus+keyboard er nok umiddelbart mere intuitiv, men controllerstyringen lærer man hurtigt og det fungerer som det skal og er hurtigt nok at spille med :)

Vil dog kritisere at spillet af og til føles "sluggish" (læs: doven port fra EA) hvilket går ud over styringen, men det ville være det samme problem med keyboard+mus.
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/07-06 17:15 
De påstår stædigt at det ikke er en PC-port, at de har overvejet styre-måden før de overhovedet overvejede at lave en 360-udgave. Eller noget i den stil... læste jeg et sted...
ComradeComradeSkrevet 15/07-06 19:22 
lightyear dk>
Og med dem der har Usa account, kan også hente en demo af Ncaa 07 football.


Nice tak for det, frygtede at jeg aldrig kom til at prøve Ncaa football :-) Det udkommer vel ikke i EU?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-06 02:16, rettet 16/07-06 02:30 
Konsolkongen>
LOTR BFME2 online demo (848.84 MB)

Jeg tror aldrig jeg har set noget så grimt, køre SÅ dårligt! Spillet virker sådan set udmærket, men hvis disse fejl også er der i den fulde version, så skal jeg i en STOR bue uden om det :/

Og nej Core, det er ikke bare fordi det er EA :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 16/07-06 09:59 
Konsolkongen>
Jeg tror aldrig jeg har set noget så grimt, køre SÅ dårligt! Spillet virker sådan set udmærket, men hvis disse fejl også er der i den fulde version, så skal jeg i en STOR bue uden om det :/

Jeg har ikke spillet demoen, men i den fulde udgave kører den første bane man spiller utroligt dårligt, mens de efterfølgende baner kører betydeligt bedre - vist en HDD-caching bug.
Men spillet kører aldrig tilfredsstillende og er temmeligt sluggish... igen en sjusket konvertering :(
tastasSkrevet 16/07-06 13:04 
Sikke en skam, når det ellers virker til at det faktisk er lykkes meget godt at lave en god styring i et RTS spil.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
dRxLdRxLSkrevet 16/07-06 13:13 
Det gør nu ikke så meget, nu er det vist at det kan lade sig gøre, og så kan en kvalificeret udvikler gribe idéen og lave et godt spil der ikke bygger på en gennempryglet-licens.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/07-06 20:39, rettet 17/07-06 20:39 
Hvor er det egentlig lamt at der er forskel på US og EU marketplace. Har lige lavet en US account, og der er jo nogen flere ting at hente, og sikkert også før end vi kan få/hente det i EU. lidt spasser agtigt af M$, men det er måske også en måde at sige: US er bedst, i andre følger jo bare trop............ :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-06 21:01 
Hvad kan man ellers hente af spildemoer med en US eller JAP account?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 17/07-06 22:15 
US er vist mere eller mindre det samme bortset fra NCAA, på den japanske kan du hente Zegapain XOR (ZOE mech-agtigt spil) og Love Football fra Konami.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 17/07-06 22:26 
Konsolkongen>
Hvad kan man ellers hente af spildemoer med en US eller JAP account?

Der er rigtig mange filmtrailere og "making of"-agtige ting på US-marketplace. Bl.a. en masse på den nye Superman-film.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/07-06 22:56 
Danny Salling>
Hvor er det egentlig lamt at der er forskel på US og EU marketplace. Har lige lavet en US account, og der er jo nogen flere ting at hente, og sikkert også før end vi kan få/hente det i EU. lidt spasser agtigt af M$, men det er måske også en måde at sige: US er bedst, i andre følger jo bare trop............ :-(

Hvis man lige tænker sig lidt om, er det ikke helt så "spasser agtgt" som man måske skulle tro.

Det er meget logisk set ud fra Microsofts, deres partnere og ud fra et marketingssynspunkt. Der er mange tilfælde, f.eks. med filmtrailere, at Microsofts partnere er interesseret i at kunne sende f.eks. en trailer ud i USA op til en filmpremiere, mens de i EU vil vente med marketings trykket indtil filmen får premiere i EU. En trailer 3 mdr. før filmen kommer er værdiløs.

Det er skam helt logisk...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SnoopySnoopySkrevet 17/07-06 23:14 
US har vidst også en demo af RR6.
jaesjaesSkrevet 18/07-06 01:30, rettet 18/07-06 01:30 
Der skulle vist være ankommet en E3-gennemgang af Mass Effect for et par dage siden, ellers kan den hentes på linket herunder. Sindssygt flot IMO. Dog enkelte lidt gnidrerede teksturer på tøjet, men det skyldes nok hovedsagelig kontrasten til hoveder og ansigter, som er af virkelig høj kvalitet :)

Haps.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/07-06 02:43 
Må håbe der snart kommer en demo, elsker demo´er :-)
Så er man da sikker på at det man køber lever op til ens forventninger :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SephirothSephirothSkrevet 18/07-06 10:05 
Der kommer en demo af Saint's Row den 1. august, som skulle være overraskende god.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
enfenenfenSkrevet 18/07-06 11:23 
Halo 3 dokumentar
Medal Of Honor Airborne trailer
What is the Matrix?
ComradeComradeSkrevet 18/07-06 13:46 
Har lige fået en mail fra "Xbox Live teamet", hvor de også nævner Saints Row demoen, men det ser også ud til at der kommer en ny Test Drive Unlimited demo.

"Test Drive® Unlimited (demo 2)"
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 19/07-06 14:20 
Cloning Clyde ude nu... vist det første Xbox 360 spil med en splikarakter i bar røv ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 20/07-06 01:08 
Wow, spillede demoen af cloning clyde, og købte det lige bagefter. Det er da alt for sjovt det spil. Fedt at man kan sparke en høne op ad en mur, og få den i hovedet bagefter, med tilhørende animation, figuren clyde er da mega grineren, masser af personlighed, og rigtig go animation til, der er kælet for detaljerne. Prøv at sparke til en af dine cloner, foran en trejde clon, eller prøv bare at sparke til en sten :-) Selv nogle af de sedler din clon har sat op rundt omkring, kan være overdrevet morsomme...

Eller også har de bare ramt min humor lige i øjet...

fantastisk spil, mere af den slags tak
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/07-06 08:35 
Hæ, jag er enig. Noget af det sjovere.
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig