X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 27/03-06 17:03, rettet 27/03-06 17:05 
Se denne film, der fortæller og viser forskellen mellem xbox og xbox 360 versionen.

Edit: Hovsa, var nok lidt for hurtig på aftrækkeren.

E

Se og lyt.
are you CHICKEN?
lightyear dklightyear dkSkrevet 27/03-06 17:03 
Se denne film, der fortæller og viser forskellen mellem xbox og xbox 360 versionen.

Se og lyt.
are you CHICKEN?
HulleHulleSkrevet 28/03-06 22:44 
Der skulle vist være lidt patches på vej til et par spil. Oblivion får blandt andet snart en "horse armor" patch.

Mit problem med det er her er midlertidigt at man åbenbart skal betale for disse opdateringer. Altså: Xbox Live til 500,- om året, spillet 500-600,- os så skal man fandme også betale for en skide patch.

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Det håber jeg at jeg gør, for det andet er rent ud sagt noget svineri. Føj!

Lidt om de nye patches.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/03-06 23:07 
Teknisk set er det ikke en patch til Oblivion. Mig bekendt er der ikke 'horse armor' i spillet nu, men man får muligheden med Live.
Man kan så købe eller lade være.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HulleHulleSkrevet 28/03-06 23:26 
Er da godt klar over at man ikke er tvunget til at købe det, det er heller ikke min pointe. Den er at det burde være gratis. Er du uenig i dette, bliver jeg nød til at beskylde dig for at være ramt af kapitalismen fedtede fingre :P
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dRxLdRxLSkrevet 28/03-06 23:35, rettet 28/03-06 23:35 
Lad os nu ikke gå i i clinch med "das kapital" ;-)

1) Din forventning om at du som kunde kan forvente en del ekstra service er lige så kapitalistisk som at acceptere en merpris.

2) Jeg kan ikke forestille mig at andet end et kapitalistisk system kunne frembringe noget så omfattende (og i sidste ende ligegyldigt) som Oblivion.

Når det er sagt, så glæder jeg mig uhyggeligt meget til SF2:turbo og også lidt til BF2 demoen =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HulleHulleSkrevet 29/03-06 00:32 
Heh :)

1) Hvis man skal beskyldes for at være kapitalist for at ha' brugt sine penge på at nyde livet lidt ekstra, så er alle i denne verden i bund og grund kapitalister. Hermed vil ordets betydning opløse sig selv. Kapitalismen kommer først ind i billedet når citronen presses så meget kernerne meles i skidtet, blot for at kunne sælge en ekstra kop lemonade (Nu ingen diskussion om forbrugs samfundet).

2) Kald mig bare naiv, men har en forestilling om at Oblivion er skabt ud af glæde fra udviklerne. Der skal penge ind i sidste ende, men tror ikke det har været hovedformålet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 29/03-06 00:47 
Det var da egentlig en forfærdelig selvmodsigende omgang crap jeg lukkede ud der.

Det er sikkert Bethesda der sætter prisen på "patchen", som højst sandsynligt bliver gratis til PC. Føj! Der røg mit glansbillede i vasken. Tak dRxl :P
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
lightyear dklightyear dkSkrevet 29/03-06 01:07 
Jeg er nok så naiv at jeg tror, at penge = bedre content, ingen penge = dårligere content.

Hvorimod Halo2 er et lysende eksempel på en måde at presse citronen imo, er ved at lade folk betale for ekstra content, men dem der kan vente nogle måneder for dem gratis.

Det er for mig en måde, der lidt ødelægger min naivitet og lyst til at betale.

Egentlig underligt når jeg nu plejer at være ligeglad om det koster penge.
are you CHICKEN?
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 01:09 
Kommer den til at koste point? For så er det selvfølgelig noget fis...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 29/03-06 01:27 
lightyear dk>
Hvorimod Halo2 er et lysende eksempel på en måde at presse citronen imo, er ved at lade folk betale for ekstra content, men dem der kan vente nogle måneder for dem gratis.

Det er da netop ikke at presse citronen. De meldte klart ud fra start, at to baner ville være gratis fra dag et, mens syv ekstra baner ville koste et mindre beløb, med mindre man kunne vente et par måneder. De udsendte endda alle banerne på en billig skive, som de specifikt på Bungie.net opfordrede folk til at dele med andre.

Wehner forsvarer Bungie... Surprise... Men seriøst, så kan det da ikke være en skidt ting, at alle får adgang til materialet efter lidt tid, når det nu er så omfattende, at det ikke kan være gratis.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 29/03-06 03:54, rettet 29/03-06 03:56 
Hulle>
Føj! Der røg mit glansbillede i vasken. Tak dRxl :P

Det var så lidt. Jeg lever for at knuse de små børns drømme. Hvis jeg kan få en endnu ikke disillusioneret voksen med i købet betragter jeg det som et frynsegode ;-)

når det nu er så omfattende, at det ikke kan være gratis.

I følge hvem? Det kommer vel i høj grad an på hvordan tingene forholder sig.

Med et udpræget enmandsspil som Oblivion er der ikke så meget at rafle om, de kan gøre hvad de vil uden at forstyrre balancen imellem spillere.
Bunge derimod operer i multiplayer-land, og taget i betragtning at de er ejet af Microsoft, som jo har indtægt fra live, finder jeg det faktisk besynderligt at de overhovedet valgte den model som de gjorde.
Den eneste forklaring jeg kan komme i tanke om er at nogen har ønsket at presse citronen så meget som overhovedet muligt, ved at lade de meget halo-glade få lov til at betale lidt ekstra for at få lidt ekstra tid at øve sig i, og så få resten med på sigt, for at førstnævnte skulle have nogen at skyde på i deres indkøbte baner.

Men jeg kommer væk fra min pointe, som er at hvis Microsoft/Bungie blot ønsker at holde liv i Halo2 og/eller strømmen af penge fra live abonnementer, så skulle de bare give alt det væk de overhovedet har mulighed for. I den sammenhæng tror jeg ikke et par ekstra baner er "så omfattende at de ikke kan være gratis".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 29/03-06 09:33 
Jeg har i princippet ikke noget imod at skulle betale for ekstra content... hvis det er *ekstra* content og ikke bare content som udviklerne har holdt tilbage fra retail spillet for at så score kassen på det senere.
Det syntes jeg af og til man får indtrykket af at nogen gør hvilket er at gøre grin med forbrugeren.

Mht. Oblivion udvidelsen, så håber jeg prisen bliver MEGET lav eller gratis (trods alt en lille ting), for det lugter lidt af "tilbageholdt content" IMO.
lightyear dklightyear dkSkrevet 29/03-06 10:04 
dRxL>

Bunge derimod operer i multiplayer-land, og taget i betragtning at de er ejet af Microsoft, som jo har indtægt fra live, finder jeg det faktisk besynderligt at de overhovedet valgte den model som de gjorde.
Den eneste forklaring jeg kan komme i tanke om er at nogen har ønsket at presse citronen så meget som overhovedet muligt, ved at lade de meget halo-glade få lov til at betale lidt ekstra for at få lidt ekstra tid at øve sig i, og så få resten med på sigt, for at førstnævnte skulle have nogen at skyde på i deres indkøbte baner.



Det gør for mig at jeg ikke har lyst til at betale.
are you CHICKEN?
WehnerWehnerSkrevet 29/03-06 14:12 
dRxL>
Men jeg kommer væk fra min pointe, som er at hvis Microsoft/Bungie blot ønsker at holde liv i Halo2 og/eller strømmen af penge fra live abonnementer, så skulle de bare give alt det væk de overhovedet har mulighed for. I den sammenhæng tror jeg ikke et par ekstra baner er "så omfattende at de ikke kan være gratis".

Jeg bliver igen her nødt til at pointere, at der ikke bare var tale om "et par baner", men hele ni baner (to gratis fra dag et) - selve spillet indeholder elleve i forvejen, så det er næsten en fordobling af Halo 2s væsentligste del. Balancerede baner til en konkurrencepræget fps er heller ikke nødvendigvis lette at udvikle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 29/03-06 14:46 
Tjae det er meget muligt, men i sidste ende bunder det vel i en vurdering fra de to firmaers sider (Microsoft og Bungie) om hvad der ville være mest fordelagtigt for dem i et langsigtet økonomisk perspektiv.

Personligt tror jeg de har brugt det som en test af hvilken slags response det ville give fra markedet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 29/03-06 15:52 
Nu endeligt muligt at tilføje/fjerne Friends via web :)

Nyheden hos Eurogamer
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/03-06 19:23 
Hanky>
The game was to be on the marketplace this Friday 24th of March, but it was pushed back until next week. It should be up some time between Tuesday the 28 or Wednesday the 29 of March.

*Trommer utålmodigt i bordpladen med fingrene*
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-06 00:20 
Så kom Battlefield demoen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 30/03-06 05:39 
Åh nej, nu har jeg spillet den dumme BF2 demo i over 6 timer... men jeg er godt nok også blevet godt med helikopterne =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 30/03-06 08:28 
Efter at have prøvet BF2 demoen super kort, er jeg ikke spor imponeret af grafikken... meget aliased og underlig "jerky" når man f.eks. kører i PMV.
Håber retail spillet er bedre på den front ihvertfald.
BeanoBeanoSkrevet 30/03-06 08:50 
MS har ENDELIGT opdateret emulatoren...

New games on the list: BLACK ; Star wars Battlefront II ; World Soccer Winning Eleven 9
* Updated games: Darkwatch ; Grand Theft Auto: San Andreas ; Half-Life 2 ; Fable ; Fable: The Lost Chapters ; Forza Motorsport ; Ninja Gaiden ; Ninja Gaiden Black ; SSX 3 ; Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory ; kill.switch ; World Series Baseball 2K3


Link
enfenenfenSkrevet 30/03-06 09:01 
Hvis Black kører ordentligt på X360, så kunne det være et spil, man skulle investere i.

Er der nogen, der gider/har mulighed for at teste?
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 30/03-06 09:44 
Heh, jeg har så lige spillet BF2 i næsten 10 timer i streg. Det har jeg ikke gjort ved nogen af de andre demoer... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-06 11:33 
Jeg skal lige have lavet lidt opgave, så er jeg klar også. Kan man hoppe ind til sine friends egentlig, det prøvede jeg slet ikke i aftes?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-06 11:34 
Beano>
MS har ENDELIGT opdateret emulatoren...

Uhh, hele 3 nye spil. Med det tempo bliver alle Xbox spil nok bagudkompatible, når 360'eren går på pension. C'mon MS!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
tastasSkrevet 30/03-06 12:19 
Hvor bliver Panzer Dragoon Orta af? Kunne virkelig godt tænke mig at prøve det spil og man kan jo nærmest finde det til ingen penge i dag.
Kom nuuuuuu :/
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 30/03-06 13:18 
DeluxScan>
C'mon MS!

Ja, det store fokus har de sku' ikke på den del :(
KalicolaKalicolaSkrevet 30/03-06 14:38, rettet 30/03-06 14:44 
enfen: Black kan ikke spilles på 360'eren, men køb det alligevel til den gamle, det holder max

EDIT: Sorry, var vidst lidt for hurtig der... fedt at det virker på 360'eren nu... Nu er der ingen undskyldning for at købe det.
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 30/03-06 14:52 
Hvilken bane(r) er det der er i BF2-demoen ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-06 16:10 
Bridge too far.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 30/03-06 16:14, rettet 30/03-06 16:21 
Prøvede lige den nye emulator og der er stadig problemer med VGA. Ihvertfald virker Forza ikke med VGA kablet og kommer med en besked om at spillet ikke kan køre i 50Hz via VGA :!

EDIT: Og SW:Battlefront II har ingen lyd ingame... PINLIGT!!!
CoreCoreSkrevet 30/03-06 16:30 
DeluxScan>
Bridge too far.

Hvorfor så købe det. Det er klart spillets fedeste bane ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 30/03-06 16:37 
Beano>
Prøvede lige den nye emulator og der er stadig problemer med VGA. Ihvertfald virker Forza ikke med VGA kablet og kommer med en besked om at spillet ikke kan køre i 50Hz via VGA :!

EDIT: Og SW:Battlefront II har ingen lyd ingame... PINLIGT!!!

Er det ikke også kun en US-NTSC-update indtil videre, eller bruges de samme filer til PAL-spillene?
BeanoBeanoSkrevet 30/03-06 16:39 
Updaten er til PAL-region også.
jaesjaesSkrevet 30/03-06 16:40, rettet 30/03-06 16:41 
Det opdateres selvf. automatisk via live, det havde jeg glemt...

EDIT: Simultan-post.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-06 17:24 
Core>
Hvorfor så købe det. Det er klart spillets fedeste bane ;)

Jeg vil hellere have nogle større, åbne ørkenbaner. Tanks er ikke skabt til bykamp.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GreaseballGreaseballSkrevet 31/03-06 15:18 
Andre der har oplevet det problem at Half-Life 2, når det køre på 360, mangler stemmerne?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/03-06 16:07 
Jeg husker bare, at det ikke kørte optimalt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/03-06 16:32 
Så er der en demo af GRAW også :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 31/03-06 17:45 
Den kom nu igår, men som sagt, så er den der :)

Jeg hentede den i går. Der er en enkelt bane (Boneyard), men jeg synes ikke, at den viser noget specielt.

Nu ved jeg ikke, om banerne i multiplayer er tonet ned i forhold til singleplayer banerne, men grafikken var lidt skuffende i demo banen.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 31/03-06 17:50 
Grafikken i GRAW er bedre i single player end multiplayer. Det er to helt forskellige spil udviklet af to forskellige hold.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 01/04-06 14:47 
Black ser efter min mening bedre ud på x360 end på den gamle xbox, det samme med Halo 2, nogen der kan forklare hvorfor?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HeroldHeroldSkrevet 01/04-06 15:15 
Anti Aliasing vil jeg skyde på. Jeg ved ikke om de også kører noget andet henover. Og så selvfølgelig upscaling, hvis du har HDTV.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 02/04-06 13:24 
Beano>
Og SW:Battlefront II har ingen lyd ingame... PINLIGT!!!

Nogen der har fundet en løsning på dette ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 02/04-06 15:21 
Half-Life 2 har næsten samme problem. Der er en del PAL spil der åbenbart blev påvirket ved den sidste opdate.
Der står noget om det her...
http://forums.xbox.com/3347025/ShowPost.aspx
CoreCoreSkrevet 02/04-06 15:30, rettet 02/04-06 16:17 
Hvor lamt.

Jeg spillede Half Life 2 i sidste weekend, og der kørte det ikke perfekt, men stadig spilbart, og al lyd var der.

Hvor er det usselt og amatøragtigt at de ikke kan få det lavet ordentligt. 4 måneders mellemrum i mellem updates'ne, og så bliver det ene spil ødelagt, og det andet gjort spilbart uden lyd. Sony analvoldtager da Microsoft til jul, i hvert fald mht bagudkompatibilitet. Ja, jeg er vred.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 02/04-06 15:55, rettet 02/04-06 16:08 
Jeg ved ikke, om I har haft spillene i igen, men der er kommet en update til updaten :)

EDIT: SW: BF er så ikke på listen over updates-updates, men HL2 er:
http://xbox.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=67346

Og der skal stå "men *der er* kommet en update til updaten" (og ikke *er der*) :/
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/04-06 16:05 
Core>
Hvor er det usselt og amatøragtigt at de ikke kan få det lavet ordentligt. 4 måneders mellemrum i mellem updates'ne, og så bliver det ene spil ødelagt, og det andet gjort spilbart uden lyd. Sony analvoldtager da Microsoft til jul, i hvert fald mht bagukompatibilitet. Ja, jeg er vred.

Ja, det er da efterhånden fuldstændigt til grin - hvis ikke det var så tragisk.
MS skal godt nok til at stramme balderne, hvis denne her usle service nogensinde skal blive det, de har sagt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GreaseballGreaseballSkrevet 02/04-06 16:53 
jaes>
Jeg ved ikke, om I har haft spillene i igen, men der er kommet en update til updaten :)

Har lige prøvet med HL2 og Fable, ingen held. HL2 mangler stadig stemmer og lydeffekter og Fable hakker så det ikke kan betale sig at spille det på 360.

De eneste spil jeg har kunne få til at virker fint på 360 er de to HALO spil og Prince Of Persia: SOT
Godt man stadig har sin gamle Xbox.
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig