X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 11/03-06 11:03 
Nogen af jer "industry insiders" der har hørt substantielle antydninger af hvornår vi kan regne med endelig at se Street Fighter II turbo i Live udgave?

Det ser jeg ret meget frem til ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
fumfumSkrevet 11/03-06 11:49 
Og Mad tracks, der skulle komme i denne måned:

Mad Tracks
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/03-06 11:58 
Nice, endelig lidt anderledes på Arcade. Det skal jeg ha'!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 11/03-06 12:17 
dRxL>
Nogen af jer "industry insiders" der har hørt substantielle antydninger af hvornår vi kan regne med endelig at se Street Fighter II turbo i Live udgave?

Jeg er langt fra insider men jeg mener bestemt den er lovet til engang her i marts ?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-06 02:54 
Feeding Frenzy
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-06 16:53 
Som ikke virker med PAL50... >>suk<<
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-06 17:12 
Det skal du ikke være ked af.
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-06 17:34 
jo, for jeg synes spillet er sjovt på PC, så... :D
rapsacrapsacSkrevet 20/03-06 20:06 
Burnout Revenge Demo
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
dRxLdRxLSkrevet 20/03-06 20:30 
Uhhhh, det lyder godt. Glæder mig til lige at prøve det. Selvom det nok aldrig kunne blive noget jeg ville købe eller bruge længere tid på.

Så mangler vi bare en Oblivion demo =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 20/03-06 21:25 
King Chaos>
Som ikke virker med PAL50... >>suk<<
Du skal bare sætte dit component kabel til TV, gå i dashboardet og sætte maskinen til PAL60. Derefter slukker du maskinen igen og skifter tilbage til HDTV og så virker det.
BeanoBeanoSkrevet 21/03-06 07:59 
BF2 demo også lige på trapperne ;)

GameSpot nyheden
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-06 08:13 
3of19>
Du skal bare sætte dit component kabel til TV, gå i dashboardet og sætte maskinen til PAL60. Derefter slukker du maskinen igen og skifter tilbage til HDTV og så virker det.


Maskinen sidder til min PC-monitor :(
dRxLdRxLSkrevet 21/03-06 08:25 
Men så kører du jo ikke PAL50, eller?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 21/03-06 08:42 
Der skulle vist være en Burnout Revenge demo ude nu - Ved ikke om det kun er på US - jeg gider ikke tænde for at tjekke :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 21/03-06 08:47 
Den er der (som rapporteret tidligere i tråden) og det går stærkt (også lidt sjovere end jeg havde regnet med).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 21/03-06 08:50 
I kan godt glemme det. Jeg har prøvet at sige til ham at han bare skal over og skifte til PAL60 på sit TV, men han vil ikke. Det er rigtigt det med gamle hunde og nye tricks. Det går bare ikke :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-06 09:26 
dRxL>
Men så kører du jo ikke PAL50, eller?

Det ved jeg da ikke. Men jeg får i hvert fald den besked når jeg forsøger at kører Feeding Frenzy eller Outfit-demoen. Den siger jeg skal gå ind og skifte i console-settings/Display, men der jo kun mulighed for at skifte mellem screen format og screen resolution.
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/03-06 09:27 
Herold>
I kan godt glemme det. Jeg har prøvet at sige til ham at han bare skal over og skifte til PAL60 på sit TV, men han vil ikke.

PC-monitor. M-O-N-I-T-O-R
HeroldHeroldSkrevet 21/03-06 09:33 
Jeg har jo fortalt dig at du skal rykke over på dit TV med dit almindelige kabel (og sig ikke at det er i stykker - du har et mere) og skifte til PAL60 dér - og SÅ virker det.

Tv. T-V.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 21/03-06 09:40 
For lige at prøve at mægle i den her opkørte konflikt.

King Chaos: Din tænkning er ikke forkert fra et strengt logisk perspektiv. Men det her er software, og tilmed software udgivet af Microsoft, så man kan roligt regne med at der er det vi unge spillere kalder "bugs" (ligesom når hulkortet er klippet skævt ;-))
Jeg vil derfor råde dig til at opgive forestillingen om hvordan det burde være i en god og rigtig verden og så udføre det der skal til for at konsollen kan komme til at fungere efter hensigten i den reelle verden.

Herold: Du er også fin og dygtig, men du må lære at arbejde mere med KC på hans egne betingelser.


STORT SMIL :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 21/03-06 10:03, rettet 21/03-06 10:03 
:D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/03-06 10:07 
KC, prøv Herolds tip og det skulle virke :)

Det er en fejl som viser sig i nogle titler (Feeding Frenzy, Outfit demo) som gør at den detecter PAL50/PAL60 video mode forkert uanset om man bruger component eller VGA.
HankyHankySkrevet 21/03-06 12:12, rettet 21/03-06 12:13 
Guide for smarties.

1. Tilslut din Xbox 360 (ja, den hvide deforme kasse med grønt lys rundt omkring) til et T-V.

2. Skift derinde til PAL60.

3. Tilslut nu din Xbox 360 til din M-O-N-I-T-O-R.

4. Trada.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
enfenenfenSkrevet 21/03-06 18:32 
Tror det bliver svært at overbevise King. Det ser ikke ud til, at der er åbent oven på ;)
What is the Matrix?
fumfumSkrevet 21/03-06 18:40 
Han har nok ikke fået skiftet den sikring der sprang, sidst han var blandet ind i et teknikspørgsmål her på siden.

(Det var vist noget med en router der overbelastede kredsløbene dengang)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dRxLdRxLSkrevet 21/03-06 19:03 
Jeg beklager mange gange, mit indlæg var mere for at lave sjov med partisk konfliktløsning end at starte en bølge af "Viva Piñata" på "den gamle" ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/03-06 08:13 
Jow, jow... lyset er tændt. Jeg har bare ikke fået taget mig sammen. Overvejer pt. om det er nemmest at flytte tv'et ind til 360'eren eller omvendt.
dRxLdRxLSkrevet 22/03-06 08:56 
Hehe, jeg kom til at tænke på det der fede billede af den "gamle" xbox hvor man har photoshoppet den så den fylder hele fladen af

sådan én.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KamekKamekSkrevet 22/03-06 14:02 
Nyt XBLA-spil: Astropop
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/03-06 07:37 
Blazing Angels demo
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/03-06 09:38 
Mam, mam. Så mangler vi bare lige Battlefield, så skal det nok blive en god weekend :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 23/03-06 09:47 
Er blevet lovet til d. 24 :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/03-06 09:53 
Ja, jeg så det lige på GS. Nice!
Nu bliver jeg så i tvivl om et køb af Oblivion er en god ide? Battlefield har nok multiplay, så det kommer jo nok til at tage en del af min tid :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 23/03-06 10:41 
Jeg er glad for at man lige kan prøve de her spil. Blazing Angels var ikke lige noget for mig og grafikken slog ikke fødderne væk under mig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 23/03-06 12:44, rettet 23/03-06 14:28 
Jeg tror ikke, man skal stole alt for meget på demoerne. En udvikler skrev fx på et andet forum, at Live-demoerne ofte er lavet ud fra ret tidlige builds. Den grundlæggende grafik, og det grundlæggende gameplay, er naturligvis som i det færdige spil, men framerate og styring er sikkert ikke altid et billede af det endelige resultat.
enfenenfenSkrevet 23/03-06 14:33 
Jeg synes nu at grafiken i BA er rimeligt ok. Det er selvfølgelig mest tydeligt, når man kommer helt tæt på bygninger eller fly.

Det er ikke det flotteste X360 spil indtil nu, men absolut heller ikke det grimmeste :)
What is the Matrix?
HankyHankySkrevet 23/03-06 14:35 
Synes også det er ganske flot.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/03-06 14:53 
Det er sjovt, så jeg skal ha' det :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/03-06 17:26 
Og det er da den vigtigste grund. For at citere min ærværdige kollega HrRald: "Jeg spiller kun sjove spil" ;)
BeanoBeanoSkrevet 23/03-06 18:29, rettet 23/03-06 18:30 
Syntes BA virker temmeligt sjovt og er endda meget flot, specielt med lyset igennem røg og skyer på London banen - utroligt stemingsfuldt :)
Frameraten er ok men der er alt for meget tearing som ikke er for heldig og gør det til tider svært at orientere sig når man svinger flyet rundt hurtigt.
Det værste er dog styringen - synd man skal styre flyveren som en bil (af mangel på bedre sammenligning) og ikke bare som man ellers gør i lignende action flyspil (f.eks. Ace Combat)... grr!
Nok en titel jeg vil købe på tilbud eller brugt :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/03-06 01:04 
Jeg går stærkt ud fra, at tearingen kun er i demoen. Styringen forbløffede også mig, men det er ikke noget, jeg ikke kan vænne mig til.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 24/03-06 09:14 
Heller ikke et problem at vænne mig til styringen, men det tager meget af det sjove ud af et flyspil hvis flyveren ikke styres tilnærmelsesvis som en flyver :)
dRxLdRxLSkrevet 24/03-06 09:34, rettet 24/03-06 09:35 
Hmmm sjovt at I kan synes at det har grafiske kvaliteter. Der mangler simpelthen så megen polering polering grafiske elementer.

Vandet er svagt, på den måde at det er fladt og egentlig ikke ligner vand.

Enkeltstående træer er okay (men aldeles uimponerende), skovstræk ser til gengæld helt forfærdelige ud. Det er jo den måde man lavede skov på i Skies Of Arcadia til Dreamcast, med en flad polygon-bund med et enkelt lag punch-through der skal forestille et løvfang.

Der er dejligt mange huse, men de ligner de der flade papmodeller man klipper ud og limer sammen + at der er for megen gentagelse af dem.

Det er måske meget godt at der er små mænd der løber rundt på jorden, men når de bare tonser rundt i cirkler, animeret med stive animationer, så ville jeg næsten hellere ønske at de ikke var der.

Konklusionen må vel nærmest være at spillet lider under at være multiplatform (xbox og xbox360). Det giver lidt indtrykket, når jeg sidder med min 360'er, at udviklerne ikke rigtig har giddet lave de grafiske elementer så godt som de kunne.

Endelig: hvorfor kan jeg ikke spille i første person?

Rent gameplay-mæssigt ville jeg også have foretrukket noget der var mere sim-agtigt og også gerne klogere modstandere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/03-06 09:50 
Ja, de der sprintløbere, der fiser rundt i cirkler på jorden kunne vi godt have været foruden :)
Jeg vil give dig ret i, at grafikken ikke er fantastisk, men heller ikke direkte skuffende.
Jeg håber stadig på et lidt bedre resultat i det færdige spil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 24/03-06 09:57 
Ja, de løbende mennesker er for komiske :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/03-06 11:22 
King Chaos>
Jow, jow... lyset er tændt. Jeg har bare ikke fået taget mig sammen. Overvejer pt. om det er nemmest at flytte tv'et ind til 360'eren eller omvendt.

Ja, nu er det gjort og det virker. Tak for hjælpen.

...og jeg synes stadig Feeding Frenzy er meget sjovt, så...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/03-06 15:32 
Nårh, EA. Hvad bliver der af den Battlefield demo? Jeg sidder her klar med joypaddet... Kom nu!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HankyHankySkrevet 27/03-06 16:09 
Fra andetsteds;

Hi ,

Thank you for contacting Electronic Arts.

The game was to be on the marketplace this Friday 24th of March, but it was pushed back until next week. It should be up some time between Tuesday the 28 or Wednesday the 29 of March.

Best Regards,

Paul G.
EA Support Centre, UK and Ireland
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/03-06 16:52 
Har haft spillet til den "gamle" xbox, så vil lige høre hvad jeg kan forvente af forskelle udover bedre grafik naturligvis, nogen der ved det?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
5'437 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig