X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 09/05-07 19:07, rettet 09/05-07 19:12 
dRxL>
Yay, double dragon er opdateret med gentegnede sprites. Det virker virkelig som en kvalitets konvertering. Achievements til spillet er også nogle jeg forventer at kunne klare =)

En positiv overraskelse som jeg slet ikke havde set komme.

Det er også et rigtig sjovt kort spil, jeg kun lige har spillet med Bede i co-op :)

Der er dog slem slowdown med 3(+) npc på banen.
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 09/05-07 19:18 
Playkid>
Der er dog slem slowdown med 3(+) npc på banen.

Tro mod arcadeversionen =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
McBrainMcBrainSkrevet 09/05-07 19:29 
nemlig.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
PlaykidPlaykidSkrevet 09/05-07 20:03 
Slowdown og lag i co-op er vist ikke fedt, hvis man spørger Bede :)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 09/05-07 21:14 
Ok Double Dragon skal helt sikkert hentes pronto, kan jeg høre :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/05-07 22:39 
Rooney>
Hvis Messenger vennerne er de samme som XBL Friends vennerne, hvorfor så ikke...

Man kan jo også skrive til personer, der IKKE har en 360.
Hvilket for mit vedkommende er langt de fleste.
Jeg oplever tit, at folk skriver til mig på PC'en, mens jeg sidder i stuen og spiller Xbox.
Det er slut nu :D

Og angående at stjæle features, så er det jo til grin at snakke om tyveri, når vi snakker funktioner, der bare indlysende er en god idé, og som ikke lige frem kræver forskerpark for at udtænke. Hvad enten det går den ene eller den anden vej.

Bare ærgeligt, at Sony ikke en gang kan finde ud af at stjæle friends listen ordentligt :-D

Fra Gears forside:
Nyt på Xbox Live
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RooneyRooneySkrevet 09/05-07 22:45 
Jeg ved ikke engang hvad Gears er. Et nyt dansk spil blad?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 09/05-07 22:54 
GEAR - et gadgetmagasin med Peter Engels Ryming som chefredaktør. Peter er iøvrigt en af de gamle hunde i branchen ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 09/05-07 23:08 
Jeg kender ikke hans blad og jeg synes allerede det skuffer en smule - med mindre der selvfølgelig er en overflod af knivskarp argumentation, og benhård no-holds-barred spil journalistik som fortæller, hvorfor jeg skal købe en Wii i stedetfor en PS3.

Hvis det bare er fordi "den er jo billigere", så er det ligemeget. Don't bother.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PlaykidPlaykidSkrevet 09/05-07 23:23 
Wii60 ftw :)
Spiller nu: Halo 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/05-07 01:22 
Rooney>
Jeg kender ikke hans blad og jeg synes allerede det skuffer en smule.

Og der har vi det sort på hvidt.

Det er 110% unødvendigt at have kendskab til et produkt for at kunne bedømme det.

Er det også dig, der giver Halo 3 karakterer på rottentomatoes.com?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 01:27 
Jeg er skuffet over at de anbefaler Wii'en i stedetfor PS3'en. Det skulle gerne fremgå af mit første indlæg.

Nogen må kunne fortælle hvorfor, uden jeg skal til at købe bladet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 10/05-07 07:51, rettet 10/05-07 07:53 
De anbefaler Wii OG Xbox 360. Ikke "eller", "OG".

Rooney>
Nogen må kunne fortælle hvorfor, uden jeg skal til at købe bladet.

Er det ikke indlysende? 2 maskiner for en maskines pris, bedre spil, bedre onlinedel, bedre spil, flere funktioner, bedre spil.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 10/05-07 08:09 
Bedre spil nu ja...men mon ikke det snart bliver vejet op om et års tid ;-)!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 08:24 
Playkid>
Wii60 ftw :)

Meh... så hellere en PSthwii60 dsp... den er kuwl!
CoreCoreSkrevet 10/05-07 08:30 
neros>
Bedre spil nu ja...men mon ikke det snart bliver vejet op om et års tid

Joda, det SKAL det da. PS3'erens spiludvalg er lige til at lukke op og s.... i, men det samme gælder Wii'ens. Så om et års tid når PS3 kommer ind i kampen, gør Wii vel det samme, alt imens 360'erens udvalg bare er støt voksende indtil da. Så kommende spil er heller ikke et særlig godt anbefalingsargument for PS3.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 08:54 
Til dem som bruger VGA kablet, så check den nye "Reference Level" indstilling under "Display Settings". Farverne var jo en smule dæmpede før, men nu kommer der knald på farverne og kontrasten hvis man bruger denne indstilling - ser fantastisk ud hos mig nu :)
nerosnerosSkrevet 10/05-07 09:32 
Core>

Joda, det SKAL det da. PS3'erens spiludvalg er lige til at lukke op og s.... i, men det samme gælder Wii'ens.

Tjah der er vi så helt enige ;-)! Sony og Nintendo skal til at stramme ballerne hvis de vil følge med, men jeg er sikker på der kommer spil til PS3 som kommer til at rykke tænder ud om et års tid eller to.

Wii'en er ikke andet end en god festmaskine.
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 10:30 
Core>
PS3'erens spiludvalg er lige til at lukke op og s.... i, men det samme gælder Wii'ens.

Enig; At nogen er så mærkelige (indsæt evt. værre ord her), at de vil bruge tid på Resistance: Fall of Man, Spider-Man 3 og Excite Truck, og samtidigt reklamerer med det i deres "spiller nu" titler på et offentlig spil-forum - det er jo hovedrystende.

Særligt når der nu er så mange bedre titler på...en anden konsol.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 10:57 
Mht. Double Dragon, så har IGN en anmeldelse klar.

http://xbox360.ign.com/articles/786/786923p1.html

"The enhanced version of Double Dragon, which looks beautiful (at least for an old arcade game), can't maintain a solid framerate for more than a few minutes at a time. In single-player there are a few hiccups, but in co-op the slowdown is almost constant. This is an arcade game, how the hell can it run so poorly on 360? The chuggy framerate disrupts the game's flow and quickly becomes aggravating. What should be a joyful throwback to the early days of videogaming is instead an exercise in frustration."

Lyder som om det er Digital Eclipse der er på banen igen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 10/05-07 11:28 
Åh nej! Så holder jeg mig langt væk fra det. :-(!
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/05-07 11:35 
neros>
Bedre spil nu ja...men mon ikke det snart bliver vejet op om et års tid ;-)!

Til den tid er Halo 3 og Alan Wake ude. Not gonna happen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
nerosnerosSkrevet 10/05-07 12:05, rettet 10/05-07 12:30 
Sikkert men...

Jeg er så en af dem som er lidt bange for at Halo 3 vil skuffe, men jeg ser meget frem til det endelige færdige spil.

Jeg tør bare ikke blive alt for ophiset over det. Nok fordi jeg inderst inde glæder mig lidt for meget :D!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/05-07 12:05 
Forza Motorsport 2 (691MB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 12:06, rettet 10/05-07 12:06 
Forza 2 demo på Marketplace

EDIT: For langsom igen!

Dyt her
nerosnerosSkrevet 10/05-07 12:09 
Holy Sxxx!

Juhuuu!
Bashful Neophyte
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/05-07 12:17, rettet 10/05-07 12:18 
Must... Download... Now!

EDIT: Beano, du var kun 8 sekunder for langsom denne gang :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 12:20 
Ja, det er alderen der begynder at trykke ;)
CoreCoreSkrevet 10/05-07 17:35, rettet 10/05-07 17:52 
Rooney>
Enig; At nogen er så mærkelige (indsæt evt. værre ord her), at de vil bruge tid på Resistance: Fall of Man, Spider-Man 3 og Excite Truck, og samtidigt reklamerer med det i deres "spiller nu" titler på et offentlig spil-forum - det er jo hovedrystende.

Særligt når der nu er så mange bedre titler på...en anden konsol.

Hallo Mr. HD-er-ikke-højopløsning-jeg-behøver-ikke-at-prøve-spillene-for-at-udtale-mig, hvis du klikker på hver titel, så ser du at de er på hver deres format. Resistance og Excite Truck er noget nær det eneste der er værd at spille på henholdsvis PS3 og Wii, og resten af det gode er gennemført på 360'eren. Ikke dermed sagt at Spiderman 3 er dårligt.

Hvilke af dem har du da prøvet, for at kunne dømme dem til ikke at være tiden værd?

Hvad er det lige for nogle meget bedre spil på andre formater du snakker om? Og gætter du bare på at de er gode, eller har du rent faktisk spillet dem selv.

Der er jo nogle der rent faktisk spiller alle tre formater, i stedet for at sidde og gætte på om hvorvidt de er gode eller dårlige.

Eller var det et febrilsk forsøg på sarkasme, fordi at man går med den mening, at ét spilbart spil til en konsol ikke er et spiludvalg der sutter?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 17:55 
Forza 2 er godt nok meget skuffende grafisk vurderet udfra den enkelte bane. Langt fra nogen benchmark for grafik på 360'eren. Selv PGR3 er flottere. Heldigvis er frameraten 60fps som lovet og stabil. Handling/styring og lydsiden virker til at være rigtig god denne gang :)
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 18:01 
Du kan ikke backpaddle dig ud af den Core; Kom nu videre i teksten.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 18:10 
Beano>
Forza 2 er godt nok meget skuffende grafisk vurderet udfra den enkelte bane. Langt fra nogen benchmark for grafik på 360'eren. Selv PGR3 er flottere. Heldigvis er frameraten 60fps som lovet og stabil. Handling/styring og lydsiden virker til at være rigtig god denne gang :)

Er der dashboard view, li'som i PGR 3? Det _skal_ der være.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 18:11 
Nej desværre ikke.
CoreCoreSkrevet 10/05-07 18:12 
Hvad snakker du om? Backpaddle? Ud af hvad?

I stedet for at snakke i psykisk ustabile gåder, ville det være mere kækt at svare på nogle af spørgsmålene.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 18:16 
Beano>
Nej desværre ikke.

Dropping the ball :-(
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 18:23, rettet 10/05-07 21:07 
Der er dog en slags free-view via den højre stick som jeg ikke fik prøvet. Dashboard view er IMO mere end gimmick end praktisk... jeg gad ihvertfald ikke spille med det i PGR3 og Test Drive Unlimited.
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 18:29 
Jeg spillede kun med dashboard view i PGR 3. Fartfornemmelsen var rigtig fed i det view, og tanken om det samme + 60 fps i Forza 2, interesserede mig en del. Men drømmen brast.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
ComradeComradeSkrevet 10/05-07 20:27 
Øv er også en smule skuffet over Forza .. Når man ser indefra er fartfornemmelsen god, men damn asfalten er da godt nok dårligt lavet. Ikke noget positivt når jeg lige kommer fra F1 på Ps3..

Det er dog mega fedt man kan køre i så mange forskellige biler, det får lidt Sony's markedsføring om at man kan downloade GT HD gratis, altså som om man næsten får et spil, til at virke helt absurd i forhold til størrelsen af denne demo.

Antialiasing please!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 11/05-07 10:40 
Ingen comments til dashboard updaten? Min 360 er stadig til reparation så har ikke set den endnu. Er Messenger delen godt implementeret? Og er der lavet meget om på designet generelt? Andre impressions?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BeanoBeanoSkrevet 11/05-07 10:58, rettet 11/05-07 11:00 
Syntes det er rart at Marketplace har fået sin egen tab og generelt nemmere at navigere rundt i. Det forbedrede VGA output er også nice :)
MSN integration må andre kommentere - bruger det ikke af "politiske" grunde ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/05-07 11:40 
Well, det er implementeret ganske godt, men det er jo (som altid) lidt nørklet at sidde og skrive længere beskeder med et joypad.

Det er ganske nice, at man nu kan få fat i sine kontakter som ikke er online med 360 og at man den anden vej rundt, i sin Messenger kan se hvad folk laver på deres 360.

Bare pas på, hvis chefen også har messenger og "du ligger hjemme med 40,5 i feber" og spiller Gears of War. :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/05-07 12:45 
Ha ha, fed pointe Palle ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-07 13:21, rettet 11/05-07 13:25 
Demo: Blacksite: Area 51
Command & Conquer 3 Launch Trailer
Crackdown DLC
NBA Street Homecourt Content
GRAW2 Throwback Pack
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 11/05-07 13:44 
Hvad er der i GRAW2-pakken?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 11/05-07 18:54 
"Dash Details: Play 7 of your favorite Ghost Recon maps re-mastered. "
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/05-07 00:36 
Bomberman er på vej til XBLA... SPLAT!!!!!

Link
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-07 00:43 
8 player online! Det er bare som sådan solgt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/05-07 09:03 
Ja, den har længe været som absolut nummer 1 på min spil-som-burde-komme-på-XBLA-eller-PSN liste :)

Kan se der også allerede er planlagt hele tre DLC pakker med nye baner, game-modes, figurer, osv.

Don't screw this one up, Hudson!
KTCKTCSkrevet 12/05-07 10:50 
Hudson har seriøst tabt bolden på Xbox 360, men lad os håbe at de har hyret de rigtige til at genoplive denne fantastiske series grundkerne.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 12/05-07 11:04 
Kan næppe være dårligere end det første Bomberman på 360... puha!
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig